quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net met een groot gedeelte van het huis pannenkoeken gegeten..
Dupje heeft dikke bakskillzors
Snap ik hoor, daar ga je je kapot aan ergerenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag urecn bezig geweest om die vloer er perfect in te krijgen... Morgne maar af maken want had het nu helemaal gehad. Ontiegelijk vaak die planken erin en erin gehad omdat ik ergens een naadje zag... Noem me dom maar ik wil het liefst zo perfect mogelijk hebben, liever niet afraffelen omdat ik er zoveel tijd in gestoken heb
En ik had nog zulke diepgaande existentieële posts in het vorige topicquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Snap ik hoor, daar ga je je kapot aan ergeren.
Wel gerechtigheid van het topic dichtgooien trouwens
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En ik had nog zulke diepgaande existentieële posts in het vorige topic
Mja en op een donkere vloer zie je idd alles.. Nouja kan ik er iig niet onderuit om elke 2 dagen te stoffenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Snap ik hoor, daar ga je je kapot aan ergeren.
Wel gerechtigheid van het topic dichtgooien trouwens
Vandaag kwam een vriendin van me op bezoek die ik al een hele tijd niet meer had gezien, dat verliep een beetje anders dan ik had gedacht.quote:
Wat is daar de bedoening van?quote:
Ik heb om de week rare dromen, alleen soms blijven ze hangen. Eergisteren ofzo ook al. Zal toch niet aan de maan liggen hoop ik ::oquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Huisgenootje hier beweert dat je 2 dagen voor of na volle maan altijd rare dromen hebt..
Ik heb eergister ook een rare droom gehadJij nu
misschien zit er toch wat in
Goed heb em vandaag weer eens gezienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je hondjegaat die mee naar het huisje?
Als het is wat ik denk hdat het is wil ik eenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt he, doe ik mijn best om voor de lol op een behoorlijk officiele wijze een "declaratieformulier" aan te vragen bij mijn vader..
Krijg ik terug: Ik zal je een formulier toesturen.
En nee, wij werken niet echt met declaratieformulieren
wat denk je dan dat het isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als het is wat ik denk hdat het is wil ik eenposten, anders doe ik maar een
Dat je shit hebt gekocht voor school ofzo en dat je graag een refund van je paps wil en dat je zijn humor niet kan waarderenquote:
Ik had moeten zeggen; stuurt hij alleen maar terug, ik zal je een formulier toesturen..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat je shit hebt gekocht voor school ofzo en dat je graag een refund van je paps wil en dat je zijn humor niet kan waarderen
ah linkje ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:01 schreef AMDB het volgende:
Net even het kieskompas ingevuld voor Nijmegen, dat wordt dus GroenLinks in maart
Hoeveel kun je kopen? Zo groot is je kamer toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
tvp, net de laatste shit gekocht, ff in elkaar zetten
Hij verzamelt legoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:05 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hoeveel kun je kopen? Zo groot is je kamer toch helemaal niet?
toch welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:05 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hoeveel kun je kopen? Zo groot is je kamer toch helemaal niet?
Ik mag binnenkort ook weer helemaal los bij Ikea, mijn nieuwe huis is bijna 3x zo groot als mijn oude, en mijn kamer nu is al niet zo volquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort ook weer helemaal los bij Ikea, mijn nieuwe huis is bijna 3x zo groot als mijn oude, en mijn kamer nu is al niet zo vol
Wat heb je gehaald nu? Die extra stoelen en het kastje?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
tvp, net de laatste shit gekocht, ff in elkaar zetten
Ik moest ook al verf en laminaat halen vorige week, hakt er ook wel in voor 30 vierkante meterquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]altijd leuk, alleen minder voor je bankrekening
gaan er nog mensen naar puberpop dalijk toevallig?
en ik ga d66 stemmen, kwam overal boven de 80 % ofzo
Ik heb best wel zin eigenlijk. Was vanmiddag even kijken en toen waren ze shizzle neerzetten. Leuk podiumpje in de zaal, tof Dj Meubel en heel veel blacklights door boogie en de zaalquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]altijd leuk, alleen minder voor je bankrekening
gaan er nog mensen naar puberpop dalijk toevallig?
en ik ga d66 stemmen, kwam overal boven de 80 % ofzo
Ja dat zal bestquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik moest ook al verf en laminaat halen vorige week, hakt er ook wel in voor 30 vierkante meter
Ik heb echt het cheapste laminaat in de aanbieding gehaald, zonder ondervloer, en voorlopig nog zonder plinten, maar dat kostte echt al 130 euroquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja dat zal best![]()
Ben nog steeds blut van mijn verhuisavontuurtje
Ik kreeg inderdaad ook VVD eruit. Dikke kans dat ik dat gewoon ga stemmen als het eruit gekomen is. Ik word helemaal achterlijk van dat linkse knuffelcollege in Nijmegen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:15 schreef swarmahoer het volgende:
vvd was het beste, maar gevoelsmatig klopt dat niet helemaal
Ik heb nog wel een tv-meubel in de aanbieding voor je?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb echt het cheapste laminaat in de aanbieding gehaald, zonder ondervloer, en voorlopig nog zonder plinten, maar dat kostte echt al 130 euro
En ik moet nog een bank, een tv-kastje, lampen, planken, stoelen, misschien een nieuwe tafel...![]()
Maar wel leuk, allemaal nieuwe spulletjes
speciaal voor jou, update alleen in het klustopicquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:25 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zal zoooo blij zijn als dat verbouw/inrichting/meubel/ikea geneuzel hier voorbij is
De linkse partijen hebben ook gewoon de betere politici in huis. Vind de D66 in Nijmegen echt helemaal niks, hebben alleen maar algemene standpunten die niks concreets zeggen. Daarbij hebben ze veel dingen in het verkiezingsprogramma die er al lang zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kreeg inderdaad ook VVD eruit. Dikke kans dat ik dat gewoon ga stemmen als het eruit gekomen is. Ik word helemaal achterlijk van dat linkse knuffelcollege in Nijmegen.
Ik had nu laminaat + plinten voor ¤315... 24m2 dan. Mja is dan wel een heul bijzonder kleurtje enzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik moest ook al verf en laminaat halen vorige week, hakt er ook wel in voor 30 vierkante meter
Hee, ik neem jullie niets kwalijk hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
speciaal voor jou, update alleen in het klustopic
Zegt genoeg over mijn meningen dat ik dan een grote overeenkomst heb met hun...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
De linkse partijen hebben ook gewoon de betere politici in huis. Vind de D66 in Nijmegen echt helemaal niks, hebben alleen maar algemene standpunten die niks concreets zeggen. Daarbij hebben ze veel dingen in het verkiezingsprogramma die er al lang zijn.
Vind ook de lijsttrekker van de VVD niet zo heel erg sterk, is heel erg populistisch imo.
Ik heb maar gewoon geen ondervloer, er zit 30cm piepschuim en 2 lagen staal tussen mij en de onderburen, en ik loop zelf thuis toch alleen maar op sloffenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik had nu laminaat + plinten voor ¤315... 24m2 dan. Mja is dan wel een heul bijzonder kleurtje enzoOndervloer heb ik lekker gepakt die er al lag
Ja, op dingen die ik belangrijk vindt blijkbaar nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:33 schreef Mikkie het volgende:
No fucking way dat ik ooit groenlinks ga stemmen. Die hebben de meest achterlijke ideeën.
Vertel?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:33 schreef Mikkie het volgende:
No fucking way dat ik ooit groenlinks ga stemmen. Die hebben de meest achterlijke ideeën.
Die zijn ooit eens (in Groningen) met het idee gekomen om de minima een subsidie te geven van 450 euro voor de aanschaf van een LCD-tv. Want dat zou een 'primaire levensbehoefte' zijn.quote:
koop gewoon een andere kleur als je perse die 30m2 laminaat wil schilderenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
2 kastjes, stoelen volgende keerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:18 schreef Swine het volgende:
[..]
Wat heb je gehaald nu? Die extra stoelen en het kastje?
als je maar van mijn bank afblijftquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb echt het cheapste laminaat in de aanbieding gehaald, zonder ondervloer, en voorlopig nog zonder plinten, maar dat kostte echt al 130 euro
En ik moet nog een bank, een tv-kastje, lampen, planken, stoelen, misschien een nieuwe tafel...![]()
Maar wel leuk, allemaal nieuwe spulletjes
en ik geen autoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:20 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik heb best wel zin eigenlijk. Was vanmiddag even kijken en toen waren ze shizzle neerzetten. Leuk podiumpje in de zaal, tof Dj Meubel en heel veel blacklights door boogie en de zaal
Heb alleen geen fiets
2 kasten die je zag staan als je t magazijn binnen liepquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:26 schreef morgane het volgende:
Wat heb je gekocht bij Ikea Swarma?
Ik fietste dr snel doorheen bij de kassa ja
`quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die zijn ooit eens (in Groningen) met het idee gekomen om de minima een subsidie te geven van 450 euro voor de aanschaf van een LCD-tv. Want dat zou een 'primaire levensbehoefte' zijn.
Nou sorry, maar als je zulk gedachtegoed hebt in je partij, maakt niet uit in welke stad, dan krijg je mijn stem écht niet. Bovendien hebben die lui geheid een handje in het verhogen van parkeertarieven en het verlagen van maximumsnelheden op diverse plekken.
Verder moet ik zeggen dat ik niet zo heel goed op de hoogte ben van partijprogramma's enzo, maar daar hebben ze dan dus ook kieskompas voor
1000e post, mooi manquote:
ja de brug komt er, maar alsnog geen doortrekking van de a73, dus het verkeer daarvan gaat alsnog over de graafseweg naar elst/lent/ernhem ipv over de a50quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
`
Ik ben zelf voor een verhoging van de parkeertarieven, veel mensen van buiten de stad komen onnodig met de auto terwijl de OV-verbindingen prima zijn. Een LCD-tv voor de minima is inderaad iets te belachelijk, dat ben ik wel met je eens. Maar zo zullen er altijd punten zijn bij elke partij die soms te gek voor woorden is.
In Nijmegen komt wel de stadsbrug er eindelijk door een GL wethouder en zijn er aardgasbussen aangeschaft. Heb sterk het idee dat de beste politici bij GL zitten (ik volg de verkiezingsprogramma's en debatten dan ook wel).
x2 en gefeliciteerd Swine!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
1000e post, mooi mannulletje erbij, en je krijgt een naamtopic
Ja, dat geouwehoer met OV daar heb ik helemaal niks mee. Waarom mensen zo verplicht het OV in jagen? Het is gewoon veevervoerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ben zelf voor een verhoging van de parkeertarieven, veel mensen van buiten de stad komen onnodig met de auto terwijl de OV-verbindingen prima zijn. Een LCD-tv voor de minima is inderaad iets te belachelijk, dat ben ik wel met je eens. Maar zo zullen er altijd punten zijn bij elke partij die soms te gek voor woorden is.
In Nijmegen komt wel de stadsbrug er eindelijk door een GL wethouder en zijn er aardgasbussen aangeschaft. Heb sterk het idee dat de beste politici bij GL zitten (ik volg de verkiezingsprogramma's en debatten dan ook wel).
Je had best iets met tieten mogen zoeken hoorquote:
Klopt ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja de brug komt er, maar alsnog geen doortrekking van de a73, dus het verkeer daarvan gaat alsnog over de graafseweg naar elst/lent/ernhem ipv over de a50
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een kortzichtige redenatie, Mikkie.
Jij mag geeneens stemmen johquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:56 schreef SLP_ het volgende:
Bij de gemeente nijmegen sta ik het dichttst bij de Christenunie en bij gemeente Wijchen bij lokale dorpspartijen hahaha
Zelf makenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:51 schreef morgane het volgende:
Bedoel je van die open Expedit kasten?
Ik heb ook een kussen, een dekbed, kledingroller (mn konijn is nog wel eens in de rui)
ennn zo'n handdoekhaakje, de groene:
[ afbeelding ]
Wat kleine frutsels dus, want heb inmiddels alle meubels e.d. wel bij elkaar
Ik wou eigenlijk van die witte Lack-planken aan de muur voor mijn boeken, maar die kunnen maar max. 15 kilo dragen en dat is lang niet genoeg. Dus planken met onzichtbare ophanging gaat niet door
Dat dus...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een kortzichtige redenatie, Mikkie.
Apart!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:56 schreef SLP_ het volgende:
Bij de gemeente nijmegen sta ik het dichttst bij de Christenunie en bij gemeente Wijchen bij lokale dorpspartijen hahaha
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
1000e post, mooi mannulletje erbij, en je krijgt een naamtopic
Dankquote:
Nah vroeg. Elf uur moet ik werken, dus valt mee. Maar denk dat het wel beter is om thuis te blijven om een mogelijk contact beter te vermijden. Baal wel beetje, had wel zin om weer goed feestje te vieren. Kan morgen ook al niet naar MFV-feest vanwege belangrijke afspraak donderdag 09.00uurquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en ik geen auto
maar je moest morgen toch vroeg op of niet ? anders blijf hier pitten
De A73 ook nog doortrekken is ook gewoon een idioot idee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja de brug komt er, maar alsnog geen doortrekking van de a73, dus het verkeer daarvan gaat alsnog over de graafseweg naar elst/lent/ernhem ipv over de a50
Ik in Wijchen bij d66, daarna pvda en ver weg pas andere partijenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:56 schreef SLP_ het volgende:
Nooit! Dat afspreken gaat altijd mis en als er wel genoeg animo is dan komt de helft van de toezeggers niet opdagen schijntquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:59 schreef Swine het volgende:
Wanneer komt er weer een meet btw?
Kan zijn. Een partij die zulke standpunten verzint, krijgt mijn stem niet. Als zoiets doorgevoerd wordt, kan ik me daar niet mee verenigen.quote:
Het laminaat is (denk ik) wel in de goeie kleur, maar de muren helaas niet, rozerozeroze moet het, je kent me tochquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
koop gewoon een andere kleur als je perse die 30m2 laminaat wil schilderen
Hij is ook echt huge volgens mij, dat past niet eens mn nieuwe huis inquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je maar van mijn bank afblijftnaja, je mag er wel op zitten natuurlijk, maar hij blijft wel mooi hier staan
Het is het kiezen tussen kwaden hé. Als grotendeels een partij inhoudelijk met mijn visie overeen komt, kan je der mindere punten voor lief nemen. Beter dat dan om zo'n reden een wellicht grotendeels passende partij, buiten sluiten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kan zijn. Een partij die zulke standpunten verzint, krijgt mijn stem niet. Als zoiets doorgevoerd wordt, kan ik me daar niet mee verenigen.
Volgende 'mijlpaal' zal ik wat beters zoekenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je had best iets met tieten mogen zoeken hoor
Mikkie keurt iets af op een dom idee terwijl er misschien 99 pracht ideeen tegenoverstaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het is het kiezen tussen kwaden hé. Als grotendeels een partij inhoudelijk met mijn visie overeen komt, kan je der mindere punten voor lief nemen. Beter dat dan om zo'n reden een wellicht grotendeels passende partij, buiten sluiten.
altijd slim, zeer onnederlandsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mikkie keurt iets af op een dom idee terwijl er misschien 99 pracht ideeen tegenoverstaan
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het is het kiezen tussen kwaden hé. Als grotendeels een partij inhoudelijk met mijn visie overeen komt, kan je der mindere punten voor lief nemen. Beter dat dan om zo'n reden een wellicht grotendeels passende partij, buiten sluiten.
Wees niet bevreesd. Groenlinks is nooit mijn partij geweest en ik denk ook niet dat dat het ooit gaat worden. In alle stemwijzers die ik tot nu toe gedaan heb stond mijn mening zo ongeveer haaks op die van GL. Het is een partij die meestal standpunten heeft waar ik het simpelweg niet mee eens ben... Ook wat ze in de landelijke politiek doen en uitstralen is gewoon niet mijn ding.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mikkie keurt iets af op een dom idee terwijl er misschien 99 pracht ideeen tegenoverstaan
Neequote:Op woensdag 3 februari 2010 11:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zou het aan FF liggen?
hippiequote:Op woensdag 3 februari 2010 12:16 schreef Californium het volgende:
'altijd ' sp gestemd... maar voor de zekerheid dat kiesding maar eens doen.....
ik volgens die stemwijzer dichts bij PVDA en het verst van CDA...quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:36 schreef Dupje het volgende:
Ik sta het dichtst bij SP en het verst van CDA.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:50 schreef Laysa het volgende:
ik kom op een partij uit waar ik normaal nooit op zou stemmen
Waarom zou je nooit op PVDA stemmen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik volgens die stemwijzer dichts bij PVDA en het verst van CDA...
Omdat ik normaal weinig met hun drammerigheid op heb...altijd VVD gestemd dus dit is wel een heel ander uiterstequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:45 schreef Dupje het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou je nooit op PVDA stemmen?
Een recap en daarna een dubbele episodequote:Op woensdag 3 februari 2010 14:52 schreef royjn het volgende:
Zo weer richting huis.
Daarna Lost kijken
Trouwen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:36 schreef Dupje het volgende:
Gezien, beter dat ik over een paar weken meer weet want dit schiet echt niet op zoquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:58 schreef royjn het volgende:
Echt wel. Laatste seizoen, ik ben benieuwd hoe het verhaal nu zit.
Doe es niet, dan ben je vanaaf nog de hele tijd aan het stuiterenquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:07 schreef IrishBastard het volgende:
En ik zit nu 19 dextro-energy snoepjes te eten, ben benieuwd of ik zo door het college heenstuiter
en dat vind jij een probleem omdatquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Doe es niet, dan ben je vanaaf nog de hele tijd aan het stuiteren
alsof dat uit had gemaaktquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Doe es niet, dan ben je vanaaf nog de hele tijd aan het stuiteren
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dichtstbijzijnde: SP
Verste vandaan gelegen: CDA
Kut gelovigen ook altijd!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:36 schreef Dupje het volgende:
quote:
quote:
@Dupje: Yepquote:
Ik tel de biljetjes & doe het met sletjes, JWT!quote:
is dat een bijeenkomst voor vliegtuigenspotters?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:46 schreef Dupje het volgende:
Maar niemand die naar Stukafest gaat dus?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is dat een bijeenkomst voor vliegtuigenspotters?
Lijkt die bijeenkomst der ornithologen me toch spannender!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:19 schreef Dupje het volgende:
[..]
Studentenkamerfestival.
http://www.stukafest.nl/nieuws/?id=8
Dat wordt naar de XL, zwermboer!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:01 schreef swarmahoer het volgende:
godverdomme, die daalsewegappie heeft OOK al geen wagner pizza's
Combi denk ik!quote:
Ja, ik zag je al. Ik denk is dat SLP? Maar ik zag nergens je fietsje met zijwieltjes staan dus ik dacht dat is ze niet. Maar ja, je was dus met de trein.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:23 schreef SLP_ het volgende:
hadden we vandaag hoorcollege op de uni, was ik te laat en wisten we niet waar het was, dus hoorcollege gemist. Toen moesten we om half 3 weer terug zijn op school ging de trein van heyendaal naar nijmegen om 14:17 en toen hadden we 2 minuten om de trein naar Wijchen te nemen. En natuurlijk misten we die ook weer![]()
Achja, we hadden niets boeiend gemist volgens de anderen.
Aan de binnenkant zit ook plastic, flappert.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:17 schreef swarmahoer het volgende:
en waarom rookt die kankermagnetron als ik m voorverwarmalle plastic is er al af
Nee, ik dacht tis zo glad, laat ik mn fiets met zijwieltjes maar op het station staanquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik zag je al. Ik denk is dat SLP? Maar ik zag nergens je fietsje met zijwieltjes staan dus ik dacht dat is ze niet. Maar ja, je was dus met de trein.
was niks meer te vinden, maar t is gestopt uiteindelijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:27 schreef Sander het volgende:
[..]
Aan de binnenkant zit ook plastic, flappert.
tuurlijk een combiquote:
De mijne staat nog op 1,1%quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:13 schreef royjn het volgende:
Damn Lost is echt weer te goed.
Kan niet wachten op de volgende
Pietje kan misschien wel ECHT koken! Zo met een ding en uhh een ding en dat zet je op een ding en dan is het na een tijdje klaar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tuurlijk een combihoe heb jij je studentenperiode overleefd
?
Wie is rechts?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:30 schreef Dupje het volgende:
Haha oude cellofoto van mij gevonden, dit was in 2007 op t cellofestival (kan wrs dit jaar voor het eerst sinds 1998 niet mee doen ivm afstuderen)
[ afbeelding ]
Ik is links.
En nu ga ik naar Stukafest!
Pietje kan zelfs pasta kokenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pietje kan misschien wel ECHT koken! Zo met een ding en uhh een ding en dat zet je op een ding en dan is het na een tijdje klaar.
Nou hij is het wachten waardquote:
Dat verwarm je 't oven-gedeelte voorquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tuurlijk een combihoe heb jij je studentenperiode overleefd
?
Hihihi! Dat vroeg ik toch niet! Ik vroeg WIE ze is niet WAT ze is!quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:32 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat is een meisje die nu inmiddels getrouwd is.
Daar zit een verhaal achter!quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:34 schreef HostiMeister het volgende:
Ik krijg zojuist voor het eerst te horen dat Sander in mijn bed heeft liggen krikken
welke sanderquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:34 schreef HostiMeister het volgende:
Ik krijg zojuist voor het eerst te horen dat Sander in mijn bed heeft liggen krikken
DE Sander, who else?quote:
zeg da welquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
ieuw
is dan ook weer echt 4 jaar geleden ofzoquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je merkte niet dat je lastiger kon zitten enzo?
in de tussentijd ook al weer een paar bedden verder gelukkigquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:06 schreef IrishBastard het volgende:
Ooh, das al lang weer bijgetrokken dan
Haha, droog!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
in de tussentijd ook al weer een paar bedden verder gelukkig
En D_K is niet zo boeiend hoor... Sander was op een feestje in mijn huis tijdens nieuwjaar en heeft 's nachts een meid gedaan en moest een kamer hebben en blijkbaar was het de mijne geworden uiteindelijk (Ik was er niet)
Hosti's bed schijnt goed te liggen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:21 schreef Mikkie het volgende:
Fucking irritant als je weet dat je nog van alles moet doen (en daarvoor ook nog de deur uit moet), terwijl je het liefst gewoon in bed zou kruipen.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hosti's bed schijnt goed te liggen.
Ben je ziek dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:21 schreef Mikkie het volgende:
Fucking irritant als je weet dat je nog van alles moet doen (en daarvoor ook nog de deur uit moet), terwijl je het liefst gewoon in bed zou kruipen.
Ouwe neukbaas!quote:
In mijn huis was een feestje ik had gezegd dat er mensen best in mijn bed mochten slapen. Toevallig net tijdens eten had ik het er hadden we het er over en toen kwamen de slaap arrangements ter sprake. Vandaar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:21 schreef swarmahoer het volgende:
Vier jaar geleden en nu pas bekend?![]()
Dude, hoor je dat serieus nu pas?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:34 schreef HostiMeister het volgende:
Dacht ik dus eerst ook, maar blijkbaar zijn jullie verhuisd, dat gedeelte had ik nog nooit gehoordquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:35 schreef Sander het volgende:
[..]
Dude, hoor je dat serieus nu pas?
Ik dacht overigens dat het Niels' bed was
Niet van kamer, dat ik me herinnerquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dacht ik dus eerst ook, maar blijkbaar zijn jullie verhuisd, dat gedeelte had ik nog nooit gehoord
Ow, nou hier zei een bepaalde dame die je uitingen der liefde hoorde van wel. Maar ik wil het er best op houden dat het alleen op Niels' kamer was, prettige gedachtequote:Op woensdag 3 februari 2010 20:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Niet van kamer, dat ik me herinner
Whehehe. Ik weet het echt niet meer. Maar laten we het daar op houden in elk gevalquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, nou hier zei een bepaalde dame die je uitingen der liefde hoorde van wel. Maar ik wil het er best op houden dat het alleen op Niels' kamer was, prettige gedachte
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
De slet van het jaar award mag wat mij betreft best met terugwerkende kracht gaan naar het bed van Hosti. Daar heeft iedereen zowat op gelegen!
Dit keer in je eigen bedje?quote:
vanaf gisteravondquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wanneer ga je nou echt daar wonen ?
hij kruipt bij hosti erinquote:
Nee, ik ben gewoon helemaal naar de ju en heb een gigantisch slaaptekortquote:
Zulke voornemens zijn per definitie kansloosquote:Op donderdag 4 februari 2010 01:11 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ben net terug van borrel, en ik had me nog zó voorgenomen om 2 biertjes te drinken en om 11 uur thuis te zijn
Ja, mijn jc is gewoon te gezelligquote:Op donderdag 4 februari 2010 01:28 schreef Swine het volgende:
[..]
Zulke voornemens zijn per definitie kansloos
Snap het wel hoor. Heb er ook wel ervaring meequote:Op donderdag 4 februari 2010 01:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, mijn jc is gewoon te gezellig![]()
Helaas morgen om 8.30 Uhr wieder antritten bei Herr Wallner ja!
Hoe laat moet je uit bed, dan bel ik je wel wakkerquote:Op donderdag 4 februari 2010 01:35 schreef Swine het volgende:
[..]
Snap het wel hoor. Heb er ook wel ervaring mee
Heb morgen een best belangrijke afspraak, nu lig ik dus in bed te piekeren. Onder andere dus of ik me niet verslaap morgen....kutcirkel waardoor ik al helemaal niet in slaap kan vallen...
kwart voor 8 ongeveer. Als je wilt, graagquote:Op donderdag 4 februari 2010 01:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hoe laat moet je uit bed, dan bel ik je wel wakker![]()
Ik heb bij mijn bed zo'n sterke associatie met slapen, dat ik meestal al slaap voor ik goed en wel plat ligMaar nu moet ik eerst nog even stofzuigen!
Kwart voor 8 pas, sjongejonge, dan zit ik al in de bus! Ik bel je wel!quote:Op donderdag 4 februari 2010 02:00 schreef Swine het volgende:
[..]
kwart voor 8 ongeveer. Als je wilt, graag
Maar waarom nog stofzuigen?
Als het een jongen is dan slaapt ie in je bed, als het een meisje is hoef je geen moeite te nemen om charmant over te komen toch?quote:Op donderdag 4 februari 2010 02:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kwart voor 8 pas, sjongejonge, dan zit ik al in de bus! Ik bel je wel!
We gaan morgenavond met ons groepje eten bij onze begeleidster, en daarna misschien nog stappen, en iemand uit mn groepje vroeg oftie kon blijven slapen als het laat zou worden, en ik zei ja, en toen bedacht ik me net dat er allemaal stofmuizen onder mn bed liggen, en dat dat niet zo charmant zou staan
Ja hallo, ik laat niet zomaar iedere willekeurige kerel in mijn bed slapenquote:Op donderdag 4 februari 2010 02:04 schreef Swine het volgende:
[..]
Als het een jongen is dan slaapt ie in je bed, als het een meisje is hoef je geen moeite te nemen om charmant over te komen toch?
Nee, alleen voor nachtbazen!quote:
gelukkig, dan kan ik naar bedquote:Op donderdag 4 februari 2010 05:42 schreef royjn het volgende:
En het stokje is weer door gegeven
Goedemorgen
Ja, vlokken denk ik, stofmuizen is zo'n lekker ouderwets woordquote:Op donderdag 4 februari 2010 04:31 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn stofmuizenvlokken bedoel je?
Goddomme alweer wakkerquote:Op donderdag 4 februari 2010 04:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, alleen voor nachtbazen!
Een dag op de uni duurt slechts zolang als de aanwezigheidsplicht!quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:36 schreef Sander het volgende:
Lange dag op de uni vandaag...
quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:44 schreef Dupje het volgende:
GoeiemorgenStukafest gister was leuk!
Whieeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 4 februari 2010 09:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dag baas dupje! Een stuka is een Duitse duikbommenwerper met een sirene!
En dan boem en dan is het fest! stukafest!quote:
Nee hoor, was om 1 uur thuis ofzoquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan boem en dan is het fest! stukafest!
Ben je nu dan niet brakkenstein dan?
Dat is vroeg!quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:49 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee hoor, was om 1 uur thuis ofzoBen niet meer naar Roosje geweest.
Aardappelen in blokjes snijden is gemakkelijker met een mes dan met een lepel, wat jij?quote:
Ging je zelfgesneden patattekes maken?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou, de aardappels die ik gister aan het schillen was hadden ook wel met een lepel doormidden gegaan
Hoi! Ik dacht al waar is moblo nou weer heen? Dit draadje zonder moblo is als Yashaaaa zonder IB!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, dit topic was er ook nog![]()
hoi Nijmegen!
Met mij goed en de gezondheid is op vakantie!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:21 schreef motorbloempje het volgende:!
hoe is het met D_K en de gezondheid?
Nee iets met naar de filistijnen! Das toch in Israel of Jordanie of zoiets?quote:
Dat was ook de reactie vd de klaagmuur ja diequote:
Nou mijn huidige bed is zo groot dat ik geen idee zou hebben als er iemand in heeft geslapen naast me, maar zover ik weet niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met mij goed en de gezondheid is op vakantie!
Heej hosti! Nog fokkers in je bedje aangetroffen?
Dat en de reden van je verzoek.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm ik moet een brief naar de examencommissie schrijven, maar de studieadviseur heeft eigenlijk helemaal niet echt gezegd wat erin moest.. Alleen zoiets van: "Met mijn nog te behalen bachelor IER zou ik graag toestemming willen voor de Master blabla"
Maar ik neem aan dat er wel wat meer in moet toch
Yashi kom opquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm ik moet een brief naar de examencommissie schrijven, maar de studieadviseur heeft eigenlijk helemaal niet echt gezegd wat erin moest.. Alleen zoiets van: "Met mijn nog te behalen bachelor IER zou ik graag toestemming willen voor de Master blabla"
Maar ik neem aan dat er wel wat meer in moet toch
Je doet rechten en je bent slecht in het schrijven van officiele brieven?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, ik ben heel erg slecht in officiële brieven schrijven enzo
Maar de reden voor mijn verzoek is omdat die master mij meer aanspreekt.. Maar moet ik daar een hele beschouwing van gaan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |