Klinkt goed maar ik heb echt te weinig tijd en dat wordt alleen maar erger komende maandenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:52 schreef RudyCarell het volgende:
@ FJD! BioShock 2
Dat is jouw prioquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Inderdaad prioriteiten stellen, kortom thuis zijn als Feyenoord begint
2x nu hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
OkIk plan dat soort dingen wel om Feyenoord heen, het is toch maar 1x in de week 90 min
quote:Go to urbandictionary.com. type in your first name, copy and paste this as your status. put the first entry for your name under comments.
quote:Jasper
1. The name of the coolest fucking person alive, usually one to have sex with all of your friends' girlfriends
2. Someone with a huge penis
3. One who owns all others at everything forever
I can't believe you had sex with my girlfriend Jasper, you motherfucker! It's okay though, cuz you're Jasper.
Girl: Holy shit! That is one huge dick!
Boy: I know, I'm a Jasper.
Dude, you are such a jasper
Uitzondering op de regel wijsneusquote:
Hehe, Urban Dictionary is tof jaquote:
WTF!?!quote:
Tja probeer een 4 uur fietsen maar eens in te plannen als je tussen 12:30 en 14:30 niet wil. Zo boeiend vind ik het ook weer niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
OkIk plan dat soort dingen wel om Feyenoord heen, het is toch maar 1x in de week 90 min
Jij zet Feyenoord ook op verlies, dus in dat opzicht verbaast deze reactie me niets..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Tja probeer een 4 uur fietsen maar eens in te plannen als je tussen 12:30 en 14:30 niet wil. Zo boeiend vind ik het ook weer niet.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Klinkt goed maar ik heb echt te weinig tijd en dat wordt alleen maar erger komende maanden
Omdat ik met jou ga fotograferen poepiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
Kijk eindelijk een reden om ook een iPhone te halenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:53 schreef RudyCarell het volgende:
New Kids OTB iPhone Soundboard: nu ook in gratis variant
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hoorde jullie dat geluid ook???En gehaald??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Een ajax betaalrekening heeft natuurlijk nooi bestaan..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:07 schreef Diamond3d het volgende:
De NEM komt met een nieuwe aktie...
Elke klant die overstapt naar de NEM daarvan gaat 50 euro als sponsorgeld naar feyenoord..![]()
Kutbedrijven associeren zich graag met kutclubs ??
En aan onsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb hem een uur uitgesteld
Nu kan ik alles nog even nalopen en wat meer aandacht besteden aan de mail
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij zet Feyenoord ook op verlies, dus in dat opzicht verbaast deze reactie me niets..
Deden ze toch ook met het aantal medaiiles ofzo voor de winterspelen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:07 schreef Diamond3d het volgende:
Elke klant die overstapt naar de NEM daarvan gaat 50 euro als sponsorgeld naar feyenoord..![]()
Dat is Essent met dat svenergy gebeuren.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
Deden ze toch ook met het aantal medaiiles ofzo voor de winterspelen?
Wat wil je nu bereiken hiermee... Edit: Je zal wel een reactie willen uitlokken, ok:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:07 schreef Diamond3d het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door RudyCarell op 05-02-2010 13:05:05 ]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wat wil je nu bereiken hiermee... Edit: Je zal wel een reactie willen uitlokken, ok:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt maar meen me te herinneren dat NEM ook zoiets deed.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:39 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Dat is Essent met dat svenergy gebeuren.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wist dat je dat wel kon waarderen... Zo zonde als er niet op in gegaan wordt
![]()
Nee op MSN zeggen dat je (net als ik) vreesde dat Feyenoord geen punten over zou houden aan vorige week om vervolgens op je Voetbalpoule wel winst in te vullen is een heldendaadquote:
Winnende coach heeft altijd gelijk. Voorlopig sta jij vierde (door Frankiequote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:24 schreef ursel het volgende:
Jij zet Feyenoord ook op verlies, dus in dat opzicht verbaast deze reactie me niets..
4e alweer..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Winnende coach heeft altijd gelijk. Voorlopig sta jij vierde (door Frankie) en sta ik stijf bovenaan.
Goede reclamequote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:35 schreef staticdata het volgende:
Deden ze toch ook met het aantal medaiiles ofzo voor de winterspelen?
Zeggen is nog altijd iets anders dan het ook daadwerkelijk doen! Ik zet Feyenoord altijd op winst.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee op MSN zeggen dat je (net als ik) vreesde dat Feyenoord geen punten over zou houden aan vorige week om vervolgens op je Voetbalpoule wel winst in te vullen is een heldendaad![]()
Lief van je, maar het is Essent die een contract heeft met Svenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Goede reclameMaar ja Sven is dan ook een goed merk en Eneco is daar goed aan te binden. Met de NEM wil je je niet associëren. Stomme zet van Feyenoord wss ingegeven door de hoop op meer inkomsten.
Ik ben vroegah ook eens gebeld door die ratten. Ja ze wilde geen winst maken en daarom krijg ik absoluut de laagste prijs. Uhu
Je probeert jezelf nu te verdedigen met het argument "ik zeg het één maar ik doe het ander"?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zeggen is nog altijd iets anders dan het ook daadwerkelijk doen! Ik zet Feyenoord altijd op winst.
Nee. Het klopt dat ik heb gezegd dat de kans aanwezig is dat Feyenoord niet wint van Ajax (lijkt me vrij reëelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Je probeert jezelf nu te verdedigen met het argument "ik zeg het één maar ik doe het ander"?
Je was wel iets stelliger maar goed ik heb geen gesprekshistoriequote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee. Het klopt dat ik heb gezegd dat de kans aanwezig is dat Feyenoord niet wint van Ajax (lijkt me vrij reëel) maar ik heb nooit gezegd dat ik Feyenoord niet altijd op winst zet in de Voetbalpoule
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Je was wel iets stelliger maar goed ik heb geen gesprekshistorie
Succes met de akte!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga mezelf even een lamme hand krabbelen
@Rudy: Goeie tip. Ik ga wel even kijken denk ik
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wat wil je nu bereiken hiermee... Edit: Je zal wel een reactie willen uitlokken, ok:Ahhhh je mag op het forum ook geen mening meer geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag wel, maar je moet niet raar opkijken als er reacties komenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:25 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ahhhh je mag op het forum ook geen mening meer geven?
Das een herhaling..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:44 schreef RudyCarell het volgende:
Vanavond New Kids Tribute op Comedy Central 21.30! Kijkeh dus kut!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |