veilige reis tweetyquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:33 schreef --Tweety-- het volgende:
Goed, tijd om af te sluiten, stiekem vind ik het allemaal wel spannend hoor, zo weer terug naar huis enzow.
Fijne dag iedereen!
![]()
![]()
![]()
wokquote:
whehehequote:Op donderdag 4 februari 2010 10:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie me al zitten....
Voel je je al wat beter?
Nee dat niet, maar ik heb nu wel een kast vol truien
Hey heyquote:
Limonadequote:Op donderdag 4 februari 2010 13:04 schreef john-frusciante het volgende:
Ik ben weg, JF gaat citroentje maken
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:15 schreef DaMart het volgende:
Let op die 'hard werkende' man op de achtergrond.
sleutel ze, en voorzichtig met die remmenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:04 schreef john-frusciante het volgende:
LLquote:
graag met suiker erinquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:04 schreef john-frusciante het volgende:
quote:Top 100 van woensdag 3 februari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 371 Marijkezwolle
21. 150 suikertaartje
23. 149 Ladylike
29. 134 goldfinger1963
je hebt geen geld bij om het te kopenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:15 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga zo een blikje cola jatten, heb mega dorst
tuurlijk niet, heb nooit geldquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt geen geld bij om het te kopen
ik ook nietquote:
]quote:
Fhaquote:
colaquote:
quote:
Juh maar meer hoef ik ook niet, ik kan niet tegen koolzuurquote:
You and me both beebquote:
Haaiquote:
jij ookquote:
gezondheidquote:
marcquote:
Mjah ik ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:47 schreef Ladylike het volgende:
jij ook
nies me een ongeluk vandaag
stofquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik ookIk ben aan het opruimen en dat helpt ook niet echt mee geloof ik
Marc![]()
quote:Een kerel komt de supermarkt binnen en vraagt aan de çaissiëre:
"Waar vind ik de tampons?
Derde gang links meneer,"antwoordt de caissiere.
een kwartiertje later passeert hij aan de zelfde kassa met in zijn karentje3kg watten en 2m koord! als de caissiere eindelijk haar lachbui kan bedwingen zegt ze:"ik denk niet dat het is wat uw vrouw hebben wilt meneer,Die kerel antwoordt:"verleden week stuur ik mijn vrouw om een pakje sigaretten en ze komt thuis met tabak en vloeitjes ! laat zij ze nu ook zelf maar rollen!'
Ja zolang ik niet opruim en het dus blijft liggen rustig heb ik niet zoveel last van mijn stof allergie, maar het is nou toch wel een beste puinbak hahahaquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
stof
nja dat zal het hier ook wel zijn
ze zijn daar ook aan het opruimenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
stof
nja dat zal het hier ook wel zijn
* Fha legt brokjes op je hoofd en zet Bolle op je kuitenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand die even over mijn rug wil lopen?
nee ik zit in een ruimte met stof-aantrekkende-apparatenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze zijn daar ook aan het opruimen
ook wel computers genoemdquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee ik zit in een ruimte met stof-aantrekkende-apparaten
* gf doet zijn spikes aanquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand die even over mijn rug wil lopen?
en faxen en printersquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ook wel computers genoemd
Die komt dan alleen in vlucht over mijn rug, die vliegt echt dat hele eind welquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:55 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha legt brokjes op je hoofd en zet Bolle op je kuiten
Hij heeft al al zn brokjes voor de dag op, dus hij kan zich nu iets langzamer voortbewegenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die komt dan alleen in vlucht over mijn rug, die vliegt echt dat hele eind wel
die hebben jullie ookquote:
partyquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
Zo zeg
dir was al niet hier vandaag
nu is Frans ook nog weg
nog even wat lijstjes printen en dan vind ik het goed geweest voor vandaag
Ik vroeg al aan Mireille hoe laat de stripper kwamquote:
ik ben er over een uurquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vroeg al aan Mireille hoe laat de stripper kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |