Chantalquote:
Mijn stralende sterquote:
'morgen lieve Ezechielk.....quote:
hihi!quote:
Parasietjequote:
In het weekend mod ik gewoon door in ONZ hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 06:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Parasietje![]()
Nog 1 dagje ettertjes en dan weekend
Dat zijn grote ettersquote:Op vrijdag 5 februari 2010 06:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
In het weekend mod ik gewoon door in ONZ hoor.
Het weekend daarop heb jij toch wel vrij?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 06:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
In het weekend mod ik gewoon door in ONZ hoor.
Jojoquote:
Aan het slapen?quote:
Ik dacht dat iedereen er altijd wel was rond dit tijdstipquote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jojo![]()
Ik ook![]()
[..]
Aan het slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Whatever it is -- I didn't do it! ”
Lang niet iedereen hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:27 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen er altijd wel was rond dit tijdstip
Morge Huppelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
mogguh trev en bosjesman![]()
![]()
Mogguh psalms lekker geslapen?
jawel hoor jij ook lieverdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Mogguh huppeldepupquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
IARLquote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:02 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Ez
Huppel
SWJ
iedereen anders
Esmeraldaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
goedemorgen allemaal!![]()
Vandaag weer voor een half uurtje naar school, dit keer niet voor toets, maar om mijn POK op te halen voor stage.![]()
En dit keer ook niet uitslapenmoet er om 9 uur zijn
![]()
Megumiquote:
Eckte eckte manquote:
Trev kerelquote:
Raphquote:
Naatmanschquote:
gitaarwerk is leuk, maar die zangerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
IARL![]()
[..]
Esmeralda![]()
[..]
Megumi
[..]
Eckte eckte man![]()
[..]
Trev kerel
[..]
Raph![]()
[..]
Naatmansch
Inderdaad, wakker worden:
Als in Dio, of als in Howard Jones?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gitaarwerk is leuk, maar die zanger![]()
Tevens goedemorgen eze
waarom is raph zo speciaalquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
IARL![]()
[..]
Esmeralda![]()
[..]
Megumi
[..]
Eckte eckte man![]()
[..]
Trev kerel
[..]
Raph![]()
[..]
Naatmansch
Omdat het kanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom is raph zo speciaal![]()
Ik ben werken doei doei![]()
Urinehuis here I puke
Zit dio er ook in? zover had ik hem nog niet eens geluisterd of ik had het me niet gerealiseerdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als in Dio, of als in Howard Jones?
hee, meneer de mede-ingenieurquote:
omdat Raphquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom is raph zo speciaal![]()
Ik ben werken doei doei![]()
Urinehuis here I puke
Ha ingenieur!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hee, meneer de mede-ingenieur![]()
Wouterquote:
Ja, Holy Diver is van Dioquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zit dio er ook in? zover had ik hem nog niet eens geluisterd of ik had het me niet gerealiseerd
Conneponquote:
Het ging over Naatje, dat jullie het even weten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Verliefd zijn is wel leuk.
Ik ben verliefd op jou.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:04 schreef Psalms het volgende:
Koffie voor:
Bart
Con
Naat
Donthate
en Ruler
![]()
![]()
![]()
![]()
Anders ik welquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:17 schreef cozmicgurl het volgende:
Pfff had echt nog wel een uurtje of wat in bed willen liggen.....
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
IARL![]()
[..]
Esmeralda![]()
[..]
Megumi
[..]
Eckte eckte man![]()
[..]
Trev kerel
[..]
Raph![]()
[..]
Naatmansch
koffie zwart zonder suikerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:20 schreef laforest het volgende:
[..]
![]()
Niemand heeft mijn zwarte koffie zonder suiker klaar.
Thnx manquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:04 schreef Psalms het volgende:
Koffie voor:
Bart
Con
Naat
Donthate
en Ruler
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieveladiquote:
Jawel, Psalms had nog over hoorde ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:20 schreef laforest het volgende:
[..]
![]()
Niemand heeft mijn zwarte koffie zonder suiker klaar.
Beide versiesquote:
Vraagmanschquote:
Die TT was van Nienke en sloeg erop dat wij verliefd zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het ging over Naatje, dat jullie het even weten.
Thanks matequote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Thnx man
[..]
Lieveladi![]()
[..]
Jawel, Psalms had nog over hoorde ik.
[..]
Beide versies
[..]
Vraagmansch
Stoep zijn quote nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:32 schreef ajf het volgende:
[..]
Die TT was van Nienke en sloeg erop dat wij verliefd zijn
Is het ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Thanks mate
Ik vind het origineel echt super.
*headbangen* \M/
Morgen Ezquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Thnx man
[..]
Lieveladi![]()
[..]
Jawel, Psalms had nog over hoorde ik.
[..]
Beide versies
[..]
Vraagmansch
Heel lieverdquote:
Erwinquote:
Komt eraan,zwart zonder suikerquote:
Morgen Psalmsquote:
ja hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
Trouwens al een beetje zin in het weekend Raph?
Jepquote:
het is raar volk wat ik ken,dus dat valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep
Weer van dat rare volk bij je over de vloer
enginequote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:52 schreef eNGine10 het volgende:
pfoe nog ff naar school op en neer om een onvoldoende te bekijkenMaar daarna wel weekend
![]()
Tevens goedemorgen
Nee die is verliefd op naatjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stoep zijn quote niet
Tevensch, een goedemorgen![]()
[..]
Is het ook
Hoi schatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Heel lieverd![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je een beetje geslapen?
Oh dat is niet zo mooiquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:01 schreef ajf het volgende:
[..]
Hoi schat![]()
![]()
![]()
Ja ik heb goed geslapen maar die kleine heeft last van zijn darmpjes dus die huilt nu even veel
Ladiquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo mooiEn je kunt er ook niks aan doen om het beter te maken zeker
Mogguhquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:52 schreef eNGine10 het volgende:
pfoe nog ff naar school op en neer om een onvoldoende te bekijkenMaar daarna wel weekend
![]()
Tevens goedemorgen
Jou over het hoofd gezien. Mogguh Erwinquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Jou over het hoofd gezien. Mogguh Erwin
Ja een beetje met hem rondlopen en troosten, meer kan je niet doen. Zijn darmpjes komen nu op gang hè dus dat is een vervelend gevoel voor hem.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo mooiEn je kunt er ook niks aan doen om het beter te maken zeker
Morge Ericquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:05 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja een beetje met hem rondlopen en troosten, meer kan je niet doen. Zijn darmpjes komen nu op gang hè dus dat is een vervelend gevoel voor hem.
Het is druk hieroquote:
Ex-schoondochterquote:
Poppedijnquote:
Ik zie net die Xperia X10, hebben!quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Poppedijn![]()
![]()
[..]
Ik zie net die Xperia X10, hebben!
http://tweakers.net/nieuws/65388/android-smartphone-xperia-x10-ondersteunt-tethering.html?nb=2010-02-05&u=0900quote:
Dat is zeker een nice foontjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Poppedijn![]()
![]()
[..]
Hopen dat hij binnen een maand of 3 uitkomtquote:
Hee, goedemorgen Erwinquote:
Ik heb ook nog een andere van sony-ericson gezien die ik ook wel wil hebben, kan hem alleen zo niet vindenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hopen dat hij binnen een maand of 3 uitkomt
Trouwens, hier ook plaatjes: http://tweakers.net/revie(...)usie-en-gallery.html
Ja dat is wel zielig dat ie dan de hele dag moet huilenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:05 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja een beetje met hem rondlopen en troosten, meer kan je niet doen. Zijn darmpjes komen nu op gang hè dus dat is een vervelend gevoel voor hem.
Rij even naar de Aldi en haal een treetje schultenbrauquote:
Mogguh trevquote:
ex-schoonvaderquote:
Liefjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Poppedijn![]()
![]()
[..]
Huppelliefquote:
* Psalms giet Huppel vol met drankquote:
Ik ontvriend je bij deze.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Rij even naar de Aldi en haal een treetje schultenbrau
Iets te vieren btw?
Dronken voeren en misbruik maken?quote:
ik denk dat voor Huppel je nu naar de slijterij moetquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Iets te vieren btw?
zonder drank doet ze dat al bij mijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dronken voeren en misbruik maken?
Kinky.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:14 schreef Psalms het volgende:
[..]
zonder drank doet ze dat al bij mijpfffff
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Iets te vieren btw?
Die Schultenbrau zit je wel dwars héquote:
Niet echt feestelijk maar toch een goede redenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ben aan het werk en daarom wil ik drank
Strohrum 80 goed?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ben aan het werk en daarom wil ik drank
quote:
Mooi toestel. Zo te lezen zijn de reacties nogal terughoudend.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuws/65388/android-smartphone-xperia-x10-ondersteunt-tethering.html?nb=2010-02-05&u=0900
En hij draait Android
Ach vent, ik heb nog liever dat je m;n bek volpist dan dat ik schultenbrau ga drinken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die Schultenbrau zit je wel dwars hé
Als jij ;t zegt. Ik heb nooit katers.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet echt feestelijk maar toch een goede reden![]()
Ik heb een kater en daarom wil ik drank, schijnt te helpen.
Dat mag je helemaal nietquote:
lolquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach vent, ik heb nog liever dat je m;n bek volpist dan dat ik schultenbrau ga drinken.
mag ik morgen misbruik maken van jouquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mogguh trev![]()
[..]
ex-schoonvader
[..]
Liefje![]()
![]()
[..]
Huppellief![]()
![]()
Huh? Dan drink je niet genoegquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als jij ;t zegt. Ik heb nooit katers.
Mjah, ik moet toegeven, de SE toestellen van de laatste tijd zijn niet echt om keihard "quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:18 schreef ajf het volgende:
[..]
Mooi toestel. Zo te lezen zijn de reacties nogal terughoudend.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach vent, ik heb nog liever dat je m;n bek volpist dan dat ik schultenbrau ga drinken.
Ik drink teveel, en ik heb ook geen katers. Wat is er dan met mij?quote:
Komt ie nu gelijk met een 2.1 versie uit?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hopen dat hij binnen een maand of 3 uitkomt
Trouwens, hier ook plaatjes: http://tweakers.net/revie(...)usie-en-gallery.html
van wie niet? van mij wel hoor om haar werkdag door te komenquote:
maar maar maar hij had niet doorgetrokkenquote:
Alcoholist uiteraardquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik drink teveel, en ik heb ook geen katers. Wat is er dan met mij?
* Ezechielk verwacht weer inkoppertjes
Versie 2.1 van wat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:21 schreef ajf het volgende:
[..]
Komt ie nu gelijk met een 2.1 versie uit?
Delerium ftwquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Alcoholist uiteraardGeen tijd voor katers.
Ja het is echt zieligquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja dat is wel zielig dat ie dan de hele dag moet huilenIs dat met een dagje over of gaat ie er langer last van hebben?
Kom je mee douchen?![]()
Nou ja toch wil ik de Xperiaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, ik moet toegeven, de SE toestellen van de laatste tijd zijn niet echt om keihard "" te doen.
[..]
Ik ookquote:
Drank en werkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:21 schreef Psalms het volgende:
[..]
van wie niet? van mij wel hoor om haar werkdag door te komen
Wat is dat voor een ranzig type?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
maar maar maar hij had niet doorgetrokkenik moest overgeven
Je gaat toch niet verwachten dat i kje nu ga pijpen he?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lol![]()
Dat zal ik je dan beide niet aandoen![]()
* eNGine10 gooit breezah naar DW
Is goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mag ik morgen misbruik maken van jou
Vroegah, als ik bezopen was, ging ik altijd kotsen zodat ik tenminste normaal kon slapen (als in, vinger in je strot en gaan met die banaan!), en nu als ik aangeschoten ben ga ik al kotsen. Iets van gewoonte.quote:
Kom op, Schulten brau.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, ik moet toegeven, de SE toestellen van de laatste tijd zijn niet echt om keihard "" te doen.
[..]
Androit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Versie 2.1 van wat?
[..]
Delerium ftw
Jij bent gewoon niet goed bij je hoofdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik drink teveel, en ik heb ook geen katers. Wat is er dan met mij?
* Ezechielk verwacht weer inkoppertjes
Tijd om te douchen.quote:
Onze HTCquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook
En anders heb ik nog 2 andere telefoons om op terug te vallen
Erwinquote:
Ja laten we dat dan maar hopen. Zo ben je een beetje machteloosquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja het is echt zieligNee dat is hopelijk wel met een paar dagen over ja
natuurlijk
Mwah, nog een beetje herstellende van dinsdag...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hee, goedemorgen Erwin![]()
Hoe gaat het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder alles goed hoor.![]()
Met jou?
Pijpen? Is dat alles wat je tegenwoordig nog krijgt voor een breezah?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je gaat toch niet verwachten dat i kje nu ga pijpen he?
[..]
Is goed.
[..]
Vroegah, als ik bezopen was, ging ik altijd kotsen zodat ik tenminste normaal kon slapen (als in, vinger in je strot en gaan met die banaan!), en nu als ik aangeschoten ben ga ik al kotsen. Iets van gewoonte.
[..]
Kom op, Schulten brau.
Tja daar doe je idd weinig tegenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja laten we dat dan maar hopen. Zo ben je een beetje machteloos
okee
Ik weet het niet, ik doe er niet aan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Pijpen? Is dat alles wat je tegenwoordig nog krijgt voor een breezah?![]()
Goede gewoonte btwSoms lijkt het me wel handig. Dan weetje in ieder geval dat je teveel hebt gedronken.
Moet je ook niet na elkaar drinken maar gewoon door elkaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik doe er niet aan.
Zodra ik ga kotsen dan heb ik vaak nog niet eens teveel gedronken. En sowieso, ik ben toch binnen een uur weer nuchter, want hyperactieve lever.
Ik ga ook kotsen van vodka na bier trouwens.Zoals Ez wel weet.
trevquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je ook niet na elkaar drinken maar gewoon door elkaar
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mwah, nog een beetje herstellende van dinsdag...Oh bah, dat is niet tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder alles goed hoor.![]()
Met jou?Heb je er altijd nog lang last van daarna?
Hier is alles goed
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Ja idd, dat voelt vast niet fijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:34 schreef ajf het volgende:
[..]
Tja daar doe je idd weinig tegen
vamos
Nee, meestal niet, maar ik verrek nu nog van de spierpijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh bah, dat is niet tofHeb je er altijd nog lang last van daarna?
Hier is alles goed
Nee dat komt goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je ook niet na elkaar drinken maar gewoon door elkaar
Toch best wel knap, de meeste kijken niet maar zo over/langs mij heenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Kijk ik zomaar over je heen.
Dan was het aardig heftig zekerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:36 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, meestal niet, maar ik verrek nu nog van de spierpijn.
Ik ben best wel lang, mij lukt dat wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toch best wel knap, de meeste kijken niet maar zo over/langs mij heen
Ja, nogal. Heb woensdag ook nog ziek op bed gelegen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan was het aardig heftig zeker
Maar dan als nog ben ik niet makkelijk te missenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ben best wel lang, mij lukt dat wel.
Nee jij vindt het ook niet fijn als je last hebt van je darmenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja idd, dat voelt vast niet fijn
ja
Android 1.6, lezen is ook een vakquote:
Inderdaadquote:
En was er iemand bij toen het gebeurde?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:39 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, nogal. Heb woensdag ook nog ziek op bed gelegen.
Ja schat maar er staat ook dat ze er een nieuwere versie op gaan zetten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Android 1.6, lezen is ook een vak
[..]
Inderdaad
Iemand van de begeleiding hoordde het en heeft de huisartsenpost gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En was er iemand bij toen het gebeurde?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:43 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja schat maar er staat ook dat ze er een nieuwere versie op gaan zetten.
toch?
quote:Uit de reactie van Sony Ericsson blijkt ook dat de fabrikant definitief Android 1.6 op het toestel zet bij de lancering, die in elk geval voor eind maart gaat plaatsvinden.
Eh nee, maar dat heb ik nooit want vrouwen poepen nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:41 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee jij vindt het ook niet fijn als je last hebt van je darmen
Oh dat is fijn dan, er was dus snel iemand bij?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Iemand van de begeleiding hoordde het en heeft de huisartsenpost gewaarschuwd.
Gelukkig wel ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh dat is fijn dan, er was dus snel iemand bij?
Ohquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Geeft niet, blauwe wolk enzo
Dus jij beweerd dat ik een omgebouwde vriendin heb?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eh nee, maar dat heb ik nooit want vrouwen poepen niet
Nee jij hebt dat nooitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eh nee, maar dat heb ik nooit want vrouwen poepen niet
Moggehquote:
Komt waarschijnlijk later danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:48 schreef ajf het volgende:
[..]
OhJa maar ja maar ja maar
ik las het echt ergens
Dus jij beweert dat jij een vriend hebt?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dus jij beweerd dat ik een omgebouwde vriendin heb?
Ja dat danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moggeh
[..]
Komt waarschijnlijk later dan
Blijkbaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat jij een vriend hebt?
Goed en daar?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Goedemorgen Trevland!
[..]
Erwin!![]()
Hoe is het allemaal met jullie vandaag ?
Goed heur.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Goedemorgen Trevland!
[..]
Erwin!![]()
Prima, dank u. Met jou?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Goedemorgen Trevland!
[..]
Erwin!![]()
Gratis tip van Ez: Kijk voor kleine littekens onder haar tieten, onder haar oksels en in de schaamstreekquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
BlijkbaarMaar om me even te verdedigen, daar kom ik ook pas net achter.
Jij hebt er ervaring mee?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gratis tip van Ez: Kijk voor kleine littekens onder haar tieten, onder haar oksels en in de schaamstreek
Whoehoe Erwin is op dreefquote:
Als ze poept wel, ja. Of ze is lelijk, want lelijke vrouwen poepen ook. Schijnt!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dus jij beweerd dat ik een omgebouwde vriendin heb?
Kloptquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Whoehoe Erwin is op dreef![]()
Erwin 1 Bart 0
![]()
![]()
Nee, ik weet waar te zoekenquote:
Oeh, gaat het een battle worden?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Whoehoe Erwin is op dreef![]()
Erwin 1 Bart 0
![]()
![]()
IJkjequote:
Jaja, net voor mijn POK voor stage naar school geweest en zit alweer thuis,quote:
Zie hierboven..quote:
Zie hierboven..quote:
Bart!quote:
Josh!quote:
Hai kersje!quote:
Dus al weer druk geweestquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:59 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Jaja, net voor mijn POK voor stage naar school geweest en zit alweer thuis,![]()
Denk dat ik zo toch maar eens mijn kamer ga op ruimen![]()
[..]
Zie hierboven..![]()
[..]
Zie hierboven..haha
Nu weer helemaal goed,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai kersje!![]()
Hoe is het lieverd?
Maar je hebt zoveel meerquote:
Ze is heul nie lelijk niequote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als ze poept wel, ja. Of ze is lelijk, want lelijke vrouwen poepen ook. Schijnt!
Zwollequote:
morgen terugquote:
Wat jij wiltquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik weet waar te zoeken
[..]
Oeh, gaat het een battle worden?
Och jeetjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nu weer helemaal goed,alleen lichamelijk nog herstellende van 2 epileptische aanvallen dinsdagavond.
![]()
Met jou?
Mogguhquote:
Rotjeknor!quote:
Precies, ik heb die poep niet nodigquote:
Ik heb ritsjes onder m;n tieten, wist je dat nog niet?quote:
Ja, lijkt me hoog tijd voor een goed gesprek dan ook!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ze is heul nie lelijk nieEerder omgebouwd dan
Ga vanaaf meteen op zoek naar de littekens.
Prima hoorquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Precies, ik heb die poep niet nodig
Hier alles okeequote:
Rijkjequote:
Ik verbaas me er wel over dat er op Fok zoveel poeptopics zijnquote:
Snoetjequote:
Raph liefje!quote:
Naja echt druk kan je het niet noemen, en kamer opruimen gaat het ook niet worden vandaag.quote:
gaat welquote:
Ik durf het bijna niet te vragen maar hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik verbaas me er wel over dat er op Fok zoveel poeptopics zijn
Niet moe?quote:
quote:
Dag plankquote:
hartstikkequote:
ach het hoeft niet altijd super te gaan tochquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Klinkt niet echt positief... als ik iets voor je kan doen dan roep je maar
nee zeker nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:20 schreef Psalms het volgende:
[..]
ach het hoeft niet altijd super te gaan toch
Ah daar staan nog heel wat voetstappen van mijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hartstikke
Ik ben zondag trouwens in de baroeg in rotterdam!
Mogguhquote:
Wat moet jij in Baroeg?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hartstikke
Ik ben zondag trouwens in de baroeg in rotterdam!
Ik kreeg daar altijd consumptiebonnenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat moet jij in Baroeg?
In Baroeg hebben ze Hertog op de tap
Chill.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik kreeg daar altijd consumptiebonnen![]()
Connecties
Ik kom soms op Fokquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar hoe weet je dat?
old school doom metal!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:21 schreef ajf het volgende:
[..]
Ah daar staan nog heel wat voetstappen van mijWelke band ga je kijken?
Vriend van mij speelde in een best wel bekende deathmetalband. Ik kreeg van hem altijd bonnenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Chill.Ik ben er maar 1x geweest, met de laatste BOA. Alleen toen dronk ik niet.
Ja daar ben ik wel blij omquote:
Weinig kans schatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
old school doom metal!Kom je ook?
Ik was 17, maar een half jaar geen alcohol gedronken, om redenen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:35 schreef ajf het volgende:
[..]
Vriend van mij speelde in een best wel bekende deathmetalband. Ik kreeg van hem altijd bonnenHoe oud was je dan?
Echtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:36 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel blij omMaar waarom in die topics?
Aha. Verslaving?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was 17, maar een half jaar geen alcohol gedronken, om redenen.
Heel echtquote:
Ik ken jou erdoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:44 schreef ajf het volgende:
[..]
Heel echt
Wat idiootIk kom ze nooit tegen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
vreemd he dat nummer zit al de hele ochtend in mn hoofd
Ik heb nu drankquote:
Prieciesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ken jou erdoor
Meestal in KLB. De meest uiteenlopende topics over verschillende soorten poep, of acties op de wc of opluchtingen na het poepen
Ratelquote:
proost lieverdquote:
Hoi!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
hoi es![]()
heb je nog buikpijn?
Dat vind je nog steeds leuk?quote:
Alles goed?quote:
Ja natuurlijk schatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat vind je nog steeds leuk?
Ik lees het meestal als in in Active Topics ofzo zit. Of new topics?
Welke?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet je mijn schaamteloze bekentenis zien in de SC
Het moest!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
huppelmutsben je nu al aan het drinken?
Wat voor een slecht nieuws?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke?
[..]
Het moest!!
Slecht nieuws gehad op het werk
Ik sta op een MoH DVDquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke?
[..]
Het moest!!
Slecht nieuws gehad op het werk
Over 2 weken is mn collega er niet en dan moet ik dus alleen naar het urinehuisquote:
Ik was op tv bij hakken en zagen op TMF terwijl ik half KO over een box lag tijdens The First Official Ruffneck Partyquote:
shitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over 2 weken is mn collega er niet en dan moet ik dus alleen naar het urinehuis
Ik ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja natuurlijk schat
Wat jij wilt
nieuwe topics
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was op tv bij hakken en zagen op TMF terwijl ik half KO over een box lag tijdens The First Official Ruffneck Party
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |