Versie 2.1 van wat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:21 schreef ajf het volgende:
[..]
Komt ie nu gelijk met een 2.1 versie uit?
Delerium ftwquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Alcoholist uiteraardGeen tijd voor katers.
Ja het is echt zieligquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja dat is wel zielig dat ie dan de hele dag moet huilenIs dat met een dagje over of gaat ie er langer last van hebben?
Kom je mee douchen?![]()
Nou ja toch wil ik de Xperiaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, ik moet toegeven, de SE toestellen van de laatste tijd zijn niet echt om keihard "" te doen.
[..]
Ik ookquote:
Drank en werkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:21 schreef Psalms het volgende:
[..]
van wie niet? van mij wel hoor om haar werkdag door te komen
Wat is dat voor een ranzig type?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
maar maar maar hij had niet doorgetrokkenik moest overgeven
Je gaat toch niet verwachten dat i kje nu ga pijpen he?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lol![]()
Dat zal ik je dan beide niet aandoen![]()
* eNGine10 gooit breezah naar DW
Is goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mag ik morgen misbruik maken van jou
Vroegah, als ik bezopen was, ging ik altijd kotsen zodat ik tenminste normaal kon slapen (als in, vinger in je strot en gaan met die banaan!), en nu als ik aangeschoten ben ga ik al kotsen. Iets van gewoonte.quote:
Kom op, Schulten brau.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, ik moet toegeven, de SE toestellen van de laatste tijd zijn niet echt om keihard "" te doen.
[..]
Androit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Versie 2.1 van wat?
[..]
Delerium ftw
Jij bent gewoon niet goed bij je hoofdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik drink teveel, en ik heb ook geen katers. Wat is er dan met mij?
* Ezechielk verwacht weer inkoppertjes
Tijd om te douchen.quote:
Onze HTCquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook
En anders heb ik nog 2 andere telefoons om op terug te vallen
Erwinquote:
Ja laten we dat dan maar hopen. Zo ben je een beetje machteloosquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja het is echt zieligNee dat is hopelijk wel met een paar dagen over ja
natuurlijk
Mwah, nog een beetje herstellende van dinsdag...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hee, goedemorgen Erwin![]()
Hoe gaat het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder alles goed hoor.![]()
Met jou?
Pijpen? Is dat alles wat je tegenwoordig nog krijgt voor een breezah?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je gaat toch niet verwachten dat i kje nu ga pijpen he?
[..]
Is goed.
[..]
Vroegah, als ik bezopen was, ging ik altijd kotsen zodat ik tenminste normaal kon slapen (als in, vinger in je strot en gaan met die banaan!), en nu als ik aangeschoten ben ga ik al kotsen. Iets van gewoonte.
[..]
Kom op, Schulten brau.
Tja daar doe je idd weinig tegenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja laten we dat dan maar hopen. Zo ben je een beetje machteloos
okee
Ik weet het niet, ik doe er niet aan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Pijpen? Is dat alles wat je tegenwoordig nog krijgt voor een breezah?![]()
Goede gewoonte btwSoms lijkt het me wel handig. Dan weetje in ieder geval dat je teveel hebt gedronken.
Moet je ook niet na elkaar drinken maar gewoon door elkaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik doe er niet aan.
Zodra ik ga kotsen dan heb ik vaak nog niet eens teveel gedronken. En sowieso, ik ben toch binnen een uur weer nuchter, want hyperactieve lever.
Ik ga ook kotsen van vodka na bier trouwens.Zoals Ez wel weet.
trevquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je ook niet na elkaar drinken maar gewoon door elkaar
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mwah, nog een beetje herstellende van dinsdag...Oh bah, dat is niet tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder alles goed hoor.![]()
Met jou?Heb je er altijd nog lang last van daarna?
Hier is alles goed
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Ja idd, dat voelt vast niet fijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:34 schreef ajf het volgende:
[..]
Tja daar doe je idd weinig tegen
vamos
Nee, meestal niet, maar ik verrek nu nog van de spierpijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh bah, dat is niet tofHeb je er altijd nog lang last van daarna?
Hier is alles goed
Nee dat komt goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je ook niet na elkaar drinken maar gewoon door elkaar
Toch best wel knap, de meeste kijken niet maar zo over/langs mij heenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Kijk ik zomaar over je heen.
Dan was het aardig heftig zekerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:36 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, meestal niet, maar ik verrek nu nog van de spierpijn.
Ik ben best wel lang, mij lukt dat wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toch best wel knap, de meeste kijken niet maar zo over/langs mij heen
Ja, nogal. Heb woensdag ook nog ziek op bed gelegen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan was het aardig heftig zeker
Maar dan als nog ben ik niet makkelijk te missenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ben best wel lang, mij lukt dat wel.
Nee jij vindt het ook niet fijn als je last hebt van je darmenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja idd, dat voelt vast niet fijn
ja
Android 1.6, lezen is ook een vakquote:
Inderdaadquote:
En was er iemand bij toen het gebeurde?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:39 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, nogal. Heb woensdag ook nog ziek op bed gelegen.
Ja schat maar er staat ook dat ze er een nieuwere versie op gaan zetten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Android 1.6, lezen is ook een vak
[..]
Inderdaad
Iemand van de begeleiding hoordde het en heeft de huisartsenpost gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En was er iemand bij toen het gebeurde?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:43 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja schat maar er staat ook dat ze er een nieuwere versie op gaan zetten.
toch?
quote:Uit de reactie van Sony Ericsson blijkt ook dat de fabrikant definitief Android 1.6 op het toestel zet bij de lancering, die in elk geval voor eind maart gaat plaatsvinden.
Eh nee, maar dat heb ik nooit want vrouwen poepen nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:41 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee jij vindt het ook niet fijn als je last hebt van je darmen
Oh dat is fijn dan, er was dus snel iemand bij?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Iemand van de begeleiding hoordde het en heeft de huisartsenpost gewaarschuwd.
Gelukkig wel ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh dat is fijn dan, er was dus snel iemand bij?
Ohquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Geeft niet, blauwe wolk enzo
Dus jij beweerd dat ik een omgebouwde vriendin heb?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eh nee, maar dat heb ik nooit want vrouwen poepen niet
Nee jij hebt dat nooitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eh nee, maar dat heb ik nooit want vrouwen poepen niet
Moggehquote:
Komt waarschijnlijk later danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:48 schreef ajf het volgende:
[..]
OhJa maar ja maar ja maar
ik las het echt ergens
Dus jij beweert dat jij een vriend hebt?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dus jij beweerd dat ik een omgebouwde vriendin heb?
Ja dat danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moggeh
[..]
Komt waarschijnlijk later dan
Blijkbaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat jij een vriend hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |