Bij de andere 2 verkiezingen kregen ze ook weinig toegedeeld in de peilingen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:37 schreef JoaC het volgende:
[..]
No shit, ik ook, MAAR ik maak duidelijk dat ik andere cijfers verwacht op 3 maart.
Dat bleek wel mee te vallen, daar hadden we het toch al over gehad? ik snap dat je als MBO'er zaken wat minder snel oppakt, maar een beetje moeite kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij de andere 2 verkiezingen kregen ze ook weinig toegedeeld in de peilingen.
Ik heb het dan ook niet over peilingen maar schattingen, Wouter Bos zou 40 zetels pakken, Wilders 5, en D66 0.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij de andere 2 verkiezingen kregen ze ook weinig toegedeeld in de peilingen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat bleek wel mee te vallen, daar hadden we het toch al over gehad? ik snap dat je als MBO'er zaken wat minder snel oppakt, maar een beetje moeite kan geen kwaad.
Ik heb helemaal niets tegen homoniemen. Het zijn over het algemeen prima woorden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat is dit voor een ad homoniem?
Je kwam met cijfers aan die van geen kant klopten en zoals ik je toen al heb uitgelegd kan je een peiling van 3 zetels en een resultaat van 4 zetels geen significant verschil noemen. Daarbij heb ik je toen óók al uitgelegd dat het taboe op PVV stemmen van de vorige Tweede Kamer verkiezingen nu toch echt wel praktisch verdwenen is.quote:En volgens mij verlies je gewoon hoor, ze zijn tot 2 keer toe lager ingeschat.
Het zal wel aan mijn 'mbo' opleiding liggen maar ik snap je niet.quote:Ik heb helemaal niets tegen homoniemen. Het zijn over het algemeen prima woorden.
Die peilingen van destijds waren net zo anoniem als nu, en op anonieme internet enquêtes heerst er geen taboes. Onzin dus.quote:Daarbij heb ik je toen óók al uitgelegd dat het taboe op PVV stemmen van de vorige Tweede Kamer verkiezingen nu toch echt wel praktisch verdwenen is.
*kuch*quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat is dit voor een ad homoniem?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets tegen homoniemen. Het zijn over het algemeen prima woorden.
Een persoonlijke aanval is een ad hominem. Homoniemen zijn iets anders.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zal wel aan mijn 'mbo' opleiding liggen maar ik snap je niet.
Ook bij anonieme peilingen zie je dergelijke verschijnselen gewoon hoor.quote:[..]
Die peilingen van destijds waren net zo anoniem als nu, en op anonieme internet enquêtes heerst er geen taboes. Onzin dus.
Bij de laatste verkiezingen heb ik op Boris van der Ham gestemd. Deze verkiezingen zal het wel weer D66 worden aangezien de VVD mensen als Teeven in de partij heeft.quote:Maar we zullen zienBtw, wat stem jij?
Sorry, dat eerste was een schrijffoutquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een persoonlijke aanval is een ad hominem. Homoniemen zijn iets anders.
[..]
Ook bij anonieme peilingen zie je dergelijke verschijnselen gewoon hoor.
[..]
Bij de laatste verkiezingen heb ik op Boris van der Ham gestemd. Deze verkiezingen zal het wel weer D66 worden aangezien de VVD mensen als Teeven in de partij heeft.
Dat is het probleem nu juist.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
Hoezo Teeven? Het is gewoon een soort van Ballin, maar dan in een VVD jasje.
Rechtsconservatief is ook de SGP, die er met name in de "normen en waarden" categorie er eigenlijk een extreem rechtse houding op na houdt. Rechtse politiek houdt natuurlijk niet op bij financieel conservatief, en anti-immigratie.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:47 schreef desiredbard het volgende:
Dat zal best Maar een CDA in de rechtconservatieve hoe.... je zou toch verwachten dat wethouders en raadsleden met rechtconservatief gedachtengoed eerder bij de VVD zitten.
Het gaat om wat je zegt, niet om wat je bedoelt, dat zit in je hoofd ipv in de tekst.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry, dat eerste was een schrijffoutMaar je wist wat ik bedoelde
![]()
Het taboe is er bij mij nooit geweest, ik ga met iedereen in discussie die anders stemt dan ik, om op argumentatie mensen te beoordelen, dus vooral SP-ers die afdoen.quote:Misschien, maar het wordt nog steeds niet zomaar overal getolereerd dat je pvv stemt. Mensen kunnen daar raar van opkijken. Ik hoop wel dat over een aantal jaar dat taboe wel weg is, ik denk het wel.
quote:Hoezo Teeven? Het is gewoon een soort van Ballin, maar dan in een VVD jasje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoop het absoluut niet. ik hoop dat mensen je altijd raar zullen blijven aankijken als je op een gevaarlijke generaliserende partij stemt als de PVV.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry, dat eerste was een schrijffoutMaar je wist wat ik bedoelde
![]()
Misschien, maar het wordt nog steeds niet zomaar overal getolereerd dat je pvv stemt. Mensen kunnen daar raar van opkijken. Ik hoop wel dat over een aantal jaar dat taboe wel weg is, ik denk het wel.
En daarom ben jij ook een fascist.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:11 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik hoop het absoluut niet. ik hoop dat mensen je altijd raar zullen blijven aankijken als je op een gevaarlijke generaliserende partij stemt als de PVV.
GELUL !!! Iedereen mag zoveel links of rechts stemmen als hij/zj zelf wil. Maar partijen die bv roepen dat alles wat aanhanger is van de Islam een gevaar is voor dit land moeten nooit als normaal worden gezien. Dus hou je scheldwoorden maar even voor je, want als jij VVD wilt stemmen, stem je VVD... en als je SP wilt stemmen stem je SP.... maar iedere partij die verschrikkelijk generaliseert zoals de PVV zal ik altijd afkeuren. We hebben toch wel geleerd van de geschiedenis? Of toch niet?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:30 schreef sumerian het volgende:
[..]
En daarom ben jij ook een fascist.
Mensen opdringen met jouw mening....bah.
Nee hoor. Het probleem is dat volgens sommigen Marokkanen en andere moslims de schuld zijn van veel... en misschien wel alle ellende in deze wereld. Ieder mens met verstand zou moeten weten dat zo'n opvatting te belachelijk voor woorden is en - zoals de geschiedenis heeft bewezen - zelfs heel erg gevaarlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:40 schreef JoaC het volgende:
scanman1 is een net zo groot onderdeel van het probleem als dat hij predikt.
Jij zet te vaak Wildersstemmers neer zoals Wilders moslims neerzet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:45 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het probleem is dat volgens sommigen Marokkanen en andere moslims de schuld zijn van veel... en misschien wel alle ellende in deze wereld. Ieder mens met verstand zou moeten weten dat zo'n opvatting te belachelijk voor woorden is en - zoals de geschiedenis heeft bewezen - zelfs heel erg gevaarlijk.
Onzin weer. Ik weet dat de PVV stemmer dus op de PVV stemt... en dat keur ik af aangezien Wilders roept dat alles wat aanhanger is van de Islam een gevaar is voor dit land. Ik weet dus iets heel erg specifieks waarom ik dat afkeur. Mensen die op de pedo partij stemmen zijn in mijn ogen ook niet lekker, ook omdat ik iets specifiels weet van die mensen. En dat geldt NIET voor moslims, want er zijn extreme moslims waar je altijd ellende mee hebt en er zijn moslims waar je nooit last van hebt. Die groep over 1 kam scheren is dus heel wat anders. Wel jammer dat ik dat nog moet uitleggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Jij zet te vaak Wildersstemmers neer zoals Wilders moslims neerzet.
Deze constatering is juist, maar is wat mij betreft geen reden om het "pappen en nathouden" tot in het oneindige door te voeren.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:04 schreef scanman1 het volgende:
[..]
En dat geldt NIET voor moslims, want er zijn extreme moslims waar je altijd ellende mee hebt en er zijn moslims waar je nooit last van hebt. Die groep over 1 kam scheren is dus heel wat anders. Wel jammer dat ik dat nog moet uitleggen.
vanochtend was er bij Tros kamerbreed(radio1) toevallig een debat tussen de CDA, PvdA, PVV en VVD lijsttrekker4s in Almere, niet dat het niet interessant was om te horen dat de PVV zo'n beetje alle gemeentelijke belastingen te willen schrappen, en het gat van rond de 70 miljoen te dekken met het ontslaan van een aantal raam-ambtenaren(zoals De Roon het noemde), maar als inwoner van Bussum kan dat mij echt niks interesseren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:01 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Tijdens het radiodebat van afgelopen zondag werden ook landelijke thema's besproken. Precies hetzelfde gebeurde na de uitslag van de Europese verkiezingen.
"Iedereen die PVV stemt maak ik uit voor rotte vis, omdat de PVV met haar uitspraken staat voor generalisering."quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:04 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Onzin weer. Ik weet dat de PVV stemmer dus op de PVV stemt... en dat keur ik af aangezien Wilders roept dat alles wat aanhanger is van de Islam een gevaar is voor dit land. Ik weet dus iets heel erg specifieks waarom ik dat afkeur. Mensen die op de pedo partij stemmen zijn in mijn ogen ook niet lekker, ook omdat ik iets specifiels weet van die mensen. En dat geldt NIET voor moslims, want er zijn extreme moslims waar je altijd ellende mee hebt en er zijn moslims waar je nooit last van hebt. Die groep over 1 kam scheren is dus heel wat anders. Wel jammer dat ik dat nog moet uitleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |