Ik hang deze theorie aanquote:*Every season of lost has started by showing us how the flashes of each season end. Season 1 flashbacks show how they end up on the beach, Season 2 flashbacks show how Desmond ends up in the hatch, Season 3 flashbacks show who the others are, Season 4 flashforwards show how Jack concludes "We have to go back", the Season 5 time flashes show how Daniel was at the Swan construction site and met Dr. Chang.
*Season 6 will be the same. The first thing we saw was how the season ends. This time there is a new story telling device. Now we are seeing flashforwards of flashbacks. The off island LA X stuff IS NOT an alternate reality created by Jughead. We are seeing the reset timeline that has not been created yet.
*Jack looks older in the season 6 premiere. That's because he is.
*In the same way that Charlotte mumbled about chocolate when she was dying, Juliet talked about coffee and going dutch. Her mind is flashing to another period of time... I think in the off island scenes, we are going to see a lot of character resolutions. Juliet will meet Sawyer, they will flirt with each other, and she will ask him if he would like to go get a cup of coffee, for instance.
Basically the idea is that the off island alternate we are seeing right now is going to be the result of what happens on the island this season... not the result of Juliet hitting Jughead.
What I want to add to this theory is this: I think I know how Jack will reset everything AND how the island ends up at the bottom of the ocean.
We know this is the final season and the writers have promised us that all of the major questions that are important to the characters will be answered. One major question that is of obvious importance to the Losties is how the island can move through both time and space.
I predict that at some point in this season, probably somewhere around episode 12-14, Jack will learn what the island is and how it can be moved and the nature of time travel. In the mean time, I predict many of the characters on Lost will die. In fact, I would not be surprised if by the end Jack is the only one still living.
I predict that Jack, the man obsessed with fixing everything all the time, will come to the conclusion that blowing up the swan's pocket of energy was not sufficient to change everything. I predict the major battle we are all predicting for season 6 between "Good" and "Evil" will involve Jack deciding that the island itself has to be destroyed.
Jack is going to move the island. This time he will move it to a place where it can't possibly cause 815 to crash. He will move it to the bottom of the ocean (space) and at some point around 1970 (time).
This explains why the island was at the bottom of the ocean, yet everything seemed to be basically normal there. It didn't look like a nuke had exploded. It didn't look like a volcano had erupted. It simply looks like it ended up there.
I predict it was placed there around 1970 because I think Ben will be seen off island, which means he never made it to the island in 1973. Yet the New Otherton was seen, so it was moved to a period in time after The Dharma Initiative arrived.
Because Jack moves the island to the ocean floor at this point in time, all of the people Jack cares for will be saved, including Juliet since she will never go to the island. Heck, he might even realize he can save Ben by ensuring he never goes there and is never shot by Sayid. Heck, Ben might even be a decent guy when we meet him off island.
The show is going to end with Jack, who's neck was scratched up in the final battle, on Flight 815 headed to LAX. At this point, I think Jack remembers everything that happened. That is why he was frightened this time at the turbulance, That is why he was looking at everyone so curiously and why he looked confused when we first saw him. I think he asked Desmond if he knew him simply to try to gauge whether or not he was the only one who remembers what happened.
This is also why Jack told Locke, "Nothing is irreversible."
The off island flashes we see this season will turn out to be the true ending of Lost. Everything else was just progress.
Of het is metaforisch. Met kettingen bedoeld smokey 'gevangen' door jacob. Nu dat jacob dood is is Richard out of the chain.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:02 schreef JohnLocke het volgende:
Ik heb trouwens een theorie over Richard:
Hij was kapitein van de Black Rock, en de reden dat Smokey hem in kettingen heeft gezien was omdat de slaven in opstand zijn gekomen voor of nadat het schip naar het eiland kwamen.
Ohja, dat is inderdaad ook waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:03 schreef Rnie het volgende:
[..]
Of het is metaforisch. Met kettingen bedoeld smokey 'gevangen' door jacob. Nu dat jacob dood is is Richard out of the chain.
Was die Hanso niet kapitein van het schip? Of alleen de eigenaar?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:02 schreef JohnLocke het volgende:
Ik heb trouwens een theorie over Richard:
Hij was kapitein van de Black Rock, en de reden dat Smokey hem in kettingen heeft gezien was omdat de slaven in opstand zijn gekomen voor of nadat het schip naar het eiland kwamen.
In die tijd waren er al bijna geen blanke slaven meer, maar het zou kunnen dat hij een gevangene was ofzo.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:07 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Was die Hanso niet kapitein van het schip? Of alleen de eigenaar?
Ik ben er 99% van overtuigd dat Richard inderdaad een slaaf was op de Black Rock, dat hebben we in het vorige topic al besproken. Er is eigenlijk geen reden om aan te nemen dat die opmerking over kettingen niet letterlijk was.
Dit denk ik niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:03 schreef Rnie het volgende:
[..]
Of het is metaforisch. Met kettingen bedoeld smokey 'gevangen' door jacob. Nu dat jacob dood is is Richard out of the chain.
De relatie tussen the Others en Smokey is inderdaad erg vreemd. Ze beweren het volk van Jacob te zijn, maar gebruiken Smokey wel als wapen, en zelfs in het vorige seizoen ging Ben nog naar Smokey om 'beoordeeld' te worden. Een groot deel van The Others lijkt in ieder geval niet te beseffen dat ze met de aartsvijand van Jacob te maken hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:09 schreef JohnLocke het volgende:
Het is ook leuk dat de asringen weer terug komen, vond ik een leuk mystiek detail destijds met de cabin, en het geeft aan dat er toch iets bovennatuurlijks aan Smokey is. Dus misschien niet zomaar een buitenaards wezen
Ik vind het nu ook stom van mezelf dat ik het monster altijd als een 'tool' heb gezien, iets dat gestuurd werd door een bepaalde persoon. Maar achteraf is het best logisch dat Smokey dat wezen zelf is. Alhoewel ik me wel afvraag hoe Ben wist hoe hij het monster moest oproepen (Om de huurlingen aan te vallen), terwijl de Others bij de Temple volgens mij heel duidelijk en allang weten dat het een vijand is.
Klopt, in de oorspronkelijke tijdlijn ontmoetten Jack en Desmond elkaar toen Desmond aan het trainen was voor een zeilrace rond de zee. Een race die door Widmore gesponsord was, in de hoop het eiland te vinden, en Desmond deed mee om Penny terug te winnen. Maar als in de alternatieve tijdlijn het eiland onder water is, is het ook niet waarschijnlijk dat Desmond ooit aan die race heeft deelgenomen, het is dus niet zeker of Jack en Desmond elkaar ook hebben ontmoet in de alternatieve tijdlijn.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:17 schreef Guppi het volgende:
Een paar bladzijdes terug vond iemand het spannend dat Jack Desmond al leek te kennen in het vliegtuig. Maar hoe zat dat dan, toen Jack en Desmond elkaar bij toeval ontmoetten in een arena? Eén van de twee was aan 't hardlopen. Of was dat niet Jack? Ik weet dat er iets was, maar alle details zijn me ontschoten en ik heb geen idee meer in welk seizoen dit speelde. Of was het iemand anders die Desmond zijn zeilboot gaf?
Als deze theorie waar is, en de uiteindelijke realiteit zo is dat niemand ooit op het eiland is geweest vaag je wel meteen vijf seizoenen karakterontwikkeling weg. Dat heeft toch een klein 'het was allemaal maar een droom'-gehalte.quote:
Ik denk Jacob. Totdat de ascirkel verbroken werd. Toen verhuisde Jacob naar de tempel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:18 schreef Jivis het volgende:
Was het nou Jacob of zijn nemesis die in dat huisje opgesloten zat? Ik dacht de nemesis vanwege de as, maar duidelijk is ook nog niet of Jacob as wel kan passeren... Gezien het feit dat de black smoke in eerdere seizoenen ook al te zien was, lijkt me het onzeker dat hij al die tijd opgesloten heeft gezeten. Verder kan ik me herinneren dat Ben het monster opriep in een of andere sacred room. Op dat punt is een hoop dus nog onduidelijk...
en hij is nu kwijt, zijn kist was dus niet in t vliegtuig (of was wel geladen maar niet gearriveerd?)quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:29 schreef timmmmm het volgende:
en hoe zat het nou precies met Christian? Die was dood, maar op het eiland zijn we hem vaak zat tegen gekomen. Claire is zelfs met hem de hort op gegaan, waarna we niets meer van haar vernamen.
Lees mijn bovenstaande post: ik denk dat het de nemesis kan zijn. Als Jacob echter een zelfde soort entiteit is als zijn tegenstander, heeft hij misschien dezelfde powers en is hij wellicht de personificatie van Christian op het eiland. Vergeet namelijk niet dat ook Christian's lijk zich op het eiland bevindt, net als dat van Locke.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:29 schreef timmmmm het volgende:
en hoe zat het nou precies met Christian? Die was dood, maar op het eiland zijn we hem vaak zat tegen gekomen. Claire is zelfs met hem de hort op gegaan, waarna we niets meer van haar vernamen.
Het is niet ondenkbaar dat Jacob en zijn tegenstander wezens van dezelfde soort zijn en Jacob dus ook die vorm kan aannemen. In dat geval hebben we door de seizoenen heen misschien twee Smokey's gezien; goede Jacob en zijn slechte tegenstander. Dat zou ook kunnen verklaren waarom de Others zo'n tegenstrijdige relatie met het monster hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik denk Jacob. Totdat de ascirkel verbroken werd. Toen verhuisde Jacob naar de tempel.
Het kan ook zijn dat smokey geen 'vijand' van de others is. Het kan zijn dat jacob en smokey een band met elkaar hebben waarvan de oorsprong in de temple ligt. Het kan dus zijn dat smokey verstoten is door the others. Misschien dat smokey daarom terug naar 'huis' wilt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:17 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De relatie tussen the Others en Smokey is inderdaad erg vreemd. Ze beweren het volk van Jacob te zijn, maar gebruiken Smokey wel als wapen, en zelfs in het vorige seizoen ging Ben nog naar Smokey om 'beoordeeld' te worden. Een groot deel van The Others lijkt in ieder geval niet te beseffen dat ze met de aartsvijand van Jacob te maken hebben.
Vergeet niet dat Ben Jacob nooit gesproken heeft, hij deed steeds alsof hij contact had maar dat was niet zo.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:17 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De relatie tussen the Others en Smokey is inderdaad erg vreemd. Ze beweren het volk van Jacob te zijn, maar gebruiken Smokey wel als wapen, en zelfs in het vorige seizoen ging Ben nog naar Smokey om 'beoordeeld' te worden. Een groot deel van The Others lijkt in ieder geval niet te beseffen dat ze met de aartsvijand van Jacob te maken hebben.
Sowieso gedragen The Others zich wat vreemd. Jacob, in de scènes waarin hij voorkomt, lijkt vertrouwen in mensen te hebben, en benadrukt dat ze keuzes hebben. Het gedrag van The Others lijkt daar totaal niet op, en lijkt vooral bedoelt om iedereen die op het eiland komt zo snel mogelijk te doden. Ook als Jack en de anderen bij de Tempel aankomen, wordt bijna direct het bevel gegeven ze te executeren, terwijl Jack en de anderen nota bene door Jacob zelf naar het eiland gebracht zijn. Het zou me niets verbazen dat The Others in het verleden misschien ergens door Smokey gecorrumpeerd zijn.
Dan blijf ik nog met de vraag zitten waarom het lichaam van Locke per se naar het eiland vervoerd moest worden, op aandringen van Ben. Heeft dat weer te maken met "destiny", dus dat maar een selecte groep mensen het eiland "mag" betreden en daar ook bepaalde daden moeten verrichten?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:33 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het is niet ondenkbaar dat Jacob en zijn tegenstander wezens van dezelfde soort zijn en Jacob dus ook die vorm kan aannemen. In dat geval hebben we door de seizoenen heen misschien twee Smokey's gezien; goede Jacob en zijn slechte tegenstander. Dat zou ook kunnen verklaren waarom de Others zo'n tegenstrijdige relatie met het monster hebben.
En ik denk dus ook dat zij als bepaalde doden verschijnen, maar wie als wie en wanneer?...
Dat moest toch van die moeder van Faraday? Als soort van vervanging van het lijk van Christian? Wat voor mij weer een indicatie is dat Christian belangrijker is/was dan we nu denkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog met de vraag zitten waarom het lichaam van Locke per se naar het eiland vervoerd moest worden, op aandringen van Ben. Heeft dat weer te maken met "destiny", dus dat maar een selecte groep mensen het eiland "mag" betreden en daar ook bepaalde daden moeten verrichten?
Locke had als nieuwe leider van The Others al een bepaalde status waardoor Ben hem sneller zou volgen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog met de vraag zitten waarom het lichaam van Locke per se naar het eiland vervoerd moest worden, op aandringen van Ben. Heeft dat weer te maken met "destiny", dus dat maar een selecte groep mensen het eiland "mag" betreden en daar ook bepaalde daden moeten verrichten?
Die kist is misschien inderdaad wel op het eiland terechtgekomen door zo'n flits? Vandaar dat de vliegtuigmaatschappij geen idee heeft waar de kist is gebleven.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:31 schreef sbientje het volgende:
[..]
en hij is nu kwijt, zijn kist was dus niet in t vliegtuig (of was wel geladen maar niet gearriveerd?)
Daar heb je een punt inderdaad. Plausibeler ook dan de verklaring dat het "precies zoals met Christian" moest zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Locke had als nieuwe leider van The Others al een bepaalde status waardoor Ben hem sneller zou volgen.
Als Smokey in het lijk van Frogurt was gaan zitten had niemand hem serieus genomen.
Ja, maar waarom zouden Ben en Eloise daar op hameren dan? Zij zijn toch de goeden, terwijl Flocke (quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Locke had als nieuwe leider van The Others al een bepaalde status waardoor Ben hem sneller zou volgen.
Naar mijn idee weten Ben en Eloise op dit moment evenveel als Jack & co. Al is Ben natuurlijk nooit helemaal te vertrouwen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zouden Ben en Eloise daar op hameren dan? Zij zijn toch de goeden, terwijl Flocke () de slechte is.
En zouden die schoenen van Christian die Flocke aanheeft er nog iets mee te maken hebben? Dat hierdoor niet alles aan Flocke slecht is bijvoorbeeld..
Maar dan suggereer je dat Fake Locke en Eloise Hawking iets met elkaar te maken hebben?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Als Smokey in het lijk van Frogurt was gaan zitten had niemand hem serieus genomen.
Smokey gaat niet zozeer in een lijk/lichaam zitten, hij maakt een kopie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja, dus: waarom zouden Ben en Eloise dode Locke terug naar het eiland willen brengen? Wat heeft dat te maken met "Locke als nieuwe leider en Ben die hem sneller zou volgen?"quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:52 schreef Jivis het volgende:
[..]
Naar mijn idee weten Ben en Eloise op dit moment evenveel als Jack & co. Al is Ben natuurlijk nooit helemaal te vertrouwen.
Al zijn de lijken van Christian en Yemi nergens meer te bekennen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:55 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Smokey gaat niet zozeer in een lijk/lichaam zitten, hij maakt een kopie.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:53 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Maar dan suggereer je dat Fake Locke en Eloise Hawking iets met elkaar te maken hebben?
Dat is ook wat Ben dacht, dead is dead. Het lichaam van john was puur een proxy.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, dus: waarom zouden Ben en Eloise dode Locke terug naar het eiland willen brengen? Wat heeft dat te maken met "Locke als nieuwe leider en Ben die hem sneller zou volgen?"
Dode Locke = dode Locke. Dat is althans wat Jack & Co zouden denken.
Die weten toch ook niet eens hoe Christian op het eiland verscheen (dat het bijv. door MIB/Jacob kwam).
Ik denk dat Richard Alpert hen een of ander lulverhaal voorgehouden heeft over dat ze vlucht 815 zo precies mogelijk moesten kopiëren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, dus: waarom zouden Ben en Eloise dode Locke terug naar het eiland willen brengen? Wat heeft dat te maken met "Locke als nieuwe leider en Ben die hem sneller zou volgen?"
Dode Locke = dode Locke. Dat is althans wat Jack & Co zouden denken.
Dus Richard handelde in opdracht van MIB? Ja, ja...quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat Richard Alpert hen een of ander lulverhaal voorgehouden heeft over dat ze vlucht 815 zo precies mogelijk moesten kopiëren.
Maar Eloise wist de toekomst nog niet toen ze Daniel doodschoot.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:06 schreef Pheno het volgende:
Je weet niet wat Eloise en Charles weten. Zij hebben ook tijden bij Richard rondgehangen. Iets zegt me dat zij veel meer weten dan Ben. Eloise heeft niets voor niets haar zoon gedood op het eiland, dat moet een reden hebben.Tot nu toe is die dood nog zinloos geweest. Hij had net zo goed die bom af kunnen laten gaan.
Zonder het te weten he. Met al die verwarde blikken die Alpert de laatste tijd rondstrooit lijkt hij me niet veel meer in de loop te zijn dan Jack & co.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dus Richard handelde in opdracht van MIB? Ja, ja...
Nee, maar oude Eloise wist wel dat ze haar zoon had vermoord in het verleden. En toch stuurde ze hem terug. Dat was ook Daniels verwijt. "You knew!"quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Maar Eloise wist de toekomst nog niet toen ze Daniel doodschoot.
Ze schoot hem alleen maar dood omdat hij Alpert bedreigde.
Dus Richard, denkende dat hij de opdracht krijgt van Jacob, geeft Eloise en Ben de opdracht om de Losties dode Locke mee terug te laten nemen?quote:Zonder het te weten he. Met al die verwarde blikken die Alpert de laatste tijd rondstrooit lijkt hij me niet veel meer in de loop te zijn dan Jack & co.
Denk het niet zozeer; Eloise wist dat ze haar zoon zou doden op het eiland, maar ze kon er niets aan veranderen dus liet ze het gebeuren. De reden dat ze hem doodschoot was duidelijk, er stond een vreemde vent in haar kamp met een wapen gericht op een van haar mensen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:06 schreef Pheno het volgende:
Je weet niet wat Eloise en Charles weten. Zij hebben ook tijden bij Richard rondgehangen. Iets zegt me dat zij veel meer weten dan Ben. Eloise heeft niets voor niets haar zoon gedood op het eiland, dat moet een reden hebben.Tot nu toe is die dood nog zinloos geweest. Hij had net zo goed die bom af kunnen laten gaan.
Eloise en Ben moeten hun idee om Locke mee terug te slepen toch ergens hebben opgepikt?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dus Richard, denkende dat hij de opdracht krijgt van Jacob, geeft Eloise en Ben de opdracht om de Losties dode Locke mee terug te laten nemen?
Had ooit ergens een theorie gelezen dat alle Losties op het eiland moeten zijn (op het moment dat ze alles 'afsluiten'). Net zoals dat Jack, Kate, Hurley, Sawyer en Sayid (Miles ook?) niet mogen sterven, omdat het anders de boel zou verpesten (in de alternate reality). Zoiets zou toch ook staan in het briefje in de ankh: Sayid (of welke Lostie dan ook) helpen of ze komen in de problemen. "If your friend dies we're all in serious trouble," aldus Lennon.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Eloise en Ben moeten hun idee om Locke mee terug te slepen toch ergens hebben opgepikt?
Oh ja, die had ik ook al gezien. Tof filmpje.quote:Anyway, toffe vergelijk tussen de pilot en 6x01:
Hier kun je mooi zien dat Jack ineens maar 1 flesje Wodka krijgt waar hij eerst 2 kreeg.
Precies. Maar zij weten echt wel meer van de loop, want ik kan me herinneren dat Eloise en Charles dat tegen elkaar hebben gezegd, dat ze vanaf nu niet meer wist wat er zou gebeuren. Alles daarvoor wist men, waarschijnlijk omdat het veel vaker gebeurd was. Tijdens de ontmoetingen van Desmond wist ze ook van alles wat er in de omgeving zou gebeuren. Ze keek nergens meer van op.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, maar oude Eloise wist wel dat ze haar zoon had vermoord in het verleden. En toch stuurde ze hem terug. Dat was ook Daniels verwijt. "You knew!"
[..]
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:20 schreef Harajuku. het volgende:
Eindelijk gezien, nu even de topics lezenJuliet dood
Loop Theory!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Maar zij weten echt wel meer van de loop, want ik kan me herinneren dat Eloise en Charles dat tegen elkaar hebben gezegd, dat ze vanaf nu niet meer wist wat er zou gebeuren. Alles daarvoor wist men, waarschijnlijk omdat het veel vaker gebeurd was. Tijdens de ontmoetingen van Desmond wist ze ook van alles wat er in de omgeving zou gebeuren. Ze keek nergens meer van op.
Ik krijg een "Groundhog Day" gevoel...
quote:For years, Lindelof and Cuse have responded to theories about the greater meaning and answers of the show by pointing out that viewers did not have adequate information to theorize well. Lindelof finally conceded that "by the end of the season premiere of season six, you will have pretty much all the fundamental building blocks you need to put together a hell of a theory as to what it all means and where the show [will] end."
[BRON]quote:While producing the fourth season, Lindelof said, "We want people to believe in the stakes of the show. The problem with alternative realities is that you never know when the rug is going to be pulled out from under you. We want the audience to believe that the jeopardy is real. Postulating alternative realities would be an escape valve that would be damaging that as a narrative value … Carlton and I are PRO time-space continuum bending! But we're ANTI-paradox. Paradox creates issues."
Dat moet gewoon. Tijdreizen, loopen, Facobquote:
Ik weet niet precies waarom, maar ik zou dat een vrij teleurstellend einde vinden eigenlijk...quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:33 schreef Bragi het volgende:
Wat nu soms wel eens de 'alternate reality' genoemd wordt is wat begint aan het einde van dit seizoen. En aangezien het vliegtuig dit keer níét crasht, is dat de afsluiting van de loop.
Loophole heeft niets met timeloop te maken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet gewoon. Tijdreizen, loopen, Facobheeft een loophole gevonden. Tijdens hun ontmoeting in de voet zegt Jacob tegen zijn 'vriend' dat hij dan eindelijk een loophole heeft gevonden.
Looperdieloop
Eloise die voor het eerst niet weet wat er gaat gebeuren -> omdat nu het einde van de loop in gang is gezetquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet gewoon. Tijdreizen, loopen, Facobheeft een loophole gevonden. Tijdens hun ontmoeting in de voet zegt Jacob tegen zijn 'vriend' dat hij dan eindelijk een loophole heeft gevonden.
Looperdieloop
Lijkt me wel. Als de een gat in de timeloop hebt gevonden is dat toch een holequote:Op donderdag 4 februari 2010 11:37 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Loophole heeft niets met timeloop te maken.
een loophole is meer een maas in de wet dan een gat in de timeloop imoquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Als de een gat in de timeloop hebt gevonden is dat toch een hole
Het hele idee achter een loop is dat er geen einde isquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:40 schreef Bragi het volgende:
"It only ends once. Anything that happens before that is just progress." -> Looperdieloop!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het hele idee achter een loop is dat er geen einde is
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:40 schreef Bragi het volgende:
"They're coming" -> De Losties die voor eens en voor altijd de loop gaan doorbreken.
dat zeg ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:59 schreef Rossdale het volgende:
De loophole die Jacob bedoeld wordt, is het vermoord worden door MIB. "Someday I'm going to kill you" en net voordat Ben hem vermoord "Looks like you found your loophole"
De twee kunnen elkaar niets aandoen en zitten met elkaar opgescheept op het eiland. Het heeft imo niets met een loophole uit een timeloop te maken.
Haha ja weet ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Ja ik ookIk zeg het toch tegen Bragi
Ik denk dat je Pheno bedoelt, want hij was degene die een link legde tussen timeloop en loophole en alles wat jij net vertelde, was niks nieuws voor mij.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Ja ik ookIk zeg het toch tegen Bragi
Ja, en die wordt nu (aan het eind van seizoen 6) dus doorbroken, zoals ik net zei.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het hele idee achter een loop is dat er geen einde is
Nee. Losties zijn niet onderdeel van de loop, zij zijn de variabelen (zoals Faraday al zei).quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:25 schreef Rossdale het volgende:
Dan zou alles wat we nu dus al gezien hebben al meerdere keren eerder gebeurd zijn, als de Losties onderdeel van de loop zijn moet het al tal van keren mislukt zijn om uit de loop te komen en dan mislukt het nu dus weer en zouden ze nooit op LAX landen.
Ja, kan toch?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:25 schreef Rossdale het volgende:
Als de losties de mensen zijn die de loop kunnen doorbreken dan is de aankomst van de losties op het eiland in de eerste aflevering in pricipe al de doorbreking van de loop.
dan is het geen loop toch, maar meer een spiraalquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:40 schreef Bragi het volgende:
"It only ends once. Anything that happens before that is just progress." -> Looperdieloop!
Zo zou je het ook kunnen zien, ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:35 schreef frank010 het volgende:
[..]
dan is het geen loop toch, maar meer een spiraaltelkens het zelfde rondje maar wel met een begin en eind
Wait, whut?!quote:I have skinny-dipping parties just to make people take off their clothes.
On the set of Lost I instigated a few skinny-dipping parties but I can't say who came. It's important if you're having a party that you do something outrageous and I'm not afraid to lead by example. I like everyone to get their clothes off and jump in the water. It's a great way to get people excited.
Dit doet me denken aan partiele afgeleide, weet niet of dat goed isquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:41 schreef Bragi het volgende:
En misschien is Desmond wel speciaal omdat hij zowel een constant als een variabele is.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:50 schreef sbientje het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan partiele afgeleide, weet niet of dat goed is
Ik haakte af bij het woordje 'analyse'.quote:In de analyse is de partiële afgeleide een uitbreiding van de gewone afgeleide naar functies van meerdere variabelen. Men vindt de partiële afgeleide van een functie f naar de veranderlijke x door de gewone afgeleide van f naar x te bepalen, waarbij men de andere veranderlijken als constant beschouwt. Om het onderscheid te maken met de gewone afgeleide gebruikte men het ronde symbool ∂ in plaats van d, men noteert:
Kate was mooi in 't vliegtuig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wait, whut?!
(Wat zou ik Kate graag zien skinny dippen.![]()
)
Wacht, waar zijn jullie in godsnaam over bezig?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Ik haakte af bij het woordje 'analyse'.
Sorry, natuurkunde student.. Komt erop neer dat ewn variabele een constante wordt als je differentieert naar een andere variabelequote:Op donderdag 4 februari 2010 12:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Ik haakte af bij het woordje 'analyse'.
Ik zei enkel iets over 'constant' en 'variabele'.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wacht, waar zijn jullie in godsnaam over bezig?
Ik voel me zo dom als ik Lost kijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:54 schreef sbientje het volgende:
[..]
Sorry, natuurkunde student.. Komt erop neer dat ewn variabele een constante wordt als je differentieert naar een andere variabeletotaal onbelangrijk, breng me dan ook niet op ideeen!
Kate is altijd mooi.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kate was mooi in 't vliegtuig.
Ja, stond ook al op Amazon geloof ik.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:02 schreef BaRdmann het volgende:
De DVD van reeks 6 is al aangekondigd: http://www.tvshowsondvd.com/news/Lost-Season-6/13279
Aan welke kant zouden Walts verschijningen eigenlijk gestaan hebben?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:59 schreef frank010 het volgende:
..
maar ik zou het toch zonde vinden als de serie niet dieper op hem ingaat. ik volg de serie al sinds dag 1 en hij blijft een van de personages die mij het meest intreseerde (denk aan: "dont open that thing" tegen locke over de hatch terwijl hij hier niks van af wist, of dat hij op plaatsten verschijnt waar hij niet hoort te zijn).
quote:
NEE!quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:19 schreef -Mellow- het volgende:
Ik hoop dat Jack doodgaat in dit seizoen.
Maar dat zal wel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |