Douche beurt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:47 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Douche-beurt, of maak je ook meteen je auto ermee schoon?
Hoe groot zijn jouw handdoeken?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Douche beurt.
Als ik de helft heb afgedroogd wil ik echt niet de andere helft met een natte handdoek 'droog' maken.
'lekker schoon'? 'lekker gekrompen' zul je bedoelen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:15 schreef Marouska het volgende:
En dan vinden mensen het gek dat steeds meer lui allergieën ontwikkelen voor de simpelste dingen... Frikkin' twee handdoeken op een dag erdoorheen jagen p.p. 'omdat 't anders vies is'. Ja zo fuck je je eigen resistentie wel ja. Om het over het milieu maar niet te hebben (het gaat niet slechts om het water dat je verbruikt, dat is idd van nihil belang, maar ook de stroom, wasmiddel en de verwerking van je vuile water is een aanslag op het milieu. Kan mij bovendien voorstellen dat lui die dagelijks onmogelijke hoeveelheden was hebben dat ook op een lekkere 90 graden of zo wassen, 'lekker schoon'. Kan jou het wat schelen.).
2 dagen met een handdoek doen is echt wel prima hoor.
Ik heb geen een allergie, mijn man en de kinderen ook niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:15 schreef Marouska het volgende:
En dan vinden mensen het gek dat steeds meer lui allergieën ontwikkelen voor de simpelste dingen... Frikkin' twee handdoeken op een dag erdoorheen jagen p.p. 'omdat 't anders vies is'. Ja zo fuck je je eigen resistentie wel ja.
Als je op dezelfde dag 2 keer doucht kan ik mij het voorstellen. Maar normaal douche ik mij eens in de twee dagen, tenzij het zweetweer is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb geen een allergie, mijn man en de kinderen ook niet.
Dus je opmerking slaat werkelijk echt helemaal nergens op.
overigens gebruik ik mijn handoeken dus gewoon net zo vaak als jij, alleen ik douche meer.
Douche 2x per dag, 1x 's ochtends omdat ik anders moeilijk wakker wordt en ik keer 's avonds omdat ik dan bezweet ben van het sporten.
Ik gebruik 2 handoeken omdat ik er eentje om mijn haren wikkel.
Beide handoeken gebruik ik dus gewoon 2x....
Wat faal jij in redeneren zeg.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je moet ook niet alleen water over je heen laten stromen knuppel. Je kan jezelf ook wassen, dit betekent niet stilstaan onder de douche.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:32 schreef Ad_rem het volgende:
MENSEN DIE DENKEN DAT ZE "SCHOON" ZIJN NADAT ER WAT WATER OVERHEEN HEEFT GESTROOMD.![]()
Doe niet zo ranzig gewoon elke douche beurt nieuwe!
Maar als je in de bijstand zit zou ik het wel begrijpen, dan mag het wel.
Logica-fail idd...quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat faal jij in redeneren zeg.![]()
'het is niet op mij van toepassing, DUS klopt er niks van'
Nee ga zo door hoor, snakelady.![]()
Lijkt me dat je daar niet echt ziek van gaat worden nee. Droog daarentegen wellicht ook niet, maar goed.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:12 schreef Klaploper het volgende:
[..]
_________________________________________!
Ik droog mezelf ook wel eens af met een handdoek waarmee ik de badkamervloer heb drooggemaakt, en ben er voor zover ik weet nog niet ziek van geworden.
Tauwwelquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:09 schreef Hetiszover het volgende:
Ik wacht trouwens op de lemming waarbij 'handdoek' door iets anders vervangen wordt
ja westsidee, jij bent een jongen van de straat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:41 schreef Westsidee het volgende:
Nooit geweten dat er zoveel schone-handdoeken-fetishisten rondliepen. Echt WTF!, alsof je ziek kan worden van een handdoek waar je jezelf al een keer mee hebt afgedroogd. Mijn wereldvisie is weer een stukje verbreed dankzij dit topic.
Ja dat komt omdat je maar een voet hebt, gehandicapten hebben altijd meer handdoeken nodigquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:49 schreef Meddo het volgende:
Ik gebruik ook elke keer een nieuwe hoor![]()
Na het douchen flikker ik hem gewoon op de grond om mijn voet droog te maken en daarna de vloer. Dan is ie gewoon goed nat en zit er vaak ook rotzooi aan.
dit dus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik gebruik mijn handdoek altijd een week ofzo.
Een week is niet aan te raden, zeker niet na seksuele handelingen en urineren die zich onder douche voorgedaan hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:58 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dit dus.
je bent schoon, je veegt schoon water van je af, ff ophangen en je kan m weer gebruiken.
Zijn redenering slaat nergens op aangezien er totaal geen connectie is tussen allegie en iedere douchebeurt een schone handoek gebruiken, dat is pas een logica fail.quote:
Huisdieren zijn al zo fucking smerig dat het verder niet uitmaakt wat voor hygiëne je erop nahoudt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zijn redenering slaat nergens op aangezien er totaal geen connectie is tussen allegie en iedere douchebeurt een schone handoek gebruiken, dat is pas een logica fail.
Ik ben helemaal niet een clean freak, juist het tegenovergestelde, hier in huis is het haast altijd wel een rommel maar ja, dat heb je met een gezin en katten.
En de afwas staat er ook wel eens een dag te lang, tja, shit happens.
Als onze dochters een lolly op de grond laten vallen en ze stoppen hem weer in hun mond zie je mij niet olpspringen met "oe bah vies', zand schuurt de maag.
Dus om meteen als hygienemonster bestempeld te worden omdat ik mijn handoek 2 keer gebruik, tja, vind dat een beetje vreemd.
Waarom zijn huisdieren smerig? denk dat menig mens viezer is dan de meeste katten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Huisdieren zijn al zo fucking smerig dat het verder niet uitmaakt wat voor hygiëne je erop nahoudt.
Ze komen niet buiten...? Onze 2 katten laten we gewoon naar buiten, laat ze maar scheiten in de tuin van de buren ipv binnen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom zijn huisdieren smerig? denk dat menig mens viezer is dan de meeste katten.
Ze komen niet buiten dus vuil van buiten nemen ze niet mee, ja ze verliezen haren maar haren zijn niet vies, alleen soms lastig.
sterker nog, huisdieren zorgen er juist wel voor dat je afweersysteem hoger is, dat is een bewezen feit.
Mensen die met huisdieren opgroeien hebben veel minder kans op allergien, astma en op verschillende huidaandoeningen.
Zelfs als de zwangere moeder regelmatig in contact met dieren komt heeft dat een positieve invloed op de ongeboren baby.
Daar hebben we het kattenvrouwtje weer hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 01:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom zijn huisdieren smerig? denk dat menig mens viezer is dan de meeste katten.
Ze komen niet buiten dus vuil van buiten nemen ze niet mee, ja ze verliezen haren maar haren zijn niet vies, alleen soms lastig.
sterker nog, huisdieren zorgen er juist wel voor dat je afweersysteem hoger is, dat is een bewezen feit.
Mensen die met huisdieren opgroeien hebben veel minder kans op allergien, astma en op verschillende huidaandoeningen.
Zelfs als de zwangere moeder regelmatig in contact met dieren komt heeft dat een positieve invloed op de ongeboren baby.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:22 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Daar hebben we het kattenvrouwtje weer hoor
hahaha kattenvrouwtje? weer eens wat anders dan slangenvrouw.quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:22 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Daar hebben we het kattenvrouwtje weer hoor
daarom komen ze dus niet buiten, zijn mijn huisdieren, hoeft een ander geen last van te hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:10 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ze komen niet buiten...? Onze 2 katten laten we gewoon naar buiten, laat ze maar scheiten in de tuin van de buren ipv binnen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
daarom komen ze dus niet buiten, zijn mijn huisdieren, hoeft een ander geen last van te hebben.
Ja, mooi verhaal maar heel je huis zit onder de haren, en die beesten schijten niet op het toilet wat wordt doorgetrokken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
3xquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:01 schreef Biels het volgende:
Zo smerig is het toch niet om je 2 keer af te drogen met 1 handdoek?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze iets heel moois uitgevonden, een stofzuiger en een kattenbak...quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, mooi verhaal maar heel je huis zit onder de haren, en die beesten schijten niet op het toilet wat wordt doorgetrokken.
Kattenharen krijg je dus echt maar amper weg met een stofzuigerquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze iets heel moois uitgevonden, een stofzuiger en een kattenbak...
quote:
Bron?quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
oa.quote:
met een goede stofzuiger wel hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
Kattenharen krijg je dus echt maar amper weg met een stofzuiger
quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Een week is niet aan te raden, zeker niet na seksuele handelingen en urineren die zich onder douche voorgedaan hebben.
De kans op schimmels en andere nare microorganismen die de douchecel bevolken is zeer groot.
Voor je het weet heb je er een groot aantal vriendjes bij!
De onderste drie artikelen zeggen niets over allergieën, huidaandoeningen en astma. Alleen het laatste artikel heeft het over allergieën, maar dat gaat weer over honden, niet over katten en andere huisdieren. Bovendien zeggen ze ook:quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
oa.
http://www.vmce.nl/content/view/296/172/
http://gezondheid.paginab(...)en_positief_eff.html
http://www.mensendier.nl/dier%20en%20zorg.htm
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G0Q1TDTFM
Uiteraard moet je wel altijd opletten met toxoplasmose, dat is wel schaddelijk voor de ongeboren baby, maar verders is het goefd voor het afweersysteem van de baby,
Wat ons weer terugbrengt naar handdoekenquote:Zij menen dat het leven tegenwoordig te schoon is geworden. Hierdoor wordt het immuunsysteem van baby's niet genoeg blootgesteld aan microben om zich normaal te kunnen ontwikkelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |