quote:
quote:Mijn vader gaat vier uur van tevoren naar Schiphol omdat hij het leuk vindt om daar rond te hangen.

Lekker gratis dronken woden in de KLM Lougequote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:22 schreef Isegrim het volgende:
Nog één nachtje slapen.
Mijn vader gaat vier uur van tevoren naar Schiphol omdat hij het leuk vindt om daar rond te hangen.

Ik gok dat dat niet opgaat als je niet met KLM vliegtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Lekker gratis dronken woden in de KLM Louge
Goede reis iig en veel plezier!

Je hebt "Up in the air" gezien?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:00 schreef SingleCoil het volgende:
...hmmm...U vliegt PauperAir?
Een bereisd mensch heeft een FD Platinum Card

k kijk nooit TVquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je hebt "Up in the air" gezien?![]()
De meeste meisjes vinden dat geweldig, een vent met babbels.. Ik snap dus je afgunst welquote:Je mag dan wel van dezelfde generatie zijn als George Clooney, om nou ook zijn babbeltjes te hebben

Bioscoop. Best een leuke filmquote:
Ik denk dat de door jou waargenomen afgunst een verkeerde interpretatie is van wat ik hier heb neergekiept.quote:[..]
De meeste meisjes vinden dat geweldig, een vent met babbels.. Ik snap dus je afgunst welWat hij verder met jouw vliegtickets te maken heeft weet ik niet,maar wellicht had ik dan Up in the air moeten kijken

wees dan eens duidelijk!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik denk dat de door jou waargenomen afgunst een verkeerde interpretatie is van wat ik hier heb neergekiept.

We liggen nog in bed, mafkees.quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:32 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen!
Nog niks van LHO & Isegrim gehoord...als dat maar goed gaat...

Ik maak me graag zorgenquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We liggen nog in bed, mafkees.We vliegen pas vanmiddag.

Dit was de goedkoopste optie.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik maak me graag zorgen
Ik dacht dat jullie op dinsdag zouden vliegen, dan gaan alle goedkope vluchten naar het oosten (vraag me niet waarom...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |