abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:47:09 #76
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_77634507
Ik kwam uit op PSN, een stelletje VMBO'ers zonder enige kennis van politiek. Dan maar Leefbaar Rotterdam. Basta met de linkse rotzooi.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_77635806
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:38 schreef Tijn het volgende:
Nou mensen, het KiesKompas Gemeenteraadsverkiezingen 2010 is vanochtend online gegaan. Ontwikkeld in samenwerking met de Vrije Universiteit Amsterdam kun je heel wetenschappelijk verantwoord kijken welke partij het best aansluit bij jouw mening in jouw gemeente op basis van een aantal eveneens wetenschappelijke verantwoorde stemmingen.

[ link | afbeelding ]

Ik was er helemaal klaar voor vanochtend, maar nu blijkt dat mijn gemeente er niet bij zit, dus dat begint al lekker
net die van delft en den haag even geprobeert
Wat zitten CDA en PVV toch dicht bij elkaar op dat grafiekje
en VVD minder conservatief en linkser daarvan?

maar gezien de grafiekjes op andere pagina's kan CDA zich ook inenen links bevinden.

het lijkt welhaast of ze in de grote steden/randstad het liefst zoveel mogenlijk met de PVV meelullen om daar toch vooral stemmen weg te halen:

In Den Haag is CDA rechtser en Conservatiever dan PVV.... ?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_77637355
In mijn gemeente doet er wel een fop-PVV mee.
pi_77637707
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:17 schreef Picchia het volgende:
In mijn gemeente doet er wel een fop-PVV mee.
Partij voor de Vleeskeuring?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_77638241

Maar ik ga op D66 stemmen.
  † In Memoriam † donderdag 4 februari 2010 @ 19:02:11 #81
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_77638861
Mijn gemeente doet overmorgen pas mee. Ik ben benieuwd wat ik niet zal gaan stemmen.
Carpe Libertatem
pi_77641071
Ik zit eigenlijk precies in het midden. Iets rechts en iets conservatief. CU en PvdA zitten het dichtst bij mij. Ik overweeg CU. Die gun ik wel een zetel in de A'damse gemeenteraad.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_77641599
Zowel bij de stemwijzer als kieskompas komt VVD eruit als de minst slechte optie in Utrecht.

Ik vind het verschil met andere gemeentes trouwens wel raar. Als ik de kieskompas invul voor Rotterdam komt er wel een sterkere overeenkomst uit dan in Utrecht, maar de locatie van dat rondje is heel anders In Rotterdam zou ik conservatief en rechtser zijn
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:08:35 #84
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_77641646
Kheb 'em maar voor de dichtstbijzijnde gemeente ingevuld: in Hilversum kan ik het niet meer eens zijn dan met D'66.

donderdag 4 februari 2010 @ 20:27:16 #85
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_77642567
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef EdAtTheBar het volgende:
VVD

Hoop dat er in godsnaam eens iets gaat gebeuren hier in Nijmegen. De linkse coalitie heeft Nijmegen kapot gemaakt. De gehele middenstand verdwijnt door torenhoge belastingen, de hele binnenstad verschraalt, doordat ondernemers vertrekken. Elke vorm van ontwikkeling en ondernemerschap wordt tegengewerkt. Het is werkelijk niet te geloven Hoop dat Nijmegen een voorbeeld is voor de rest van Nederland en dat mensen inzien wat voor verschrikkelijke bende links er van maakt.
Overdrijven is ook een kunst. Nijmegen heeft juist relatief veel kleinere ondernemers in de binnenstad zitten. Denk aan een Waaghals, 24/7 en de hele Lange Hezelstraat. Daarnaast enorm veel kroegen en aardig wat leuke restaurants, de Lux etc. Over welke verschraling heb je het in godsnaam?
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_77643774
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 20:27 schreef reem het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een kunst. Nijmegen heeft juist relatief veel kleinere ondernemers in de binnenstad zitten. Denk aan een Waaghals, 24/7 en de hele Lange Hezelstraat. Daarnaast enorm veel kroegen en aardig wat leuke restaurants, de Lux etc. Over welke verschraling heb je het in godsnaam?
Ben jij ooit in Nijmegen geweest? Kijk eens naar de leegstand man!

Als je als kleine ondernemer in Nijmegen alleen al een parkeervergunning wil aanvragen ben je door deze fijne linkse coalitie al maanden bezig.

[ Bericht 0% gewijzigd door EdAtTheBar op 04-02-2010 22:37:41 ]
- AFCA -
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:58:28 #87
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_77643954
Ik _woon_ in de binnenstad van Nijmegen. En ja, parkeerplaatsen zijn nou eenmaal schaars. Iedereen wil wel een parkeerplaats in het centrum.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_77655834
Gemeente Rotterdam. Mijn gebruikelijke stekje in deze stemwijzer, het kwadrant rechtsboven, neem ik ook nu weer in. VVD is zo te zien weer het minst slechte alternatief, toch zal mijn stem niet naar hun gaan omdat zij tegen een gepland hoogbouw project zijn. Misschien dat LR mijn stem krijgt, ook zij zijn tegen de hoogbouw, maar zijn zeer concreet in hun gemeentelijke lastenverlichting die ze willen doorvoeren.

In de gemeente Amersfoort (ingevuld bij Stemwijzer, in Kieskompas is Amersfoort niet opgenomen ), waar ik ook regelmatig vertoef, kom ik ook uit op de VVD, toch zou, als ik er mocht stemmen, mijn stem naar D66 gaan denk ik omdat zijn minder voor ingrepen in de privacy zijn. Aardig puntje is trouwens dat er toch een goede meerderheid lijkt te zijn voor de aanleg van een kunstijsbaan in Amersfoort. Dat speelt al heel lang in Amersfoort en nu lijk het er van te gaan komen. Daar kan Rotterdam nog een voorbeeld aan nemen, het is idioot (nota bene in een stad met 1,2 miljoen inwoners) dat ik naar Den Haag/Utrecht moet om wat baantjes te trekken.

[ Bericht 7% gewijzigd door Bolkesteijn op 05-02-2010 02:22:03 ]
pi_77655941
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:58 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vind kieswijzers ook onzin. Te meer omdat het misbruikgevoelig is. Het is nooit helemaal objectief.
Je moet er je stem ook niet op baseren, het is gewoon leuk om het eventjes in te vullen.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 07:10:00 #90
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_77657290
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 02:00 schreef Bolkesteijn het volgende:

In de gemeente Amersfoort (ingevuld bij Stemwijzer, in Kieskompas is Amersfoort niet opgenomen ),
Zo raar is dat niet, er is nauwelijks overlap tussen beide. Om in Kieskompas opgenomen te worden zal de gemeente ook wel moeten betalen, net zoals dat voor Stemwijzer moet. Zo te zien zijn er maar een paar gemeenten met beide: Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Almere en Haarlemmermeer.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 08:15:08 #91
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77657648
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 02:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
Gemeente Rotterdam. Mijn gebruikelijke stekje in deze stemwijzer, het kwadrant rechtsboven, neem ik ook nu weer in. VVD is zo te zien weer het minst slechte alternatief, toch zal mijn stem niet naar hun gaan omdat zij tegen een gepland hoogbouw project zijn. Misschien dat LR mijn stem krijgt, ook zij zijn tegen de hoogbouw, maar zijn zeer concreet in hun gemeentelijke lastenverlichting die ze willen doorvoeren.

[ afbeelding ]

In de gemeente Amersfoort (ingevuld bij Stemwijzer, in Kieskompas is Amersfoort niet opgenomen ), waar ik ook regelmatig vertoef, kom ik ook uit op de VVD, toch zou, als ik er mocht stemmen, mijn stem naar D66 gaan denk ik omdat zijn minder voor ingrepen in de privacy zijn. Aardig puntje is trouwens dat er toch een goede meerderheid lijkt te zijn voor de aanleg van een kunstijsbaan in Amersfoort. Dat speelt al heel lang in Amersfoort en nu lijk het er van te gaan komen. Daar kan Rotterdam nog een voorbeeld aan nemen, het is idioot (nota bene in een stad met 1,2 miljoen inwoners) dat ik naar Den Haag/Utrecht moet om wat baantjes te trekken.

[ afbeelding ]
Je vindt hoogbouw nog wel zo prachtig Je verlekkert je helemaal op kapitalistische wolkenkrabbers....

Maar ik weet al wat er speelt. Zo'n ding komt in je achtertuin te staan, en dan is het opeens een minder tof idee.

En dan ook dat gewauwel van jou over een kunstijsbaan. Omdat De Grote Meneer wat baantjes wil trekken moet de gemeente miljoenen gaan uitgeven voor een kunstijsbaan Lekker consequent weer
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_77664017
Ik mis rechts-progressieve partijen in Nederland. Zowel op landelijk als op lokaal niveau.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:01:10 #93
12221 Tijn