straks denken mensen nog dat jullie een sociaal leven hebben...
 straks denken mensen nog dat jullie een sociaal leven hebben...

Waar de temperaturen overdag gezakt zijn naar een prettige 22 tot 25 graden voor de komende week. Woensdag, donderdag en volgende week dinsdag onbewolkt, de rest van de dagen licht bewolkt, geen neerslag (was eerst wel voorspeld, nu 1 dag met 10% kans op 0mm regen!quote:Op maandag 8 februari 2010 08:43 schreef Isegrim het volgende:
Maar over twee nachtjes slapen gaan wij naar Dubai.
 ).
 ).  

quote:

Ik heb 2 x 2 uur film gekeken met een flesje wijn.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat een dooie boel hier zeg...straks denken mensen nog dat jullie een sociaal leven hebben...

Relaxt, hoe lang gaan jullie ?quote:Op maandag 8 februari 2010 08:43 schreef Isegrim het volgende:
Maar over twee nachtjes slapen gaan wij naar Dubai.

Isegrim wil geen contant geld mee nemen, want creditcard. Ik wil bij de ABN een lading AED pinnen, want dat heeft de meest gunstige wisselkoersquote:Op maandag 8 februari 2010 11:53 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben er een paar jaar geleden geweest, in november, toen was het ook ongeveer dat weer, iets warmer. Lekker loungen aan de pool.
Tip 1 : toevallig geen paspoort met stempels uit Israel er in?
Tip 2 : voldoende dollars bij je? Of wil je graag de locale wisselkoers betalen?
Tip 3 : flesjes water bij je voor ná het uitstappen? Het duurt soms "even" voor je door de douane bent...
Veel plezier iig!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..

Je hebt de beste koers voor dollars (of althans: dat was drie jaar geleden zo), ik zou niet teveel AED meenemen, mag geloof ik ook niet trouwens.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Isegrim wil geen contant geld mee nemen, want creditcard. Ik wil bij de ABN een lading AED pinnen, want dat heeft de meest gunstige wisselkoers

Nee, maar is volgens alle informatie op da interwebz geen probleem. Als je maar geen Israeli bént.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:53 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben er een paar jaar geleden geweest, in november, toen was het ook ongeveer dat weer, iets warmer. Lekker loungen aan de pool.
Tip 1 : toevallig geen paspoort met stempels uit Israel er in?

In een hotel.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Je hebt de beste koers voor dollars (of althans: dat was drie jaar geleden zo), ik zou niet teveel AED meenemen, mag geloof ik ook niet trouwens.
Ik had aan de pinautomaat trouwens nog wel wisselende "locale provisies..."
Waar zitten jullie trouwens in Dubai?
 Naam weet ik ff niet, PM je nog wel, maar zit ergens midden in de stad.
 Naam weet ik ff niet, PM je nog wel, maar zit ergens midden in de stad.

quote:Op maandag 8 februari 2010 13:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, maar is volgens alle informatie op da interwebz geen probleem. Als je maar geen Israeli bént.

Alleen nog wat resten van Turkije in mijn paspoort staan, 2 visa's voor drie maanden. Neem aan dat ze daar niet zo'n probleem van zullen makenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:34 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...dus op advies van een collega toch maar even het consulaat gebeld, welnee, geen enkel probleem...de douanier in Dubai bladerde ook wat verveeld door mijn paspoort tot hij de Ben Goerion stempels opmerkte...ik werd nog nét niet geboeid afgevoerd, wel twee uur in een kamertje zitten wachten, vragen beantwoord van mensen met steeds rodere hoofden en meer strepen, totdat mijn opdrachtgever (de Saoudische nationale oliemaatschappij) zich er mee ging bemoeien, tien minuten later werd ik via de VIP-uitgang naar buiten geleid
Nee, dat met Israel, dat vinden ze daar echt nog wel een belangrijk ding...

Welnee, die turken zijn islam's hoop in bange dagen in het ontspoorde westenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alleen nog wat resten van Turkije in mijn paspoort staan, 2 visa's voor drie maanden. Neem aan dat ze daar niet zo'n probleem van zullen maken

jij was toch voor jezelf begonnen ?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:20 schreef junkiexp het volgende:
Vanaf maandag weer aan de slag in de spaanse polder
En 37 vakantiedagen

klopt, parttime een webshop.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
jij was toch voor jezelf begonnen ?

Linkje?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:36 schreef junkiexp het volgende:
[..]
klopt, parttime een webshop.
Kan ik er prima naast blijven doen voorlopig.

Klikquote:

quote:

quote:Mijn vader gaat vier uur van tevoren naar Schiphol omdat hij het leuk vindt om daar rond te hangen.
 Nouja, hij liever dan ik.
 Nouja, hij liever dan ik.  

Lekker gratis dronken woden in de KLM Lougequote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:22 schreef Isegrim het volgende:
Nog één nachtje slapen.
Mijn vader gaat vier uur van tevoren naar Schiphol omdat hij het leuk vindt om daar rond te hangen.

Ik gok dat dat niet opgaat als je niet met KLM vliegtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Lekker gratis dronken woden in de KLM Louge
Goede reis iig en veel plezier!

Je hebt "Up in the air" gezien?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:00 schreef SingleCoil het volgende:
...hmmm...U vliegt PauperAir?
Een bereisd mensch heeft een FD Platinum Card

k kijk nooit TVquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je hebt "Up in the air" gezien?

De meeste meisjes vinden dat geweldig, een vent met babbels.. Ik snap dus je afgunst welquote:Je mag dan wel van dezelfde generatie zijn als George Clooney, om nou ook zijn babbeltjes te hebben
 Wat hij verder met jouw vliegtickets te maken heeft weet ik niet,maar wellicht had ik dan Up in the air moeten kijken
 Wat hij verder met jouw vliegtickets te maken heeft weet ik niet,maar wellicht had ik dan Up in the air moeten kijken

Bioscoop. Best een leuke filmquote:
 Vooral omdat hij eerst standaard zoetsappighollywood lijkt, maar hij geen standaard zoetsappighollywood einde heeft
 Vooral omdat hij eerst standaard zoetsappighollywood lijkt, maar hij geen standaard zoetsappighollywood einde heeft  
 Ik denk dat de door jou waargenomen afgunst een verkeerde interpretatie is van wat ik hier heb neergekiept.quote:[..]
De meeste meisjes vinden dat geweldig, een vent met babbels.. Ik snap dus je afgunst welWat hij verder met jouw vliegtickets te maken heeft weet ik niet,maar wellicht had ik dan Up in the air moeten kijken

wees dan eens duidelijk!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik denk dat de door jou waargenomen afgunst een verkeerde interpretatie is van wat ik hier heb neergekiept.

.
 . 

We liggen nog in bed, mafkees.quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:32 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen!
Nog niks van LHO & Isegrim gehoord...als dat maar goed gaat...
 We vliegen pas vanmiddag.
 We vliegen pas vanmiddag.

Ik maak me graag zorgenquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We liggen nog in bed, mafkees.We vliegen pas vanmiddag.

Dit was de goedkoopste optie.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik maak me graag zorgen
Ik dacht dat jullie op dinsdag zouden vliegen, dan gaan alle goedkope vluchten naar het oosten (vraag me niet waarom...)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |