kut, heb ik de luchting gemist en moet ik wachten tot ik met de andere gevangenen naar buiten magquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Al geweest, een kwartiertje geleden!
Ja zo dusquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, verdoemt verfloegt oent halleloeja. Hast doe kajn stajnkaulendoitsj gehapt auf der sjoele?
alles voor liefdequote:Op donderdag 4 februari 2010 10:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k past tijd aan op servers
En, nu al twee tshirts aan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:04 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga zo mijn laatste kopje Engelse instant koffie maken, willen jullie ook?
Hoe is het met mijn favoriete zielepoot?quote:
Jij doet niet anders dan glibberenquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn favoriete zielepoot?
je had trouwens het glijden van mij moeten afkijken, ik gleed wel, maar viel niet![]()
dus: zorgen dat je meer te glibberen hebt, dan kun je middels soepele ontwijk manoeuvres voorkomen dat je valtquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij doet niet anders dan glibberenDaar slijt wel een zekere routine in natuurlijk
Al zag het er inderdaad wel koddig uit ja![]()
belachelijk.quote:
En als het geen opzet was: Opsluiten in een zwakzinnigengestichtquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
belachelijk.
Schorsing en als het opzet was: ontslag
Dit mag toch niet gebeuren
Ja geweldig hequote:Op donderdag 4 februari 2010 11:15 schreef DaMart het volgende:
Let op die 'hard werkende' man op de achtergrond.
Mwoa, beetje gezochtquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:15 schreef DaMart het volgende:
Let op die 'hard werkende' man op de achtergrond.
je weet toch wel of jouw werkplek in de uitzending te zien is?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, beetje gezochtMaar okee, niet slim
![]()
Ja magoe, het is ongeveer 3 minuten per etmaal "uitzending"quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je weet toch wel of jouw werkplek in de uitzending te zien is?
tis gewoon domquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja magoe, het is ongeveer 3 minuten per etmaal "uitzending"
is het niet normaal dan dat je pron op het werk kijkt?quote:
Als je bij GF werk is het juist je werkquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is het niet normaal dan dat je pron op het werk kijkt?
Hee Wok, zouden ze daar nog wat systeembeheerders nodig hebben?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je bij GF werk is het juist je werk
ik ga gelijk solliciteren, ik heb ervaring met kijken naar pron en kan batslan v1 upgraden naar 1.5quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee Wok, zouden ze daar nog wat systeembeheerders nodig hebben?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga gelijk solliciteren, ik heb ervaring met kijken naar pron en kan batslan v1 upgraden naar 1.5
voor de upgrade naar 2.0 wil ik graag dr_flash aanbevelen om het samen te doen.
Whehehequote:
dat is een familie bedrijfquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zou wat zijn....
[..]
Whehehe
bij Seymore Butts (Adam Glasser)
Ik weet het, heb de reality soap een tijdje gevolgd.quote:
En anders wordt het dat vanzelf als er genoeg in het rond geneukt wordtquote:
want als je met elkaar neukt wordt je familie?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En anders wordt het dat vanzelf als er genoeg in het rond geneukt wordt
Niet dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want als je met elkaar neukt wordt je familie?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want als je met elkaar neukt wordt je familie?
Ik doe het veilig.. weet niet hoe jij erover denktquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet dan?er zal toch ook iets van nageslacht aan te pas komen?
Ik pomp alles vol wat los en vast zitquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik doe het veilig.. weet niet hoe jij erover denkt
Ja ik ook, maar dan wel veiligquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik pomp alles vol wat los en vast zit
Ik heb niet verder gekeken dan dat dolfijntje, maar ik nam eigenlijk aan dat daar gewoon een kutje onder zatquote:
Met ingebouwde beflap en vrouwencondoomquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb niet verder gekeken dan dat dolfijntje, maar ik nam eigenlijk aan dat daar gewoon een kutje onder zat![]()
ik alleen als het tieten heeft.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik pomp alles vol wat los en vast zit
quote:
blijkbaar niet dus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb niet verder gekeken dan dat dolfijntje, maar ik nam eigenlijk aan dat daar gewoon een kutje onder zat![]()
hey, maar MET tieten (okay tietJES)quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik alleen als het tieten heeft.
[..]
jij pompt ook alles vol
[..]
blijkbaar niet dus.
ik ben getrouwd met een shemale
![]()
goed genoeg, maar dat wisten wij alquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey, maar MET tieten (okay tietJES)
tuurlijk, een muziek TVPquote:
rijdende dooskistjes. Vorige week maakte Toyota bekend dat het miljoenen verkochte auto’s terugroept wegens mogelijke problemen met het gaspedaal. Het gaspedaal zou in zeldzame gevallen in bepaalde standen kunnen blijven steken of te langzaam terugkeren naar de neutrale stand.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:27 schreef wel.o.k het volgende:
ik hoop dat pheno voorzichtig doet![]()
toyota geeft remprobleem prius toe
dat gas pedaal kwam toch door de vloermat?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
rijdende dooskistjes. Vorige week maakte Toyota bekend dat het miljoenen verkochte auto’s terugroept wegens mogelijke problemen met het gaspedaal. Het gaspedaal zou in zeldzame gevallen in bepaalde standen kunnen blijven steken of te langzaam terugkeren naar de neutrale stand.
En nu de rem ook al
een losgekomen rempedaal...quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
rijdende dooskistjes. Vorige week maakte Toyota bekend dat het miljoenen verkochte auto’s terugroept wegens mogelijke problemen met het gaspedaal. Het gaspedaal zou in zeldzame gevallen in bepaalde standen kunnen blijven steken of te langzaam terugkeren naar de neutrale stand.
En nu de rem ook al
edit:
Ook Renault roept auto's terug
In België roept Renault meer dan 1.200 van de modellen Scénic en Mégane, geproduceerd in juni of juli van 2009, terug naar de garage wegens problemen met het rempedaal. In heel Europa zou het gaan om meer dan 35.000 auto's. Het rempedaal van deze typen zou wegens een productiefout los kunnen komen.
Stoppen met de handrem is niet mogelijk omdat die bij de nieuwe auto's niet werkt wanneer sneller dan 10 kilometer per uur wordt gereden. In België zijn tot nu toe twee auto's binnengebracht met een losgekomen rempedaal. Of Renault in Nederland ook auto's laat terugkomen naar de dealers is nog onbekend.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
En nu de rem ook al
edit:
Ook Renault roept auto's terug
In België roept Renault meer dan 1.200 van de modellen Scénic en Mégane, geproduceerd in juni of juli van 2009, terug naar de garage wegens problemen met het rempedaal. In heel Europa zou het gaan om meer dan 35.000 auto's. Het rempedaal van deze typen zou wegens een productiefout los kunnen komen.
Stoppen met de handrem is niet mogelijk omdat die bij de nieuwe auto's niet werkt wanneer sneller dan 10 kilometer per uur wordt gereden. In België zijn tot nu toe twee auto's binnengebracht met een losgekomen rempedaal. Of Renault in Nederland ook auto's laat terugkomen naar de dealers is nog onbekend.
ja dat dacht ik ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat gas pedaal kwam toch door de vloermat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |