abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77806346
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik gebruik 2 handdoeken per beurt.
Douche-beurt, of maak je ook meteen je auto ermee schoon?
pi_77806398
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:47 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Douche-beurt, of maak je ook meteen je auto ermee schoon?
Douche beurt.

Als ik de helft heb afgedroogd wil ik echt niet de andere helft met een natte handdoek 'droog' maken.
Roken is lekker
pi_77806511
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:48 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Douche beurt.

Als ik de helft heb afgedroogd wil ik echt niet de andere helft met een natte handdoek 'droog' maken.
Hoe groot zijn jouw handdoeken?

En we hebben het hier over het pakken van een nieuw als de oude 'vies' is, een natte handdoek hang je goed op, en gebruik je de volgende keer gewoon weer
pi_77842542
Iets kleiner als een badhandoek.
Roken is lekker
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:07:22 #205
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_77846526
Ik kwak 'em ook altijd op de grond om er op te staan en mijn voeten eens goed droog te maken, ook even goed tussen de teentjes. En meestal ligt er ook nog wel een plas water op de grond waar de handdoek even voor gebruikt word. Als ik de handdoek nog een keer gebruik dan is het niet om er weer mee te douchen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:42:01 #206
288943 Bav
Eigenlijk is het Knoei.
pi_77847751
Ik gebruik mijn handdoek die ik gebruik om mijn lijf mee af te drogen ook nooit twee keer. Die ik om mijn haar sla wel, maar dat doe ik ook maar gedwongen. Schone handdoeken geven me een frisser gevoel.
Van Knoeierd. Weet je wel?
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:15:53 #207
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_77849041
En dan vinden mensen het gek dat steeds meer lui allergieën ontwikkelen voor de simpelste dingen... Frikkin' twee handdoeken op een dag erdoorheen jagen p.p. 'omdat 't anders vies is'. Ja zo fuck je je eigen resistentie wel ja. Om het over het milieu maar niet te hebben (het gaat niet slechts om het water dat je verbruikt, dat is idd van nihil belang, maar ook de stroom, wasmiddel en de verwerking van je vuile water is een aanslag op het milieu. Kan mij bovendien voorstellen dat lui die dagelijks onmogelijke hoeveelheden was hebben dat ook op een lekkere 90 graden of zo wassen, 'lekker schoon'. Kan jou het wat schelen.).

2 dagen met een handdoek doen is echt wel prima hoor.
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:31:20 #208
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_77849660
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:15 schreef Marouska het volgende:
En dan vinden mensen het gek dat steeds meer lui allergieën ontwikkelen voor de simpelste dingen... Frikkin' twee handdoeken op een dag erdoorheen jagen p.p. 'omdat 't anders vies is'. Ja zo fuck je je eigen resistentie wel ja. Om het over het milieu maar niet te hebben (het gaat niet slechts om het water dat je verbruikt, dat is idd van nihil belang, maar ook de stroom, wasmiddel en de verwerking van je vuile water is een aanslag op het milieu. Kan mij bovendien voorstellen dat lui die dagelijks onmogelijke hoeveelheden was hebben dat ook op een lekkere 90 graden of zo wassen, 'lekker schoon'. Kan jou het wat schelen.).

2 dagen met een handdoek doen is echt wel prima hoor.
'lekker schoon'? 'lekker gekrompen' zul je bedoelen.
En het maakt niet uit of ik nou een half volle trommel was, of een die half kleren/half handdoek is. Ik heb in mijn eentje niet zoveel vuile was verder.
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:00:56 #209
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77850720
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:15 schreef Marouska het volgende:
En dan vinden mensen het gek dat steeds meer lui allergieën ontwikkelen voor de simpelste dingen... Frikkin' twee handdoeken op een dag erdoorheen jagen p.p. 'omdat 't anders vies is'. Ja zo fuck je je eigen resistentie wel ja.
Ik heb geen een allergie, mijn man en de kinderen ook niet.
Dus je opmerking slaat werkelijk echt helemaal nergens op.

overigens gebruik ik mijn handoeken dus gewoon net zo vaak als jij, alleen ik douche meer.
Douche 2x per dag, 1x 's ochtends omdat ik anders moeilijk wakker wordt en ik keer 's avonds omdat ik dan bezweet ben van het sporten.
Ik gebruik 2 handoeken omdat ik er eentje om mijn haren wikkel.
Beide handoeken gebruik ik dus gewoon 2x....
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:49:19 #210
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_77852315
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:00 schreef snakelady het volgende:

[..]

overigens gebruik ik mijn handoeken dus gewoon net zo vaak als jij, alleen ik douche meer.
Douche 2x per dag, 1x 's ochtends omdat ik anders moeilijk wakker wordt en ik keer 's avonds omdat ik dan bezweet ben van het sporten.
Ik gebruik 2 handoeken omdat ik er eentje om mijn haren wikkel.
Beide handoeken gebruik ik dus gewoon 2x....
Als je op dezelfde dag 2 keer doucht kan ik mij het voorstellen. Maar normaal douche ik mij eens in de twee dagen, tenzij het zweetweer is.
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:58:33 #211
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_77852598
quote:

[..]

Wat faal jij in redeneren zeg.
'het is niet op mij van toepassing, DUS klopt er niks van'
Nee ga zo door hoor, snakelady.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:12:26 #212
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_77853114
quote:

[..]
_________________________________________!

Ik droog mezelf ook wel eens af met een handdoek waarmee ik de badkamervloer heb drooggemaakt, en ben er voor zover ik weet nog niet ziek van geworden.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_77856368
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:32 schreef Ad_rem het volgende:
MENSEN DIE DENKEN DAT ZE "SCHOON" ZIJN NADAT ER WAT WATER OVERHEEN HEEFT GESTROOMD.
Doe niet zo ranzig gewoon elke douche beurt nieuwe!

Maar als je in de bijstand zit zou ik het wel begrijpen, dan mag het wel.
Je moet ook niet alleen water over je heen laten stromen knuppel. Je kan jezelf ook wassen, dit betekent niet stilstaan onder de douche.

Waarschijnlijk stink je na het douchen nog zo hard dat ik snap dat je altijd een nieuwe handdoek pakt.
pi_77857321
handdoek gaat na gebruik in de wasmand, anders gewoon 1x in de week douchen?
je heb ook mensen die gaan douchen en die wikkelen 1 handdoek om hun hoofd (als tulband)
1 om aftedrogen en 1 op de grond.

en dan maar klagen dat ze zoveel was hebben...
  woensdag 10 februari 2010 @ 23:07:42 #215
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_77866870
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:58 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Wat faal jij in redeneren zeg.
'het is niet op mij van toepassing, DUS klopt er niks van'
Nee ga zo door hoor, snakelady.
Logica-fail idd...
  woensdag 10 februari 2010 @ 23:10:35 #216
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_77867030
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:12 schreef Klaploper het volgende:

[..]

_________________________________________!

Ik droog mezelf ook wel eens af met een handdoek waarmee ik de badkamervloer heb drooggemaakt, en ben er voor zover ik weet nog niet ziek van geworden.
Lijkt me dat je daar niet echt ziek van gaat worden nee. Droog daarentegen wellicht ook niet, maar goed.
pi_77867139
Allemachtig, je denkt toch niet dat ik veertien handdoeken per week ga wassen?
Die passen niet eens allemaal tegelijk in de wasmasjien!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_77867463
Als juliie elkaar na het douchen nog even grondig rimmen dan kan je elkaar zonder problemen met dezelfde handdoek afdrogen.
Hierdoor heb je maar 1 HD per douchebeurt nodig.
Maar ik geef toe dat is natuurlijk niet de ideale situatie

De handdoek moet dan wel een zogenaamde badhanddoek zijn en niet zo'n kleine handdoek
pi_77867782
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:09 schreef Hetiszover het volgende:
Ik wacht trouwens op de lemming waarbij 'handdoek' door iets anders vervangen wordt
Tauwwel
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_77868573
Nooit geweten dat er zoveel schone-handdoeken-fetishisten rondliepen. Echt WTF! Alsof je ziek kan worden van een handdoek waar je jezelf al een keer mee hebt afgedroogd. Mijn wereldvisie is weer een stukje verbreed dankzij dit topic

[ Bericht 2% gewijzigd door Westsidee op 10-02-2010 23:48:24 ]
pi_77868720
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:41 schreef Westsidee het volgende:
Nooit geweten dat er zoveel schone-handdoeken-fetishisten rondliepen. Echt WTF!, alsof je ziek kan worden van een handdoek waar je jezelf al een keer mee hebt afgedroogd. Mijn wereldvisie is weer een stukje verbreed dankzij dit topic.
ja westsidee, jij bent een jongen van de straat.
Maar wij hebben hier te maken met het zogenaamde finex volk.
Dit is een aparte stroming die geen enkele bacterie duld!
Door deze mensen zijn ook de platjes uitgestorven
pi_77868879
Ik gebruik ook elke keer een nieuwe hoor
Na het douchen flikker ik hem gewoon op de grond om mijn voeten droog te maken en daarna de vloer. Dan is ie gewoon goed nat en zit er vaak ook rotzooi aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Meddo op 10-02-2010 23:59:40 (typfout) ]
You dream it, I live it.
pi_77869217
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:49 schreef Meddo het volgende:
Ik gebruik ook elke keer een nieuwe hoor
Na het douchen flikker ik hem gewoon op de grond om mijn voet droog te maken en daarna de vloer. Dan is ie gewoon goed nat en zit er vaak ook rotzooi aan.
Ja dat komt omdat je maar een voet hebt, gehandicapten hebben altijd meer handdoeken nodig
  woensdag 10 februari 2010 @ 23:58:34 #224
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_77869265
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik gebruik mijn handdoek altijd een week ofzo.
dit dus.
je bent schoon, je veegt schoon water van je af, ff ophangen en je kan m weer gebruiken.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_77869475
Ik gebruik handdoeken als ik douche, eerst een om mezelf af te drogen, dan pleur ik hem op de grond en als ik dan aangekleed ben pak ik er nog een voor tandenpoetsen/haren/lenzen.
pi_77869834
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:58 schreef marcel-o het volgende:

[..]

dit dus.
je bent schoon, je veegt schoon water van je af, ff ophangen en je kan m weer gebruiken.
Een week is niet aan te raden, zeker niet na seksuele handelingen en urineren die zich onder douche voorgedaan hebben.

De kans op schimmels en andere nare microorganismen die de douchecel bevolken is zeer groot.
Voor je het weet heb je er een groot aantal vriendjes bij!
  donderdag 11 februari 2010 @ 00:20:47 #227
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77870019
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:07 schreef Marouska het volgende:

[..]

Logica-fail idd...
Zijn redenering slaat nergens op aangezien er totaal geen connectie is tussen allegie en iedere douchebeurt een schone handoek gebruiken, dat is pas een logica fail.

Ik ben helemaal niet een clean freak, juist het tegenovergestelde, hier in huis is het haast altijd wel een rommel maar ja, dat heb je met een gezin en katten.
En de afwas staat er ook wel eens een dag te lang, tja, shit happens.
Als onze dochters een lolly op de grond laten vallen en ze stoppen hem weer in hun mond zie je mij niet olpspringen met "oe bah vies', zand schuurt de maag.

Dus om meteen als hygienemonster bestempeld te worden omdat ik mijn handoek 2 keer gebruik, tja, vind dat een beetje vreemd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_77870053
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 00:20 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zijn redenering slaat nergens op aangezien er totaal geen connectie is tussen allegie en iedere douchebeurt een schone handoek gebruiken, dat is pas een logica fail.

Ik ben helemaal niet een clean freak, juist het tegenovergestelde, hier in huis is het haast altijd wel een rommel maar ja, dat heb je met een gezin en katten.
En de afwas staat er ook wel eens een dag te lang, tja, shit happens.
Als onze dochters een lolly op de grond laten vallen en ze stoppen hem weer in hun mond zie je mij niet olpspringen met "oe bah vies', zand schuurt de maag.

Dus om meteen als hygienemonster bestempeld te worden omdat ik mijn handoek 2 keer gebruik, tja, vind dat een beetje vreemd.
Huisdieren zijn al zo fucking smerig dat het verder niet uitmaakt wat voor hygiëne je erop nahoudt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 11 februari 2010 @ 01:03:42 #229
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77870768
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 00:22 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Huisdieren zijn al zo fucking smerig dat het verder niet uitmaakt wat voor hygiëne je erop nahoudt.
Waarom zijn huisdieren smerig? denk dat menig mens viezer is dan de meeste katten.
Ze komen niet buiten dus vuil van buiten nemen ze niet mee, ja ze verliezen haren maar haren zijn niet vies, alleen soms lastig.

sterker nog, huisdieren zorgen er juist wel voor dat je afweersysteem hoger is, dat is een bewezen feit.
Mensen die met huisdieren opgroeien hebben veel minder kans op allergien, astma en op verschillende huidaandoeningen.
Zelfs als de zwangere moeder regelmatig in contact met dieren komt heeft dat een positieve invloed op de ongeboren baby.
pi_77870852
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 01:03 schreef snakelady het volgende:

[..]

Waarom zijn huisdieren smerig? denk dat menig mens viezer is dan de meeste katten.
Ze komen niet buiten dus vuil van buiten nemen ze niet mee, ja ze verliezen haren maar haren zijn niet vies, alleen soms lastig.

sterker nog, huisdieren zorgen er juist wel voor dat je afweersysteem hoger is, dat is een bewezen feit.
Mensen die met huisdieren opgroeien hebben veel minder kans op allergien, astma en op verschillende huidaandoeningen.
Zelfs als de zwangere moeder regelmatig in contact met dieren komt heeft dat een positieve invloed op de ongeboren baby.
Ze komen niet buiten...? Onze 2 katten laten we gewoon naar buiten, laat ze maar scheiten in de tuin van de buren ipv binnen.
pi_77870990
quote:

[..]

Daar hebben we het kattenvrouwtje weer hoor
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_77871031
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 01:22 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

donderdag 11 februari 2010 @ 01:25:55 #233
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77871049
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 01:22 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

hahaha kattenvrouwtje? weer eens wat anders dan slangenvrouw.
Ach, typ alleen over die beesten als het gesprek er over gaat hoor en heb ook geen ugly ass kattenbeeldjes in huis staan.
  donderdag 11 februari 2010 @ 01:27:10 #234
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77871058
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 01:10 schreef GuidooH het volgende:

[..]

Ze komen niet buiten...? Onze 2 katten laten we gewoon naar buiten, laat ze maar scheiten in de tuin van de buren ipv binnen.
daarom komen ze dus niet buiten, zijn mijn huisdieren, hoeft een ander geen last van te hebben.
pi_77871065
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 01:27 schreef snakelady het volgende:

[..]

daarom komen ze dus niet buiten, zijn mijn huisdieren, hoeft een ander geen last van te hebben.
  donderdag 11 februari 2010 @ 01:47:10 #236
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_77871191
Pfff, katten horen lekker naar buiten te kunnen.
pi_77871216
quote:

[..]

Ja, mooi verhaal maar heel je huis zit onder de haren, en die beesten schijten niet op het toilet wat wordt doorgetrokken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 11 februari 2010 @ 08:02:04 #238
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_77872358
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:01 schreef Biels het volgende:
Zo smerig is het toch niet om je 2 keer af te drogen met 1 handdoek?
3x
  donderdag 11 februari 2010 @ 08:28:18 #239
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77872596
quote:

[..]

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 11 februari 2010 @ 11:39:13 #240
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77877040
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 01:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja, mooi verhaal maar heel je huis zit onder de haren, en die beesten schijten niet op het toilet wat wordt doorgetrokken.
Daarvoor hebben ze iets heel moois uitgevonden, een stofzuiger en een kattenbak...
  donderdag 11 februari 2010 @ 11:39:53 #241
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_77877058
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:39 schreef snakelady het volgende:

[..]

Daarvoor hebben ze iets heel moois uitgevonden, een stofzuiger en een kattenbak...
Kattenharen krijg je dus echt maar amper weg met een stofzuiger
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 11 februari 2010 @ 11:40:01 #242
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77877064
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 08:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

donderdag 11 februari 2010 @ 12:09:13 #243
267651 Klaploper
pi_77878073
quote:

[..]
Bron?
  donderdag 11 februari 2010 @ 12:22:08 #244
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77878538
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:09 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Bron?
oa.

http://www.vmce.nl/content/view/296/172/

http://gezondheid.paginab(...)en_positief_eff.html

http://www.mensendier.nl/dier%20en%20zorg.htm

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G0Q1TDTFM

Uiteraard moet je wel altijd opletten met toxoplasmose, dat is wel schaddelijk voor de ongeboren baby, maar verders is het goefd voor het afweersysteem van de baby,
  donderdag 11 februari 2010 @ 12:23:34 #245
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77878580
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:39 schreef padlarf het volgende:

[..]

Kattenharen krijg je dus echt maar amper weg met een stofzuiger
met een goede stofzuiger wel hoor.

Miele cat & dpg is bijvoorbeeld een hele goede.

Maar geloof dat dit wel een enorme topicwending is.
pi_77878938
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 00:14 schreef Karzai het volgende:

[..]

Een week is niet aan te raden, zeker niet na seksuele handelingen en urineren die zich onder douche voorgedaan hebben.

De kans op schimmels en andere nare microorganismen die de douchecel bevolken is zeer groot.
Voor je het weet heb je er een groot aantal vriendjes bij!
Je moet ook niet ergens gaan pissen en daarna je handdoek erin leggen. Idem met sex onder de douche. Die beestjes waar jij het over hebt zitten overal, in je bed, wc, in je kleren, in je bestek-la en in je koelkast.
Op je toetsenbord zitten er trouwens echt belachelijk veel..

Met wat vaker je handdoek verwisselen zul je echt niet opeens veel minder in aanraking komen met die micro-organismen.
  donderdag 11 februari 2010 @ 12:37:31 #247
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_77879029
Bah, vieze mensen hier die 2 dagen met een handdoek doen
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_77879055
Mensen die alle soorten bacterien op een hoop gooien om een punt te maken
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  donderdag 11 februari 2010 @ 12:38:21 #249
267651 Klaploper
pi_77879057
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:22 schreef snakelady het volgende:

[..]

oa.

http://www.vmce.nl/content/view/296/172/

http://gezondheid.paginab(...)en_positief_eff.html

http://www.mensendier.nl/dier%20en%20zorg.htm

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G0Q1TDTFM

Uiteraard moet je wel altijd opletten met toxoplasmose, dat is wel schaddelijk voor de ongeboren baby, maar verders is het goefd voor het afweersysteem van de baby,
De onderste drie artikelen zeggen niets over allergieën, huidaandoeningen en astma. Alleen het laatste artikel heeft het over allergieën, maar dat gaat weer over honden, niet over katten en andere huisdieren. Bovendien zeggen ze ook:
quote:
Zij menen dat het leven tegenwoordig te schoon is geworden. Hierdoor wordt het immuunsysteem van baby's niet genoeg blootgesteld aan microben om zich normaal te kunnen ontwikkelen.
Wat ons weer terugbrengt naar handdoeken . Het is ook niet echt duidelijk waar dat artikel nou zijn informatie vandaan haalt, en of deze informatie betrouwbaar is.
Maar goed, volgens mij maak ik het nu te offtopic.
  donderdag 11 februari 2010 @ 19:51:55 #250
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_77894759
TS heeft een vriendin met smetvrees.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')