Douche beurt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:47 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Douche-beurt, of maak je ook meteen je auto ermee schoon?
Hoe groot zijn jouw handdoeken?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Douche beurt.
Als ik de helft heb afgedroogd wil ik echt niet de andere helft met een natte handdoek 'droog' maken.
'lekker schoon'? 'lekker gekrompen' zul je bedoelen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:15 schreef Marouska het volgende:
En dan vinden mensen het gek dat steeds meer lui allergieën ontwikkelen voor de simpelste dingen... Frikkin' twee handdoeken op een dag erdoorheen jagen p.p. 'omdat 't anders vies is'. Ja zo fuck je je eigen resistentie wel ja. Om het over het milieu maar niet te hebben (het gaat niet slechts om het water dat je verbruikt, dat is idd van nihil belang, maar ook de stroom, wasmiddel en de verwerking van je vuile water is een aanslag op het milieu. Kan mij bovendien voorstellen dat lui die dagelijks onmogelijke hoeveelheden was hebben dat ook op een lekkere 90 graden of zo wassen, 'lekker schoon'. Kan jou het wat schelen.).
2 dagen met een handdoek doen is echt wel prima hoor.
Ik heb geen een allergie, mijn man en de kinderen ook niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:15 schreef Marouska het volgende:
En dan vinden mensen het gek dat steeds meer lui allergieën ontwikkelen voor de simpelste dingen... Frikkin' twee handdoeken op een dag erdoorheen jagen p.p. 'omdat 't anders vies is'. Ja zo fuck je je eigen resistentie wel ja.
Als je op dezelfde dag 2 keer doucht kan ik mij het voorstellen. Maar normaal douche ik mij eens in de twee dagen, tenzij het zweetweer is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb geen een allergie, mijn man en de kinderen ook niet.
Dus je opmerking slaat werkelijk echt helemaal nergens op.
overigens gebruik ik mijn handoeken dus gewoon net zo vaak als jij, alleen ik douche meer.
Douche 2x per dag, 1x 's ochtends omdat ik anders moeilijk wakker wordt en ik keer 's avonds omdat ik dan bezweet ben van het sporten.
Ik gebruik 2 handoeken omdat ik er eentje om mijn haren wikkel.
Beide handoeken gebruik ik dus gewoon 2x....
Wat faal jij in redeneren zeg.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je moet ook niet alleen water over je heen laten stromen knuppel. Je kan jezelf ook wassen, dit betekent niet stilstaan onder de douche.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:32 schreef Ad_rem het volgende:
MENSEN DIE DENKEN DAT ZE "SCHOON" ZIJN NADAT ER WAT WATER OVERHEEN HEEFT GESTROOMD.![]()
Doe niet zo ranzig gewoon elke douche beurt nieuwe!
Maar als je in de bijstand zit zou ik het wel begrijpen, dan mag het wel.
Logica-fail idd...quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat faal jij in redeneren zeg.![]()
'het is niet op mij van toepassing, DUS klopt er niks van'
Nee ga zo door hoor, snakelady.![]()
Lijkt me dat je daar niet echt ziek van gaat worden nee. Droog daarentegen wellicht ook niet, maar goed.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:12 schreef Klaploper het volgende:
[..]
_________________________________________!
Ik droog mezelf ook wel eens af met een handdoek waarmee ik de badkamervloer heb drooggemaakt, en ben er voor zover ik weet nog niet ziek van geworden.
Tauwwelquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:09 schreef Hetiszover het volgende:
Ik wacht trouwens op de lemming waarbij 'handdoek' door iets anders vervangen wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |