quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Jou over het hoofd gezien. Mogguh Erwin
Ja een beetje met hem rondlopen en troosten, meer kan je niet doen. Zijn darmpjes komen nu op gang hè dus dat is een vervelend gevoel voor hem.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo mooiEn je kunt er ook niks aan doen om het beter te maken zeker
Morge Ericquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:05 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja een beetje met hem rondlopen en troosten, meer kan je niet doen. Zijn darmpjes komen nu op gang hè dus dat is een vervelend gevoel voor hem.
Het is druk hieroquote:
Ex-schoondochterquote:
Poppedijnquote:
Ik zie net die Xperia X10, hebben!quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Poppedijn![]()
![]()
[..]
Ik zie net die Xperia X10, hebben!
http://tweakers.net/nieuws/65388/android-smartphone-xperia-x10-ondersteunt-tethering.html?nb=2010-02-05&u=0900quote:
Dat is zeker een nice foontjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Poppedijn![]()
![]()
[..]
Hopen dat hij binnen een maand of 3 uitkomtquote:
Hee, goedemorgen Erwinquote:
Ik heb ook nog een andere van sony-ericson gezien die ik ook wel wil hebben, kan hem alleen zo niet vindenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hopen dat hij binnen een maand of 3 uitkomt
Trouwens, hier ook plaatjes: http://tweakers.net/revie(...)usie-en-gallery.html
Ja dat is wel zielig dat ie dan de hele dag moet huilenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:05 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja een beetje met hem rondlopen en troosten, meer kan je niet doen. Zijn darmpjes komen nu op gang hè dus dat is een vervelend gevoel voor hem.
Rij even naar de Aldi en haal een treetje schultenbrauquote:
Mogguh trevquote:
ex-schoonvaderquote:
Liefjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Poppedijn![]()
![]()
[..]
Huppelliefquote:
* Psalms giet Huppel vol met drankquote:
Ik ontvriend je bij deze.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Rij even naar de Aldi en haal een treetje schultenbrau
Iets te vieren btw?
Dronken voeren en misbruik maken?quote:
ik denk dat voor Huppel je nu naar de slijterij moetquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Iets te vieren btw?
zonder drank doet ze dat al bij mijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dronken voeren en misbruik maken?
Kinky.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:14 schreef Psalms het volgende:
[..]
zonder drank doet ze dat al bij mijpfffff
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Iets te vieren btw?
Die Schultenbrau zit je wel dwars héquote:
Niet echt feestelijk maar toch een goede redenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ben aan het werk en daarom wil ik drank
Strohrum 80 goed?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ben aan het werk en daarom wil ik drank
quote:
Mooi toestel. Zo te lezen zijn de reacties nogal terughoudend.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuws/65388/android-smartphone-xperia-x10-ondersteunt-tethering.html?nb=2010-02-05&u=0900
En hij draait Android
Ach vent, ik heb nog liever dat je m;n bek volpist dan dat ik schultenbrau ga drinken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die Schultenbrau zit je wel dwars hé
Als jij ;t zegt. Ik heb nooit katers.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet echt feestelijk maar toch een goede reden![]()
Ik heb een kater en daarom wil ik drank, schijnt te helpen.
Dat mag je helemaal nietquote:
lolquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach vent, ik heb nog liever dat je m;n bek volpist dan dat ik schultenbrau ga drinken.
mag ik morgen misbruik maken van jouquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mogguh trev![]()
[..]
ex-schoonvader
[..]
Liefje![]()
![]()
[..]
Huppellief![]()
![]()
Huh? Dan drink je niet genoegquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als jij ;t zegt. Ik heb nooit katers.
Mjah, ik moet toegeven, de SE toestellen van de laatste tijd zijn niet echt om keihard "quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:18 schreef ajf het volgende:
[..]
Mooi toestel. Zo te lezen zijn de reacties nogal terughoudend.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach vent, ik heb nog liever dat je m;n bek volpist dan dat ik schultenbrau ga drinken.
Ik drink teveel, en ik heb ook geen katers. Wat is er dan met mij?quote:
Komt ie nu gelijk met een 2.1 versie uit?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hopen dat hij binnen een maand of 3 uitkomt
Trouwens, hier ook plaatjes: http://tweakers.net/revie(...)usie-en-gallery.html
van wie niet? van mij wel hoor om haar werkdag door te komenquote:
maar maar maar hij had niet doorgetrokkenquote:
Alcoholist uiteraardquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik drink teveel, en ik heb ook geen katers. Wat is er dan met mij?
* Ezechielk verwacht weer inkoppertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |