hap hap hapquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waarom zou je voor een duurdere optie gaan als het je niet uitmaakt wanneer je gaat?

Business class zit wel heul wat fijner op zo'n lange trip...quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waarom zou je voor een duurdere optie gaan als het je niet uitmaakt wanneer je gaat?

Ongetwijfeld, maar dat is meteen 10x zo duur.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Business class zit wel heul wat fijner op zo'n lange trip...

oh...ik dacht maar 2 keer zo duur...maar goed, ik heb het er wel voor over, en ik denk dat LHO ook niet echt lekker met z'n benen uit de voeten kan (pun!)quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dat is meteen 10x zo duur.

Anders van de week even kijken wat we doen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
oh...ik dacht maar 2 keer zo duur...maar goed, ik heb het er wel voor over, en ik denk dat LHO ook niet echt lekker met z'n benen uit de voeten kan (pun!)
...wat mij er aan doet denken dat er volgende maand 90.000 airmiles vervallen en ik dus nu wel iets moet gaan boeken...

Ooit was het 10x zo duur, maar dat was toen mijn vader naar de VS ging op kosten van de baas en dat is 20 jaar terug.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
oh...ik dacht maar 2 keer zo duur...maar goed, ik heb het er wel voor over, en ik denk dat LHO ook niet echt lekker met z'n benen uit de voeten kan (pun!)
...wat mij er aan doet denken dat er volgende maand 90.000 airmiles vervallen en ik dus nu wel iets moet gaan boeken...

Daar hebben wij thuis een kachel voor...quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:06 schreef Reya het volgende:
De kou ontvluchten?

Dergelijke innovaties zijn nog niet tot deze regionen doorgedrongen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:32 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Daar hebben wij thuis een kachel voor...

ik weet het, jongen...maar er is nog hoop!quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Dergelijke innovaties zijn nog niet tot deze regionen doorgedrongen.

Veel plezier! In welk hotel zitten jullie?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:14 schreef Isegrim het volgende:
Gaat lukken denk ik!

Alleen op de oprit was het heel even spannend, en natuurlijk het bedrijventerrein..quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:34 schreef SingleCoil het volgende:
Glad?

Zeer zeker.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:19 schreef SingleCoil het volgende:
...maar overleefd dus.

quote:Ik zat net in drie skype chats tegelijkertijd, dat is wel een beetje goochelen als je tegelijkertijd aanhetschilderen bent en koffie probeert te maken

Nouja, de ene kat had nog op schoot kunnen liggen en de ander voor je voeten kunnen lopen daarbij..quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:59 schreef SingleCoil het volgende:
tja...de harde kant van het leven van een thuiswerker...

Ach, da's zielig!!! Weet je wel hoe koud het is buiten?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:51 schreef SingleCoil het volgende:
Die hebben een hekel aan die verflucht, dus ze zitten allebei buiten

In het zonnetje...niks aan de hand hoor. Peuzeltje is trouwens al weer binnen, teveel herrie met die kinderen buiten natuurlijk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, da's zielig!!! Weet je wel hoe koud het is buiten?

Dag, werkeloze. Zeker net je nest pas uit? Kijken of je uitkering al binnen is en dan vlug een biertje pakken?quote:

quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:53 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dag, werkeloze. Zeker net je nest pas uit? Kijken of je uitkering al binnen is en dan vlug een biertje pakken?

Hmmm...heerlijk, ontbijt-biertjes! Om de wodka een beetje weg te spoelen.quote:

Nee, doe mij maar een bak koffiequote:Op donderdag 11 februari 2010 12:57 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hmmm...heerlijk, ontbijt-biertjes! Om de wodka een beetje weg te spoelen.
Alleen slaap ik dan een uurtje later weer en daarna wordt ik niet lekker wakker.

In een hotel in Discovery Gardens.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:17 schreef SingleCoil het volgende:
vertel...en waar zitten jullie nou?Of is dat geheim?

Tjeempie, dat zijn wel prettige weken dan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:59 schreef ChatGirl het volgende:
Oh, zitten we hier al?
Deze week is het echt een enorm relaxte schoolweek. Maandag en woensdag vrij, dinsdag 45 minuten, vandaag een hele dag en morgen 1,5 uur. En dan is het weer weekend

kijk je uit voor terreur in dubai?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 05:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In een hotel in Discovery Gardens.

Ah, dat is dat hele nieuwe gebied achter Jumeirah, hè? Kun je daarvandaan nog wel in Dubai komen? Is wel een beetje ver om te wandelen. Toen ik in Dubai zat kon ik niet eens een taxi naar Jumeirah krijgenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 05:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In een hotel in Discovery Gardens.

wie...wat...waar? Een gevoelsmensch...burn him!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:28 schreef Alicey het volgende:
"Zoals je het uitlegt klinkt het wel logisch, maar ik heb er geen goed gevoel bij".

