abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77712526
Nog steeds een baby in de buik

Nou ben nu 2 dagen thuis dus laat maar komen

Ik begin alvast
pi_77712606
Benen in je nek en persen Co_OL
pi_77713803
He dames ik ben er weer heerlijk weekje wintersport gehad in Oostenrijk. Geen last van vermoeidheid of de hoogte, alleen op de eerste dag wat last van kleine steekjes en wat vlekjes in mijn gezicht door de zon, maar na 3 keer after sun smeren was het in de ochtend weer verdwenen

Er is weer een hoop gebeurd volgens mij.. heb alleen dit deel snel gelezen. Mama_papa bevallen van een dochter Tessa, wat een popje Sonnetje weet inmiddels dat ze een jongetje krijgt, wat leuk
pi_77715293
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 20:26 schreef freecell het volgende:
Benen in je nek en persen Co_OL
Net geprobeerd maar er kwam alleen een klein negertje uit
pi_77716904
Zow, iedereen is even stil van die opmerking
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77717273
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Hier wil ook iemand graag bevallen. Heeft wel vaker last van pijn in haar liezen. En nog wat andere vrouwlijke kwaaltjes ... eens opzoeken hoe of wat.
♥ K, N, R en F ♥
pi_77717325
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef Co_OL het volgende:

[..]

zondag 7 februari 2010 @ 09:00:20 #108
57497 happyme28
I'm so happy
pi_77723684
Goedemorgen allemaal,
Dás leuk beginnen aan je ontbijt zo die laatste post van Co_OL

Mereltje, welkom terug! fijn dat het een goede vakantie is geweest!

Hier trouwens 1e kleinkind aan mijn kant (en moeders is helemaal hyper, pa is wat rustiger maar da's mijn pa), aan Marky's kant is het kleinkind nummer 7 maar nummer 6 is al weer ruim 10 jaar geleden, dus schoonma vind het wel weer erg spannend (en ze is gek op babietjes dus dat is mooi). Ik vind het sowieso speciaal dat onze zoon straks nog 2 opa's en oma's heeft want ze zijn allemaal de 70 gepasseerd en schoonpa zelfs de 80 jaar dus het is niet zo vanzelfsprekend.
  zondag 7 februari 2010 @ 09:10:52 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77723720
Ha Merel, fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!

Hier het eerste kleinkind voor mijn schoonouders en het derde kleinkind (tevens derde kleinzoon) voor mijn ouders...
pi_77723739
Hier is het langs beide kanten kleinkind nr 3, langs mijn kant 3e kleinzoon, langs de kant van mijn man 1e kleinzoon.
Maar ze vinden het allemaal nog steeds heel speciaal. Al is het niet slecht dat het niet kleinkind nr 1 is want toen waren ze alledrie (mijn ma en schoonouders) helemaal hyper en werd er in mijn ogen te veel gedoe aan gehangen (mijn ma heeft bij haar eerste kleinkind elke keer als ze het zag foto's genomen, bij haar tweede heeft ze waarschijnlijk al 3 foto's genomen ofzo ).
pi_77723770
Goedemorgen iedereen, ik ben alweer vanaf 7 uur aan het werk. Ben enorm moe en kan maar niet wakker worden. Gelukig was het vanmorgen nog rustig. Zometeen begint de grote drukte.

Hier wordt het voor mijn ouders het eerste kleinkind. Ze zijn al een jaar aan het vragen wanneer het nou gaat gebeuren, dus ik verwacht dat ze er wel blij mee gaan zijn
Voor mijn schoonouders wordt het de tweede, ik hoop dat mijn schoonvader het nog mee gaat maken. Hij is ernstig ziek ( longkanker met uitzaaiingen in de hersenen en de lymfeklieren). Op dit moment gaat het redelijk met hem, maar het wisselt nogal.

heb de laatste dagen totaal geen trek. Ik moet mezelf echt eraan toe zetten te eten. Ben ook wat misselijk maar dat lijkt nu nog wel mee te vallen ( afkloppen)

Ik ben nog wel helemaal blij.. . ik moet echt mijn best doen om het niet tegen iedereen te vertellen.
*poef* nu is het weg
pi_77723792
Mijn ouders vinden het ook nog allemaal tof en spannend hoor

nummer 1 is misschien wel anders, maar nummer 2 of 22 schijnt niet zoveel uit te maken

Zo naar de kerk en daarna een feestje van één van de andere 21 Ik heb helemaal geen tijd om te bevallen joh
  zondag 7 februari 2010 @ 09:55:05 #113
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77724042
Mogge allemaal

Hier aan mijn kant het 12e kleinkind, máár het allereerste kindje van de enige dochter in het gezin. Dus m'n moeder vind het alsnog wel heel erg bijzonder. Haar dochter krijgt een kindje... Ze is echt helemaal happy wat dat betreft.

Bij Martijn zijn er nog geen kleindkindjes, dus daar de eerste. Merk wel dat het bij m'n schoonmoeder zo langzaamaan steeds meer begint te leven nu. Ze belt regelmatig dat ze weer iets gelezen heeft en of ik dat al wist en houdt de voortgang nauwlettend in de gaten. Het is voor haar ook allemaal niet niks, de vader van Martijn overleed afgelopen september dus het is allemaal al enorm onwennig voor haar zónder dat ook nog eens het eerste kleinkind geboren wordt en ze het niet met hem kan delen.... Zelf vind ik het ook echt enorm klote dat hij het niet meer mee heeft kunnen maken, blijf mezelf ook afvragen of hij wellicht langer geleefd zou hebben als er nog uitzicht geweest was op een kind. (Als een van de eerdere zwangerschappen wél was blijven bestaan)

Mijn pa is al 9 jaar dood, dus voor m'n moeder is er al een soort van gewenning ontstaan. Toch is het echt jammer dat ons kindje straks geen opa heeft. (ik weet hoe gek m'n pa vroeger met die andere kleintjes was) Een oom van Martijn woont hier in de buurt, die hebben zelf nooit kinderen gekregen. Hij vind ze echter wel tof, dus misschien dat we hem wel kunnen vragen of hij af en toe 'opa-dingen' met ons prutske wil gaan doen...

Verder alles okay hier met iedereen? Geen gerommel, slecht slapen, ziek zijn of andere kwalen?

Hier kwaalloos en weer een dag in niemandsland, ik wil verdorie gewoon m'n kindje voelen nu!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77724282
Hier niets speciaals te melden alleszins. Behalve dan dat we gisteren alle verf en benodigdheden hebben gekocht om de kamer te schilderen (nu eens zien wanneer die zal geschilderd worden ). Vandaag wel nog een paar dingetjes doen voor het werk zodat ik morgen rustig mijn laatste werkdag kan doorkomen (er zijn sowieso nog een aantal zaken die ik alleen ginder kan doen).

En dat niemandsland s*ckt ook gewoon heel hard. Ik hoop voor jou dat je jouw kindje heel vlug zal voelen, flugeltje. Ik vond die periode (er zat 8 weken tussen de twee echo's) ook verschrikkelijk.
  zondag 7 februari 2010 @ 10:47:15 #115
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77724601
quote:
Op zondag 7 februari 2010 10:19 schreef leonieke het volgende:
Hier niets speciaals te melden alleszins. Behalve dan dat we gisteren alle verf en benodigdheden hebben gekocht om de kamer te schilderen (nu eens zien wanneer die zal geschilderd worden ). Vandaag wel nog een paar dingetjes doen voor het werk zodat ik morgen rustig mijn laatste werkdag kan doorkomen (er zijn sowieso nog een aantal zaken die ik alleen ginder kan doen).

En dat niemandsland s*ckt ook gewoon heel hard. Ik hoop voor jou dat je jouw kindje heel vlug zal voelen, flugeltje. Ik vond die periode (er zat 8 weken tussen de twee echo's) ook verschrikkelijk.
Bij mij zat er 12 weken tussen de echo's

Nog eventjes geduld flugel en dan mag je weer gluren
en als je er echt heel erg onzeker over bent, dan maak je toch 'gewoon' gebruik van het aanbod van het ziekenhuis en dan ga je een keer vaker naar het hartje luisteren?
pi_77724947
mogge.

Gisteren de hele dag behoorlijk gerommeld, en nu is het even stil. Beebje is ook een beetje te stil naar mijn zin dus ik ga het even goed in de gaten houden.

Vandaag 39 weken trouwens
pi_77724950
quote:
Op zondag 7 februari 2010 09:00 schreef happyme28 het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Dás leuk beginnen aan je ontbijt zo die laatste post van Co_OL

Ik had wel doorgetrokken hoor

De vrouw slaap hier nog met een baby in dr buik
pi_77726277
Co-OL, erg dat wachten he, hopelijk niet meer voor lang
Octopussy hopelijk ben je ook snel aan de beurt

Kaatjejannie, gefeliciteerd met je zwangerschap, heb je het al aan iemand verteld? de hele dag aan het stralen zeker

Ik zie dat Keshet is bevallen van een dochter met 26,5 week jeetje dat zal wel evenwennen zijn, hopelijk gaat het goed en groeit ze goed en hoeven ze niet al te lang in het ziekenhuis te blijven.

Voor mijn ouders is de baby het eerste kleinkind, voor mijn schoonouders de tweede. Ik begin trouwens wat gekriebel te voelen.. misschien de eerste bewegingen
  zondag 7 februari 2010 @ 12:31:50 #119
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77726468
Octo 39 weken mijlpaal

En Co-Ol alleen maar bevallen van een klein negertje Jullie kindje komt echt, alleen wanneer he...

Wat betreft vaders, ze hoeven niet voortdurend mee te leven, had alleen een rotgesprek met em donderdag en dat liet ie nogal uit de lucht vallen en vond het over het algemeen stom dat je je dochter overstuur maakt en niet informeerd naar haarzelf. Dus vandaar...

Hoe zit het bij jullie eigenlijk met schoonmoeders? Voor die van mij is alles erg abstract volgens mij...
pi_77726754
Bij mijn schoonmoeders (ja, 2 leuk, man met gescheiden ouders en beiden opnieuw getrouwd) leeft het wel
Ze vinden het spannend, maar niet meer zo als bij de vorige.
Al zijn ze nu wel een beetje van wàààààh! omdat Leander er allang was rond deze termijn Dus dit is nieuw voor ze.
  zondag 7 februari 2010 @ 13:05:48 #121
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77727276
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:43 schreef freecell het volgende:
Bij mijn schoonmoeders (ja, 2 leuk, man met gescheiden ouders en beiden opnieuw getrouwd) leeft het wel
Ze vinden het spannend, maar niet meer zo als bij de vorige.
Al zijn ze nu wel een beetje van wàààààh! omdat Leander er allang was rond deze termijn Dus dit is nieuw voor ze.
En dan te bedenken dat ze nog 3 weken moeten wachten...
pi_77727428
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:05 schreef pessie het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat ze nog 3 weken moeten wachten...
Minimaal!
pi_77727505
Interessante eigenschap van mensen trouwens

Dan vragen ze hoe ver je bent. Als je er dan zelf commentaar op geeft zijn er 2 mogelijke scenario's:

'38 weken, dus het kan nu al wel '
'ja, of het duurt nog 4 weken'

of

'38 weken, dus kan nog wel 4 weken duren! '
'ja,, of het kan nu komen!'

Best lollig
  zondag 7 februari 2010 @ 13:31:38 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77727973
Hier ook steeds: is het nog rustig? Voel je al iets?
Waarop ik heel nuchter zeg: nog maximaal 4 weken te gaan of de 26e pas
pi_77728046
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:31 schreef Asyniur het volgende:
Hier ook steeds: is het nog rustig? Voel je al iets?
Waarop ik heel nuchter zeg: nog maximaal 4 weken te gaan of de 26e pas
Vandaag iemand in de kerk: hey, baby nog binnen?
Ik: nee, eergisteren bevallen
Hij kon er wel om lachen gelukkig

Eigenlijk is het gewoon ook erg grappig en iedereen leeft iig wel met je mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')