Mogge allemaal

Hier aan mijn kant het 12e kleinkind, máár het allereerste kindje van de enige dochter in het gezin. Dus m'n moeder vind het alsnog wel heel erg bijzonder. Haar dochter krijgt een kindje... Ze is echt helemaal happy wat dat betreft.
Bij Martijn zijn er nog geen kleindkindjes, dus daar de eerste. Merk wel dat het bij m'n schoonmoeder zo langzaamaan steeds meer begint te leven nu. Ze belt regelmatig dat ze weer iets gelezen heeft en of ik dat al wist en houdt de voortgang nauwlettend in de gaten. Het is voor haar ook allemaal niet niks, de vader van Martijn overleed afgelopen september dus het is allemaal al enorm onwennig voor haar zónder dat ook nog eens het eerste kleinkind geboren wordt en ze het niet met hem kan delen.... Zelf vind ik het ook echt enorm klote dat hij het niet meer mee heeft kunnen maken, blijf mezelf ook afvragen of hij wellicht langer geleefd zou hebben als er nog uitzicht geweest was op een kind. (Als een van de eerdere zwangerschappen wél was blijven bestaan)
Mijn pa is al 9 jaar dood, dus voor m'n moeder is er al een soort van gewenning ontstaan. Toch is het echt jammer dat ons kindje straks geen opa heeft. (ik weet hoe gek m'n pa vroeger met die andere kleintjes was) Een oom van Martijn woont hier in de buurt, die hebben zelf nooit kinderen gekregen. Hij vind ze echter wel tof, dus misschien dat we hem wel kunnen vragen of hij af en toe 'opa-dingen' met ons prutske wil gaan doen...
Verder alles okay hier met iedereen? Geen gerommel, slecht slapen, ziek zijn of andere kwalen?
Hier kwaalloos en weer een dag in niemandsland, ik wil verdorie gewoon m'n kindje voelen nu!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?