Iemand die wil dat uit een boel informatie bepaalde dingen op een bepaalde manier worden aangeleverd. Het was de reactie op mijn recapitulatie..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:16 schreef SingleCoil het volgende:
wie...wat...waar? Een gevoelsmensch...burn him!

We hebben een auto en er is een prachtige nieuwe metro.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:13 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ah, dat is dat hele nieuwe gebied achter Jumeirah, hè? Kun je daarvandaan nog wel in Dubai komen? Is wel een beetje ver om te wandelen. Toen ik in Dubai zat kon ik niet eens een taxi naar Jumeirah krijgen

Veel plezier, ik ben niet snel jaloersquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:58 schreef Isegrim het volgende:
Groetjes nogmaals.Verslag volgt later.
Morgen snorkelen.
 .
 . 

Het zijn best grote stickers. Ziet er wel grappig uit zo in de sneeuwquote:Op zondag 14 februari 2010 11:30 schreef junkiexp het volgende:
@ DT : Geen idee ?
IS het er weer normaal af te krijgen ?
Anders is het wel kut

Er werken vooral indiers en pakistanen hier (resp. 44 en 17 procent van de bevolking), dat gaat dus prima, als ik voor isegrim mag sprekenquote:Op zondag 14 februari 2010 11:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Veel plezier, ik ben niet snel jaloers.
Hoe wordt er daar me je omgegaan als westerse vrouw ?

Zo nog een keertje eten bij de geweldige Indiase tent hier tegenover. En morgen een dagje de toerist uithangen op Palm Island in Aquaventure.
 Zo nog een keertje eten bij de geweldige Indiase tent hier tegenover. En morgen een dagje de toerist uithangen op Palm Island in Aquaventure. 

Vrij weinig, heb eigenlijk niet zoveel gedaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:49 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
grote jongen! En...iets van gekregen?

Mijn kamergenoot is daar op uitzending geweest(ja...) de foto's zagen dr prima uit. Ik zou het echt niet erg vinden als de baas me daar 4 maanden heen zou sturenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:33 schreef SingleCoil het volgende:
Hey jongens, het is Dubai hè, dat is niet echt arabisch. Je kunt er gewoon alcohol in de supermarkt krijgen en de meisjes lopen er´s zomers in minirokjes...

H...het is hier de hele dag prachtig weer, lekker zonnig, windstil. We hebben al in ons t-shirt buiten gezeten met een biertje en zijn een beetje verbrand door de scherpe zon.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
http://www.weerstation-rijnmond.nl/

En wat rijden er hier veel lelijke auto's rond.
 En wat rijden er hier veel lelijke auto's rond.  En koud natuurlijk.
 En koud natuurlijk.  

We hebben zaterdagmiddag een meet van CUL, zaterdagavond de verjaardag van Alicey en zondag de verjaardag van LHO's vader. Morgen en overmorgen doen we lekker rustig aan. Ik moet morgen alleen ff een nieuwe SIM-kaart gaan halen, want mijn telefoon is kwijtgeraakt cq gejat in Dubai.quote:

quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef Isegrim het volgende:
We zijn er weer.
Wat is het hier vies.En wat rijden er hier veel lelijke auto's rond.
En koud natuurlijk.

quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef Isegrim het volgende:
En wat rijden er hier veel lelijke auto's rond.

Ik heb in mijn hele vakantie welgeteld één auto zien rijden die er niet nieuw uitzag.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]

De auto's in Dubai:
[ afbeelding ]
prachtig hoor

...? En pheauteauz?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:58 schreef Isegrim het volgende:
Groetjes nogmaals.Verslag volgt later.

Sinds wanneer heet onze luchthaven Chipshol?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:12 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Volgens mij is er niets mis mee?

Lees je in Isegrim, lees je in!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet onze luchthaven Chipshol?

Die kwam er bij mij ook hoog uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:16 schreef TJDoornbos het volgende:
wtf mijn stemwijzer zegt de broederschaps partij ofzo

PvdA is de afgelopen periode weinig van zn standpunten afgeweken hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:48 schreef TJDoornbos het volgende:
PdT stond 2
LR 3
PvdA 4
PvdA heeft btw terecht de boel laten vallen. In 2007 zeggen we gaan weg en zich ondanks CDA/CU gewoon vast blijven houden. Eindelijk kapt woutert met dansen.

ga jij lekker naar Friesland terugquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik neem alles wat TJ zegt met een boel korrels zout.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |