abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77868720
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:41 schreef Westsidee het volgende:
Nooit geweten dat er zoveel schone-handdoeken-fetishisten rondliepen. Echt WTF!, alsof je ziek kan worden van een handdoek waar je jezelf al een keer mee hebt afgedroogd. Mijn wereldvisie is weer een stukje verbreed dankzij dit topic.
ja westsidee, jij bent een jongen van de straat.
Maar wij hebben hier te maken met het zogenaamde finex volk.
Dit is een aparte stroming die geen enkele bacterie duld!
Door deze mensen zijn ook de platjes uitgestorven
pi_77868879
Ik gebruik ook elke keer een nieuwe hoor
Na het douchen flikker ik hem gewoon op de grond om mijn voeten droog te maken en daarna de vloer. Dan is ie gewoon goed nat en zit er vaak ook rotzooi aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Meddo op 10-02-2010 23:59:40 (typfout) ]
You dream it, I live it.
pi_77869217
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:49 schreef Meddo het volgende:
Ik gebruik ook elke keer een nieuwe hoor
Na het douchen flikker ik hem gewoon op de grond om mijn voet droog te maken en daarna de vloer. Dan is ie gewoon goed nat en zit er vaak ook rotzooi aan.
Ja dat komt omdat je maar een voet hebt, gehandicapten hebben altijd meer handdoeken nodig
  woensdag 10 februari 2010 @ 23:58:34 #224
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_77869265
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik gebruik mijn handdoek altijd een week ofzo.
dit dus.
je bent schoon, je veegt schoon water van je af, ff ophangen en je kan m weer gebruiken.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_77869475
Ik gebruik handdoeken als ik douche, eerst een om mezelf af te drogen, dan pleur ik hem op de grond en als ik dan aangekleed ben pak ik er nog een voor tandenpoetsen/haren/lenzen.
pi_77869834
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:58 schreef marcel-o het volgende:

[..]

dit dus.
je bent schoon, je veegt schoon water van je af, ff ophangen en je kan m weer gebruiken.
Een week is niet aan te raden, zeker niet na seksuele handelingen en urineren die zich onder douche voorgedaan hebben.

De kans op schimmels en andere nare microorganismen die de douchecel bevolken is zeer groot.
Voor je het weet heb je er een groot aantal vriendjes bij!
  donderdag 11 februari 2010 @ 00:20:47 #227
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77870019
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:07 schreef Marouska het volgende:

[..]

Logica-fail idd...
Zijn redenering slaat nergens op aangezien er totaal geen connectie is tussen allegie en iedere douchebeurt een schone handoek gebruiken, dat is pas een logica fail.

Ik ben helemaal niet een clean freak, juist het tegenovergestelde, hier in huis is het haast altijd wel een rommel maar ja, dat heb je met een gezin en katten.
En de afwas staat er ook wel eens een dag te lang, tja, shit happens.
Als onze dochters een lolly op de grond laten vallen en ze stoppen hem weer in hun mond zie je mij niet olpspringen met "oe bah vies', zand schuurt de maag.

Dus om meteen als hygienemonster bestempeld te worden omdat ik mijn handoek 2 keer gebruik, tja, vind dat een beetje vreemd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_77870053
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 00:20 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zijn redenering slaat nergens op aangezien er totaal geen connectie is tussen allegie en iedere douchebeurt een schone handoek gebruiken, dat is pas een logica fail.

Ik ben helemaal niet een clean freak, juist het tegenovergestelde, hier in huis is het haast altijd wel een rommel maar ja, dat heb je met een gezin en katten.
En de afwas staat er ook wel eens een dag te lang, tja, shit happens.
Als onze dochters een lolly op de grond laten vallen en ze stoppen hem weer in hun mond zie je mij niet olpspringen met "oe bah vies', zand schuurt de maag.

Dus om meteen als hygienemonster bestempeld te worden omdat ik mijn handoek 2 keer gebruik, tja, vind dat een beetje vreemd.
Huisdieren zijn al zo fucking smerig dat het verder niet uitmaakt wat voor hygiëne je erop nahoudt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 11 februari 2010 @ 01:03:42 #229
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77870768
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 00:22 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Huisdieren zijn al zo fucking smerig dat het verder niet uitmaakt wat voor hygiëne je erop nahoudt.
Waarom zijn huisdieren smerig? denk dat menig mens viezer is dan de meeste katten.
Ze komen niet buiten dus vuil van buiten nemen ze niet mee, ja ze verliezen haren maar haren zijn niet vies, alleen soms lastig.

sterker nog, huisdieren zorgen er juist wel voor dat je afweersysteem hoger is, dat is een bewezen feit.
Mensen die met huisdieren opgroeien hebben veel minder kans op allergien, astma en op verschillende huidaandoeningen.
Zelfs als de zwangere moeder regelmatig in contact met dieren komt heeft dat een positieve invloed op de ongeboren baby.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_77870852
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 01:03 schreef snakelady het volgende:

[..]

Waarom zijn huisdieren smerig? denk dat menig mens viezer is dan de meeste katten.
Ze komen niet buiten dus vuil van buiten nemen ze niet mee, ja ze verliezen haren maar haren zijn niet vies, alleen soms lastig.

sterker nog, huisdieren zorgen er juist wel voor dat je afweersysteem hoger is, dat is een bewezen feit.
Mensen die met huisdieren opgroeien hebben veel minder kans op allergien, astma en op verschillende huidaandoeningen.
Zelfs als de zwangere moeder regelmatig in contact met dieren komt heeft dat een positieve invloed op de ongeboren baby.
Ze komen niet buiten...? Onze 2 katten laten we gewoon naar buiten, laat ze maar scheiten in de tuin van de buren ipv binnen.
pi_77870990
quote:

[..]

Daar hebben we het kattenvrouwtje weer hoor
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_77871031
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 01:22 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

donderdag 11 februari 2010 @ 01:25:55 #233
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77871049
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 01:22 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

hahaha kattenvrouwtje? weer eens wat anders dan slangenvrouw.
Ach, typ alleen over die beesten als het gesprek er over gaat hoor en heb ook geen ugly ass kattenbeeldjes in huis staan.
  donderdag 11 februari 2010 @ 01:27:10 #234
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77871058
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 01:10 schreef GuidooH het volgende:

[..]

Ze komen niet buiten...? Onze 2 katten laten we gewoon naar buiten, laat ze maar scheiten in de tuin van de buren ipv binnen.
daarom komen ze dus niet buiten, zijn mijn huisdieren, hoeft een ander geen last van te hebben.
pi_77871065
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 01:27 schreef snakelady het volgende:

[..]

daarom komen ze dus niet buiten, zijn mijn huisdieren, hoeft een ander geen last van te hebben.
  donderdag 11 februari 2010 @ 01:47:10 #236
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_77871191
Pfff, katten horen lekker naar buiten te kunnen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_77871216
quote:

[..]

Ja, mooi verhaal maar heel je huis zit onder de haren, en die beesten schijten niet op het toilet wat wordt doorgetrokken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 11 februari 2010 @ 08:02:04 #238
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_77872358
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:01 schreef Biels het volgende:
Zo smerig is het toch niet om je 2 keer af te drogen met 1 handdoek?
3x
  donderdag 11 februari 2010 @ 08:28:18 #239
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77872596
quote:

[..]

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 11 februari 2010 @ 11:39:13 #240
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77877040
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 01:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja, mooi verhaal maar heel je huis zit onder de haren, en die beesten schijten niet op het toilet wat wordt doorgetrokken.
Daarvoor hebben ze iets heel moois uitgevonden, een stofzuiger en een kattenbak...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')