http://www.meermetminder.nl/subsidieregeling_isolatieglasquote:
En als ze die onderbroek nou eens uitdoet als ze gaat douchen ?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:25 schreef Co_OL het volgende:
Misschien hier toch een beginnetje
Ze heeft vandaag al 3 nieuwe onderbroeken nodig gehad en stapt nu net onder de douche en weer een natte onderbroek
Het rook niet naar urine dus hopelijk vruchtwater en dat het maar eens doorzet
Is het niet handig als jullie vk bevestigd/ uitsluit dat het vruchtwater is?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:25 schreef Co_OL het volgende:
Ze heeft vandaag al 3 nieuwe onderbroeken nodig gehad en stapt nu net onder de douche en weer een natte onderbroek
Was het bij ons ook maar zover. Vandaag is onze uitgerekende datum. Wij zijn echt te ongeduldig!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:25 schreef Co_OL het volgende:
ik had het andersom. Bij Amber wel misselijk maar niet veel overgeven. Bij Tess heb ik tot 16w regelmatig boven de pot gehangen. Daarom dacht ik dat Tess een jochie zou zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk zelf dat deze kruimel een jongen wordt. Gewoon omdat ik tot nu toe niet hoef te spugen maar wel contacnt misselijk ben. En dat was bij Jen anders
En dan? die zegt o mooi wachten tot het begint ?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is het niet handig als jullie vk bevestigd/ uitsluit dat het vruchtwater is?
Dus even een maandverbandje indoen of wat opvangen in een bekertje.
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 8 februari 2010 21:16 schreef Co_OL het volgende:
[..]
En dan? die zegt o mooi wachten tot het begint ?
Ik, denk ik dan, eind juni, tenminste als mijn droom van mei vorig jaar uitkomtquote:Op maandag 8 februari 2010 22:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh nee doe ik helemaal niet
Mijn directe collega vind het erger dan ik
Ik had het ook wel soort van verwacht van te voren dus tja
Ja Djenneke, samen naar de 20 wekenKlinkt ook zo ver!
Ben benieuwd wie er eerder gaat bevallen
Nog steeds stil hier, VK komt straks langs voor controlequote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:30 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Hee Co_ol doe eens updaten ....![]()
Net klaar van potjes MW2 ga nu maar slapen. Morgen om 8:00 weer op
die dochters zijn van haar en allebei van een andere manquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:16 schreef freecell het volgende:
@amaranta: eigenlijk vind ik het vooral stomJe gaat toch voor een kind? NIet voor een zoon? En als je al twee dochters hebt is de kans op een dochter gewoon groter! (blijkbaar heeft hij langzaam zaad
) Mijn broer heeft ook 3 dochters en is er helemaal happy mee
En zij mochten er om medische redenen niet meer na de laatste!
I
Jamaarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:17 schreef Asyniur het volgende:
Amaranta, die draait wel weer bij. Mijn zus heeft ook gejankt toen nummer 2 weer een jongen bleek te zijn...
Daar wordt het nog maffer van eigenlijk. Dus hij heeft nog geen kinderen, maar gedraagt zich wel een week als 1 als zijn EERSTE kind geen jongen blijkt te zijn?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
die dochters zijn van haar en allebei van een andere man
Jep.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Jamaar![]()
![]()
Serieus, kinderen worden er toch niet toffer van als ze een piemeltje hebben of niet?
[..]
Daar wordt het nog maffer van eigenlijk. Dus hij heeft nog geen kinderen, maar gedraagt zich wel een week als 1 als zijn EERSTE kind geen jongen blijkt te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |