Oi, wat vervelend nu dattie niet meer slaaptquote:Op maandag 8 februari 2010 08:40 schreef Webkim het volgende:
Spannend Floria! *duimt*
En Free, middagslaapje? Thomas?I wish. Dat doet -ie al een paar maanden niet meer helaas.
Leuk dat je buik zo druk is toch juist? Ik lees overal dat ze rustiger worden in het laatste trimester, omdat ze minder plek hebben, maar dat is hier ook niet zo. Eén en al gebeuk en gestamp. Geweldig vind ik het, want Thomas was een stille. Tot 3 of 4 x toe een CTG gehad toen, omdat ik -em niet voelde.
Oeh, deze post net gemist.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:34 schreef Floria het volgende:
Over een uur EINDELIJK een echo, ben gespannt over of alles goed zit en of ik een beetje in de buurt zit van de UD 15 september die ik in mijn hoofd heb.Maar vooral of alles goed zit...
Nog even wachten
*knijp*quote:Op maandag 8 februari 2010 08:44 schreef leonieke het volgende:
Kan iemand even in mijn arm komen knijpen? Vandaag mijn laatste werkdag.
Van onrustig slapen gesproken
Maar die bacterieën halen ze uit mensen, die ze in zichzelf vermalen tot kunstmest...quote:Op maandag 8 februari 2010 10:08 schreef freecell het volgende:
Pessie
Wacht maar, er komen er nog wel meer
En je weet hoe je tripods te lijf moet hè? Met bacteriën
Houston, we háve a problemquote:Op maandag 8 februari 2010 10:10 schreef pessie het volgende:
[..]
Maar die bacterieën halen ze uit mensen, die ze in zichzelf vermalen tot kunstmest...
gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:04 schreef Floria het volgende:
Alles goedIk mag in het lijstje voor 18 September. Over 3 weken weer een echo, de echte echte termijn echo.
Het heeft een hartjeen stompjes
![]()
Toch leuk om de kleine sickmaking bastard te zien op scherm. Opgelucht is!
snap het wel hoor, ik kan het zelf ook moeilijk onthouden. Wat ook geen aantijging....quote:Op maandag 8 februari 2010 11:07 schreef freecell het volgende:
Jullie geduld wordt wel op de proef gesteld hè?
En DJRandall: er zijn zo véél LLM's op het momentSowieso kijk ik eigenlijk nooit met het lijstje er naast wie zich al wel en niet gemeld hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |