De TS haalt altijd vóór het douchen de handdoek door z'n reet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:01 schreef Biels het volgende:
Zo smerig is het toch niet om je 2 keer af te drogen met 1 handdoek?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:01 schreef Jordy-B het volgende:
Luister naar degene die de was doet.
ben je gay ofzo?quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:03 schreef Hetiszover het volgende:
Wat mijn homeboy Biels zegt.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik gebruik mijn handdoek altijd een week ofzo.
inderdaadquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
het is niet alsof je met die handdoek allemaal schijt van je lichaam afsmeert.
dat ligt immers al in het afvoerputje.
Wie weet wat er allemaal bij TS uit de douche komt...quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
het is niet alsof je met die handdoek allemaal schijt van je lichaam afsmeert.
dat ligt immers al in het afvoerputje.
Nee sorry, ik val niet op jongens. Maar succes met zoekenquote:
ik snap dat niet, volgens mij zijn handdoeken hartstikke schoon, ook na 5 keer afdrogen, je bent immers net schoongemaakt door de douche.quote:
Maar je moet ze wel goed uithangen, anders kunnen ze stikkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik snap dat niet, volgens mij zijn handdoeken hartstikke schoon, ook na 5 keer afdrogen, je bent immers net schoongemaakt door de douche.
Je kan 'm ook zelf maken hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:09 schreef Hetiszover het volgende:
Ik wacht trouwens op de lemming waarbij 'handdoek' door iets anders vervangen wordt
Ik zeg "condoom". Maak hem maarquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:09 schreef Hetiszover het volgende:
Ik wacht trouwens op de lemming waarbij 'handdoek' door iets anders vervangen wordt
WTFquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:14 schreef deenigeechteTS het volgende:
Ik hergebruik niet want mijn penis lekt soms druppels dan wordt mijn handdoek vies. Dan is het helemaal niet hygienisch behalve als ik mijn eigen levenssappen wil proeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |