Heeeel fout, maar waarschijnlijk ook heel waar, jammer genoeg.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:35 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Geniale, maar ook hele foute opmerking
Dat je inderdaad ZO ver wil gaan om onder je (contractbrekende nota bene) dienst uit te komen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:22 schreef brtausi het volgende:
Wat me toch het meeste is bij gebleven is die jongen met z'n HELE voet eraf.
Vond de case niet echt zo spannend
Cases zijn tegenwoordig bijzaak om de rest van het verhaal te vertellenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:18 schreef vogelkooi het volgende:
Heb vanavond en case gezien van en eerdere serie en die was heel anders, langer ingaan op de patiënt en minder over de dokters. Ook wat duisterder, tegenwoordig proberen ze zoveel mogelijk dingen in een EP te stoppen.
Wel goed dat er veranderingen zijn maar niet te veel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Gefelciiteerd, je begint te dementerenquote:Op maandag 8 februari 2010 02:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die cases vergeet ik bijna altijd... Ik weet alleen nog dat Lucas in de vorige aflevering House en Wilson aan het bitchen was...
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 03:42 schreef wonderer het volgende:
Suffe afleveringWel aardig dat ze laten zien hoe verrot het verzekeringsstelsel in elkaar zit, maar ik kijk House, geen Fox-news Cuddy Grey's Anatomy
Ik zie ook geen promo voor 6x15 nog...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:47 schreef .aeon het volgende:
Komende weken trouwens geen nieuwe House?
BATSENOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat betekende trouwens die laatste blik van Cuddy?
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:40 schreef Merkie het volgende:
Ik vraag me af wanneer ze de openingsanimatie eens gaan vernieuwen, volgens mij is deze echt al sinds S01E01 aanwezig.
Nou ja, aangezien er namen in staan van mensen die niet meer meedoen...quote:
Ja, dat Wilson nou eens druk legde op dat gezin.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik vond hem wel leuk deze week, eens wat anders
Ik ben blij dat ik de aflevering niet vanuit dat perspectief heb gekeken, wat een feministisch gezever.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:53 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Super goede mooie aflevering zeg!
Een dag uit het leven van een vrouw / moeder / carrieremaakster. Kan geen kwaad om daar eens bij stil te staan.
Niks feministisch maar gewoon realistisch en herkenbaar als je een vrouw bent met een drukke baan en een prive leven. Je hebt er vaak al een hele dag opzitten als de dag begonnen is en als de werkdag geeindigd is dan is het nog geen einde werk want dan begint je baan als moeder/echtgenote. Jammer dat je het niet vanuit mijn perspectief gekeken hebt. En nee ik heb geen kinderen maar heb wel vrouwen om me heen werken die rennen en vliegen om zowel werk als prive goed draaiende te houden en mijn respect is alleen maar groter geworden voor ze na het zien van deze aflevering!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:58 schreef NvM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik de aflevering niet vanuit dat perspectief heb gekeken, wat een feministisch gezever.
Ontopic: mooie aflevering die een personage nog meer diepgang geeft. Seizoen 6 is met seizoen 4 het beste tot nu toe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |