quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Net geprobeerd maar er kwam alleen een klein negertje uit
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Net geprobeerd maar er kwam alleen een klein negertje uit
Bij mij zat er 12 weken tussen de echo'squote:Op zondag 7 februari 2010 10:19 schreef leonieke het volgende:
Hier niets speciaals te melden alleszins. Behalve dan dat we gisteren alle verf en benodigdheden hebben gekocht om de kamer te schilderen (nu eens zien wanneer die zal geschilderd worden). Vandaag wel nog een paar dingetjes doen voor het werk zodat ik morgen rustig mijn laatste werkdag kan doorkomen (er zijn sowieso nog een aantal zaken die ik alleen ginder kan doen).
En dat niemandsland s*ckt ook gewoon heel hard. Ik hoop voor jou dat je jouw kindje heel vlug zal voelen, flugeltje. Ik vond die periode (er zat 8 weken tussen de twee echo's) ook verschrikkelijk.
Ik had wel doorgetrokken hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 09:00 schreef happyme28 het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Dás leuk beginnen aan je ontbijt zo die laatste post van Co_OL
En dan te bedenken dat ze nog 3 weken moeten wachten...quote:Op zondag 7 februari 2010 12:43 schreef freecell het volgende:
Bij mijn schoonmoeders (ja, 2leuk, man met gescheiden ouders en beiden opnieuw getrouwd) leeft het wel
Ze vinden het spannend, maar niet meer zo als bij de vorige.
Al zijn ze nu wel een beetje van wàààààh! omdat Leander er allang was rond deze termijnDus dit is nieuw voor ze.
Minimaal!quote:Op zondag 7 februari 2010 13:05 schreef pessie het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze nog 3 weken moeten wachten...
Vandaag iemand in de kerk: hey, baby nog binnen?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:31 schreef Asyniur het volgende:
Hier ook steeds: is het nog rustig? Voel je al iets?
Waarop ik heel nuchter zeg: nog maximaal 4 weken te gaan of de 26e pas
Herkenbaarquote:Op zondag 7 februari 2010 13:14 schreef freecell het volgende:
Interessante eigenschap van mensen trouwens
Dan vragen ze hoe ver je bent. Als je er dan zelf commentaar op geeft zijn er 2 mogelijke scenario's:
'38 weken, dus het kan nu al wel'
'ja, of het duurt nog 4 weken'
of
'38 weken, dus kan nog wel 4 weken duren!'
'ja,, of het kan nu komen!'
Best lollig
Ow, die had ik vanmorgen ookquote:Op zondag 7 februari 2010 13:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Herkenbaar
(alleen bij mij geloven ze nooit dat ik zo ver ben al.... al ben ik toch flink aangekomen)
Tsja, ik heb voor mijn gevoel toch wel een mega buik, maar komt denk ook omdat ik lang heel dik was en toen veel afgevallen en mensen hebben mij nog van voor het afvallen in gedachten, dus dan is het net of ik niet ben aangekomen ofzow (probeer ik er maar een verklaring voor te geven).quote:Op zondag 7 februari 2010 13:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, die had ik vanmorgen ook
Dat ze vragen hoe lang je nog moet en als je dan '2 weken' zegt dat ze dan heel geschokt naar je kijken alsof je kan ontploffen
quote:Op zondag 7 februari 2010 14:06 schreef freecell het volgende:
Och ja, helemaal zeker ben je nooit
Ik zou echt 2 weken lachen als het niet wordt wat wij denken
Dan is het hier wel oorlog in de tentquote:Op zondag 7 februari 2010 14:09 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
En dan eens beginnen nadenken over een andere naam
Nou wij zijn echt wel zeker ervanquote:Op zondag 7 februari 2010 14:06 schreef freecell het volgende:
Och ja, helemaal zeker ben je nooit
Ik zou echt 2 weken lachen als het niet wordt wat wij denken
Hier ook hoor! 3x bevestiging met ingedaalde balletjes in de balzak aan toe vorige week bij de liggingsecho.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:04 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou wij zijn echt wel zeker ervan![]()
We hebben zijn piemel en balzak op de foto staan, zowel in 2D als in 3D
Nee, onze man is niet zo druk, maar ook nooit geweest. Ik voel 'm wel op vaste tijden, zo'n 3 a 4 periodes per dag, maar nog nooit echt een pijnlijke trap oid gehad. Wel jammer af en toe dat ik 'm niet zo vaak voel, maar ik ben er nu aan gewend, dus pas als het afwijkt van het patroon ga ik me druk maken.quote:Is jouw buikbaby ook nog zo druk freecell? En happy, die van jou?
Want hier zijn nog steeds hele verschuivingen aanwezig en er wordt vanalles van mijn buik afgetrapt...
Stilte voor de stormquote:Op zondag 7 februari 2010 15:17 schreef octopussy het volgende:
Meisje is hier normaal gesproken heel erg druk. Vooral wanneer ik wakker word of juist wil gaan slapen.
Vandaag is het alleen veel minder. Ze beweegt wel zo nu en dan, maar niet op de verwachte momenten en ook niet zo bruusk. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Maar welquote:Op zondag 7 februari 2010 15:07 schreef freecell het volgende:
Mijn buik is heel druk inderdaad. Storend
[..]
En inderdaad
Het wordt beter! Ik heb de afgelopen 2 nachten aan 1 stuk door geslapen!quote:Op zondag 7 februari 2010 16:18 schreef Orea het volgende:
Ik heb vannacht zomaar 4 uur achter elkaar geslapen!Dat was alweer even geleden
Ik vanmiddag.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:18 schreef Orea het volgende:
Ik heb vannacht zomaar 4 uur achter elkaar geslapen!Dat was alweer even geleden
en de naam?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:37 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik vanmiddag.![]()
Had Thomas door zijn oma laten ophalen om een uurtje te gaan spelen. Werd ik 4 uur later weer eens wakker.![]()
Eigenlijk wil ik morgen wel bevallen. Ben het a) een beetje zat en b) gewoon ook heel ongeduldig.
Ik postte per ongeluk het geslacht van onze hummelquote:Op zondag 7 februari 2010 18:30 schreef draculettetje het volgende:
wat hebben jullie allemaal een hoop gewijzigd wordt ik heel nieuwsgierig van hoor!
en ik kom gewoon weer even knuffels rond strooien
Jij komt wel achter mij, hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 17:37 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik vanmiddag.![]()
Had Thomas door zijn oma laten ophalen om een uurtje te gaan spelen. Werd ik 4 uur later weer eens wakker.![]()
Eigenlijk wil ik morgen wel bevallen. Ben het a) een beetje zat en b) gewoon ook heel ongeduldig.
Ze zegt van niet...quote:Op zondag 7 februari 2010 21:24 schreef flugeltje het volgende:
Zo effe dagje op pad geweest, wel terug gelezen, maar iets te veel allemaal...
Wat wel is blijven hangen is dat huup postte en editte... Hebben we kloondinges gevonden?
Ik zou het ook ontkennenquote:
Lekker middagslaapje met dreumes meedoen vanmiddagquote:Op maandag 8 februari 2010 07:54 schreef Webkim het volgende:
Nu maak je ons dus wel nieuwsgierig he Fluugs!
Ik heb er 3x uitgemoeten om te plassen en heb verder de halve nacht rechtop gezeten door het maagzuur. Gelukkig vóel ik me wel redelijk uitgerust tot 2 uur vanmiddag ofzo, gok ik.
Oi, wat vervelend nu dattie niet meer slaaptquote:Op maandag 8 februari 2010 08:40 schreef Webkim het volgende:
Spannend Floria! *duimt*
En Free, middagslaapje? Thomas?I wish. Dat doet -ie al een paar maanden niet meer helaas.
Leuk dat je buik zo druk is toch juist? Ik lees overal dat ze rustiger worden in het laatste trimester, omdat ze minder plek hebben, maar dat is hier ook niet zo. Eén en al gebeuk en gestamp. Geweldig vind ik het, want Thomas was een stille. Tot 3 of 4 x toe een CTG gehad toen, omdat ik -em niet voelde.
Oeh, deze post net gemist.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:34 schreef Floria het volgende:
Over een uur EINDELIJK een echo, ben gespannt over of alles goed zit en of ik een beetje in de buurt zit van de UD 15 september die ik in mijn hoofd heb.Maar vooral of alles goed zit...
Nog even wachten
*knijp*quote:Op maandag 8 februari 2010 08:44 schreef leonieke het volgende:
Kan iemand even in mijn arm komen knijpen? Vandaag mijn laatste werkdag.
Van onrustig slapen gesproken
Maar die bacterieën halen ze uit mensen, die ze in zichzelf vermalen tot kunstmest...quote:Op maandag 8 februari 2010 10:08 schreef freecell het volgende:
Pessie
Wacht maar, er komen er nog wel meer
En je weet hoe je tripods te lijf moet hè? Met bacteriën
Houston, we háve a problemquote:Op maandag 8 februari 2010 10:10 schreef pessie het volgende:
[..]
Maar die bacterieën halen ze uit mensen, die ze in zichzelf vermalen tot kunstmest...
gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:04 schreef Floria het volgende:
Alles goedIk mag in het lijstje voor 18 September. Over 3 weken weer een echo, de echte echte termijn echo.
Het heeft een hartjeen stompjes
![]()
Toch leuk om de kleine sickmaking bastard te zien op scherm. Opgelucht is!
snap het wel hoor, ik kan het zelf ook moeilijk onthouden. Wat ook geen aantijging....quote:Op maandag 8 februari 2010 11:07 schreef freecell het volgende:
Jullie geduld wordt wel op de proef gesteld hè?
En DJRandall: er zijn zo véél LLM's op het momentSowieso kijk ik eigenlijk nooit met het lijstje er naast wie zich al wel en niet gemeld hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |