abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:18:42 #101
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77582259
Ik heb lekker gewonnen met postlengte vandaag weer

Fijn dat je mannetje goed ligt Happy!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77582390
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb lekker gewonnen met postlengte vandaag weer
Grrrrr... .... het is dat jij het bent, anders ging ik 'm nog effe editten
quote:
Fijn dat je mannetje goed ligt Happy!
Thanks! Nu hopen dat hij ook blijft liggen zo
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:24:59 #103
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77582499
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:21 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Grrrrr... .... het is dat jij het bent, anders ging ik 'm nog effe editten
[..]

Thanks! Nu hopen dat hij ook blijft liggen zo
flugel heeft gewoon nog de enrgie voor lange posts. Wij zijn al echt LLM en hebben er gewoon de puf niet meer voor

pessie met haar alternatieve bijbel
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:27:03 #104
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77582556
oh oh, kijk daar nou toch... Stelletje watjes. Die 10 tot 15 kilo extra sleep ik al sinds de pubertijd zo'n beetje mee...

Jullie ook net een paar maandjes
pi_77582577
Goedemorgen. Ook hier nog geen baby, maar wel weer gerommel.

Co_ol en Sindell, snel kindjes krijgen want dan kom ik nog boven aan het lijstje
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:31:23 #106
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77582698
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:27 schreef flugeltje het volgende:
oh oh, kijk daar nou toch... Stelletje watjes. Die 10 tot 15 kilo extra sleep ik al sinds de pubertijd zo'n beetje mee...

Ik zit al op 23 kilo extra. En jij hebt geen last van je bekken!
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:34:58 #107
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77582831
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:31 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik zit al op 23 kilo extra. En jij hebt geen last van je bekken!
Hey hey, niet te snel he... Jullie hebben hier zelf al een zware ischias bij me geconstateerd.... Ik bedoel... auauauauauauauaw * krom gaat lopen en kreunend vooruit strompelt

en nu écht naar de Hapto, tot straks dames
pi_77582856
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:27 schreef flugeltje het volgende:

Laten we geen wedstrijdje doen, want dan win ik het hoor (en dan heb je nog geluk dat ik voor mijn zwangerschap 35 kg kwijt ben geraakt)

Wel grappig trouwens dat ze tijdens mijn hele zwangerschap niet over mijn gewicht gesproken hebben. Heb wel suikertest moeten doen en groeiecho omdat ze het niet zo goed konden voelen, maar verder niet. Zal ook wel schelen omdat bloeddruk en bloedwaardes allemaal zo goed waren, maar ik was nog wel angstig in het begin dat ze de nadruk daar zo op zouden vestigen.
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:34 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Hey hey, niet te snel he... Jullie hebben hier zelf al een zware ischias bij me geconstateerd.... Ik bedoel... auauauauauauauaw * krom gaat lopen en kreunend vooruit strompelt
Ok, jij wint
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:35:38 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77582859
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:34 schreef flugeltje het volgende:

[..]

pi_77583106
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:35 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Laten we geen wedstrijdje doen, want dan win ik het hoor (en dan heb je nog geluk dat ik voor mijn zwangerschap 35 kg kwijt ben geraakt)

En dan kom ik nog altijd op de tweede plaats Flugel!
33 kilo afgevallen
En die Ischias hoef ik niet eigenlijk.....

En verder: goedemorgen
Heb wel gelezen, maar kan het niet onthouden, sorry.
Traplift, stickers, groeiecho's, gerommel..... Een grote jompel voor jullie allemaal!
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:18:45 #111
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77584170
En een voor DJ!
pi_77584188
Mama_Papa, hopelijk doet het voorwerk, ook nog iets. Dan is het in iedergeval niet voor niets.

Flugeltje, hopelijk krijg je geen ischias, maar zowel, dat je er op tijd bij bent. Hopelijk blijft je de pijn bespaard. En over het voelen van je kindje. Dat gebeurd vanzelf. Probeer er niet al te veel mee bezig te zijn

Ik las ook ergens dat happy baby, goed ligt. En nu blijven liggen!!!!!

En verder ben ik alles weer vergeten
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:39:05 #113
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77586648
Nou de hapto zag er blijkbaar geen ischias in. Hij geeft een bepaalde spier in m'n kont de schuld. Ik wist niet eens dat ik daar spieren had, dacht dat het alleen vet was Enfin, na een paar oefeningen heb ik de spier idd ontdekt en nu weet ik ook hoe ik 'm kan trainen...

Zeg uhm Fluugs, wat doe je? Ik train m'n kontspieren ja

Enne ymme, tuurlijk ben ik daar nou juist WEL mee bezig, net zoals jij nu heel erg bezig bent met het wachten op de start van de bevalling en bij ieder pijntje afvraagt of dit dan hét begin is. Hartstikke logisch allemaal. Ik wil gewoon de bevestiging dat er iets in mij zit en op dit moment kan ik die bevestiging bereiken door het ziekenhuis plat te lopen om het hartje te luisteren óf door de baby te gaan voelen. Het laatste lijkt me de beste optie

DJ, 33 kilo wat knap!!!!

Ow Asy en Happy => gewoon, omdat het kan!
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:40:51 #114
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77586707
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:39 schreef flugeltje het volgende:
Nou de hapto zag er blijkbaar geen ischias in. Hij geeft een bepaalde spier in m'n kont de schuld. Ik wist niet eens dat ik daar spieren had, dacht dat het alleen vet was Enfin, na een paar oefeningen heb ik de spier idd ontdekt en nu weet ik ook hoe ik 'm kan trainen...

Enne ymme, tuurlijk ben ik daar nou juist WEL mee bezig, net zoals jij nu heel erg bezig bent met het wachten op de start van de bevalling en bij ieder pijntje afvraagt of dit dan hét begin is. Hartstikke logisch allemaal. Ik wil gewoon de bevestiging dat er iets in mij zit en op dit moment kan ik die bevestiging bereiken door het ziekenhuis plat te lopen om het hartje te luisteren óf door de baby te gaan voelen. Het laatste lijkt me de beste optie

DJ, 33 kilo wat knap!!!!

Fijn dat het geen ischias is!
En wat zul jij straks een strakke bips hebben!

terug
pi_77586896
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:39 schreef flugeltje het volgende:

DJ, 33 kilo wat knap!!!!

Nou ja, het was alleen goed bedoelt hoor.
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:48:11 #116
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77586955
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:46 schreef ymme het volgende:

[..]

Nou ja, het was alleen goed bedoelt hoor.
Whoooo hormonen terug het hok in!!!

Lees het nou nog eens, maar dan met vrolijkere insteek....

Juist ja...
pi_77587006
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:48 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Whoooo hormonen terug het hok in!!!

Lees het nou nog eens, maar dan met vrolijkere insteek....

Juist ja...
Sorry dan
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:51:24 #118
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77587069
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:49 schreef ymme het volgende:

[..]

Sorry dan
Er zit geen lading achter, als je het naleest zie je dat ook... Dat is het nou juist bij ons zwangere vrouwen, de insteek die we zelf meenemen brengen we over op de ander...

Mijn hormonsters maken me juist heel erg hyper, dus ubervrolijk. Is ook best eng voor m'n omgeving
pi_77587201
Hier nog geen baby
Tenminste niet buiten de buik

Denk dat er wel een paar gaan voorpiepen hoor, Ymme, M_P en Octo zijn zo hard aan het rommelen...

Flugel doet aan bilgymnastiek, strakke billen zijn natuurlijk altijd okay
pi_77588630
We willen hier dat het gaat rommelen.
Maar goed het is aan het indalen, maar verder nog geen actie...

We hebben al wel de traktatie voor N voor op school opgehaald. Wel erg leuk geworden.

Hmm ook lastig dat ik altijd rekening moet houden dat ik in de buurt ben (van thuis).
Maar goed het zij zo.

38 wkn
♥ K, N, R en F ♥
pi_77588921
Sticker
Jona volledig ingedaald (de verloskundige gaf de weeën van vrijdag de schuld ) en alles verder prima!

En... Kijk wat hier staat sinds twee dagen

pi_77589138
Lekker knus Free!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77590186
Scorp, zo leuk is dat rommelen niet hoor. De verloskundige zegt dat het dan alsnog wel weken kan duren. En het geeft best wel onrust omdat het steeds maar weer de vraag is of het door gaat zetten. Maar goed, 38 weken is natuurlijk ook al 2 weken voor uitgerekende datum dus spannend is het sowieso wel.

Wat leuk zo'n co-sleeper, Freecell Heeft Leander zijn eigen kamertje nu?

Dames met pre-zwangerschaps gewichtsverlies: ik win -48 kilo (mbv gastric bypass)
pi_77590338
Leander heeft een eigen kamertje inderdaad De baby ook hoor, maar die slaapt toch eerst even bij ons
pi_77590563
Dat ziet er knus uit Freecell!

(matige tvp)
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:37:59 #126
259886 pessie
pi_77591516
Freecell!! Je hebt de co-sleeper klaar staan voordat de baby komt

En fluugs met strakke billen (fietsen werkt ook volgens mn man).

En ik heb met mn schoonzus een beetje een lijstje geprobeerd te maken met wat ik van haar kan lenen en van anderen en wat ik zelf ga kopen Moet ik er ook opzetten dat ik een babykamer moet? (Heb de maxicosi er al wel op gezet én afgevinkt ).
pi_77592363
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:04 schreef octopussy het volgende:
Dames met pre-zwangerschaps gewichtsverlies: ik win -48 kilo (mbv gastric bypass)

Freecell: wat een knusse boel daar! Baby is welkom!

Sticker hier!
Vk lag in een deuk omdat ik in t-shirt binnen kwam: "Jeetje, jij bent echt zwanger als je het zo warm hebt"
Alleen ligt baby nu op een zenuw, beetje irritant......
pi_77594076
Rust nemen zeggen jullie? Ik heb vandaag drie uur vergaderd en ben dan met een collega rustig gaan eten in het centrum van Brussel. Héérlijk... heel erg op het gemak, gewoon bijkletsen (het is een collega die op een andere locatie werkt, dus we zien elkaar maar om de 6 weken op vergaderingen). Eigenlijk echt iets typisch om te doen tijdens zwangerschapsverlof ipv tijdens het werken

En meldplicht? Ah, ik beval maar op 8 maart, hoor Ik heb nog een paar weken de tijd (maar nee, idd, vermoedelijke datum is 23 februari ) en nee ik kan me helemaal niet voorstellen dat ik opeens in die meldplicht ben gerold
pi_77595126
Wat helpt tegen maagzuur, als je geen rennies hebt ed...
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:13:55 #130
259886 pessie
pi_77595152
Leo dat klinkt echt heerlijk rustig! En wat betreft die meldplicht, je hebt em echt!

Sticker voor DJ
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:14:12 #131
259886 pessie
pi_77595159
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:13 schreef Ticootje het volgende:
Wat helpt tegen maagzuur, als je geen rennies hebt ed...
vanillevla
pi_77595242
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:14 schreef pessie het volgende:

[..]

vanillevla
Ja, en stel je voor dat je op je werk zit...
pi_77595248
Zo, hier nog even een paar uurtjes geslapen, gewoon omdat het kan en ik dan vanavond nog wat energie over heb als hubby weer thuis is

Octo, dat zijn veel verloren kilo's

Free, wat is ie gaaf geworden en lekker knus hoor! fijn dat je ook weer een sticker hebt

Verder voor al het overige goede nieuws!
pi_77595314
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja, en stel je voor dat je op je werk zit...
collega's vragen of ze rennies bij zich hebben
pi_77595524
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:17 schreef happyme28 het volgende:

[..]

collega's vragen of ze rennies bij zich hebben
Oeh, en stel je voor dat er niemand weet dat er een collega midner is in de maanden augustus, sptember en oktober enzo..
pi_77595686
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oeh, en stel je voor dat er niemand weet dat er een collega midner is in de maanden augustus, sptember en oktober enzo..
doorbijten tot 5 uur?
pi_77595706
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:26 schreef DJRandall het volgende:

[..]

doorbijten tot 5 uur?
Yep... Ik vrees hetzelfde.
pi_77596314
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:22 schreef Ticootje het volgende:
Dan zeg je dat je je niet zo lekker voelt en denkt dat je "iets" hebt "opgelopen".
Daar is niets aan gelogen tenslotte.
pi_77596344
nou die 15 minuutjes kunnen nog wel.
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:57:15 #140
259886 pessie
pi_77596891
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:43 schreef Ticootje het volgende:
nou die 15 minuutjes kunnen nog wel.
... En langs de drogist voor Rennies zodat je dit niet nog eens hebt

En manlief is op cursus dus pizza als diner
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:04:48 #141
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77597184
freecell, wat knus!

En ik heb de test doorstaan
Ik kan veilig met baby's omgaan... Thomas van Ca.ra was even hier en heeft zich hartstikke lief gedragen. Enige probleem is nu dat ik niks gedaan kreeg behalve dan de hele tijd Thomas aan het lachen maken en nu krijgt mijn man alweer te laat zijn eten
pi_77598252
Whehe Asy
Maar zo groot als Thomas worden ze niet geboren hoor Moeten ze eerst een tijdje voor groeien

En ik vind het ook knus
Nu even weer afgekoppeld zodat de vlos er met de bevalling beter bij kan
pi_77599903
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:04 schreef Asyniur het volgende:
freecell, wat knus!

En ik heb de test doorstaan
Ik kan veilig met baby's omgaan... Thomas van Ca.ra was even hier en heeft zich hartstikke lief gedragen. Enige probleem is nu dat ik niks gedaan kreeg behalve dan de hele tijd Thomas aan het lachen maken en nu krijgt mijn man alweer te laat zijn eten
Jij ontaarde vrouw

Ik moet ook nog beginnen met koken. Manlief is aan het overwerken en ik wacht op hem.
Ik heb nu wel mooi de naamslingers af die ik wilde maken. Op mijn nieuwe naaimachine....
Heb nu een jongens- en meisjesversie. Maar de ene is veeeeel mooier en nu zit ik te twijfelen om de ander helemaal opnieuw te maken.....
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:22:34 #144
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77599987
Freecell wat super lief dat bedje zo (Moeders zei dat ook trouwens )
DJRandall heeft weer een sticker te pakken

Verder lijkt het gerommel weer weg te zijn... Heb net weer 2 uurtjes geslapen, mn meisje is hyper actief aan het schoppen, draaien en doen. Dacht toch echt dat het na gisteren door zou zetten..
Morgen naar de VK en maar hopen dat het gerommel goed voorwerk is
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_77600177
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:22 schreef mama_papa het volgende:
Freecell wat super lief dat bedje zo (Moeders zei dat ook trouwens )
DJRandall heeft weer een sticker te pakken

Verder lijkt het gerommel weer weg te zijn... Heb net weer 2 uurtjes geslapen, mn meisje is hyper actief aan het schoppen, draaien en doen. Dacht toch echt dat het na gisteren door zou zetten..
Morgen naar de VK en maar hopen dat het gerommel goed voorwerk is
pi_77601019
Hier nog steeds een baby in de buik

Vanaf 4 uur vanmiddag lijkt het toch wel serieus te rommelen steeds harde buiken en pijntjes

Hopelijk zet het door vanavond/vannacht.
pi_77601456
mama-papa: het voorwerk doet vast wel wát mbt tot indalen of verweken

Oeh Cool, spannend! Succes daar!

Hier hele actieve baby, dat heb ik altijd na de vlos, vooral als ze even gevoeld heeft hoe de ligging was. Had ik de vorige zwangerschap ook Mijn baby's houden niet van gepeuter aan hun hoofdje
pi_77601703
Goed,
Laat ik mijzelf ook maar weer eens melden hier.
Ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk mee te lurken, maar ja, het gaat af en toe allemaal zóó snel hier.

In ieder geval, morgen 25 weken zwanger En dat betekent ook dat ik nog maar 9 weken moet werken! Whoehoe!
M'n lief is afgelopen weken vrij geweest in verband met vorst, en is dus heel lief bezig geweest met de kinderkamer. Op één muur hebben we een berg met ondergaande zon met blauwe lucht en lief klein wolkje. Het ziet er echt heel gaaf uit.
Over 4 weken komen de meubeltjes en de kinderwagen. En het wiegje staat al in onze slaapkamer (die moet alleen nog even opnieuw bekleed worden).

Ik zie dat het druk wordt met verse baby's komende maand. Laten we hopen dat ze niet te lang op zich laten wachten!
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_77604992
Hey Baldria long time no see...
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:02:54 #150
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_77609308
Op de tweede dag van de tweede maand van het jaar tweeduizendentien is om twee over half twee 's middags onze prachtige dochter geboren! (Dus, op 02-02-2010 om 13.32)

Ze weegt 450 gram en is geboren na 26+4 weken zwangerschap. Ze is geboren met behulp van een spoedkeizersnede omdat ze het benauwd kreeg in mijn baarmoeder.
Ze huilde toen ze er uit was en ze probeerde meteen zelf te ademen!

Tot nu toe doet ze het goed. Ze wordt beademd etc. maar tot nu toe is ze stabiel en laat ze zien dat ze er voor kan en wil vechten! De artsen geven haar een goede kans, maar ze is natuurlijk erg klein en kwetsbaar.
Ik probeer haar te helpen door borstvoeding te geven; de eerste druppels heeft ze inmiddels binnen.

De komende tijd blijft ontzettend spannend. Wij zijn voorbereid op het ergste maar gaan van het positieve uit.
In het babietjestopic zal ik, wanneer ik tijd heb, updates posten. Als er flink wat tijd tussen updates zit hoeft dat niet meteen iets slechts te betekenen! Bedankt voor jullie support tot nu toe!

PS: Haar naam is niet geheim maar zet ik liever niet zo neer. Ik heb er geen bezwaar tegen iemand haar naam te PM' en zodat die persoon het eventueel weer door kan geven aan andere geïnteresseerden. Zijn er vrijwilligers?
A grand adventure has begun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')