Heeeel fout, maar waarschijnlijk ook heel waar, jammer genoeg.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:35 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Geniale, maar ook hele foute opmerking
Dat je inderdaad ZO ver wil gaan om onder je (contractbrekende nota bene) dienst uit te komen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:22 schreef brtausi het volgende:
Wat me toch het meeste is bij gebleven is die jongen met z'n HELE voet eraf.
Vond de case niet echt zo spannend
Cases zijn tegenwoordig bijzaak om de rest van het verhaal te vertellenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:18 schreef vogelkooi het volgende:
Heb vanavond en case gezien van en eerdere serie en die was heel anders, langer ingaan op de patiënt en minder over de dokters. Ook wat duisterder, tegenwoordig proberen ze zoveel mogelijk dingen in een EP te stoppen.
Wel goed dat er veranderingen zijn maar niet te veel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Gefelciiteerd, je begint te dementerenquote:Op maandag 8 februari 2010 02:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die cases vergeet ik bijna altijd... Ik weet alleen nog dat Lucas in de vorige aflevering House en Wilson aan het bitchen was...
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 03:42 schreef wonderer het volgende:
Suffe afleveringWel aardig dat ze laten zien hoe verrot het verzekeringsstelsel in elkaar zit, maar ik kijk House, geen Fox-news Cuddy Grey's Anatomy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |