Veel plezier, ik ben niet snel jaloersquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:58 schreef Isegrim het volgende:
Groetjes nogmaals.Verslag volgt later.
Morgen snorkelen.
Het zijn best grote stickers. Ziet er wel grappig uit zo in de sneeuwquote:Op zondag 14 februari 2010 11:30 schreef junkiexp het volgende:
@ DT : Geen idee ?
IS het er weer normaal af te krijgen ?
Anders is het wel kut
Er werken vooral indiers en pakistanen hier (resp. 44 en 17 procent van de bevolking), dat gaat dus prima, als ik voor isegrim mag sprekenquote:Op zondag 14 februari 2010 11:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Veel plezier, ik ben niet snel jaloers.
Hoe wordt er daar me je omgegaan als westerse vrouw ?
Vrij weinig, heb eigenlijk niet zoveel gedaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:49 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
grote jongen! En...iets van gekregen?
Mijn kamergenoot is daar op uitzending geweest(ja...) de foto's zagen dr prima uit. Ik zou het echt niet erg vinden als de baas me daar 4 maanden heen zou sturenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:33 schreef SingleCoil het volgende:
Hey jongens, het is Dubai hè, dat is niet echt arabisch. Je kunt er gewoon alcohol in de supermarkt krijgen en de meisjes lopen er´s zomers in minirokjes...
H...het is hier de hele dag prachtig weer, lekker zonnig, windstil. We hebben al in ons t-shirt buiten gezeten met een biertje en zijn een beetje verbrand door de scherpe zon.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
http://www.weerstation-rijnmond.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |