De TS haalt altijd vóór het douchen de handdoek door z'n reet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:01 schreef Biels het volgende:
Zo smerig is het toch niet om je 2 keer af te drogen met 1 handdoek?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:01 schreef Jordy-B het volgende:
Luister naar degene die de was doet.
ben je gay ofzo?quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:03 schreef Hetiszover het volgende:
Wat mijn homeboy Biels zegt.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik gebruik mijn handdoek altijd een week ofzo.
inderdaadquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
het is niet alsof je met die handdoek allemaal schijt van je lichaam afsmeert.
dat ligt immers al in het afvoerputje.
Wie weet wat er allemaal bij TS uit de douche komt...quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
het is niet alsof je met die handdoek allemaal schijt van je lichaam afsmeert.
dat ligt immers al in het afvoerputje.
Nee sorry, ik val niet op jongens. Maar succes met zoekenquote:
ik snap dat niet, volgens mij zijn handdoeken hartstikke schoon, ook na 5 keer afdrogen, je bent immers net schoongemaakt door de douche.quote:
Maar je moet ze wel goed uithangen, anders kunnen ze stikkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik snap dat niet, volgens mij zijn handdoeken hartstikke schoon, ook na 5 keer afdrogen, je bent immers net schoongemaakt door de douche.
Je kan 'm ook zelf maken hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:09 schreef Hetiszover het volgende:
Ik wacht trouwens op de lemming waarbij 'handdoek' door iets anders vervangen wordt
Ik zeg "condoom". Maak hem maarquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:09 schreef Hetiszover het volgende:
Ik wacht trouwens op de lemming waarbij 'handdoek' door iets anders vervangen wordt
WTFquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:14 schreef deenigeechteTS het volgende:
Ik hergebruik niet want mijn penis lekt soms druppels dan wordt mijn handdoek vies. Dan is het helemaal niet hygienisch behalve als ik mijn eigen levenssappen wil proeven
och... vanuit mijn ouders heb ik 3 jaar samengewoond, daar had ik nooit problemen mee over de was... daarna zo'n 1.5 jaar alleen gewoond (dus ook mijn eigen was gedaan) en nu sinds een tijdje een vriendin (die hier niet woont) maar als ik daar ben wil ze dus dat ik mijn handdoek meerderkeren gebruik...quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:04 schreef Fha het volgende:
[..]
inderdaadJe gebruikt hem toch om je schone lijf af te drogen.. wat is het probleem?
Duidelijk gevalletje ts doet zijn eigen was niet
dat dusquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:14 schreef deenigeechteTS het volgende:
Ik hergebruik niet want mijn penis lekt soms druppels dan wordt mijn handdoek vies. Dan is het helemaal niet hygienisch behalve als ik mijn eigen levenssappen wil proeven
Wel met een natte punt natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:17 schreef Hetiszover het volgende:
Je moet de handdoek een paar keer ronddraaien en haar dan zo'n bazenklets geven
bazenklets... dat zal het nieuwe woord van 2010 wordenquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:17 schreef Hetiszover het volgende:
Je moet de handdoek een paar keer ronddraaien en haar dan zo'n bazenklets geven
Je bent 78 en hebt last van ongecontroleerd urineverlies?quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:14 schreef deenigeechteTS het volgende:
Zo, er hebben zich al 2 incontinente pubers zich gemeld.quote:
en dan die reactie daaropquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:06 schreef r3gi3boy het volgende:
Moet je je voorstellen dat iedereen er zo'n belachelijke fobie m.b.t. het handdoekengebruik op na houdt?
Een huishouden van 4, iedereen 2 handdoeken per dag = 8. Betekent dat je per week 56 handdoeken gebruikt![]()
![]()
Ik bezit slechts 3 handdoeken in totaal, hoe wil ik dat gaan bolwerken?
ZIEK FIGUUR, ZESENVIJFTIG HANDDOEKEN PER WEEK, DENK TOCH GODVERREDOMME EENS NA!!!!
katten als excuus voor veel was gebruiken???quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:18 schreef snakelady het volgende:
Mijn kinderen gaan om de dag in de bad, de andere dag worden ze gewoon gewassen met een washandje.
Mijn man gebruikkt 1 handoek.
Dus dat valt wel mee, maar met een gezin met 2 jonge kinderen en 4 katten zit je nu eenmaal al heel snel aan veel was.
Dat dus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:38 schreef PlankHout het volgende:
beetje kansloos is dit wel, gebruik gewoon elke keer een schone en heb schijt aan je vriendin
Mja, nu al incontinentof nog steeds niet helemaal zindelijk?quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zo, er hebben zich al 2 incontinente pubers zich gemeld.
lijkt me niet gezond als je piemul zomaar druppels lekt hoor
quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:00 schreef Aron7120 het volgende:
Je kan een handdoek makkelijk 2 keer gebruiken hoor.
Katten wassen zich met spuug, wat is daar schoon aan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:34 schreef r3gi3boy het volgende:
Toch niet wéér dit handdoeken topic...
een week met een handoek doen.
waarin ik zei:
[..]
en dan die reactie daarop![]()
[..]
katten als excuus voor veel was gebruiken???![]()
Katten zijn één van de schoonste huisdieren, of kleden zij zich daar om nadat ze een kat hebben opgepakt
![]()
Dat is echt heel ranzigquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:06 schreef devl1nsect het volgende:
Daar begint het mee. Dan moet je sokken en onderbroeken twee dagen aan houden.
Overigens klopt je telling niet, ik gebruik 2 handoeken per dag, mijn man en kinderen gewoon 1 per dag.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:34 schreef r3gi3boy het volgende:
Toch niet wéér dit handdoeken topic...
een week met een handoek doen.
waarin ik zei:
[..]
en dan die reactie daarop![]()
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |