http://www.van-beusekom.de/quote:Op maandag 15 februari 2010 20:50 schreef z80 het volgende:
wie weet er in de omgeving van Kleve een winkel te zitten met echt gereedschap?
Goed nieuws. Op de aller-aller-allernieuwste kaart van toen niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:41 schreef z80 het volgende:
[..]
staat op deze kaart ook de nieuwe (inmiddels versleten) weg tussen Kleve en Emmerich?
ik zou in Nederland zoeken als je 1 sim wil. In Duitsland is telefonie veel duurderquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:29 schreef kingmob het volgende:
Ik ga binnenkort verhuizen naar Keulen voor m'n werk, hoe doen jullie dat met (mobiele) telefonie? Is er een goede internationale provider misschien? Ik zie het niet echt zitten om 2 abbo's aan te schaffen iig (1 voor duitsland, 1 voor nederland).
Wat een bonk gips zeg. Gelukkig komt het einde in zichtquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:56 schreef ueberduitser het volgende:
omdat het aftellen is begonnen....
ff snel een foteauw...
[ link | afbeelding ]
nog 1 weekje gips, 2 dagen(do+vrij) Oldenburg en dan weer heerlijk in bad!!!
Eh ja, mag ik je in de OP zetten?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:42 schreef Linda2205 het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden! Wij wonen in Berlijn Schöneweide. Verder nog info nodig?Rewimo!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:03 schreef Linda2205 het volgende:
Ik ben nog jonger en kreeg geen rijtjes, hihi
@ Rewimo; er ligt zo'n vieze half ontdooide, weer vastgevroren, beregende, bevroren, half kapotgelopen drab
Slecht voor het grondwater he...moet ik iedere dag horenquote:
Tot nu toe maar 1, want ik ben te lui om de ambassade te zoekenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:51 schreef Rewimo het volgende:
Heeft jullie dochter eigenlijk 2 nationaliteiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |