abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77616551

House M.D. is een Amerikaanse, met Emmy's en Golden Globes onderscheiden hitserie die elke maandag in Amerika wordt uitgezonden (dinsdag te downloaden). Hugh Laurie speelt de hoofdrol als de cynische Dr. Gregory House, die vaak de laatste hoop is voor ‘onbehandelbare’ patiënten met ongewone en mysterieuze ziekten en kwalen. House is graag erg op zichzelf en zou het liefst alle contact met zijn patiënten vermijden. Desondanks staat hij in hoog aanzien vanwege zijn feilloze instinct. Dit en zijn voorliefde voor medische puzzels maken van hem de laatste hoop voor zijn patiënten.

De verplichte uurtjes in de kliniek zorgen voor veel hilarische momenten, de patiënten komen in aanraking met zijn onorthodoxe manier van werken en zijn geniale opmerkingen. Vaak helpen de kleine 'probleempjes' tijdens zijn kliniek uurtjes om de 'main case' op te lossen.

House gaat er van uit dat elke patiënt liegt (bijv. liegen over een affaire waardoor de patiënt ziek werd) en zodoende is House's motto: 'Everybody lies'. De serie kent inmiddels vijf seizoenen en is momenteel aan haar zesde seizoen bezig.

• Officiële House-site
  • Engelstalige House-wiki
  • Nederlandstalige House-wiki
  • House op IMDb

Vorige topics:
  • HOUSE - nieuwe tv-serie van Bryan Singer (USA)
  • House USA topic deel 2 - Eindelijk weer nieuwe afleveringen!
  • House USA deel 3 - I'm going to need 30 pieces of silver
  • House USA deel 4 - Looking for an extra large trash can
  • House USA deel 5 - "... or maybe Lupus?"
  • House USA deel 6 - One sick bastard
  • House [USA] deel 7 - Too brilliant for introductions
  • House [USA] #8 - Oh damn, I left my CT in my other pants
  • House [USA] #9
  • House [USA] #10 - "No... I'm not OK"
  • House [USA] #10 - "No... I'm not OK"
  • House [USA] #11: Hi...it's like hello, but shorter
  • House [USA] #12: The autopsy will have to wait a little bit

De OP is hier te vinden.
  •   donderdag 4 februari 2010 @ 02:05:23 #2
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_77616719
    TVP voor volgende week.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_77616774
    Ook even een TVP voor volgende week. Ik wil ook zo'n badkuip als Wilson. Niet dat ik van badderen houd, maar dat ding is wel mooi.
    "Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
      donderdag 4 februari 2010 @ 09:01:16 #4
    116890 _evenstar_
    Ba-dum-tisssschhh
    pi_77619939

Mee komt loeren
    Engaging Infinite Improbability Drive..
    pi_77626268
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 23:35 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Geniale, maar ook hele foute opmerking
    Heeeel fout, maar waarschijnlijk ook heel waar, jammer genoeg.
      donderdag 4 februari 2010 @ 13:40:21 #6
    120887 padlarf
    dagdag33 achtig
    pi_77627667
    Die oppossum was ook gaaf
    Ok stelletje hokboeren
    pi_77627760
    Ook maar weer een tvp'tje voor volgende week. Eindelijk weer eens een Cuddy-centered episode. Spannend! Ik ben benieuwd of haar rokjes nog strakker en haar decolleté nog dieper zijn geworden
    "If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
    pi_77639600
    Ik loop hopeloos achter, moet heel dit seizoen nog zien... Bladert in agenda...
    pi_77651480
    Wat me toch het meeste is bij gebleven is die jongen met z'n HELE voet eraf.
    Vond de case niet echt zo spannend
    pi_77651535
    quote:
    Op donderdag 4 februari 2010 02:05 schreef wonderer het volgende:
    TVP voor volgende week.
      donderdag 4 februari 2010 @ 23:25:39 #11
    71919 wonderer
    pi_77651632
    quote:
    Op donderdag 4 februari 2010 23:22 schreef brtausi het volgende:
    Wat me toch het meeste is bij gebleven is die jongen met z'n HELE voet eraf.
    Vond de case niet echt zo spannend
    Dat je inderdaad ZO ver wil gaan om onder je (contractbrekende nota bene) dienst uit te komen...
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    pi_77653751
    Heb vanavond en case gezien van en eerdere serie en die was heel anders, langer ingaan op de patiënt en minder over de dokters. Ook wat duisterder, tegenwoordig proberen ze zoveel mogelijk dingen in een EP te stoppen.
    Wel goed dat er veranderingen zijn maar niet te veel.
    Fear is the grease of society.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 09:37:25 #13
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
      vrijdag 5 februari 2010 @ 10:09:10 #14
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77660170
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 00:18 schreef vogelkooi het volgende:
    Heb vanavond en case gezien van en eerdere serie en die was heel anders, langer ingaan op de patiënt en minder over de dokters. Ook wat duisterder, tegenwoordig proberen ze zoveel mogelijk dingen in een EP te stoppen.
    Wel goed dat er veranderingen zijn maar niet te veel.
    Cases zijn tegenwoordig bijzaak om de rest van het verhaal te vertellen
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_77660681
    Ook een tvp'tje van mij.
    last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
    pi_77665322
    quote:
    Op donderdag 4 februari 2010 13:40 schreef padlarf het volgende:
    Die oppossum was ook gaaf
    Ik wist ook niet dat die dingen echt blazen zoals katten dat doen, vet scary .
      vrijdag 5 februari 2010 @ 21:49:51 #17
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_77685659
    Sterke aflevering wederom. Case was gewoon goed, verhalen eromheen des te sterker.
      zaterdag 6 februari 2010 @ 09:05:29 #18
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77695320
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_77716055
    Hmm leuk meer diepgang en hoe gaat house er op reageren? dat lijkt me nog het leukste.
    Fear is the grease of society.
      Redactie Games maandag 8 februari 2010 @ 02:31:30 #20
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_77757204
    Die cases vergeet ik bijna altijd... Ik weet alleen nog dat Lucas in de vorige aflevering House en Wilson aan het bitchen was...
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
      maandag 8 februari 2010 @ 11:45:12 #21
    120887 padlarf
    dagdag33 achtig
    pi_77763100
    quote:
    Op maandag 8 februari 2010 02:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
    Die cases vergeet ik bijna altijd... Ik weet alleen nog dat Lucas in de vorige aflevering House en Wilson aan het bitchen was...
    Gefelciiteerd, je begint te dementeren
    Ok stelletje hokboeren
      maandag 8 februari 2010 @ 13:28:09 #22
    161918 NelisZ
    Boemerangkind
    pi_77766162
    tvp
    Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
    Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
    Hattrick: Raging Bulls United (764020)
    HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
      dinsdag 9 februari 2010 @ 03:42:18 #23
    71919 wonderer
    pi_77795582
    Suffe aflevering Wel aardig dat ze laten zien hoe verrot het verzekeringsstelsel in elkaar zit, maar ik kijk House, geen Fox-news
    pi_77795727
    Nou, precies. Het was allemaal leuk en aardig, maar na een kwartier had ik toch wel zoiets van "Waar blijft die case nou?" En die kwam dus maar niet.

Het hoogtepunt van de aflevering was toch wel waar Cuddy en Lucas hun bed indoken en 2 minuten later klaar waren.
    "Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
    pi_77796186
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 03:42 schreef wonderer het volgende:
    Suffe aflevering Wel aardig dat ze laten zien hoe verrot het verzekeringsstelsel in elkaar zit, maar ik kijk House, geen Fox-news Cuddy Grey's Anatomy
    My thoughts exactly.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')