Kijkt @ FoBo..quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:23 schreef VeerEli het volgende:
Hi Peepz,
Beetje lame dat ik het hier vraag maar wie weet komt er nog wat gaafs uit(Vast niet)
Onze dansgroep is sinds een paar maand weer begonnen na een stop van een jaar, en we beginnen weer aan wedstrijden enz.
We moeten nu weer een nieuwe naam bedenken voor onze groep.
Ik vroeg me af of jullie zo creatief zijn mij te helpen met een gave naam.
Brand los!
Ik moest stiekem lachenquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kijkt @ FoBo..
Kom je een keer bij mij dansen?
Iets als "Will dance for food"?
Gewoon, een toffe naam, die niet al 100 andere dansgroepen hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moest stiekem lachen
Beetje dezelfde categorie als "Het beste beentje voor"
Er bestaan helemaal geen kick ass dansgroepnamen.
Dan is het misschien raadzaam te zeggen wat voor dansgroep het is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gewoon, een toffe naam, die niet al 100 andere dansgroepen hebben
street-dance/hiphop dancequote:Op woensdag 3 februari 2010 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is het misschien raadzaam te zeggen wat voor dansgroep het is.
moef ga ga, dat is wel een blast from the pastquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:42 schreef timbob het volgende:
Fanny-pack!
lijpe shit
Move
moef
müve
Vlam!
swets
De flexibele vloer vullers.
/thread
Is dat een afsplitsing van de politie?quote:
Da's toch niet origineel sherlockquote:
Ik weet een goede maar die is wat lang:quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:23 schreef VeerEli het volgende:
Hi Peepz,
Beetje lame dat ik het hier vraag maar wie weet komt er nog wat gaafs uit(Vast niet)
Onze dansgroep is sinds een paar maand weer begonnen na een stop van een jaar, en we beginnen weer aan wedstrijden enz.
We moeten nu weer een nieuwe naam bedenken voor onze groep.
Ik vroeg me af of jullie zo creatief zijn mij te helpen met een gave naam.
Brand los!
WHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:56 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]
Ik weet een goede maar die is wat lang:
'Beetje lame dat ik het hier vraag maar wie weet komt er nog wat gaafs uit'
Diemoeten jullie er dan met je gezicht bij maken als je jezelf presenteert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAOf of of of ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ik heb een beetje in mijn mond gebraakt'
Of of of of
'PMS' (Penceelnekjes Met Spillebeentjes)
PMS?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:00 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]
Of of of of of
'Ik heb een beetje in mijn mond gebraakt'
Of of of of
'PMS'
Ja ja ja ja ja nou weet ik het wel!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:02 schreef rashudo het volgende:
Ik vind tot nu toe me dansgroep de beste optie, het is niet alledaags, het laat zien waar jullie voor staan en geeft ook meteen een hint van het opleidingsniveau.
In dezelfde categorie lijkt me "peepz" een aanrader.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:02 schreef rashudo het volgende:
Ik vind tot nu toe me dansgroep de beste optie, het is niet alledaags, het laat zien waar jullie voor staan en geeft ook meteen een hint van het opleidingsniveau.
Aaah ok... tis zondequote:
Wie zitten er trouwens in je dansgroep? Hoe oud zijn jullie gemiddeld? Wat voor stijlen dansen jullie vooral?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ja ja ja ja nou weet ik het wel!
Vergeef me, dat ik 'me' zeg in plaats van 'mijn' !!!!!!![]()
![]()
Het ziet er hip en sprankelend uit, het smaakt lekker en het brengt je hoofd op hol. Zo kan je het ook zeggen natuurlijk. Maar het was meer een verwijzing naar een ander topic.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:54 schreef AwesomeFit het volgende:
Da's toch niet origineel sherlock![]()
Dat spul is vervloekt, rommel en ga je van over je nek... dan ga je je dansgroep er niet naar vernoemen
Je vergat om foto's te vragen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:09 schreef rashudo het volgende:
Wie zitten er trouwens in je dansgroep? Hoe oud zijn jullie gemiddeld? Wat voor stijlen dansen jullie vooral?
Geef ons eens inspiratie
7 meiden, 1 jongen. Gemiddelde leeftijd 19/20quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:09 schreef rashudo het volgende:
[..]
Wie zitten er trouwens in je dansgroep? Hoe oud zijn jullie gemiddeld? Wat voor stijlen dansen jullie vooral?
Geef ons eens inspiratie
Pics?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
7 meiden, 1 jongen. Gemiddelde leeftijd 19/20
Bruinsnor en de zeven dansende dwergen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
7 meiden, 1 jongen. Gemiddelde leeftijd 19/20
Stijlen heb ik al genoemd, street-dance/hiphopdance.
In ruil voor het antwoord op wat nou de mindfuck/shit brix whatever is op die foto van die winkelstraatquote:
Zo gauw ik je PM hebt ontvangen, weet je hetquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
In ruil voor het antwoord op wat nou de mindfuck/shit brix whatever is op die foto van die winkelstraat
Hahaha grapjasquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:19 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Zo gauw ik je PM hebt ontvangen, weet je het
Show one, show all he!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:28 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
En dan toch sturen hè?
Geil groepje hoor
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:28 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
En dan toch sturen hè?
Geil groepje hoor
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:35 schreef AwesomeFit het volgende:
dan nog mag je best een pic posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Hehehehe ja toch? Vonden het wel een gepaste outfitquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:39 schreef AwesomeFit het volgende:
Oh das wel hip. Vooral met streetdance enzo
Ben ook wel benieuwdquote:
Geen van hier helaas. Lerares had zelf ook eentje verzonnen en die vonden de meesten het leukst.quote:
Nou, probleem opgelost. Komt er dan nu een foto?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:17 schreef VeerEli het volgende:
Geen van hier helaas. Lerares had zelf ook eentje verzonnen en die vonden de meesten het leukst.
''Still us'' , omdat de groep er even tussen uit is geweest een jaartje, maar we het nu weer hebben opgepakt en dus weer mee zullen doen aan de wedstrijden.![]()
Maar thanks iedereen voor jullie geweldige, creatieve, originele en serieuze namen! Fijn dat jullie met me meedachten![]()
Ja dat zij onze danslerares ook alquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:27 schreef ShiroYasha het volgende:
STILLUS!!
Als je jullie ergens omgeroepen worden denkt iedereen meteen dat hij/zij zijn bek dicht moet houden.
Goede naam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |