Goed en daar?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Goedemorgen Trevland!
[..]
Erwin!![]()
Hoe is het allemaal met jullie vandaag ?
Goed heur.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Goedemorgen Trevland!
[..]
Erwin!![]()
Prima, dank u. Met jou?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Goedemorgen Trevland!
[..]
Erwin!![]()
Gratis tip van Ez: Kijk voor kleine littekens onder haar tieten, onder haar oksels en in de schaamstreekquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
BlijkbaarMaar om me even te verdedigen, daar kom ik ook pas net achter.
Jij hebt er ervaring mee?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gratis tip van Ez: Kijk voor kleine littekens onder haar tieten, onder haar oksels en in de schaamstreek
Whoehoe Erwin is op dreefquote:
Als ze poept wel, ja. Of ze is lelijk, want lelijke vrouwen poepen ook. Schijnt!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dus jij beweerd dat ik een omgebouwde vriendin heb?
Kloptquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Whoehoe Erwin is op dreef![]()
Erwin 1 Bart 0
![]()
![]()
Nee, ik weet waar te zoekenquote:
Oeh, gaat het een battle worden?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Whoehoe Erwin is op dreef![]()
Erwin 1 Bart 0
![]()
![]()
IJkjequote:
Jaja, net voor mijn POK voor stage naar school geweest en zit alweer thuis,quote:
Zie hierboven..quote:
Zie hierboven..quote:
Bart!quote:
Josh!quote:
Hai kersje!quote:
Dus al weer druk geweestquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:59 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Jaja, net voor mijn POK voor stage naar school geweest en zit alweer thuis,![]()
Denk dat ik zo toch maar eens mijn kamer ga op ruimen![]()
[..]
Zie hierboven..![]()
[..]
Zie hierboven..haha
Nu weer helemaal goed,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai kersje!![]()
Hoe is het lieverd?
Maar je hebt zoveel meerquote:
Ze is heul nie lelijk niequote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als ze poept wel, ja. Of ze is lelijk, want lelijke vrouwen poepen ook. Schijnt!
Zwollequote:
morgen terugquote:
Wat jij wiltquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik weet waar te zoeken
[..]
Oeh, gaat het een battle worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |