Ik ontvriend je bij deze.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Rij even naar de Aldi en haal een treetje schultenbrau
Iets te vieren btw?
Dronken voeren en misbruik maken?quote:
ik denk dat voor Huppel je nu naar de slijterij moetquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Iets te vieren btw?
zonder drank doet ze dat al bij mijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dronken voeren en misbruik maken?
Kinky.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:14 schreef Psalms het volgende:
[..]
zonder drank doet ze dat al bij mijpfffff
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Iets te vieren btw?
Die Schultenbrau zit je wel dwars héquote:
Niet echt feestelijk maar toch een goede redenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ben aan het werk en daarom wil ik drank
Strohrum 80 goed?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ben aan het werk en daarom wil ik drank
quote:
Mooi toestel. Zo te lezen zijn de reacties nogal terughoudend.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuws/65388/android-smartphone-xperia-x10-ondersteunt-tethering.html?nb=2010-02-05&u=0900
En hij draait Android
Ach vent, ik heb nog liever dat je m;n bek volpist dan dat ik schultenbrau ga drinken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die Schultenbrau zit je wel dwars hé
Als jij ;t zegt. Ik heb nooit katers.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet echt feestelijk maar toch een goede reden![]()
Ik heb een kater en daarom wil ik drank, schijnt te helpen.
Dat mag je helemaal nietquote:
lolquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach vent, ik heb nog liever dat je m;n bek volpist dan dat ik schultenbrau ga drinken.
mag ik morgen misbruik maken van jouquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mogguh trev![]()
[..]
ex-schoonvader
[..]
Liefje![]()
![]()
[..]
Huppellief![]()
![]()
Huh? Dan drink je niet genoegquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als jij ;t zegt. Ik heb nooit katers.
Mjah, ik moet toegeven, de SE toestellen van de laatste tijd zijn niet echt om keihard "quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:18 schreef ajf het volgende:
[..]
Mooi toestel. Zo te lezen zijn de reacties nogal terughoudend.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach vent, ik heb nog liever dat je m;n bek volpist dan dat ik schultenbrau ga drinken.
Ik drink teveel, en ik heb ook geen katers. Wat is er dan met mij?quote:
Komt ie nu gelijk met een 2.1 versie uit?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hopen dat hij binnen een maand of 3 uitkomt
Trouwens, hier ook plaatjes: http://tweakers.net/revie(...)usie-en-gallery.html
van wie niet? van mij wel hoor om haar werkdag door te komenquote:
maar maar maar hij had niet doorgetrokkenquote:
Alcoholist uiteraardquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik drink teveel, en ik heb ook geen katers. Wat is er dan met mij?
* Ezechielk verwacht weer inkoppertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |