waar is dat?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:06 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Grappig we hebben dubbelglas besteld en daar zou 2/3 weken levertijd op zitten. Dus ik had gezegd dat ik thuis een hoogzwangere vrouw heb zitten en dat het dan niet handig is zo rond die tijd.
Nu belden ze (naar thuis) dat ze woensdag al langs kunnen komen omdat ("uw man had aangegeven dat het zo snel mogelijk moest")
En als het toch niet kan dan hoeven we alleen maar even te bellen.
[edit] Voor wie nog dubbelglas wil er is op dit moment een actie waar je 35 euro per m 2 terug krijgt. Wij hebben de bovenverdieping laten doen (min. 5 m2) en dat kost om netto ongeveer 600 euro ipv 750
Hij heeft zich pas net laten steriliseren toch? Als dat zo zou zijn kun je de boel nog teruglaten zetten..quote:Op maandag 8 februari 2010 13:08 schreef devilishbaby het volgende:
Floria gefeliciteerd![]()
Nog 2,5 week en dan krijg ik mijn 1e echo lijkt nog zo ver weg.
Kom je een dagje niet online hier en dan hebben jullie alweer onwijs veel berichten geschreven, hoe doen jullie dat toch op iedereen antwoorden?
Overigens is mijn vriend een beetje bijgedraait en vind hij het ergens wel een beetje leuk dat hij nu papa gaat worden van een eigen kindje.
Maar zei ook dat hij nu juist bang werd dat wanneer het nu fout zou gaan hij misschien toch spijt zou krijgen van zijn sterilisatie. Tja.............
Ik ben wel blij dat er nu een kleine opening zichtbaar is.
Zo snel weer een kind naar school brengen en boodschappen doen.
niet hoe je er vanaf komt maar wel hoe je het wat "dragelijker" kan maken.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:14 schreef Orea het volgende:
En ik heb een aftennog nooit gehad! Iemand een tip om er zo snel mogelijk vanaf te komen? Auw doet zeer!
ik ben benieuwd wat jij krijgtquote:Op maandag 8 februari 2010 13:22 schreef Orea het volgende:
Das ook nog maar 3 weekjes Tessie! Ik mag 3 maart voor de geslachtsecho..
Thnx Vick, ga ik eens naar kijken. Hij zit ook nog eens lekker onhandig en wordt steeds groter voor mijn gevoel
Dr papa is zo leuk! Heel veel plezier alvast, je hebt nog even haha!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:17 schreef tessie het volgende:
Devilishbaby, wat fijn dat hij toch al wat bijdraait!
Orea, bij dr. Papa! (ja jouw schuld!), als het goed is ben ik dan ongeveer 17 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |