abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77765593
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:06 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Grappig we hebben dubbelglas besteld en daar zou 2/3 weken levertijd op zitten. Dus ik had gezegd dat ik thuis een hoogzwangere vrouw heb zitten en dat het dan niet handig is zo rond die tijd.

Nu belden ze (naar thuis) dat ze woensdag al langs kunnen komen omdat ("uw man had aangegeven dat het zo snel mogelijk moest")

En als het toch niet kan dan hoeven we alleen maar even te bellen.

[edit] Voor wie nog dubbelglas wil er is op dit moment een actie waar je 35 euro per m 2 terug krijgt. Wij hebben de bovenverdieping laten doen (min. 5 m2) en dat kost om netto ongeveer 600 euro ipv 750
waar is dat?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77765621
wat een goede service Scorpion!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 8 februari 2010 @ 13:08:50 #228
290348 devilishbaby
onbedoeld maar niet ongewenst
pi_77765626
Floria gefeliciteerd

Nog 2,5 week en dan krijg ik mijn 1e echo lijkt nog zo ver weg.

Kom je een dagje niet online hier en dan hebben jullie alweer onwijs veel berichten geschreven, hoe doen jullie dat toch op iedereen antwoorden?

Overigens is mijn vriend een beetje bijgedraait en vind hij het ergens wel een beetje leuk dat hij nu papa gaat worden van een eigen kindje.
Maar zei ook dat hij nu juist bang werd dat wanneer het nu fout zou gaan hij misschien toch spijt zou krijgen van zijn sterilisatie. Tja.............
Ik ben wel blij dat er nu een kleine opening zichtbaar is.
Zo snel weer een kind naar school brengen en boodschappen doen.
pi_77765676
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:08 schreef devilishbaby het volgende:
Floria gefeliciteerd

Nog 2,5 week en dan krijg ik mijn 1e echo lijkt nog zo ver weg.

Kom je een dagje niet online hier en dan hebben jullie alweer onwijs veel berichten geschreven, hoe doen jullie dat toch op iedereen antwoorden?

Overigens is mijn vriend een beetje bijgedraait en vind hij het ergens wel een beetje leuk dat hij nu papa gaat worden van een eigen kindje.
Maar zei ook dat hij nu juist bang werd dat wanneer het nu fout zou gaan hij misschien toch spijt zou krijgen van zijn sterilisatie. Tja.............
Ik ben wel blij dat er nu een kleine opening zichtbaar is.
Zo snel weer een kind naar school brengen en boodschappen doen.
Hij heeft zich pas net laten steriliseren toch? Als dat zo zou zijn kun je de boel nog teruglaten zetten..
pi_77765749
Floria!! wat fijn!!!

Tessie, waar? Bij dr Papa of Babyfocus? dan ben ik 24 weken!

Cantare en Tico 12 weken

Ik ga zo maar weer eens richting huisarts met mijn welbekende potje. Ik weet het niet meer, maar mijn buik doet zeer, mijn blaas doet zeer. Kan me gewoon echt niet voorstellen dat dat van etterbakje komt. Dus maar weer even laten checken. Ben onderwijl de bacterien die er misschien wel zitten maar aan het nuken met vitC 1500 bruistablet

En ik heb een aften nog nooit gehad! Iemand een tip om er zo snel mogelijk vanaf te komen? Auw doet zeer!
pi_77765861
Devilishbaby, wat fijn dat hij toch al wat bijdraait!

Orea, bij dr. Papa! (ja jouw schuld! ), als het goed is ben ik dan ongeveer 17 weken.
En wat balen van je blaas weer
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77765918
ik had gewoon eerder moeten boeken... Maarja, ik hoef nu nog maar 3 weekjes te wachten
pi_77765936
Ik moet nog 10 weken wachten! En ik vind het al lang duren tot de echo van 5 maart.
pi_77765960
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:14 schreef Orea het volgende:
En ik heb een aften nog nooit gehad! Iemand een tip om er zo snel mogelijk vanaf te komen? Auw doet zeer!
niet hoe je er vanaf komt maar wel hoe je het wat "dragelijker" kan maken.
BE heeft destijds een potje chamodent/dentinox gehaald en dat erop gedaan. VOlgens mij hielp dat wel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77765989
Das ook nog maar 3 weekjes Tessie! Ik mag 3 maart voor de geslachtsecho..

Thnx Vick, ga ik eens naar kijken. Hij zit ook nog eens lekker onhandig en wordt steeds groter voor mijn gevoel
  maandag 8 februari 2010 @ 13:25:34 #236
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_77766080
Orea tandpasta erop smeren heb ik eens gehoord. Even in laten trekken en dat prikt even maar schijnt te werken.
pi_77766183
Mwah dat prikken maakt niet uit doet nu meer zeer. Ben blij dat ik vandaag eerder naar huis kan, dan snel erop smeren, zit er nog net niet op te kauwen nu
pi_77766543
Vanmorgen weer controle bij de VK. Alles was in orde. Hartje klonk ook erg mooi regelmatig. (maar dat wist ik natuurlijk al) Alweer 15 weken en 1 dag
Over exact 4 weken de 20-weken echo!!
pi_77767089
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:22 schreef Orea het volgende:
Das ook nog maar 3 weekjes Tessie! Ik mag 3 maart voor de geslachtsecho..

Thnx Vick, ga ik eens naar kijken. Hij zit ook nog eens lekker onhandig en wordt steeds groter voor mijn gevoel
ik ben benieuwd wat jij krijgt
pi_77767770
Ik ook! Als het hier een meid wordt dan zit er echt iets niet goed bij onze vrouwelijke intuitie
pi_77767887
haha, hebben we t allebei fout gedacht.
Moet denk ik wel heel erg lachen als t bij jou een meid is haha, kunnen we altijd nog ruilen
pi_77768123
Ik denk zelf dat deze kruimel een jongen wordt. Gewoon omdat ik tot nu toe niet hoef te spugen maar wel contacnt misselijk ben. En dat was bij Jen anders
  maandag 8 februari 2010 @ 14:36:01 #243
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_77768489
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:17 schreef tessie het volgende:
Devilishbaby, wat fijn dat hij toch al wat bijdraait!

Orea, bij dr. Papa! (ja jouw schuld! ), als het goed is ben ik dan ongeveer 17 weken.
Dr papa is zo leuk! Heel veel plezier alvast, je hebt nog even haha!
  maandag 8 februari 2010 @ 16:49:28 #244
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77773559
Ik zat er ook naast qua geslacht

devilishbaby, fijn dat je vriend aan het bijdraaien is...

Vriendin is net weg hier. Ze had een bigmac voor me meegenomen omdat mijn man het niet deed

Verder is babylief erg aanwezig...
  maandag 8 februari 2010 @ 17:00:32 #245
57497 happyme28
I'm so happy
pi_77774108
Leonieke, volgens mij heb je net, of ga je heel snel, de deur achter je dichttrekken op het werk Geniet van je verlof!

Floria, gefeliciteerd met je goede echo! Wat heerlijk dat je nu eindelijk met eigen ogen gezien hebt dat het allemaal groeit en een kloppend hartje is zoooooo mooi!

Cantare en Ticootje, gefeliciteerd met jullie 12 weken mijlpaal

Sonnetje, wacht maar als die 20 weken gepasseerd zijn, voor je het weet ben je LLM

devilish, fijn dat je vriend nu toch wat begint te draaien. Hopenlijk kijkt hij er straks net zo naar uit als jij! Als de eerste echo geweest is, is hij vast helemaal om

Orea, al gehoord wat de uitslag van de urine is, of krijg je dat niet meteen?

Tessie, wat kan dat begin lang duren hè, maar hopenlijk heb je afleiding en is het zo begin maart

ChillayD, fijn dat alles in orde was bij de VK! Toch altijd lekker weer even die bevestiging.

Oe... bigmac is altijd lekker Asy! Hier wordt aan de broccoli gewerkt door mijn man maar ja, da's wel gezond en we eten er ook een hamburger bij (maar da's toch niet hetzelfde )
pi_77774161
Dan ga ik het gewoon goed hebben meid is hier net zo welkom, maar ik denk wel dat ik even vreselijk zal moeten omschakelen... mijn gevoel is zó sterk in het feit dat het een jongen zou zijn... maf eigenlijk hè!

Ik heb.... rappapapapapaaaaaaa wederom GEEN blaasontsteking schiet mij maar lek! (oh nee dat ben ik dus al ) Ik heb net besloten even de handstand te gaan doen straks, misschien gaat er van binnen e.e.a. verliggen en krijgt de boel wat meer ruimte, ofzo
pi_77774824
Leonieke heeft verlof! Hoe was je laatste werkdag Leo?

Orea, nah, wat irritant zeg! En kunnen ze dan niet verder onderzoeken waar het dan wel van komt? Dat is toch geen normaal zwangerschapskwaaltje

Cantare en Tico, voor de 12 weken mijlpaal!

Happy, het begin duurt idd lang, vond ik de vorige keer ook, terwijl het later juist zo bizar snel gaat. Maar ik heb genoeg afleiding hoor. Graeme doet hard zn best

Vanavond zwangerschapszwemmen met Orea! (ik typ steeds oreo en dan heb ik daar weer trek in ) Ben heel benieuwd hoe dat is.

Is er toevallig ook iemand hier die zwangerschapsyoga heeft gedaan?
pi_77774899
Dat had ik ook hoor Orea
Ik was ervan overtuigd (nja was misschien ook de hoop, ik roep namelijk al jaren dat ik alleen meisjes wil ) dat het een meid zou zijn.
En toen zag ik dat het een jongen was en toen dacht ik: Oh, ook leuk
Was er gelukkig niet teleurgesteld over, dat had ik eigenlijk wel gedacht.
Niet dat een jongen niet welkom was ofzo, maar ik had er nooit zoveel mee (niemand kan ons voorstellen met een zoon haha). Maar dat zal best goedkomen haha.
Ben ook superblij met mijn jongetje

Happy, het duurt nog heeeeeeeeeeeeel lang voor ik moet bevallen hoor
pi_77774996
Nee verder willen ze er niets mee doen. Het kan gewoon dat mijn blaas krap ligt in mijn bekken nu mijn baarmoeder daar nog niet helemaal uit is. Maar het is gewoon irritant. Gewoon veel moeten plassen trek ik wel, maar het doet nu gewoon pijn als ik iets meer dan 3 druppels moet. Maarja, ik zal me er maar bij moeten neerleggen dat dit mijn 'kwaal' is. En dan mag ik op zich nog niet klagen, tis gewoon irritant.

Ja zwemmen! Ben zo benieuwd of ik zo rozig thuis kom dat ik eens een nacht doorslaap (als dat zo is ga ik elke dag zwemmen )
  maandag 8 februari 2010 @ 17:38:14 #250
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77775648
Ik mag over anderhalve week al paddestoel of hamburger gluren...

Floria, knipperlichtje

Oe zwemmen ja, dat wilde ik ook nog steeds gaan doen, maar ik vrees een beetje voor een hoog mutsenclubgehalte. Orea en Tessie, laten jullie me straks weten of dit terecht is?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')