Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
TVP danquote:
Rode kruisquote:
ze heeft zwaar de griep dus met de nachtrust zit het wel goedquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
konijn![]()
hoe is het met de nachtrust?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze heeft zwaar de griep dus met de nachtrust zit het wel goed
Het is eerder andersomquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ariba kuch? o nee, die hype is over.
Q-koorts dan? hoor je ook niet veel meer van.
gewoon griep dus. je hebt haat teveel uitgeput
neem vrijquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:31 schreef Pheno het volgende:
Nou, eens kijken of deze week nog tof kan worden. Retorische vraag natuurlijk.
Ik zit mij voor het vensterglasquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neem vrijen speel met je bloemen trein
je kan nu toch ook met jezelf spelen ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zit mij voor het vensterglas
Onnoemelijk te vervelen
Ik wou dat ik twee hondjes was
Dan kon ik samen spelen
nou nee, in de voetballerij zouden ze het "herstelfase" noemenquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan nu toch ook met jezelf spelen ?
Die heb ik nog niet. Die is nu gekocht bij de aanbieder, gaat naar een bemiddelaar van mij in Tokio en dan wordt het verscheept. Dat gaat nog wel een week of wat over heenquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neem vrijen speel met je bloemen trein
Erg als een man moet herstellen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou nee, in de voetballerij zouden ze het "herstelfase" noemen
quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Erg als een man moet herstellen.
B.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Erg als een man moet herstellen.
we willen dit kwaliteits topic niet kwijt rakenquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:20 schreef Bengeltje het volgende:
Wok, Sym.![]()
Wat is dat met al die tvp's.
Ik zou ook eens naar de TT kunnen kijken he.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we willen dit kwaliteits topic niet kwijt raken
quote:Beste heer/mevrouw **********,
Wij komen op 04-02-10 je bestelling afleveren tussen 10:05 en 13:05 uur op het door jou opgegeven adres: ******.
De chauffeur vraagt tijdens de aflevering om uw legitimatiebewijs. Een ander persoon ouder dan 16 jaar mag uw bestelling ook in ontvangst nemen. U dient dan wel uw legitimatiebewijs achter te laten.
De kosten voor uw bestelling (indien van toepassing) bedragen 29.95EUR.
Met vriendelijke groet,
AMP Logistics & T-Mobile
Tot vanavond!quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:50 schreef --Tweety-- het volgende:
Over een paar uurtjes kunnen jullie van mij weer kwaliteitskoffie verwachten!
![]()
Hiero doen ze voornamelijk aan instant koffie. En das prima te drinken hoor, maar daar is ook alles mee gezegd.
Graag.....quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:04 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga zo mijn laatste kopje Engelse instant koffie maken, willen jullie ook?
Hier!quote:
THXquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:08 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hier!![]()
![]()
Je krijgt er 2, ik heb nl nog een beetje koffie over en vind het zonde om het weg te gooien
Ik denk dat ik toch maar voor een senseo ga..quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:04 schreef --Tweety-- het volgende:
hey ja, nu je het zegt. Wat slecht. Ik hoop trouwens dat ze mijn pakje afleveren als er iemand thuis is, het past nl niet door de brievenbus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:08 schreef friemelaar het volgende:
Wat me net trouwens opvalt aan die mail van AMP....
Eerst jij-en en jou-en en daarna u en uw
Lol, hoewel ik vanavond ook weer aan de senseo sta, ben ik nu toch jaloers!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch maar voor een senseo ga..
quote:
Zwaaiertsquote:
Manliefquote:
De post bied dat altijd minimaal 2x aan en daarna kun jet 't afhalen op 't postagentschap in de buurt..quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:10 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
hey ja, nu je het zegt. Wat slecht. Ik hoop trouwens dat ze mijn pakje afleveren als er iemand thuis is, het past nl niet door de brievenbus.
Hier bellen ze niet eens aan, maar steken meteen het briefje in de bus dat je niet thuis wasquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De post bied dat altijd minimaal 2x aan en daarna kun jet 't afhalen op 't postagentschap in de buurt..![]()
Dus dat gaat altijd meestal goed
ja dat is handig als je werkt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De post bied dat altijd minimaal 2x aan en daarna kun jet 't afhalen op 't postagentschap in de buurt..![]()
Dus dat gaat altijd meestal goed
'T zou pas dom zijn als hij vroeg "klapte gij gin vlaams?"quote:whehe mn baas (nederlander) belt met duitsland maar die meid verstaat hem ff niet...
zegt ie: Du verstehst doch Deutsch oder nicht?![]()
hij spreekt zelf geen vlaamsquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:15 schreef friemelaar het volgende:
[...]
'T zou pas dom zijn als hij vroeg "klapte gij gin vlaams?"
Zo eentje had ik ooit beet. Wist dat ie kwam dus ben bij de deur gaan staan. Whehe, die schrok toen ik de deur open trok nadat het briefje in de brievenbus gedaan was. Deed niet eens de moeite om te bellen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier bellen ze niet eens aan, maar steken meteen het briefje in de bus dat je niet thuis was
quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:19 schreef Ladylike het volgende:
tis te merken dat de dir vandaag niet aanwezig is
watskeburt?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:19 schreef Symphonic het volgende:
Mijn baas heeft ook gebeld.
Joepie wat een medeleven
hij kan geen andere gek vinden die netzoveel werk verzet als jij? en of je dus snel terug komtquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:19 schreef Symphonic het volgende:
Mijn baas heeft ook gebeld.
Joepie wat een medeleven
quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
'T zou pas dom zijn als hij vroeg "klapte gij gin vlaams?"
Daarom ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij spreekt zelf geen vlaams
Oh het gaat weer lekker daar, en ik moet mn grote bek houden merk ik
whehehehe krijg gewoon een pen naar mn nek gegooid
Whehehehehehehehe
@ frans:![]()
![]()
* rent weg want Frans heeft een wapenvergunning en kan goed schieten
jaar lang werk doen van 2,2 FTEquote:
Die heeft hopenlijk geleerd van die ervaring. Goede actiequote:Op donderdag 4 februari 2010 10:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo eentje had ik ooit beet. Wist dat ie kwam dus ben bij de deur gaan staan. Whehe, die schrok toen ik de deur open trok nadat het briefje in de brievenbus gedaan was. Deed niet eens de moeite om te bellen.
Oh, dat wist ik ja..quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jaar lang werk doen van 2,2 FTE
Onvermijdelijke burnout en dan na een week bellen of ik er alweer klaar voor ben
Wow na een week al, is het niet de bedoeling dat jij straks aan gaat geven dat je er weer klaar voor bent? Ze kunnen toch niet in je hoofd kijken om te zien of jij weer beter bent.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onvermijdelijke burnout en dan na een week bellen of ik er alweer klaar voor ben
lijkt me sterk, maar ik had waar ik op wachttequote:Op donderdag 4 februari 2010 10:23 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Die heeft hopenlijk geleerd van die ervaring. Goede actie
Nee precies, maar ook lichamelijk voel ik het best. ik ben echt nog nooit zo extreem moe geweest, en slapen biedt geen enkele verlichting.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:25 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Wow na een week al, is het niet de bedoeling dat jij straks aan gaat geven dat je er weer klaar voor bent? Ze kunnen toch niet in je hoofd kijken om te zien of jij weer beter bent.
Je baas volgt het draaiboek....quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo iemand hebben wij nu (na ruim een half jaar thuis zitten) eindelijk weer aan het werk voor 2 uurtjes per dagquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet, ik denk dat je meer hebt aan ontspannenquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee precies, maar ook lichamelijk voel ik het best. ik ben echt nog nooit zo extreem moe geweest, en slapen biedt geen enkele verlichting.
Nu pas ik er ook voor om de hele dag in bed te gaan liggen, dara ga ik echt niet van opknappen
hij is er zelf ook bijna een jaar uitgeweest met hetzelfde probleem, en hij zou dus heel goed moeten weten wat ik nu doormaak. Medelijden zit ik echt niet op te wachten, maar van die domme telefoontjes ook nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je baas volgt het draaiboek....
Iemand ziek -> langer dan 4 dagen -> bellen.
langer dan 2 weken -> bellen
Langer dan 2 maanden -> fruitschaal
Standaard stramien en heel menselijk en persoonlijk betrokken
Nee dat lijkt me ook niets, de hele dag tegen de muren van je slaapkamer aan liggen staren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee precies, maar ook lichamelijk voel ik het best. ik ben echt nog nooit zo extreem moe geweest, en slapen biedt geen enkele verlichting.
Nu pas ik er ook voor om de hele dag in bed te gaan liggen, dara ga ik echt niet van opknappen
Rij voorzichtigquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:30 schreef friemelaar het volgende:
Luitjes,
Ik moet er vandoor.
Afspraak in 't midden van 't land.
(kan ik gelijk m'n navigatie eens goed testen)
Latersss![]()
[ afbeelding ]
Veilige reis!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:30 schreef friemelaar het volgende:
Luitjes,
Ik moet er vandoor.
Latersss![]()
[ afbeelding ]
ik rij wel paard, maar na een kwartier lazer ik er zowat af, dus dat gaat echt mondjesmaat.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet, ik denk dat je meer hebt aan ontspannen
Toen mijn zus een burnout had, hielp sporten haar enorm om niet meer zo moe te zijn
ik neem hem toch maar aanquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:31 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me ook niets, de hele dag tegen de muren van je slaapkamer aan liggen staren.
Doe het maar lekker rustig aan! Hier, toch nog een kopje Engelse koffie voor je
Nja voor HAAR werkte sporten. Het kan goed zijn dat breien voor jou het beste werktquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik rij wel paard, maar na een kwartier lazer ik er zowat af, dus dat gaat echt mondjesmaat.
Hoewel paarden knuffelen ook wel therapeutisch werkt voor me. Een beetje handelen met de moeilijke gevallen.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja voor HAAR werkte sporten. Het kan goed zijn dat breien voor jou het beste werkt
maar dat kun je zelf alleen maar ondervinden
goede reis en voorzichtig aanquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:33 schreef --Tweety-- het volgende:
Goed, tijd om af te sluiten, stiekem vind ik het allemaal wel spannend hoor, zo weer terug naar huis enzow.
Fijne dag iedereen!
![]()
![]()
![]()
Midden van het land? Wel zwaaien he als je langsrijdt!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:30 schreef friemelaar het volgende:
Luitjes,
Ik moet er vandoor.
Latersss![]()
[ afbeelding ]
hele dag in bed liggen zou ik ziek van worden in plaats van beter. Moet er niet aan denken. Pas geleden een dag goed de schijterij gehad (echt geen kracht), maar blijven liggen kan ik gewoon niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
handigquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie me al zitten....
Voel je je al wat beter?
Nee dat niet, maar ik heb nu wel een kast vol truien
Have funquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:35 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even lekker op de bank verpozen en de volgende vrije schaep dvd consumeren.
Latersquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:35 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even lekker op de bank verpozen en de volgende vrije schaep dvd consumeren.
Ja, verdoemt verfloegt oent halleloeja. Hast doe kajn stajnkaulendoitsj gehapt auf der sjoele?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
whehe mn baas (nederlander) belt met duitsland maar die meid verstaat hem ff niet...
zegt ie: Du verstehst doch Deutsch oder nicht?![]()
kut, heb ik de luchting gemist en moet ik wachten tot ik met de andere gevangenen naar buiten magquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Al geweest, een kwartiertje geleden!
Ja zo dusquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, verdoemt verfloegt oent halleloeja. Hast doe kajn stajnkaulendoitsj gehapt auf der sjoele?
alles voor liefdequote:Op donderdag 4 februari 2010 10:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k past tijd aan op servers
En, nu al twee tshirts aan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:04 schreef --Tweety-- het volgende:
Hoe is het met mijn favoriete zielepoot?quote:
Jij doet niet anders dan glibberenquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn favoriete zielepoot?
je had trouwens het glijden van mij moeten afkijken, ik gleed wel, maar viel niet![]()
dus: zorgen dat je meer te glibberen hebt, dan kun je middels soepele ontwijk manoeuvres voorkomen dat je valtquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij doet niet anders dan glibberenDaar slijt wel een zekere routine in natuurlijk
Al zag het er inderdaad wel koddig uit ja![]()
belachelijk.quote:
En als het geen opzet was: Opsluiten in een zwakzinnigengestichtquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
belachelijk.
Schorsing en als het opzet was: ontslag
Dit mag toch niet gebeuren
Ja geweldig hequote:Op donderdag 4 februari 2010 11:15 schreef DaMart het volgende:
Let op die 'hard werkende' man op de achtergrond.
Mwoa, beetje gezochtquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:15 schreef DaMart het volgende:
je weet toch wel of jouw werkplek in de uitzending te zien is?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, beetje gezochtMaar okee, niet slim
![]()
Ja magoe, het is ongeveer 3 minuten per etmaal "uitzending"quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je weet toch wel of jouw werkplek in de uitzending te zien is?
tis gewoon domquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja magoe, het is ongeveer 3 minuten per etmaal "uitzending"
is het niet normaal dan dat je pron op het werk kijkt?quote:
Als je bij GF werk is het juist je werkquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is het niet normaal dan dat je pron op het werk kijkt?
Hee Wok, zouden ze daar nog wat systeembeheerders nodig hebben?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je bij GF werk is het juist je werk
ik ga gelijk solliciteren, ik heb ervaring met kijken naar pron en kan batslan v1 upgraden naar 1.5quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee Wok, zouden ze daar nog wat systeembeheerders nodig hebben?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga gelijk solliciteren, ik heb ervaring met kijken naar pron en kan batslan v1 upgraden naar 1.5
voor de upgrade naar 2.0 wil ik graag dr_flash aanbevelen om het samen te doen.
Whehehequote:
dat is een familie bedrijfquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zou wat zijn....
[..]
Whehehe
bij Seymore Butts (Adam Glasser)
Ik weet het, heb de reality soap een tijdje gevolgd.quote:
En anders wordt het dat vanzelf als er genoeg in het rond geneukt wordtquote:
want als je met elkaar neukt wordt je familie?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En anders wordt het dat vanzelf als er genoeg in het rond geneukt wordt
Niet dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want als je met elkaar neukt wordt je familie?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want als je met elkaar neukt wordt je familie?
Ik doe het veilig.. weet niet hoe jij erover denktquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet dan?er zal toch ook iets van nageslacht aan te pas komen?
Ik pomp alles vol wat los en vast zitquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik doe het veilig.. weet niet hoe jij erover denkt
Ja ik ook, maar dan wel veiligquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik pomp alles vol wat los en vast zit
Ik heb niet verder gekeken dan dat dolfijntje, maar ik nam eigenlijk aan dat daar gewoon een kutje onder zatquote:
Met ingebouwde beflap en vrouwencondoomquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb niet verder gekeken dan dat dolfijntje, maar ik nam eigenlijk aan dat daar gewoon een kutje onder zat![]()
ik alleen als het tieten heeft.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik pomp alles vol wat los en vast zit
quote:
blijkbaar niet dus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb niet verder gekeken dan dat dolfijntje, maar ik nam eigenlijk aan dat daar gewoon een kutje onder zat![]()
hey, maar MET tieten (okay tietJES)quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik alleen als het tieten heeft.
[..]
jij pompt ook alles vol
[..]
blijkbaar niet dus.
ik ben getrouwd met een shemale
![]()
goed genoeg, maar dat wisten wij alquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey, maar MET tieten (okay tietJES)
tuurlijk, een muziek TVPquote:
rijdende dooskistjes. Vorige week maakte Toyota bekend dat het miljoenen verkochte auto’s terugroept wegens mogelijke problemen met het gaspedaal. Het gaspedaal zou in zeldzame gevallen in bepaalde standen kunnen blijven steken of te langzaam terugkeren naar de neutrale stand.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:27 schreef wel.o.k het volgende:
ik hoop dat pheno voorzichtig doet![]()
toyota geeft remprobleem prius toe
dat gas pedaal kwam toch door de vloermat?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
rijdende dooskistjes. Vorige week maakte Toyota bekend dat het miljoenen verkochte auto’s terugroept wegens mogelijke problemen met het gaspedaal. Het gaspedaal zou in zeldzame gevallen in bepaalde standen kunnen blijven steken of te langzaam terugkeren naar de neutrale stand.
En nu de rem ook al
een losgekomen rempedaal...quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
rijdende dooskistjes. Vorige week maakte Toyota bekend dat het miljoenen verkochte auto’s terugroept wegens mogelijke problemen met het gaspedaal. Het gaspedaal zou in zeldzame gevallen in bepaalde standen kunnen blijven steken of te langzaam terugkeren naar de neutrale stand.
En nu de rem ook al
edit:
Ook Renault roept auto's terug
In België roept Renault meer dan 1.200 van de modellen Scénic en Mégane, geproduceerd in juni of juli van 2009, terug naar de garage wegens problemen met het rempedaal. In heel Europa zou het gaan om meer dan 35.000 auto's. Het rempedaal van deze typen zou wegens een productiefout los kunnen komen.
Stoppen met de handrem is niet mogelijk omdat die bij de nieuwe auto's niet werkt wanneer sneller dan 10 kilometer per uur wordt gereden. In België zijn tot nu toe twee auto's binnengebracht met een losgekomen rempedaal. Of Renault in Nederland ook auto's laat terugkomen naar de dealers is nog onbekend.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
En nu de rem ook al
edit:
Ook Renault roept auto's terug
In België roept Renault meer dan 1.200 van de modellen Scénic en Mégane, geproduceerd in juni of juli van 2009, terug naar de garage wegens problemen met het rempedaal. In heel Europa zou het gaan om meer dan 35.000 auto's. Het rempedaal van deze typen zou wegens een productiefout los kunnen komen.
Stoppen met de handrem is niet mogelijk omdat die bij de nieuwe auto's niet werkt wanneer sneller dan 10 kilometer per uur wordt gereden. In België zijn tot nu toe twee auto's binnengebracht met een losgekomen rempedaal. Of Renault in Nederland ook auto's laat terugkomen naar de dealers is nog onbekend.
ja dat dacht ik ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat gas pedaal kwam toch door de vloermat?
veilige reis tweetyquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:33 schreef --Tweety-- het volgende:
Goed, tijd om af te sluiten, stiekem vind ik het allemaal wel spannend hoor, zo weer terug naar huis enzow.
Fijne dag iedereen!
![]()
![]()
![]()
wokquote:
whehehequote:Op donderdag 4 februari 2010 10:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie me al zitten....
Voel je je al wat beter?
Nee dat niet, maar ik heb nu wel een kast vol truien
Hey heyquote:
Limonadequote:Op donderdag 4 februari 2010 13:04 schreef john-frusciante het volgende:
Ik ben weg, JF gaat citroentje maken
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:15 schreef DaMart het volgende:
sleutel ze, en voorzichtig met die remmenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:04 schreef john-frusciante het volgende:
LLquote:
graag met suiker erinquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:04 schreef john-frusciante het volgende:
quote:Top 100 van woensdag 3 februari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 371 Marijkezwolle
21. 150 suikertaartje
23. 149 Ladylike
29. 134 goldfinger1963
je hebt geen geld bij om het te kopenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:15 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga zo een blikje cola jatten, heb mega dorst
tuurlijk niet, heb nooit geldquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt geen geld bij om het te kopen
ik ook nietquote:
]quote:
Fhaquote:
colaquote:
quote:
Juh maar meer hoef ik ook niet, ik kan niet tegen koolzuurquote:
You and me both beebquote:
Haaiquote:
jij ookquote:
gezondheidquote:
marcquote:
Mjah ik ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:47 schreef Ladylike het volgende:
jij ook
nies me een ongeluk vandaag
stofquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik ookIk ben aan het opruimen en dat helpt ook niet echt mee geloof ik
Marc![]()
quote:Een kerel komt de supermarkt binnen en vraagt aan de çaissiëre:
"Waar vind ik de tampons?
Derde gang links meneer,"antwoordt de caissiere.
een kwartiertje later passeert hij aan de zelfde kassa met in zijn karentje3kg watten en 2m koord! als de caissiere eindelijk haar lachbui kan bedwingen zegt ze:"ik denk niet dat het is wat uw vrouw hebben wilt meneer,Die kerel antwoordt:"verleden week stuur ik mijn vrouw om een pakje sigaretten en ze komt thuis met tabak en vloeitjes ! laat zij ze nu ook zelf maar rollen!'
Ja zolang ik niet opruim en het dus blijft liggen rustig heb ik niet zoveel last van mijn stof allergie, maar het is nou toch wel een beste puinbak hahahaquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
stof
nja dat zal het hier ook wel zijn
ze zijn daar ook aan het opruimenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
stof
nja dat zal het hier ook wel zijn
* Fha legt brokjes op je hoofd en zet Bolle op je kuitenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand die even over mijn rug wil lopen?
nee ik zit in een ruimte met stof-aantrekkende-apparatenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze zijn daar ook aan het opruimen
ook wel computers genoemdquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee ik zit in een ruimte met stof-aantrekkende-apparaten
* gf doet zijn spikes aanquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand die even over mijn rug wil lopen?
en faxen en printersquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ook wel computers genoemd
Die komt dan alleen in vlucht over mijn rug, die vliegt echt dat hele eind welquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:55 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha legt brokjes op je hoofd en zet Bolle op je kuiten
Hij heeft al al zn brokjes voor de dag op, dus hij kan zich nu iets langzamer voortbewegenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die komt dan alleen in vlucht over mijn rug, die vliegt echt dat hele eind wel
die hebben jullie ookquote:
partyquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
Zo zeg
dir was al niet hier vandaag
nu is Frans ook nog weg
nog even wat lijstjes printen en dan vind ik het goed geweest voor vandaag
Ik vroeg al aan Mireille hoe laat de stripper kwamquote:
ik ben er over een uurquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vroeg al aan Mireille hoe laat de stripper kwam
opschieten danquote:
quote:
shockingquote:
Hij woont al in mijn buik..sorryquote:
nu moet ik gelijk aan geiten en schapen denkenquote:
dat moet ik eigenlijk ook, maar die zin wil maar niet komenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij woont al in mijn buik..sorry
En ik ga even verder met opruimen anders komt het niet goedFijne dag iedereen!
![]()
![]()
als je nu even gaat opruimen mag je straks naar je liefquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat moet ik eigenlijk ook, maar die zin wil maar niet komen
met wie, er was toch niemand meer aanwezigquote:
Mireille (mn collega en de secretaresse van de dir. ) wel nog.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
met wie, er was toch niemand meer aanwezig
geile mannen op ons beeldschermquote:
ja, ik sta op een beeldscherm, dat is lastig balanceren hoorquote:
die zip van jou is alleen maar in mijn bezit, die deel ik nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, ik sta op een beeldscherm, dat is lastig balanceren hoor
Ik moest aan telekids denkenquote:
o jee, straks weer aan de teletubbies en aan alles wat er gisteren voorbij kwam.quote:
wrs aan het dweilenquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o jee, straks weer aan de teletubbies en aan alles wat er gisteren voorbij kwam.
kunnen we weer gaan dweilen.
waar is GF als je hem nodig hebt?
quote:
tja, je zit wel op je plaats op je huidige werk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
helemaal van Maastricht tot in Oost Ham
De reddingsbrigade vaart al met bootjes om de drenkelingen hier te redden
en pompen om het te veel aan vocht weg te kunnen pompenquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, je zit wel op je plaats op je huidige werk.
spuitgast
ruim ze Fhaquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij woont al in mijn buik..sorry
En ik ga even verder met opruimen anders komt het niet goedFijne dag iedereen!
![]()
![]()
en wat valt er te roddelenquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:58 schreef Ladylike het volgende:
Oeh oeh oeh, ik mag zo weer naar huis
ben ik al weerquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o jee, straks weer aan de teletubbies en aan alles wat er gisteren voorbij kwam.
kunnen we weer gaan dweilen.
waar is GF als je hem nodig hebt?
quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
helemaal van Maastricht tot in Oost Ham
De reddingsbrigade vaart al met bootjes om de drenkelingen hier te redden
over een half uur pasquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:58 schreef Ladylike het volgende:
Oeh oeh oeh, ik mag zo weer naar huis
WOKquote:
het loopt af richting hamquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
daarom krijg ik het dus hier niet droog
Je mag door voor de koelkast!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:05 schreef Ladylike het volgende:
GF blauw bedoel je?
en ik dacht nog wel dat wij hoger lagenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het loopt af richting ham
doei wokje
Jep. En ik ben de schuldige nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:04 schreef Pheno het volgende:
Er is weer een hoop blauw in dit topic.
Als je een verzonken bed hebt nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik dacht nog wel dat wij hoger lagen
valt wel mee er is meer alfazwartquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:04 schreef Pheno het volgende:
Er is weer een hoop blauw in dit topic.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je een verzonken bed hebt niet
succes ijsvogelquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar huis. Om weer op solli-jacht te gaan
quote:
dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
valt wel mee er is meer alfazwart
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
dat dacht ik dus ook
denk dat de cijfers de waarheid spreken
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 16:07 uur
01. 058 Ladylike
02. 048 wel.o.k
03. 042 goldfinger1963
04. 022 Symphonic
05. 016 --Tweety--
06. 013 friemelaar
07. 013 Pheno
08. 013 Dr_Flash
09. 012 indahnesia.com
10. 010 marcb1974
11. 010 Fha
12. 005 DaMart
13. 005 john-frusciante
14. 003 Bengeltje
15. 002 MPG
16. 001 Chapelle
17. 001 Marijkezwolle
Wees niet bang, je haalt het zeker nog wel inquote:
krijg je een mooie tering bendequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:15 schreef Symphonic het volgende:
Gisteren heerlijke druiven gekocht
Geef 9 man zure druiven, laat er eentje beginnen met gooien en dan
daar ben ik ook niet bang voorquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees niet bang, je haalt het zeker nog wel in
whehehequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik ook niet bang voor![]()
maar als mensen klagen is het leuk om het tegendeel te bewijzen
En zo loop je er dus weer 2 inquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik ook niet bang voor![]()
maar als mensen klagen is het leuk om het tegendeel te bewijzen
met de deze 3quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zo loop je er dus weer 2 in
whehehequote:
thanxquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
goede reis naar huis LL
vind ik ook niet meer normaal van jouquote:
quote:
your welcomequote:
zonder wquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vind ik ook niet mer normaal van jouw
een schande is hetquote:
sorry typo gemaaktquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zonder w![]()
(met dit mierengeneuk heb ik toch snel nog even een hele post)
ik heb hem al geeditquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zonder w![]()
(met dit mierengeneuk heb ik toch snel nog even een hele post)
sletjequote:
Gfquote:
goedquote:
Mooi zo.quote:
wat moet ik me voorstellen met half ziekquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:11 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ben giseren half ziek geworden, moest gewoon naar school vandaag ( wel na 12 uur vrij! En om 10 uur beginnen) hele middag geleerd, en ik Ben nu doodop.
Maar verderers is alles oke.
Zeg maar de symptonen van verkoudheid, maar een thermometer die 36.8 aangeeft. Mijn ouders willen niet toegeven dat ik ziek Ben voor hij >38 is.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat moet ik me voorstellen met half ziek
Dat klopt dan ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:19 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Zeg maar de symptonen van verkoudheid, maar een thermometer die 36.8 aangeeft. Mijn ouders willen niet toegeven dat ik ziek Ben voor hij >38 is.
36.8 is toch ook niksquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:19 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Zeg maar de symptonen van verkoudheid, maar een thermometer die 36.8 aangeeft. Mijn ouders willen niet toegeven dat ik ziek Ben voor hij >38 is.
wat was lekker ?quote:
Aardappelpuree, broccoli en zalm met 'indian' marinadequote:
klinkt iig niet slechtquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aardappelpuree, broccoli en zalm met 'indian' marinade
De jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
36.8 is toch ook niks![]()
verkouden kan je wel zijn maar ziek is weer iets anders
Whehequote:Op donderdag 4 februari 2010 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig
Dat wordt nog wat als hij met een vrouw gaat samenwonen
whehehequote:Op donderdag 4 februari 2010 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig
Dat wordt nog wat als hij met een vrouw gaat samenwonen
ik denk dat het uberhaupt wel rustig is op de arbeidsmarktquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:53 schreef Pheno het volgende:
De poep, geen sollis in d ebuurt. Uberhaupt eigenlijk geen.
Dan maar weer eens monsterboard aanzwengelen. Eerst een spamhotmail account aanmaken
Geen tijd om te spammenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfff is het nog druk ook nog vandaag
Ik sta weer in de hoek. Met die lampenkap over mijn kop.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfff is het nog druk ook nog vandaag
weinigquote:
en die slippenjasquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta weer in de hoek. Met die lampenkap over mijn kop.
wie maakt de deze vol?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |