abonnement Unibet Coolblue
pi_77581450
quote:
'Het is een grove fout om Tukker Nijhuis Ajax-Roda te laten fluiten'

Het Nederlandse scheidsrechterskorps is verbaasd over de aanstelling van Bas Nijhuis voor de competitiewedstrijd tussen Ajax en Roda JC. De scheidsrechter woont in Enschede, zit geregeld bij Twente op de tribune en mag om die reden geen wedstrijd van de Tukkers fluiten. Met Ajax-Twente in zicht, snappen de arbiters niet dat Kuipers de thuiswedstrijd van de Amsterdammers tegen Roda mag leiden.

De Limburgers komen woensdagavond op bezoek in de Amsterdam ArenA en treffen in Jan Vertonghen, Eyong Enoh en Luis Suárez drie spelers die op scherp staan. Mochten zij door Nijhuis worden bekeurd, dan missen zij zondag de kraker met Twente, waarin Ajax voor zijn laatste Champions League-kans vecht. Ook Ismail Aissati en Toby Alderweireld kunnen zich geen gele kaart permitteren, maar zij maken geen deel uit van de selectie.

“Rien Koopman heeft met de aanstelling van Bas Nijhuis bij Ajax-Roda JC een grove fout gemaakt”, zegt een arbiter, die uit angst voor represailles van de KNVB anoniem wil blijven, in De Telegraaf. “Om hem de wedstrijd vóór Ajax-FC Twente te 'geven', terwijl er vijf Ajacieden qua gele kaarten op scherp staan, is niet slim.” De leidsman haast zich erbij te zeggen, dat hij niet twijfelt aan de integriteit van Nijhuis, maar dat de Enschedeër het nooit goed kan doen.
Wat is dat toch de laatste tijd in de media? Constant lopen ze op scheidsrechters te zeiken als het iets met Ajax te maken heeft.
Wat een faalhaas is die scheidsrechter die anoniem wil blijven. Stap dan niet naar de media maar naar je chef. Hij zal zelf wel onder een Ajaxvdekbed slapen.
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
-je webicon was 325Kb groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:44:54 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_77581469
Ja, alleen Amsterdammers mogen Ajax fluiten.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77581721
Ben allang blij dat dit geluid van de KNVB zelf komt en niet van een jankert bij een club...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_77581734
en daar gaaaan we weer

ajax bashers kom er maar in
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:05:46 #5
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_77581899
Pffff boehoehoe zeg! Wat een achterlijk gedoe. Nu heeft Ajax bij voorbaat al een vrijbrief om over de scheidsrechter te gaan net zoals afgelopen zondag.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_77581907
LoL. Alles wat met Ajax te maken heeft veranderd in onrecht, volgens hun dan
pi_77581933
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef RooieHoed het volgende:
LoL. Alles wat met Ajax te maken heeft veranderd in onrecht, volgens hun dan
Vooral voetbalzone is er goed in
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
-je webicon was 325Kb groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:08:27 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77581962
Goed idee, geef de ajacieden nu al een excuus als ze tegen Roda of tegen Twente verliezen. Alsof ze daar hulp bij nodig hebben _
Laffe huichelaar
pi_77581973
het zijn de scheidsen zelf die het aangeven hoor, wat natuurlijk helemaal verdacht is, ze geven nu dus eigenlijk gewoon open en bloot toe niet objectief te zijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_77582180
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:08 schreef HeatWave het volgende:
het zijn de scheidsen zelf die het aangeven hoor, wat natuurlijk helemaal verdacht is, ze geven nu dus eigenlijk gewoon open en bloot toe niet objectief te zijn.
Ik vraag me af of er wel een anonieme scheids is die dit heeft gezegd. Het lijkt me meer stemmingmakerij van iemand die er over heen is gevallen in de media. Zou me ook niet verbazen dat voetbalzone het zelf heeft verzonnen. Ik kan het bericht nergens anders terug vinden.
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
-je webicon was 325Kb groot, niet terugplaatsen-
pi_77582231
quote:
“Om hem de wedstrijd vóór Ajax-FC Twente te 'geven', terwijl er vijf Ajacieden qua gele kaarten op scherp staan, is niet slim.” De leidsman haast zich erbij te zeggen, dat hij niet twijfelt aan de integriteit van Nijhuis, maar dat de Enschedeër het nooit goed kan doen.
Hier maak ik op uit dat het niet de bedoeling is om te zeggen dat Nijhuis verkeerd zal gaan fluiten. Alleen mocht er iets gebeuren dan zijn ze bang dat we Nijhuis de schuld gaan geven, dus om dat voor te zijn zegt iemand dat het niet slim is om hem die wedstrijd te geven.
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:16 schreef Babovic het volgende:

[..]

Ik vraag me af of er wel een anonieme scheids is die dit heeft gezegd. Het lijkt me meer stemmingmakerij van iemand die er over heen is gevallen in de media. Zou me ook niet verbazen dat voetbalzone het zelf heeft verzonnen. Ik kan het bericht nergens anders terug vinden.
http://www.voetbalprimeur(...)x_is_grove_fout.html
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=96651
http://www.goal.com/nl/ne(...)roda-jc-is-niet-slim

Verder staan er geen bronnen bij
pi_77582247
Net als die uitzending van Studio Neus van 2 dagen geleden..... Ik snap best dat het nieuws is als Suarez een keer geen schwalbe maakt, maar om daar meteen een heel item over te maken is een beetje overdreven. Compleet met berouwvolle scheidsrechter

En dat een paar dagen na die lachwekkende wedstrijd tegen Nec.....


Welke krant stond dit in eigenlijk?
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_77582362
de scheidsrechters vertrouwen elkaars onpartijdigheid niet?

Tijd om eens goed de bezem er door te halen. Leuk klusje voor Dikkiedik Jol, die liep zich al jaren te ergeren aan de teruggaande kwaliteit van scheidsen en verdomd hij heeft nog gelijk ook.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_77582474
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:21 schreef Deetch het volgende:
de scheidsrechters vertrouwen elkaars onpartijdigheid niet?

Tijd om eens goed de bezem er door te halen. Leuk klusje voor Dikkiedik Jol, die liep zich al jaren te ergeren aan de teruggaande kwaliteit van scheidsen en verdomd hij heeft nog gelijk ook.
Zolang de grootste en populairste sport van Nederland het verst achterblijft qua techniek om de wedstrijden eerlijker te laten verlopen en hier voorlopig ook niets van wil weten, kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat men graag wil dat er af en toe wat te sjoemelen overblijft.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:25:22 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_77582508
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:24 schreef Kentoet het volgende:

[..]

Zolang de grootste en populairste sport van Nederland het verst achterblijft qua techniek om de wedstrijden eerlijker te laten verlopen en hier voorlopig ook niets van wil weten, kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat men graag wil dat er af en toe wat te sjoemelen overblijft.
Dat komt gewoon door die fossielen bij de Fifa, die willen echt helemaal niets op het gebeid van techniek.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:32:26 #16
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77582727
Op deze manier kan Nijhuis vanavond alleen maar slecht fluiten. Wat een kutstreek weer, maar het komt Ajax wel weer goed uit natuurlijk
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:35:27 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_77582847
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:32 schreef Zapper het volgende:
Op deze manier kan Nijhuis vanavond alleen maar slecht fluiten. Wat een kutstreek weer, maar het komt Ajax wel weer goed uit natuurlijk
Wat een onzin dat dit dan in het voordeel van Ajax zal uitvallen, dat is echt een soort plaatsvervangend calimeroen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:36:31 #18
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77582884
Je zult zien dat geen van die spelers nu een gele kaart zal krijgen.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_77583017
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:36 schreef Zapper het volgende:
Je zult zien dat geen van die spelers nu een gele kaart zal krijgen.
Zou mooi zijn, dan heeft Ajax meer kans om Twente punten afsnoepen .
pi_77583138
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:36 schreef Zapper het volgende:
Je zult zien dat geen van die spelers nu een gele kaart zal krijgen.
Als het terecht is, dan moeten ze gewoon een kaart krijgen.

Daar gaat dit ook om, als overtredingen rechtvaardig bestraft worden, dan hoor je niemand zeuren.
Mochten er discutabele beslissingen genomen worden, ja dat is een ander verhaal.
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:46:28 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_77583202
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:36 schreef Zapper het volgende:
Je zult zien dat geen van die spelers nu een gele kaart zal krijgen.
Dat zal allemaal wel meevallen, hij kan er in bepaalde situaties natuurlijk niet zomaar omheen omdat er een artikel in de krant heeft gestaan .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_77583628
29 oktober 2008, tijdens het duel Heracles – Ajax krijgt Luis Suarez het aan de stok met Ricky van de Bergh, deze wordt van het veld gestuurd met een rode kaart maar ook Suarez krijgt om onduidelijke reden een gele kaart en is dus geschorst voor de wedstrijd tegen FC Twente.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_77583765
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:00 schreef Ad_rem het volgende:
29 oktober 2008, tijdens het duel Heracles – Ajax krijgt Luis Suarez het aan de stok met Ricky van de Bergh, deze wordt van het veld gestuurd met een rode kaart maar ook Suarez krijgt om onduidelijke reden een gele kaart en is dus geschorst voor de wedstrijd tegen FC Twente.
Wat heeft dat met Nijhuis te maken? Liesveld floot die wedstrijd.
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
-je webicon was 325Kb groot, niet terugplaatsen-
pi_77584479
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:05 schreef Babovic het volgende:

[..]

Wat heeft dat met Nijhuis te maken? Liesveld floot die wedstrijd.
Complot in Zeist.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 3 februari 2010 @ 11:29:24 #25
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77584499
het is natuurlijk wachten tot ajax heeft verloren.
Dan is het gejank niet om aan te horen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')