Lezen schat, is niet voor hemzelluf.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:13 schreef Barcaconia het volgende:
Zeg Alexxxx, had jij niet nog een onverkoopbare Lada staan waar je vanaf wilde? Is dat niet slimmer dan er eentje bij te kopen?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Lezen schat, is niet voor hemzelluf.
Daar doelde ik opquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Plan was eerst ook om de 111 naar Marijke door te schuiven, maar die is toch wat groot
Toen ik t schreef was ik niet sjaggo. Voor zover ik weet heb ik niemand bezwangerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Plan was eerst ook om de 111 naar Marijke door te schuiven, maar die is toch wat groot![]()
En Peu, wat ben jij sjaggo joh? Heb je weer een christensletje bezwangerd, maar zijn de breinaalden op?
Nee, heb soort van telefoonfobiequote:
Dunno, stond in de advertentiequote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:34 schreef daNpy het volgende:
Waarom de koppakking?
Die gaan volgens mij nooit kapot..
whehe, 18 hoog gaan wonen omdat ze je anders in je onderbroek zienquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:16 schreef PeuRac het volgende:
Ja, maar jij bent niet speciaal op de begaande grond gaan wonen zodat je over de hele stad kon uitkijken. En lekker van t uitzicht genieten terwijl je je aankleedt
En mn bureau staat ook zo dat ik het uitzicht op de achtergrond heb. Daar is nu alleen weinig van over.
Moet er niet aan denken 18 hoog. Mijn hoogtevrees speelt bij 3 hoog al opquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
whehe, 18 hoog gaan wonen omdat ze je anders in je onderbroek zien
Helemaal gelijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
ik loop op begane grond regelmatig met ramen onbedekt naakt of in onderbroek door de huiskamer, lekker boeiend. Als ze naar binnen kijken leren ze dat op die manier snel genoeg af.
Prima houding, ga zo door, dan schop je het nog ver in deze wereldquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
De oplossing: niet zo janken en verwend doen. Bij de centrale deurvergrendeling van mijn 111 is het elke keer weer een verraasing welke wel en welke niet van of op slot gaan...
En dat noemt zich zelf een mod die zich zelf grappig vind, maar niet realiseerd dat de persoon in kwestie gewoon een doodnormale vraag stelt..quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
De oplossing: niet zo janken en verwend doen. Bij de centrale deurvergrendeling van mijn 111 is het elke keer weer een verraasing welke wel en welke niet van of op slot gaan...
Probleem met centrale vergrendelingquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:52 schreef Anne het volgende:
Fogel, je mag er ook een nieuw topic voor openen, dan krijg je wat meer respons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |