Veel plezier, ik ben niet snel jaloersquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:58 schreef Isegrim het volgende:
Groetjes nogmaals.Verslag volgt later.
Morgen snorkelen.
Het zijn best grote stickers. Ziet er wel grappig uit zo in de sneeuwquote:Op zondag 14 februari 2010 11:30 schreef junkiexp het volgende:
@ DT : Geen idee ?
IS het er weer normaal af te krijgen ?
Anders is het wel kut
Er werken vooral indiers en pakistanen hier (resp. 44 en 17 procent van de bevolking), dat gaat dus prima, als ik voor isegrim mag sprekenquote:Op zondag 14 februari 2010 11:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Veel plezier, ik ben niet snel jaloers.
Hoe wordt er daar me je omgegaan als westerse vrouw ?
Vrij weinig, heb eigenlijk niet zoveel gedaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:49 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
grote jongen! En...iets van gekregen?
Mijn kamergenoot is daar op uitzending geweest(ja...) de foto's zagen dr prima uit. Ik zou het echt niet erg vinden als de baas me daar 4 maanden heen zou sturenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:33 schreef SingleCoil het volgende:
Hey jongens, het is Dubai hè, dat is niet echt arabisch. Je kunt er gewoon alcohol in de supermarkt krijgen en de meisjes lopen er´s zomers in minirokjes...
H...het is hier de hele dag prachtig weer, lekker zonnig, windstil. We hebben al in ons t-shirt buiten gezeten met een biertje en zijn een beetje verbrand door de scherpe zon.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
http://www.weerstation-rijnmond.nl/
We hebben zaterdagmiddag een meet van CUL, zaterdagavond de verjaardag van Alicey en zondag de verjaardag van LHO's vader. Morgen en overmorgen doen we lekker rustig aan. Ik moet morgen alleen ff een nieuwe SIM-kaart gaan halen, want mijn telefoon is kwijtgeraakt cq gejat in Dubai.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef Isegrim het volgende:
We zijn er weer.
Wat is het hier vies.En wat rijden er hier veel lelijke auto's rond.
En koud natuurlijk.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef Isegrim het volgende:
En wat rijden er hier veel lelijke auto's rond.![]()
Ik heb in mijn hele vakantie welgeteld één auto zien rijden die er niet nieuw uitzag.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
![]()
De auto's in Dubai:
[ afbeelding ]
prachtig hoor
...? En pheauteauz?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:58 schreef Isegrim het volgende:
Groetjes nogmaals.Verslag volgt later.
Sinds wanneer heet onze luchthaven Chipshol?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:12 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Volgens mij is er niets mis mee?
Lees je in Isegrim, lees je in!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet onze luchthaven Chipshol?
Die kwam er bij mij ook hoog uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:16 schreef TJDoornbos het volgende:
wtf mijn stemwijzer zegt de broederschaps partij ofzo
PvdA is de afgelopen periode weinig van zn standpunten afgeweken hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:48 schreef TJDoornbos het volgende:
PdT stond 2
LR 3
PvdA 4
PvdA heeft btw terecht de boel laten vallen. In 2007 zeggen we gaan weg en zich ondanks CDA/CU gewoon vast blijven houden. Eindelijk kapt woutert met dansen.
ga jij lekker naar Friesland terugquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik neem alles wat TJ zegt met een boel korrels zout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |