Heel beperkt. Vind het leuk als ik ergens op vakantie ben maar thuis doe ik er weinig mee. Blijft wel geinig, m'n pa is er veel actiever mee die heeft pas nog een 600mm L f/4 gekochtquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:36 schreef staticdata het volgende:
Fotografeer jij nog wel eens Fer?
Aardig lensje.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Heel beperkt. Vind het leuk als ik ergens op vakantie ben maar thuis doe ik er weinig mee. Blijft wel geinig, m'n pa is er veel actiever mee die heeft pas nog een 600mm L f/4 gekocht
Prik maar een keerquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:47 schreef staticdata het volgende:
Aardig lensje.![]()
Wil binnenkort keertje door Rotterdam in de avond fotograferen.
Zeg maar dag tegen je camera danquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wil binnenkort keertje door Rotterdam in de avond fotograferen.
Ik wist dat die opmerking zou komenquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je camera dan
quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik wist dat die opmerking zou komen
Het gaat niet om het toestel, maar om de fotograafquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:52 schreef staticdata het volgende:
Ach een 300D is al zo uit, met de gemiddelde telefoon maak je nog betere foto's
Nou show je foto's maar zou ik zeggenquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het gaat niet om het toestel, maar om de fotograaf
De enige foto die ik nu online heb staan is volgens mij die boven mijn blog...quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou show je foto's maar zou ik zeggen
Om het filmpje doel je nu?quote:Op donderdag 4 februari 2010 07:18 schreef FJD het volgende:
Zou je toch bijna gaan denken dat Diamond te snel conclusies heeft getrokken en op basis daarvan harde uitspraken heeft gedaan waardoor hij nu z'n ongelijk moet toegeven en z'n verontschuldigen aan moet bieden maar goed dat dat zal ik wel totaal verkeerd zien.
Mooie foto..quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
De enige foto die ik nu online heb staan is volgens mij die boven mijn blog...
Ik heb hem alleen kleiner moeten maken zodat hij mooi past.
[ afbeelding ]
Nee hij heeft zijn lolbroek aanquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:54 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Om het filmpje doel je nu?
In dat geval: grapjas!!
Of het nu wel of niet om DE Adolf gaat... Het filmpje veranderd er niet door.
Ik zie dat de bots scores hebben gegevenquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Grapjurk
Mijne staan op www.picturelife.nlWel beetje volgespamd door bots maar ach.
Gisteren mailtje gehad dat ze opgestuurd benne..quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:09 schreef FJD het volgende:
Geen ijzel, temperatuur is ok, lijkt niet te gaan regenen....fietsen
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:54 schreef Viro het volgende:
Eerste dag school na 5 maanden stage, valt vies tegen zonder koffie in de ochtend.
Wisselstoring en dus kan ik weer eens niet naar huis. Echt waardeloos dat treinvervoer.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:43 schreef ursel het volgende:
Gisteren mailtje gehad dat ze opgestuurd benne..
Je kan toch gewoon met de bus naar huisquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Wisselstoring en dus kan ik weer eens niet naar huis. Echt waardeloos dat treinvervoer.
Preciesquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon met de bus naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |