2 x douchen, 2 handdoeken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:55 schreef nattermann het volgende:
2 handdoeken op 1 dagTS fapt wel héél erg veel
Bang dat je vies wordt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
2 x douchen, 2 handdoeken.
Meestal was ik me voordat ik een handdoek gebruik. Dus wat smeer je dan aan een handdoek... hooguit wat waterquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:54 schreef snakelady het volgende:
Ik heb net dus in een discussie gelezen dat er echt mensen zijn een hele week met een handoek doen om zich mee af te drogen.
Nu weet ik dat ik misschien overdrijf met 2 handdoeken met dag maar een week met een handoek doen is toch ook wel weer een uiterste.
Ik vind het echt een hele gore gedachte...en dat is dus meteen mijn klacht.
TS fapt niet zo vaak hoor, nou ja, wel met enige regelmaat haar man.....quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:55 schreef nattermann het volgende:
2 handdoeken op 1 dagTS fapt wel héél erg veel
Nee, maar wel huidschilfers die er af komen en ook maak ik mijn intieme delen gewoon goed droog.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:56 schreef cerror het volgende:
Je komt uitgezeept en afgestoomd uit de douche en je denkt alsnog dat je vol beestjes zit?
hahaha dat dus, de gedachte alleen al....quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:58 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik doe 2 dagen met een handdoek.
Dag 1 voor mijn lichaam en de dag daarna voor mijn haren.
Ik was mijn haren om de dag namelijk dus komt zo prima uit![]()
Wel dus iedere dag schone voor lichaam.
Ik moet er toch niet aan denken dat ik net mijn gezicht afveeg met het stukje dat gisteren mijn kont heeft gedroogd
Duw je er een handdoek in ofzoquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, maar wel huidschilfers die er af komen en ook maak ik mijn intieme delen gewoon goed droog.
Daarnaast, maak een handoek iedere dag even nat en hang hem op, gaat na een paar daagjes echt wel muf ruiken hoor.
Denk je nou echt dat je dat merkt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:58 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik moet er toch niet aan denken dat ik net mijn gezicht afveeg met het stukje dat gisteren mijn kont heeft gedroogd
nee, maar ik aai er ook niet overheen, als je je intieme delen niet goed droog maakt kan dat infecties geven en dat lijkt me niet zo prettig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Duw je er een handdoek in ofzo
whahaha, TS is ten eerste vrouw, woont al bijna 10 jaar op haar eigen, heeft een man en 2 kinderen en doet dus iedere dag zo'n 3 wassen draaienquote:Op donderdag 28 januari 2010 02:02 schreef Levolution het volgende:
TS woont nog thuis en heeft schijt omdat mama toch wel de was doet
quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Maar ach, zolang ze maar geen week met een washandje doen.
Nee, tuurlijk niet. Daar kun je gemakkelijk een maand mee doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Maar ach, zolang ze maar geen week met een washandje doen.
Meid waar haal je de kracht vandaan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
whahaha, TS is ten eerste vrouw, woont al bijna 10 jaar op haar eigen, heeft een man en 2 kinderen en doet dus iedere dag zo'n 3 wassen draaien
Maar je zat dicht in de buurt...
Nee,maar gaat om het ideequote:Op donderdag 28 januari 2010 02:02 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je dat merkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |