Ze?quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:52 schreef FJD het volgende:
'Het is een grove fout om Tukker Nijhuis Ajax-Roda te laten
God, ze beginnen tegenwoordig zelfs voor de wedstrijd de scheids al de schuld te geven
Inderdaad maar wel jammer. Je hebt er vast plezier van gehadquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die uit sneek is al een tijdje buiten beeld.
Dit kon je nog niet echt een relatie noemen, was pas een maandje. Ze vond het wel heel leuk, maar ze kon niet zeggen dat ze verliefd was, tja en dan kun je maar 1 ding doen en dat is stoppen
Nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:59 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ze?
Ze hebben wel een punt. Het is geen toeval meer natuurlijk.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee tuurlijk nietZe zetten Nijhuis bewust op deze wedstrijd zodat hij alle op scherp staande Ajacieden een kaart kan geven, voel eens aan je voorhoofd neus
GAAAAAAPPP...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietZe zetten Nijhuis bewust op deze wedstrijd zodat hij alle op scherp staande Ajacieden een kaart kan geven, voel eens aan je voorhoofd
Ik geef louter me meningquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:55 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Wat wil je met die reactie bereiken?
En toch heb je wat gemist..quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jorrit negeer ik niet, jou wel eens
Dankquote:
Oww... zo ken ik ook nog wel wat plekjes hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar er zijn wel meerdere plekker waar een bom op mag hoor, deel van barendrecht net zo goed
Dat zou wel handig zijn. Kunnen ze gelijk die opslagtank voor de CO2 neerleggen..quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar er zijn wel meerdere plekker waar een bom op mag hoor, deel van barendrecht net zo goed
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:34 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Oww... zo ken ik ook nog wel wat plekjes hoor
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:35 schreef ursel het volgende:
Dat zou wel handig zijn. Kunnen ze gelijk die opslagtank voor de CO2 neerleggen..
Die had ik eerder verwacht van JPquote:
Jij als mod kan toch alle tussenliggende berichten verwijderen, ben je zo bij Jorrit zijn postquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen zin om terug te lezen / zoeken
Wees eens wat preciezer
Maar dan zijn al jullie posts wegquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
Jij als mod kan toch alle tussenliggende berichten verwijderen, ben je zo bij Jorrit zijn post
Alsof daar enige nuttige informatie tussen zit voor het nageslacht..quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maar dan zijn al jullie posts weg
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:19 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
GAAAAAAPPP...
De wereld is 1 politiek spelletje. Met alles. Dus doe nu niet alsof dit zo zo heel onwerkelijk klinkt.
Want het is wel heel toevallig dat uitgerekend een Twentenaar de wedstrijd ajax - roda mag fluiten, 1 wedstrijd voor twente.
Hmmmm verdacht.
Kijk ik ben het met je eens dat het niet een al te beste aanstelling is. Niet omdat hij tegen Ajax zal gaan fluiten, maar wel omdat hij het nooit goed kan doen. Je speelt de zeikers natuurlijk in de kaart met deze aanstelling.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:19 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
GAAAAAAPPP...
De wereld is 1 politiek spelletje. Met alles. Dus doe nu niet alsof dit zo zo heel onwerkelijk klinkt.
Want het is wel heel toevallig dat uitgerekend een Twentenaar de wedstrijd ajax - roda mag fluiten, 1 wedstrijd voor twente.
Hmmmm verdacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |