abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77619771
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 08:42 schreef FJD het volgende:

[..]

Heel beperkt. Vind het leuk als ik ergens op vakantie ben maar thuis doe ik er weinig mee. Blijft wel geinig, m'n pa is er veel actiever mee die heeft pas nog een 600mm L f/4 gekocht
Aardig lensje.

Wil binnenkort keertje door Rotterdam in de avond fotograferen.
pi_77619788
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 08:47 schreef staticdata het volgende:
Aardig lensje.

Prik maar een keer Ben er niet goed in maar wil best keertje door de stad huppelen. Wel iets warmer weer graag . Nu heb je of ijskoude vingers of steeds in/uit handschoenen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:48:52 #105
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_77619790
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 08:47 schreef staticdata het volgende:

[..]
Zeg maar dag tegen je camera dan
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_77619793
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 08:48 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Zeg maar dag tegen je camera dan
Ik wist dat die opmerking zou komen
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:50:24 #107
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_77619807
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 08:49 schreef staticdata het volgende:

[..]

Ik wist dat die opmerking zou komen
Voorspelbaarheid +1
pi_77619827
Ach een 300D is al zo uit, met de gemiddelde telefoon maak je nog betere foto's
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:58:15 #109
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_77619899
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 08:52 schreef staticdata het volgende:
Ach een 300D is al zo uit, met de gemiddelde telefoon maak je nog betere foto's
Het gaat niet om het toestel, maar om de fotograaf
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_77620229
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 08:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Het gaat niet om het toestel, maar om de fotograaf
Nou show je foto's maar zou ik zeggen
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:37:00 #111
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_77620517
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:21 schreef staticdata het volgende:

[..]

Nou show je foto's maar zou ik zeggen
De enige foto die ik nu online heb staan is volgens mij die boven mijn blog...
Ik heb hem alleen kleiner moeten maken zodat hij mooi past.
2de in de Tour de BoF!
pi_77620885
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 07:18 schreef FJD het volgende:
Zou je toch bijna gaan denken dat Diamond te snel conclusies heeft getrokken en op basis daarvan harde uitspraken heeft gedaan waardoor hij nu z'n ongelijk moet toegeven en z'n verontschuldigen aan moet bieden maar goed dat dat zal ik wel totaal verkeerd zien.
Om het filmpje doel je nu?

In dat geval: grapjas!!
Of het nu wel of niet om DE Adolf gaat... Het filmpje veranderd er niet door.
pi_77620909
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

De enige foto die ik nu online heb staan is volgens mij die boven mijn blog...
Ik heb hem alleen kleiner moeten maken zodat hij mooi past.
[ afbeelding ]
Mooie foto..
pi_77621138
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:54 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Om het filmpje doel je nu?

In dat geval: grapjas!!
Of het nu wel of niet om DE Adolf gaat... Het filmpje veranderd er niet door.
Nee hij heeft zijn lolbroek aan

pi_77621250
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:05 schreef staticdata het volgende:
Nee hij heeft zijn lolbroek aan

Grapjurk

Mijne staan op www.picturelife.nl Wel beetje volgespamd door bots maar ach.
pi_77621367
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:11 schreef FJD het volgende:

[..]

Grapjurk

Mijne staan op www.picturelife.nl Wel beetje volgespamd door bots maar ach.
Ik zie dat de bots scores hebben gegeven
  donderdag 4 februari 2010 @ 11:43:28 #117
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_77623842
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 08:09 schreef FJD het volgende:
Geen ijzel, temperatuur is ok, lijkt niet te gaan regenen....fietsen
Gisteren mailtje gehad dat ze opgestuurd benne..
pi_77626312
Eerste dag school na 5 maanden stage, valt vies tegen zonder koffie in de ochtend.
  donderdag 4 februari 2010 @ 13:02:10 #119
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_77626516
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:54 schreef Viro het volgende:
Eerste dag school na 5 maanden stage, valt vies tegen zonder koffie in de ochtend.
hebben jullie niet eens koffie op school.
Ik kan me geen schooldag (op de HBO dan) herinneren dat iedereen niet eerst aan de koffie zat.
2de in de Tour de BoF!
pi_77626586
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:43 schreef ursel het volgende:
Gisteren mailtje gehad dat ze opgestuurd benne..
Wisselstoring en dus kan ik weer eens niet naar huis. Echt waardeloos dat treinvervoer.
pi_77626690
Waar is de storing?
  donderdag 4 februari 2010 @ 13:09:02 #122
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_77626737
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:04 schreef FJD het volgende:

[..]

Wisselstoring en dus kan ik weer eens niet naar huis. Echt waardeloos dat treinvervoer.
Je kan toch gewoon met de bus naar huis
2de in de Tour de BoF!
pi_77626810
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon met de bus naar huis
Precies . Bus 184/185 naar lombardijen en dan weer verder.
pi_77627035
Trein zou om 13:15 komen volgens t bord maar ja die is ook alweer te laat. Dalende service, stijgende prijzen, hoe bedoel je (semi-)overheidsbedrijf
pi_77627859
Voor november een klachtenbrief gestuurd naar de %^&* NS... vd week gebeld waar een reactie blijft. Deze zal zo spoedig mogelijk volgen kreeg ik te horen. Wel kon de medewerker mijn vertellen dat ze klacht van 3 A4tjes hebben uitgeprint en opgehangen vanwege het sarcasme..

Dat ze het maar vaak mogen lezen!!!

Nu me geld nog......
pi_77628118
Nou ben ik benieuwd geworden, kan je hem mailen
pi_77628405
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:52 schreef staticdata het volgende:
Nou ben ik benieuwd geworden, kan je hem mailen
Kan hem even niet zo snel vinden..
pi_77629225
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:00 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Kan hem even niet zo snel vinden..
pi_77629282
Ahh hij stond nog ergens in me mail. 23-12 al verstuurd en nog geen reactie...!

Overigens kwam pas later in het nieuws dat de NS alsnog de kaartjes gaat vergoeden... echter wacht ik nog steeds.

Ridderkerk 23 december 2009

Aan: NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht
Betreft: Klacht

Geachte Heer/Mevrouw,

Hoe is het mogelijk dat wanneer er 2 blaadjes op de rails liggen de NS ontregeld is? Hoe is het mogelijk dat wanneer het flink regent de NS ontregeld is? Hoe is het mogelijk dat wanneer er een paar vlokjes sneeuw in Nederland valt de NS ontregeld is? Kijk eens hoe onze buurlanden dit doen, zoals Duitsland! Zij kampen niet of nauwelijks met problemen met dit weer en de slechte omstandigheden. Het geheim? Kwaliteit! Nederland is een ontwikkelingsland als we kijken naar het openbaar vervoer en in het bijzonder de Nederlandse Spoorwegen. Of moet ik zeggen de Nederlandse Stoorwegen? De Deutsche Bahn lacht jullie uit en biedt jullie zelfs een helpende hand. Zo is het volgende te lezen: “De Deutsche Bahn AG (DB) in Berlijn reageerde verbaasd dat er in Nederland slechts 15 procent van de treinen rijden. ,,Als de spoorwegbedrijven advies nodig hebben, dan moeten ze ons benaderen.” De wintervoorbereidingen voor de DB zijn altijd ,,gründlich”. ,,We zorgen ervoor dat het materieel, spoor, wissels en seinen in goede staat zijn. Ook zetten we speciale sneeuwploegen in die met speciale treinen het spoor continu schoonvegen.” Volgens Fohrmann zijn er in Duitsland grote landschapverschillen. ,,We houden daar altijd rekening mee. Vandaar we altijd veel tijd besteden om alles winterklaar te maken.” Volgens hem zijn de omstandigheden in het noorden van Duitsland gelijk aan Nederland. Misschien een tip van onze Duitse vrienden? En als jullie dit al doen dan falen jullie blijkbaar enorm. Belachelijk ook dat dit kan voorkomen in Nederland en uitgerekend onze Duitse vrienden hulp moeten aanbieden.

Mijn vriendin heeft er zaterdag ruim 1,5 uur langer over gedaan. Naast de duur van de reis vroeg ze tot twee keer toe aan een NS medewerker hoe ze het beste kan reizen toen ze op een station was gestrand. “Sorry, op dit moment heb ik geen informatie beschikbaar,” zo klonk twee maal het antwoord van twee verschillende collega’s. Dit is te gek voor woorden. Waar is de service??? De slogan van BCC luidt Everyday low pricing, high service! Zodra ik jullie blauwgele kleuren zie denk ik altijd net het tegenover gestelde. De service wordt steeds minder en de prijzen worden elk jaar verhoogd. Schande!

Om even terug te komen op het feit dat me vriendin er ruim 1,5 uur langer over heeft gedaan en dit niet de eerste keer is, bedacht ik gisteren opeens dat jullie een geweldige service hebben met de zogenaamde “Geld-terug-bij-vertraging”-aktie. Hierbij krijgen reizigers de helft van hun kaartje terug als de vertraging minimaal 60 minuten was ongeacht de oorzaak van de vertraging. In bijzondere gevallen van overmacht zoals een stroomstoring is dit niet het geval. Zo is op jullie website te lezen. Sneeuwval zie ik niet als overmacht. Daar hoor je je op voor te bereiden en daar kun je wat aan doen. Kijk maar naar Duitsland!

Echter tot mijn grote verbazing las ik gisteren op het nieuws dat de NS geen kaartjes gaat vergoeden door vertragingen en uitval van treinen van de afgelopen dagen. Goh... waar is nu die “geweldige” “geld-terug-bij-vertraging” service? Waar is uberhaupt de service van jullie? Mijn vriendin werd zondag persoonlijk door jullie personeel geadviseerd niet te reizen. Dag weekendretourtje! Maandag was jullie advies nog steeds van toepassing waardoor ze niet kon werken deze dag. Dinsdag hadden jullie NOG STEEDS problemen met de weersomstandigheden en reden er nog steeds zeer weinig treinen. Helaas moest ze dinsdag wel naar huis want een hele week van je werk blijven is geen optie. Dinsdag heb ik dan ook de NS klantenservice gebeld hoe het zit met het weekendretourtje. Die is namelijk niet meer geldig omdat de NS haar zaken niet op orde heeft. Na 8 (!!!) minuten kreeg ik een medewerkster aan de telefoon die me vertelde dat mijn vriendin een enkeltje moest kopen en ik vervolgens een brief moest schrijven met uitleg en de 2 kaartjes zodat zij het enkeltje vergoed krijgt van jullie. Wij konden er namelijk niets aan doen dat er geen treinen rijden en er geadviseerd werd niet te reizen, zo vertelde ze. Bij deze volg ik dan ook haar advies op middels deze brief.

Na het nieuwsbericht van gisteren dat jullie niets vergoeden was ik, zoals u hopelijk doet begrijpen, stomverbaasd. Zeker nadat de medewerkster mij dezelfde dag nog wist te vertellen dat we het enkeltje vergoed krijgen van jullie door alle omstandigheden. Want het is niet alleen het enkeltje van ruim 17 euro, maar ze heeft ook 2 dagen werk moeten missen. Dat kost nog veel meer! Maar omdat jullie niets gaan vergoeden gaan jullie de reizigers tegemoet komen doordat abonnementhouders dinsdag een 2e persoon gratis mogen meenemen en woensdag iedereen met 40% korting mag reizen. Dit noem ik nou iemand blij maken met een dode mus. Waarom op een werkdag een 2e persoon gratis laten meereizen? Zodat de 2e persoon kan meehelpen met het werk wat de afgelopen dagen niet is gedaan omdat jullie niet of nauwelijks reden? En op woensdag mag iedereen met 40% korting reizen. 70% Van de Nederlandse treinreizigers hebben al een voordeelurenabonnement en dus 40% korting! De overige 30% van de reizigers hebben een jaarabonnement of OV jaarkaart. Daarnaast is het kerstvakantie dus reizen er veel minder mensen met de trein waardoor jullie dit soort zogenaamde tegemoetkomingen al snel kan beloven. Dit kost natuurlijk vele malen minder dan wanneer je iedereen de helft moet gaan terug betalen volgens de geld-terug-bij-vertraging regeling. Dit noem ik nou je eigen aansprakelijkheid uitsluiten als je zelf een wanprestatie levert. Er is betaald voor een retourtje en vervolgens is daarvoor maar een enkele reis geleverd met vertraging. Daarnaast moest apart een enkeltje gekocht worden wat vele malen duurder is dan een enkele reis op een retourtje. En dan heb ik het nog niet eens over de vertraging die er ook was bij de terugreis.

Maar Blijkbaar betaal je bij de NS vooruit. Als de treinreis namelijk niet doorgaat ben je je geld kwijt. Sterker nog; Je moet extra betalen wil je weer thuis komen! Als ik in een restaurant iets bestel en ze leveren mij niets, dan betaal ik niet. Voor niet geleverde diensten hoeft men namelijk niet te betalen!!!. Jullie werken blijkbaar anders. Dit noem ik pure diefstal. En blijkbaar nog legale diefstal ook want de overheid zal nooit ingrijpen.

Toch volg ik via deze weg het advies op van uw personeel van de klantenservice en hoop ik dat ze mij het juiste woord heeft gegeven. Als bijlage daarom de 2 treinkaartjes: Het weekendretourtje en het enkeltje zoals vermeld in de brief.

Graag zie ik met belangstelling meer dan een reactie tegemoet,

Met vriendelijke groet,

OV pasnummer --------------
Rekeningnummer voor vergoediging: ----------------
email: -----------------
pi_77631617
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:25 schreef Diamond3d het volgende:

Waarom op een werkdag een 2e persoon gratis laten meereizen? Zodat de 2e persoon kan meehelpen met het werk wat de afgelopen dagen niet is gedaan omdat jullie niet of nauwelijks reden?

Ik snap dat deze bij de NS is uitgeprint. Heb er om moeten lachen. .
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:56:08 #132
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_77632569
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:25 schreef Diamond3d het volgende:

Overigens kwam pas later in het nieuws dat de NS alsnog de kaartjes gaat vergoeden... echter wacht ik nog steeds.
Mooi stuk
Echter ProRail is verantwoordelijk voor de sporen en niet de NS. Voor de NS is het wel degelijk overmacht, echter ik ben het er wel mee eens dat dan nog de NS de kaartjes moet vergoeden en het vervolgens maar moet regelen met ProRail.
Verder is het natuurlijk ook zo dat het spoornet van Nederland een stukje drukker is dan de rest van Europa.

Maar goed dan is het nog steeds raar dat er zo weinig treinen rijden.
2de in de Tour de BoF!
pi_77633926
Klopt... maar die 2 zitten ook steeds vinger te wijzen naar elkaar. Het lijkt de energiemarkt wel met de netbeheerder en de leverancier!
pi_77635490
Kleine 3 uur, 67km & 1 aanhouding verder is het nu tijd om te gaan douchen.

Fietsen
pi_77635572
Acer Aspire 5536G

Voor mn moeder

Wat zal ze er blij mee zijn
Alleen benieuwd of ze een beetje kan wennen aan W7
Ik zou m zo ruilen tegen mn pc iig
Wat een snelheid ik merk geen verschil
Narf!
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:31:46 #136
63192 ursel
pi_77636019
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:14 schreef FJD het volgende:
Kleine 3 uur, 67km & 1 aanhouding verder is het nu tijd om te gaan douchen.

Fietsen
Je licht vergeten??
pi_77636456
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:17 schreef Sickert het volgende:
Acer Aspire 5536G
Als je iets voor je ouders koopt is het inderdaad maar fijn dat je kwalitatief hoogstaand spul koopt
pi_77636793
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:31 schreef ursel het volgende:
Je licht vergeten??
Ik reed netjes door groen (nadat ik net op tijd was geremd omdat ik ze zag natuurlijk ) maar het fietslicht aan de andere kant gaat pas een paar tellen later op groen. dus dat vrouwtje dacht dat ik door rood reed. Naja, ze zaten toch op een snorfiets dus ik ben even op de pedalen gaan staan
pi_77636889
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:59 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik reed netjes door groen (nadat ik net op tijd was geremd omdat ik ze zag natuurlijk ) maar het fietslicht aan de andere kant gaat pas een paar tellen later op groen. dus dat vrouwtje dacht dat ik door rood reed. Naja, ze zaten toch op een snorfiets dus ik ben even op de pedalen gaan staan
!

Net zei je nog dat je m er droog hebt in geramd bij dat mokkel!
Narf!
pi_77636982
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:02 schreef Sickert het volgende:
!

Net zei je nog dat je m er droog hebt in geramd bij dat mokkel!
Tijdens het voorbijgaan Sex met mij is geen minutenlange bezigheid hoor en bij een wielerbroekje istie er zo uit
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:05:46 #141
63192 ursel
pi_77636983
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:59 schreef FJD het volgende:

[..]

Dus je bent helemaal niet aangehouden, maar gevlucht?
Boefje toch
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:22:16 #142
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_77637513
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:05 schreef ursel het volgende:

[..]

Dus je bent helemaal niet aangehouden, maar gevlucht?
Boefje toch
Nee hij kon het snorfietsje gewoon niet voor blijven
2de in de Tour de BoF!
pi_77637830
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nee hij kon het snorfietsje gewoon niet voor blijven
!

Man ik heb een heel stuk achter een invalidenkarreje gehanden en dan heb ik het over zon 40km ding en niet over een rollator
pi_77645301
JDT Wat een goal
pi_77649434
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 21:27 schreef FJD het volgende:
JDT Wat een goal
Hij ''struikelde'' en kreeg een pingel?
Narf!
pi_77657120
Billen moeten knijpen tegen de nr laatst van de comp
pi_77657123
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:40 schreef Sickert het volgende:

[..]

Hij ''struikelde'' en kreeg een pingel?
Klopt... Stekelenburg raakte hem gisteren. Hij zat in de tribune.
pi_77657348
Zondag 5 graden en zon Fietsen

Goedemorgen
pi_77657391
De zon schijnt altijd
pi_77657662
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 07:35 schreef staticdata het volgende:
De zon schijnt altijd
Met jou in m'n leven
  vrijdag 5 februari 2010 @ 08:19:24 #151
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_77657700
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 07:26 schreef FJD het volgende:
Zondag 5 graden en zon Fietsen

Goedemorgen
Vergeet Feyenoord - AZ niet
pi_77657742
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vergeet Feyenoord - AZ niet
Prios stellen maar moet prima passen hoor. Wedstrijd begint om 14:30 moet ik zorgen dat ik iets van 10u op de fiets stap ofzo.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 08:51:39 #153
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_77658197
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:23 schreef FJD het volgende:

[..]

Prios stellen maar moet prima passen hoor. Wedstrijd begint om 14:30 moet ik zorgen dat ik iets van 10u op de fiets stap ofzo.
Inderdaad prioriteiten stellen, kortom thuis zijn als Feyenoord begint
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')