Vertel eens over je nieuwbouwhuisquote:
Ja en vertel eens over je wereldreis!!! Waar ga je zoal naartoe??? Alles goed in de liefde? Lekker weertje he buiten!quote:
Wat wil je nu eigenlijk bereiken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:23 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja en vertel eens over je wereldreis!!! Waar ga je zoal naartoe??? Alles goed in de liefde? Lekker weertje he buiten!
Tja, wat kan ik er nog meer over zeggen...quote:
Sorry, daar was ik dan wel weer te lui voorquote:
Moet er iets te bereiken zijn op een F O K internetforumquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk bereiken?
een doel misschien??quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Moet er iets te bereiken zijn op een F O K internetforum
Tis dan ook een groot huisquote:
Bekend staan als internetheld natuurlijk, de grote bek die hij nu wel heeft had hij niet op Neude.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:32 schreef staticdata het volgende:
Wat wil je nu eigenlijk bereiken?
Internetheld??? Vertel?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Bekend staan als internetheld natuurlijk, de grote bek die hij nu wel heeft had hij niet op Neude.
Gewoon, voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:37 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Internetheld??? Vertel?
Grote bek??? Vertel? waar?
Maar wil best een grote bek tegen je hebben hoor als je dat graag wil ofzo.
Wanneer spreken we af?
Bezoek anders me adres:
Troelstrastraat 24
Ridderkerk
Man, die straat bestaat niet eens in Ridderkerk.quote:
Google Maps vind hem anders, inclusief streetview. Zelfs dat! Maar als jij zegt van niet zal het zo zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Man, die straat bestaat niet eens in Ridderkerk.
Op Neude IRL poeslief doen en vervolgens willen vechten op een adres wat niet bestaat. Nee hoor, dat klinkt helemaal niet als stereotype internethero
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sorry, daar was ik dan wel weer te lui voor
Nou ik wil wel, maar heb momenteel alleen nog maar zomerkleding.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb jij nog beetje plannen om t fietsen weer op te pakken of blijft dat beetje tussen alle andere sporten wegvallen?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:46 schreef FJD het volgende:
Wat heb je gedaan?Tegen haar gepraat zonder dat ze dronken was?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:46 schreef FJD het volgende:
Wat heb je gedaan?Tegen haar gepraat zonder dat ze dronken was?
Dus toen ze eenmaal nuchter was is ze weggerend?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ze drinkt eigenlijk nooit, misschien had ik het toen al kunnen weten
Nou je bent ook naar Jorrit bezig met uitlokken dus vandaar de vraag wat wil je ermee bereiken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Moet er iets te bereiken zijn op een F O K internetforum
Ach laat dat jochie toch, mij boeit het werkelijk geen flikker.quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou je bent ook naar Jorrit bezig met uitlokken dus vandaar de vraag wat wil je ermee bereiken?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach laat dat jochie toch, mij boeit het werkelijk geen flikker.
Zo wat dat ik open ben. Ik deel graag mijn leven met andere. Is niks mis mee. Of het verstandig is, tja daar kun je over twisten.
Ik zal er in ieder geval niet over wakker liggen.
Kom je op je werk, krijg je als eerste vraag: En is er gister nog iets spannends gebeurd?![]()
![]()
Whehehe..quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Deze is ook mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nou ik wil wel, maar heb momenteel alleen nog maar zomerkleding.
Ik zit te kijken of ik kan gaan spinnen, maar ik zoek nog een goeie dag.
Probleem is een beetje dat ik zoals altijd te veel wil![]()
Voorlopig ga ik me eerst helemaal focussen op mijn huis en reis. Sporten blijf ik natuurlijk wel doen, aangezien ik daar mijn ontspanning in vind.
Oh ja het leven is weer even KAK, aangezien ik weer vrijgezel ben
Zo snel als het komt, zo snel kan het ook weer gaan![]()
c'est la vie.
Jij mist wel eens vaker wat posts..quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je een relatie had joh? Toch die uit Sneek of loop ik echt hopeloos achter?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oeh, gaan we rellen in Ridderkerk?
quote:De hellingen en de afstanden zijn weer wat nauwkeuriger ingemeten. Daardoor zijn er weer wat extra Côtes bijgekomen, en de route blijkt ook wat langer te zijn dan we dachten. De afstand is nu bepaald op 4088 km. De denivellatie is 66800 meter. Er zijn 105 geclassificeerde cols en ook 105 côtes. Er zijn verder nog 47 ongeklassificeerde cols.
Jorrit negeer ik niet, jou wel eensquote:
Gelukkigquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:31 schreef ursel het volgende:
Fer goed nieuws, we mogen 88 km verder..
Die uit sneek is al een tijdje buiten beeld.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je een relatie had joh? Toch die uit Sneek of loop ik echt hopeloos achter?
Ze?quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:52 schreef FJD het volgende:
'Het is een grove fout om Tukker Nijhuis Ajax-Roda te laten
God, ze beginnen tegenwoordig zelfs voor de wedstrijd de scheids al de schuld te geven
Inderdaad maar wel jammer. Je hebt er vast plezier van gehadquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die uit sneek is al een tijdje buiten beeld.
Dit kon je nog niet echt een relatie noemen, was pas een maandje. Ze vond het wel heel leuk, maar ze kon niet zeggen dat ze verliefd was, tja en dan kun je maar 1 ding doen en dat is stoppen
Nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:59 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ze?
Ze hebben wel een punt. Het is geen toeval meer natuurlijk.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee tuurlijk nietZe zetten Nijhuis bewust op deze wedstrijd zodat hij alle op scherp staande Ajacieden een kaart kan geven, voel eens aan je voorhoofd neus
GAAAAAAPPP...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietZe zetten Nijhuis bewust op deze wedstrijd zodat hij alle op scherp staande Ajacieden een kaart kan geven, voel eens aan je voorhoofd
Ik geef louter me meningquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:55 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Wat wil je met die reactie bereiken?
En toch heb je wat gemist..quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jorrit negeer ik niet, jou wel eens
Dankquote:
Oww... zo ken ik ook nog wel wat plekjes hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar er zijn wel meerdere plekker waar een bom op mag hoor, deel van barendrecht net zo goed
Dat zou wel handig zijn. Kunnen ze gelijk die opslagtank voor de CO2 neerleggen..quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar er zijn wel meerdere plekker waar een bom op mag hoor, deel van barendrecht net zo goed
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:34 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Oww... zo ken ik ook nog wel wat plekjes hoor
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:35 schreef ursel het volgende:
Dat zou wel handig zijn. Kunnen ze gelijk die opslagtank voor de CO2 neerleggen..
Die had ik eerder verwacht van JPquote:
Jij als mod kan toch alle tussenliggende berichten verwijderen, ben je zo bij Jorrit zijn postquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen zin om terug te lezen / zoeken
Wees eens wat preciezer
Maar dan zijn al jullie posts wegquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
Jij als mod kan toch alle tussenliggende berichten verwijderen, ben je zo bij Jorrit zijn post
Alsof daar enige nuttige informatie tussen zit voor het nageslacht..quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maar dan zijn al jullie posts weg
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:19 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
GAAAAAAPPP...
De wereld is 1 politiek spelletje. Met alles. Dus doe nu niet alsof dit zo zo heel onwerkelijk klinkt.
Want het is wel heel toevallig dat uitgerekend een Twentenaar de wedstrijd ajax - roda mag fluiten, 1 wedstrijd voor twente.
Hmmmm verdacht.
Kijk ik ben het met je eens dat het niet een al te beste aanstelling is. Niet omdat hij tegen Ajax zal gaan fluiten, maar wel omdat hij het nooit goed kan doen. Je speelt de zeikers natuurlijk in de kaart met deze aanstelling.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:19 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
GAAAAAAPPP...
De wereld is 1 politiek spelletje. Met alles. Dus doe nu niet alsof dit zo zo heel onwerkelijk klinkt.
Want het is wel heel toevallig dat uitgerekend een Twentenaar de wedstrijd ajax - roda mag fluiten, 1 wedstrijd voor twente.
Hmmmm verdacht.
Scheidsrechters doen het nooit goed (ook niet die van Ajax - nec).quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kijk ik ben het met je eens dat het niet een al te beste aanstelling is. Niet omdat hij tegen Ajax zal gaan fluiten, maar wel omdat hij het nooit goed kan doen. Je speelt de zeikers natuurlijk in de kaart met deze aanstelling.
Aan de andere kant is er uberhaupt een scheidsrechter die het wel goed kan doen voor ajax?
Klopt, maar dan denk ik nog steeds niet dat de scheidsrechter partijdig zal zijn vanavond. Maar ja ik ga dan ook altijd uit van het goede in de mens. Misschien niet altijd het verstandigst om te doen, maar het bevalt mij erg goedquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:38 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Scheidsrechters doen het nooit goed (ook niet die van Ajax - nec).
Maar wat je aangeeft klopt.
Vanavond zal Suarez bijv. geel krijgen omdat hij loopt te mopperen. Normaal moppert hij elke wedstrijd en krijgt hij geen geel. Vanavond wel.... en dan wordt het heel verdacht natuurlijk.
En het feit dat een collega scheidrechter dit aangeeft zegt misschien iets wat er binnen de KNVB speelt. Helemaal na fey-ajax.
Je bent nog niet helemaal wakker volgens mij, tijd dat die wekker van je afgaatquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:02 schreef FJD het volgende:
Alst echt n naaier is dan geeft ie geen kaart, vult wel een gele kaart op t formulier in. Ajax zal dan Suarez opstellen waarna er een klacht wordt ingediend voor het opstellen van een niet speelgerechtigde speler waarna Ajax uit de competitie worden genomen.
Dan heb ik toch wel minimaal een week nodig om bij te komen van het lachen
Bwehhehe..quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:02 schreef FJD het volgende:
Alst echt n naaier is dan geeft ie geen kaart, vult wel een gele kaart op t formulier in. Ajax zal dan Suarez opstellen waarna er een klacht wordt ingediend voor het opstellen van een niet speelgerechtigde speler waarna Ajax uit de competitie worden genomen.
Dan heb ik toch wel minimaal een week nodig om bij te komen van het lachen
Maar dat is juist het frustrerende aan het scheidsrechterskorps.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:38 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Scheidsrechters doen het nooit goed (ook niet die van Ajax - nec).
Maar wat je aangeeft klopt.
Vanavond zal Suarez bijv. geel krijgen omdat hij loopt te mopperen. Normaal moppert hij elke wedstrijd en krijgt hij geen geel. Vanavond wel.... en dan wordt het heel verdacht natuurlijk.
Die vent had dan ook gewoon z'n muil moeten houden, of het gewoon onder vermelding van z'n naam moeten zeggen.quote:En het feit dat een collega scheidrechter dit aangeeft zegt misschien iets wat er binnen de KNVB speelt. Helemaal na fey-ajax.
Pas net m'n tweede bakje koffie opquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je bent nog niet helemaal wakker volgens mij, tijd dat die wekker van je afgaat
[ afbeelding ]
Dat is nog altijd beter dan achter elke boom een beer (willen) zien.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klopt, maar dan denk ik nog steeds niet dat de scheidsrechter partijdig zal zijn vanavond. Maar ja ik ga dan ook altijd uit van het goede in de mens. Misschien niet altijd het verstandigst om te doen, maar het bevalt mij erg goed
je bent een van de weinige kakkerlakken die ajacieden goed schrijftquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Te ergOnterechte penalty's en onterecht rode kaart. De Jong maakte hands, de grensrechter vlagde er ook voor. En maar janken die Ajacieden
Ik ben gewoon een Feyenoord supporter, puber.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:33 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
je bent een van de weinige kakkerlakken die ajacieden goed schrijft
Hoe moet ik dan naar Minderhout fietsenquote:
Hoezo? Het lijkt mij best mooi om als voetballer te stoppen waar je bent begonnen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:35 schreef Diamond3d het volgende:
Makaay: Bos heeft mijn nummer
Nahh... hoe ver kan je zakken.
quote:Geachte heer/mevrouw,
Graag wil ik u wijzen op het volgende filmpje:
En daarnaast wil ik wijzen op het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bombardement_op_Rotterdam
Dit is uitgevoerd door Dhr A Hitler zelf, zijn uw supporters nou echt zo dom of is dit een filmpje wat afkomstig is van de sociale werkplaats?
Met vriendelijke groet,
S
quote:Steven,
Dit filmpje is van een tijdje geleden. De Adolf waar zij over spreken is een supporter van Feyenoord die omstreeks deze wedstrijd vermoord is gevonden in zijn uitgebrande auto. Het is dus niet de Adolf waar je aan denkt. Je kunt de uitlatingen dom of vanuit een werkplaats noemen. In deze is dat niet terecht. Of je de uitlating moet doen of een dergelijk filmpje op You Tube moet zetten kun je van mening over verschillen.
Met vriendelijke groet,
Feyenoord Supportersvereniging
Joop Verschuuren
(alg. manager)
Bezoekadres:
Stadion Feijenoord, De Kuip, Marathongebouw
Ingang Marathonweg 53, Rotterdam
Tel (010) 432 51 26
Fax (010) 492 11 52
E-mail: jve@FeyenoordNet.nl
Postadres:
Postbus 24036
3007 DA Rotterdam
Website: www.FeyenoordNet.nl
quote:Op donderdag 4 februari 2010 07:18 schreef FJD het volgende:
Zou je toch bijna gaan denken dat Diamond te snel conclusies heeft getrokken en op basis daarvan harde uitspraken heeft gedaan waardoor hij nu z'n ongelijk moet toegeven en z'n verontschuldigen aan moet bieden maar goed dat dat zal ik wel totaal verkeerd zien.
Heel beperkt. Vind het leuk als ik ergens op vakantie ben maar thuis doe ik er weinig mee. Blijft wel geinig, m'n pa is er veel actiever mee die heeft pas nog een 600mm L f/4 gekochtquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:36 schreef staticdata het volgende:
Fotografeer jij nog wel eens Fer?
Aardig lensje.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Heel beperkt. Vind het leuk als ik ergens op vakantie ben maar thuis doe ik er weinig mee. Blijft wel geinig, m'n pa is er veel actiever mee die heeft pas nog een 600mm L f/4 gekocht
Prik maar een keerquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:47 schreef staticdata het volgende:
Aardig lensje.![]()
Wil binnenkort keertje door Rotterdam in de avond fotograferen.
Zeg maar dag tegen je camera danquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wil binnenkort keertje door Rotterdam in de avond fotograferen.
Ik wist dat die opmerking zou komenquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je camera dan
quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik wist dat die opmerking zou komen
Het gaat niet om het toestel, maar om de fotograafquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:52 schreef staticdata het volgende:
Ach een 300D is al zo uit, met de gemiddelde telefoon maak je nog betere foto's
Nou show je foto's maar zou ik zeggenquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het gaat niet om het toestel, maar om de fotograaf
De enige foto die ik nu online heb staan is volgens mij die boven mijn blog...quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou show je foto's maar zou ik zeggen
Om het filmpje doel je nu?quote:Op donderdag 4 februari 2010 07:18 schreef FJD het volgende:
Zou je toch bijna gaan denken dat Diamond te snel conclusies heeft getrokken en op basis daarvan harde uitspraken heeft gedaan waardoor hij nu z'n ongelijk moet toegeven en z'n verontschuldigen aan moet bieden maar goed dat dat zal ik wel totaal verkeerd zien.
Mooie foto..quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
De enige foto die ik nu online heb staan is volgens mij die boven mijn blog...
Ik heb hem alleen kleiner moeten maken zodat hij mooi past.
[ afbeelding ]
Nee hij heeft zijn lolbroek aanquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:54 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Om het filmpje doel je nu?
In dat geval: grapjas!!
Of het nu wel of niet om DE Adolf gaat... Het filmpje veranderd er niet door.
Ik zie dat de bots scores hebben gegevenquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Grapjurk
Mijne staan op www.picturelife.nlWel beetje volgespamd door bots maar ach.
Gisteren mailtje gehad dat ze opgestuurd benne..quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:09 schreef FJD het volgende:
Geen ijzel, temperatuur is ok, lijkt niet te gaan regenen....fietsen
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:54 schreef Viro het volgende:
Eerste dag school na 5 maanden stage, valt vies tegen zonder koffie in de ochtend.
Wisselstoring en dus kan ik weer eens niet naar huis. Echt waardeloos dat treinvervoer.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:43 schreef ursel het volgende:
Gisteren mailtje gehad dat ze opgestuurd benne..
Je kan toch gewoon met de bus naar huisquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Wisselstoring en dus kan ik weer eens niet naar huis. Echt waardeloos dat treinvervoer.
Preciesquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon met de bus naar huis
Kan hem even niet zo snel vinden..quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:52 schreef staticdata het volgende:
Nou ben ik benieuwd geworden, kan je hem mailen
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:00 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Kan hem even niet zo snel vinden..
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:25 schreef Diamond3d het volgende:
Ahh hij stond nog ergens in me mail. 23-12 al verstuurd en nog geen reactie...!
Waarom op een werkdag een 2e persoon gratis laten meereizen? Zodat de 2e persoon kan meehelpen met het werk wat de afgelopen dagen niet is gedaan omdat jullie niet of nauwelijks reden?
Mooi stukquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:25 schreef Diamond3d het volgende:
Ahh hij stond nog ergens in me mail. 23-12 al verstuurd en nog geen reactie...!
Overigens kwam pas later in het nieuws dat de NS alsnog de kaartjes gaat vergoeden... echter wacht ik nog steeds.
Je licht vergeten??quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:14 schreef FJD het volgende:
Kleine 3 uur, 67km & 1 aanhouding verder is het nu tijd om te gaan douchen.
Fietsen
Als je iets voor je ouders koopt is het inderdaad maar fijn dat je kwalitatief hoogstaand spul kooptquote:
Ik reed netjes door groen (nadat ik net op tijd was geremd omdat ik ze zag natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik reed netjes door groen (nadat ik net op tijd was geremd omdat ik ze zag natuurlijk) maar het fietslicht aan de andere kant gaat pas een paar tellen later op groen. dus dat vrouwtje dacht dat ik door rood reed. Naja, ze zaten toch op een snorfiets dus ik ben even op de pedalen gaan staan
Tijdens het voorbijgaanquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:02 schreef Sickert het volgende:!
Net zei je nog dat je m er droog hebt in geramd bij dat mokkel!
Dus je bent helemaal niet aangehouden, maar gevlucht?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik reed netjes door groen (nadat ik net op tijd was geremd omdat ik ze zag natuurlijk) maar het fietslicht aan de andere kant gaat pas een paar tellen later op groen. dus dat vrouwtje dacht dat ik door rood reed. Naja, ze zaten toch op een snorfiets dus ik ben even op de pedalen gaan staan
Nee hij kon het snorfietsje gewoon niet voor blijvenquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus je bent helemaal niet aangehouden, maar gevlucht?![]()
Boefje toch
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nee hij kon het snorfietsje gewoon niet voor blijven
Klopt... Stekelenburg raakte hem gisteren. Hij zat in de tribune.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
Hij ''struikelde'' en kreeg een pingel?
Met jou in m'n levenquote:
Vergeet Feyenoord - AZ nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:26 schreef FJD het volgende:
Zondag 5 graden en zonFietsen
Goedemorgen
Prios stellenquote:
Inderdaad prioriteiten stellen, kortom thuis zijn als Feyenoord begintquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Prios stellenmaar moet prima passen hoor. Wedstrijd begint om 14:30 moet ik zorgen dat ik iets van 10u op de fiets stap ofzo.
Klinkt goed maar ik heb echt te weinig tijd en dat wordt alleen maar erger komende maandenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:52 schreef RudyCarell het volgende:
@ FJD! BioShock 2
Dat is jouw prioquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Inderdaad prioriteiten stellen, kortom thuis zijn als Feyenoord begint
2x nu hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
OkIk plan dat soort dingen wel om Feyenoord heen, het is toch maar 1x in de week 90 min
quote:Go to urbandictionary.com. type in your first name, copy and paste this as your status. put the first entry for your name under comments.
quote:Jasper
1. The name of the coolest fucking person alive, usually one to have sex with all of your friends' girlfriends
2. Someone with a huge penis
3. One who owns all others at everything forever
I can't believe you had sex with my girlfriend Jasper, you motherfucker! It's okay though, cuz you're Jasper.
Girl: Holy shit! That is one huge dick!
Boy: I know, I'm a Jasper.
Dude, you are such a jasper
Uitzondering op de regel wijsneusquote:
Hehe, Urban Dictionary is tof jaquote:
WTF!?!quote:
Tja probeer een 4 uur fietsen maar eens in te plannen als je tussen 12:30 en 14:30 niet wil. Zo boeiend vind ik het ook weer niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
OkIk plan dat soort dingen wel om Feyenoord heen, het is toch maar 1x in de week 90 min
Jij zet Feyenoord ook op verlies, dus in dat opzicht verbaast deze reactie me niets..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Tja probeer een 4 uur fietsen maar eens in te plannen als je tussen 12:30 en 14:30 niet wil. Zo boeiend vind ik het ook weer niet.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Klinkt goed maar ik heb echt te weinig tijd en dat wordt alleen maar erger komende maanden
Omdat ik met jou ga fotograferen poepiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
Kijk eindelijk een reden om ook een iPhone te halenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:53 schreef RudyCarell het volgende:
New Kids OTB iPhone Soundboard: nu ook in gratis variant
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hoorde jullie dat geluid ook???En gehaald??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Een ajax betaalrekening heeft natuurlijk nooi bestaan..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:07 schreef Diamond3d het volgende:
De NEM komt met een nieuwe aktie...
Elke klant die overstapt naar de NEM daarvan gaat 50 euro als sponsorgeld naar feyenoord..![]()
Kutbedrijven associeren zich graag met kutclubs ??
En aan onsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb hem een uur uitgesteld
Nu kan ik alles nog even nalopen en wat meer aandacht besteden aan de mail
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij zet Feyenoord ook op verlies, dus in dat opzicht verbaast deze reactie me niets..
Deden ze toch ook met het aantal medaiiles ofzo voor de winterspelen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:07 schreef Diamond3d het volgende:
Elke klant die overstapt naar de NEM daarvan gaat 50 euro als sponsorgeld naar feyenoord..![]()
Dat is Essent met dat svenergy gebeuren.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
Deden ze toch ook met het aantal medaiiles ofzo voor de winterspelen?
Wat wil je nu bereiken hiermee... Edit: Je zal wel een reactie willen uitlokken, ok:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:07 schreef Diamond3d het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door RudyCarell op 05-02-2010 13:05:05 ]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wat wil je nu bereiken hiermee... Edit: Je zal wel een reactie willen uitlokken, ok:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt maar meen me te herinneren dat NEM ook zoiets deed.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:39 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Dat is Essent met dat svenergy gebeuren.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wist dat je dat wel kon waarderen... Zo zonde als er niet op in gegaan wordt
![]()
Nee op MSN zeggen dat je (net als ik) vreesde dat Feyenoord geen punten over zou houden aan vorige week om vervolgens op je Voetbalpoule wel winst in te vullen is een heldendaadquote:
Winnende coach heeft altijd gelijk. Voorlopig sta jij vierde (door Frankiequote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:24 schreef ursel het volgende:
Jij zet Feyenoord ook op verlies, dus in dat opzicht verbaast deze reactie me niets..
4e alweer..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Winnende coach heeft altijd gelijk. Voorlopig sta jij vierde (door Frankie) en sta ik stijf bovenaan.
Goede reclamequote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:35 schreef staticdata het volgende:
Deden ze toch ook met het aantal medaiiles ofzo voor de winterspelen?
Zeggen is nog altijd iets anders dan het ook daadwerkelijk doen! Ik zet Feyenoord altijd op winst.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee op MSN zeggen dat je (net als ik) vreesde dat Feyenoord geen punten over zou houden aan vorige week om vervolgens op je Voetbalpoule wel winst in te vullen is een heldendaad![]()
Lief van je, maar het is Essent die een contract heeft met Svenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Goede reclameMaar ja Sven is dan ook een goed merk en Eneco is daar goed aan te binden. Met de NEM wil je je niet associëren. Stomme zet van Feyenoord wss ingegeven door de hoop op meer inkomsten.
Ik ben vroegah ook eens gebeld door die ratten. Ja ze wilde geen winst maken en daarom krijg ik absoluut de laagste prijs. Uhu
Je probeert jezelf nu te verdedigen met het argument "ik zeg het één maar ik doe het ander"?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zeggen is nog altijd iets anders dan het ook daadwerkelijk doen! Ik zet Feyenoord altijd op winst.
Nee. Het klopt dat ik heb gezegd dat de kans aanwezig is dat Feyenoord niet wint van Ajax (lijkt me vrij reëelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Je probeert jezelf nu te verdedigen met het argument "ik zeg het één maar ik doe het ander"?
Je was wel iets stelliger maar goed ik heb geen gesprekshistoriequote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee. Het klopt dat ik heb gezegd dat de kans aanwezig is dat Feyenoord niet wint van Ajax (lijkt me vrij reëel) maar ik heb nooit gezegd dat ik Feyenoord niet altijd op winst zet in de Voetbalpoule
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Je was wel iets stelliger maar goed ik heb geen gesprekshistorie
Succes met de akte!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga mezelf even een lamme hand krabbelen
@Rudy: Goeie tip. Ik ga wel even kijken denk ik
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wat wil je nu bereiken hiermee... Edit: Je zal wel een reactie willen uitlokken, ok:Ahhhh je mag op het forum ook geen mening meer geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag wel, maar je moet niet raar opkijken als er reacties komenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:25 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ahhhh je mag op het forum ook geen mening meer geven?
Das een herhaling..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:44 schreef RudyCarell het volgende:
Vanavond New Kids Tribute op Comedy Central 21.30! Kijkeh dus kut!
Ik kijk ook niet raar op. Mensen eerder van mijn reacties.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mag wel, maar je moet niet raar opkijken als er reacties komen
Zijn het niet toevallig mandagen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mag wel, maar je moet niet raar opkijken als er reacties komen
Zo de hand is lam. Het blok van mijn woning zal als eerste opgeleverd gaan worden
Hoe ze plannen in de bouw weet ik alleen niet, let op.
Voor de bouw staan 200 werkbare werkdagen.
Gemiddeld heeft een jaar 180 werkbare werkdagen.
Ze starten met bouw op 1 april
De aannemer zegt met 7 maanden klaar te zijn.
De verwachte oplever week is 48.
Schiet mij maar lek.
Kantoor heeft muren, dak en verwarmingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:44 schreef staticdata het volgende:
gemiddel aantal werkdagen voor kantoor is 220
Koffie hierzo is niet te drinken. Al zou je me geld betalen, ik zou het niet doen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]hebben jullie niet eens koffie op school.
Ik kan me geen schooldag (op de HBO dan) herinneren dat iedereen niet eerst aan de koffie zat.
Waar ga je heen? Tja vallen... ik had pas drie keer een uurtje geskied op een indoor baan dus wat mag je verwachten?quote:Op zondag 7 februari 2010 11:25 schreef FJD het volgende:
KAK! Ik slaap nooit uit, wil ik om 10:00 op de fiets zitten word ik om 11:20 wakkerAch ja, dan mis ik maar een stukje voetbal.
Over twee weken ook op wintersportHopen dat ik iets minder val dan JP
de wintersport Ariequote:Op zondag 7 februari 2010 11:33 schreef FJD het volgende:
Geen flauw idee waar ik naar toe ga fietsen. T kijkt windstil dus alle richtingen mogelijk. Misschiens Rotte en dan rechtsaf richting Gouda en dan weer terug. We zien wel.
quote:
Jawel en ik vind je een kutjood, die alleen post als er iets (in jouw ogen) negatiefs over Feyenoord is...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:25 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ahhhh je mag op het forum ook geen mening meer geven?
quote:Op zondag 7 februari 2010 01:47 schreef FJD het volgende:
Over topickillen gesproken zeg
Je gaat hard onderuit deze week in de Voetbalpoule UrsFrank & Frank hebben je ook al ingehaald.
Mooie match maar wel zuur voor Groningen dat ze die eerste goal niet kregen en die kaarten waren ook wat overdreven maar goed dat is voetbalquote:Op zondag 7 februari 2010 15:03 schreef Incolumis het volgende:
![]()
HERACLES!
helaas de wedstrijd moeten missen
Vind er niets aan... Spanning is er af... Geen gesneak meer...quote:Op zondag 7 februari 2010 15:30 schreef FJD het volgende:
Hoe is Bioshock 2 eigenlijk Rudy?
Begrijpelijk. Met sfeer is het net als met aantrekkelijk voetbal, een goede grasmat, het landskampioenschap en succesvol aankoopbeleid; Ze hebben er van gehoord in Amsterdam maar ze hebben het al jaren niet meer gezien.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:59 schreef Sickert het volgende:
Nou wat een sfeer zeg in dat stadion, ik zie enkel agressieve boos kijkende schreeuwende kut mongolen
Aldus een kakkerlak..quote:Op zondag 7 februari 2010 16:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Met sfeer is het net als met aantrekkelijk voetbal, een goede grasmat, het landskampioenschap en succesvol aankoopbeleid; Ze hebben er van gehoord in Amsterdam maar ze hebben het al jaren niet meer gezien.
Ik vind het verre van sfeer.. mischien dat Frank je dat een keer kan uitleggen?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Met sfeer is het net als met aantrekkelijk voetbal, een goede grasmat, het landskampioenschap en succesvol aankoopbeleid; Ze hebben er van gehoord in Amsterdam maar ze hebben het al jaren niet meer gezien.
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:28 schreef Sickert het volgende:
Ajax/Arena - Muziek gemaakt door artiesten met een instrument. (Bier!)
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:36 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
De commentator na de 0-1 "en de stille Arena krijgt opeens praatjes". De commentator direct na de rust "en zo stil als het is geweest in de eerste 20 minuten, zo rumoerig is het nu na de goal van de Zeeuw". Sing when you're winning
Ze staan goed te spelen, dat dan weer wel, Twente wordt goed onder druk gezet en daardoor komt Twente er niet goed uit. Feyenoord heeft ook leuk staan spelen (vooral de 2e helft) alleen jammer dat je met lege handen achterblijft. Gelijkspel was terecht geweest maar ach dat is ook voetbal. Kijk liever naar zo'n wedstrijd dan naar Feyenoord - RKC
Dat is het enige waarmee we als Feyenoorders nog meedraaien aan de topquote:Op zondag 7 februari 2010 17:39 schreef Sickert het volgende:
Dat gehuil steeds van jou om het publiek
Feyenoord Hooligans!!!!quote:Op zondag 7 februari 2010 17:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is het enige waarmee we als Feyenoorders nog meedraaien aan de top
Ach ja, als je zo gaat beredeneren had AZ al tig meer punten moeten hebben natuurlijk,quote:Op zondag 7 februari 2010 17:36 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
De commentator na de 0-1 "en de stille Arena krijgt opeens praatjes". De commentator direct na de rust "en zo stil als het is geweest in de eerste 20 minuten, zo rumoerig is het nu na de goal van de Zeeuw". Sing when you're winning
Ze staan goed te spelen, dat dan weer wel, Twente wordt goed onder druk gezet en daardoor komt Twente er niet goed uit. Feyenoord heeft ook leuk staan spelen (vooral de 2e helft) alleen jammer dat je met lege handen achterblijft. Gelijkspel was terecht geweest maar ach dat is ook voetbal. Kijk liever naar zo'n wedstrijd dan naar Feyenoord - RKC
En alles wat de commentator zegt is heiligquote:Op zondag 7 februari 2010 17:36 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik vind het verre van sfeer.. mischien dat Frank je dat een keer kan uitleggen?
Feyenoord/Kuip - Dance feest. (met pillen wsch gezien de kut koppen)
Komtie weer met zn geweldige muziekquote:Op zondag 7 februari 2010 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]!!!!!!!
De Kuip ademt gewoon sfeer, algemeen bekend. Waarschijnlijk weet jij niet dat er wereldberoemde artiesten in de Kuip hebben gespeeld zoals Bruce Springsteen & Pink Floyd. De ArenA is gewoon een galmbak met een slechte grasmat en sfeer.
Respect voor die 2 rechter handen van jequote:
Hij speelde echt goed, maar ik vond de actie van Perez ook briljantquote:
True... weet nog steeds niet hoe hij het deed. Blijf erbij dat Ajax hem nooit had moeten laten gaan.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hij speelde echt goed, maar ik vond de actie van Perez ook briljant
Maar ja Perez had er minimaal 1'tje moeten maken.
en als de baas het zegt..quote:Op zondag 7 februari 2010 19:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en de kuip is gewoon het mooiste stadion van Nederland.
Ik vind datzelfde van een "avondje NAC" in Breda... Bedoel te zeggen dat het erg subjectief is en persoonlijk. Ik heb weinig met de kuip en zie enkel een enorme hoeveelheid aan regelrecht tuig daar rondlopen. Maar dat is ook weer door mijn ogen en daar ben jij het ook vast niet mee eens.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]!!!!!!!
De Kuip ademt gewoon sfeer, algemeen bekend. Waarschijnlijk weet jij niet dat er wereldberoemde artiesten in de Kuip hebben gespeeld zoals Bruce Springsteen & Pink Floyd. De ArenA is gewoon een galmbak met een slechte grasmat en sfeer.
Ik doelde vooral op het feit dat er volgens Diamond alleen dancefeesten in de Kuip zijn, volgens mij zijn die er namelijk nooit geweest en hebben er zoals ik al postte wel wereldberoemde artiesten opgetreden.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik vind datzelfde van een "avondje NAC" in Breda... Bedoel te zeggen dat het erg subjectief is en persoonlijk. Ik heb weinig met de kuip en zie enkel een enorme hoeveelheid aan regelrecht tuig daar rondlopen. Maar dat is ook weer door mijn ogen en daar ben jij het ook vast niet mee eens.
Maar goed.. dat Ajax-Feyenoord gebash loopt toch redelijk tegen het kinderachtige aan moet ik zeggen.
Ik hoor "m'n" business consultant daar ook steeds overquote:Op zondag 7 februari 2010 22:09 schreef jpjedi het volgende:
Ik vind datzelfde van een "avondje NAC" in Breda... Bedoel te zeggen dat het erg subjectief is en persoonlijk. Ik heb weinig met de kuip en zie enkel een enorme hoeveelheid aan regelrecht tuig daar rondlopen. Maar dat is ook weer door mijn ogen en daar ben jij het ook vast niet mee eens.
Och godquote:Op zondag 7 februari 2010 22:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op het feit dat er volgens Diamond alleen dancefeesten in de Kuip zijn, volgens mij zijn die er namelijk nooit geweest en hebben er zoals ik al postte wel wereldberoemde artiesten opgetreden.
Ajax / Feyenoord gedoe is ook vrij kinderachtig. Ik vind dat Fer en ik nog redelijk kunnen relativeren maar vooral Diamond en in mindere mate Sickert vinden het blijkbaar leuk...
Dat je les neemt?quote:Op zondag 7 februari 2010 11:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Tja vallen... ik had pas drie keer een uurtje geskied op een indoor baan dus wat mag je verwachten?![]()
Agh gut, het is me wat heyquote:Op zondag 7 februari 2010 19:13 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Komtie weer met zn geweldige muziek![]()
Als ik de kuip zie, zie ik gefrustreerde ventjes die hun ongenoegen op een zeer rare manier uitten. Thuis mag dit niet ofzo waardoor het er op zondag allemaal uitgegooid wordt. Daarnaast hoor je regelmatig het woordje kanker door de kuip galmen.![]()
Verstand hebben van voetbalquote:Bovendien heb ik een neef die totaal geen verstand van voetbal heeft met zijn opmerkingen en zo ken ik ook nog wat collega's... Wellicht geeft mij dat zo'n raar beeld van de feyenoordsupporters.
Het lukt je iedere week weer aardig jahquote:Ach het zal aan mij liggen maar elke keer lach ik er weer om.
Overal heb je mongolen natuurlijk maar sommige springen erbovenuit.
Ken je ook naar Vitesse gaanquote:Op zondag 7 februari 2010 23:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik hoor "m'n" business consultant daar ook steeds overLijkt me wel eens gaaf om naar toe te gaan. In kleine stadions heb je denk ik eerder een ons-kent-ons gevoel. Meer het idee dat je met een kleinere groep een mooi feestje bouwt en aanwezig bent bij iets speciaals, bijna een besloten feest (met 10.000 man
).
Club zonder ziel....quote:Dat gevoel had ik bij Excelsior (terwijl dat een van de minst sfeervolle ploegen schijnt te zijn volgens de Dordrecht-zwager van Frank) veel meer dan in de Kuip.
Neuh. Het "tuig gehalte" is overal wel overal even hoog, het ziet er overal alleen anders uitquote:Aan de andere kant staat er geen maat op een volle Kuip die een strijdende ploeg steunt zoals een tijd geleden tegen Groningen. Dat was echt kippevel
Qua tuig gebeurt overal wel wat maar de concentratie tuig zal in de Kuip wel hoger zijn. Het blijft toch een havenstad en Feyenoord een club van het volk.
Blijft een beetje een elitaire club.quote:Ajax is meer een zakelijke club waar het gemiddelde niveau hoger ligt.
quote:Bij NAC was het trouwens tegen GA ook flink raak hoorde ik, dat opeens de harde kern door het stadion ging lopen op weg naar een paar verdwaalde GA fans
-edit-
Rondwinnaar10 punten uitgelopen op Kevin z'n pa en Ursel is echt zwaar onderuit gegaan
Jorrit, vul jij het uberhaupt nog in
Ben wel benieuwd hoeveel punten jij hebt
Jij bent er vast ook zo een... Het boeit me niet of er met kanker gescholden wordt maar er zitten hier mensen die er een hekel aan hebben waardoor er nog net geen mod wordt ingeroepen als het woordje kanker op het forum staat maar zodra ze in de kuip zitten zijn ze er blijkbaar doof voor.quote:Op maandag 8 februari 2010 06:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Agh gut, het is me wat hey
[..]
Verstand hebben van voetbal
[..]
Het lukt je iedere week weer aardig jah
Duidelijk te zien wie jouw broertje imiteertquote:Op maandag 8 februari 2010 07:00 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Jij bent er vast ook zo een... Het boeit me niet of er met kanker gescholden wordt maar er zitten hier mensen die er een hekel aan hebben waardoor er nog net geen mod wordt ingeroepen als het woordje kanker op het forum staat maar zodra ze in de kuip zitten zijn ze er blijkbaar doof voor.
Iets over selectief enzo..........
Verder zitten er over het algemeen veel tokkies in de kuip. Dat is een feit.
Een wat?quote:
Nee hoor, dat is 1 van de redenen dat Frank niet op Vak T wil staanquote:Het boeit me niet of er met kanker gescholden wordt maar er zitten hier mensen die er een hekel aan hebben waardoor er nog net geen mod wordt ingeroepen als het woordje kanker op het forum staat maar zodra ze in de kuip zitten zijn ze er blijkbaar doof voor.
En die zitten ook bij Ajax, FC Utrecht, ADO, Twente, NAC en ga zo maar door.quote:Iets over selectief enzo..........
Verder zitten er over het algemeen veel tokkies in de kuip. Dat is een feit.
ik kies elke keer voor een dancefeest dan, de sfeer is 10 keer beter dan op een feest waar gedronken wordtquote:Op zondag 7 februari 2010 17:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik vind het verre van sfeer.. mischien dat Frank je dat een keer kan uitleggen?
Feyenoord/Kuip - Dance feest. (met pillen wsch gezien de kut koppen)
Eerste zou geweldig zijn, tweede een droom die uit komtquote:Op maandag 8 februari 2010 07:40 schreef FJD het volgende:
Mogguh
Weer een hele week met koffie, zonder voetbal
Ja en op alle vakken buiten vak T hoor je het natuurlijk niet als het 'hele' stadion met KANKER scheld.quote:Op maandag 8 februari 2010 07:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een wat?
[..]
Nee hoor, dat is 1 van de redenen dat Frank niet op Vak T wil staan
[..]
En die zitten ook bij Ajax, FC Utrecht, ADO, Twente, NAC en ga zo maar door.
Het is waarschijnlijk moeilijk te verteren voor je maar de weerspiegeling van de maatschappij heb je in ieder stadion.
Te vermoeiend.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:28 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja en op alle vakken buiten vak T hoor je het natuurlijk niet als het 'hele' stadion met KANKER scheld.![]()
Ik heb genoeg Nederlandse clubs bezocht om te weten dat dit niet zo isquote:Overal zitten ze, klopt. Alleen het tokkie gehalte bij jullie is net wat hoger.
geef nou maar toe, Heracles is gewoon het beste, zeker wat betreft begroting en de prestaties dit jaarquote:Op maandag 8 februari 2010 09:09 schreef ursel het volgende:
Voetbaldiscussies.
een feyenoorder die een ajaxied probeerd te overtuigen.
een ajaxied die een feyenorder probeerd te overtuigen.
fietsen
koffie
ursel
werken
Lukt t fietsen niet?quote:
dat valt moeilijk te ontkennen. Al ligt vvv niet ver bij jullie vandaan in die verhouding.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:13 schreef Incolumis het volgende:
[..]
geef nou maar toe, Heracles is gewoon het beste, zeker wat betreft begroting en de prestaties dit jaar
1 uurtje genomen maar 100 Swiss/uur was me iets teveel van het goede.quote:
Paar uurtjes op indoor en een beetje ballen en dat gaat primaquote:Op maandag 8 februari 2010 09:33 schreef jpjedi het volgende:
Ik ga 10 lesjes nemen op de indoor baan voordat we een tweede keer vertrekken. Al gaat het me niet slecht af als ik maar op en echte blauwe piste blijf.
Als jij dat begint te vinden moeten we maar stoppen danquote:Op zondag 7 februari 2010 22:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Maar goed.. dat Ajax-Feyenoord gebash loopt toch redelijk tegen het kinderachtige aan moet ik zeggen.
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
Als jij dat begint te vinden moeten we maar stoppen dan![]()
Nope ik heb mijn account verwijderd. Ik deed alleen maar met jullie mee en dat vond ik nog wel leuk, maar op een gegeven moment moet je andere ook een kans geven om te winnenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:14 schreef FJD het volgende:
Rondwinnaar10 punten uitgelopen op Kevin z'n pa en Ursel is echt zwaar onderuit gegaan
Jorrit, vul jij het uberhaupt nog in
Ben wel benieuwd hoeveel punten jij hebt
om te winnen is er tegenstand nodigquote:Op maandag 8 februari 2010 10:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nope ik heb mijn account verwijderd. Ik deed alleen maar met jullie mee en dat vond ik nog wel leuk, maar op een gegeven moment moet je andere ook een kans geven om te winnen
Nog maar 72 punten johquote:Op maandag 8 februari 2010 10:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik derdeEerst je vader inhalen en dan Fer
Volgens mij had het een andere redenquote:Op maandag 8 februari 2010 10:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nope ik heb mijn account verwijderd. Ik deed alleen maar met jullie mee en dat vond ik nog wel leuk, maar op een gegeven moment moet je andere ook een kans geven om te winnen
ook eentje gekocht afgelopen weekendquote:Op maandag 8 februari 2010 11:43 schreef FJD het volgende:
Ging ook al over voetbalgezeik. Kunnen we het niet weer gewoon over de Wii gaan hebben?
Wii
Lekker avondje was datquote:
[LEZERSBIJDRAGE] De weersverwachting voor komende zaterdagavond: koud winterweer (tussen de -4 en -10 graden) met af en toe sneeuw. Dan zit er maar één ding op: van tevoren veel, heel veel bier drinken. En je warm kleden, dat helpt ook. Of sneeuwballen gooien in De Kuip. Krijg je het ook warm van.
Dat brengt me automatisch bij een van de meest legendarische wedstrijden die ik ooit in De Kuip mocht aanschouwen: het bekertreffen Feyenoord-NAC van donderdag 3 maart 2005. In een steenkoude Kuip namen koukleumende Feyenoord-supporters deel aan een fantastisch sneeuwballengevecht.
Vakgenoten, in de hoek schuilende agenten en stewards, andere vakken, bobo's, pers en het op het ereterras zittende Feyenoord-bestuur, iedereen werd bestookt en kreeg de volle laag. Dit alles onder de steeds luider klinkende strijdkreet 'Sneeuw-bal hoo-li-gans, Sneeuw-bal hoo-li-gans'.
Niemand, ook de NAC-aanhang niet, had nog oog voor de verrichtingen op het veld. Alle aandacht ging naar het massale sneeuwballengevecht, waardoor stadionspeaker Peter Houtman zich gedwongen voelde de mededeling 'Dames en heren, er is ook nog zoiets als een voetbalwedstrijd bezig' door De Kuip te laten galmen.
Een hartverwarmende avond om nooit te vergeten. Oh ja, Feyenoord won gemakkelijk met 4-0. En toevallig of niet, maar laat 4-0 nou net ongeveer precies mijn voorspelling van Feyenoord-Willem II zijn.
Leve Feyenoord één!
(EUS ROOVERS, Clubreporter Feyenoord)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)al-hoo-li-gans.dhtml
iets langer dan mijn PS3quote:Op maandag 8 februari 2010 11:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wii
Hoe lang staat dat ding al stof te happen?
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:05 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik was het gezeik zatquote:Op maandag 8 februari 2010 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij had het een andere reden
Ben ik dus de enige die dat ooit is geluktquote:Op maandag 8 februari 2010 13:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja ik was het gezeik zat
En natuurlijk stoppen op je hoogte punt. Niemand die mij ooit nog kan verslaan![]()
![]()
Yep, wij zijn gewoon super goedquote:Op maandag 8 februari 2010 14:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben ik dus de enige die dat ooit is gelukt
Gaat er toch nog een schaal naar Rotterdam dit jaarquote:Op maandag 8 februari 2010 14:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:Yep, wij zijn gewoon super goed
Hmm, ik weet alleen niet waar die schaal ligtquote:Op maandag 8 februari 2010 14:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Gaat er toch nog een schaal naar Rotterdam dit jaar
Je hebt nog tot 19 juni om dat kreng te vindenquote:Op maandag 8 februari 2010 14:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hmm, ik weet alleen niet waar die schaal ligt
Althans niet precies. Hij ligt ergens in mijn opslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |