Grrrrr...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb lekker gewonnen met postlengte vandaag weer
Thanks! Nu hopen dat hij ook blijft liggen zoquote:Fijn dat je mannetje goed ligt Happy!
flugel heeft gewoon nog de enrgie voor lange posts. Wij zijn al echt LLM en hebben er gewoon de puf niet meer voorquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Grrrrr....... het is dat jij het bent, anders ging ik 'm nog effe editten
![]()
[..]
Thanks! Nu hopen dat hij ook blijft liggen zo
Ik zit al op 23 kilo extra. En jij hebt geen last van je bekken!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:27 schreef flugeltje het volgende:
oh oh, kijk daar nou toch... Stelletje watjes. Die 10 tot 15 kilo extra sleep ik al sinds de pubertijd zo'n beetje mee...
Jullie ook net een paar maandjes![]()
Hey hey, niet te snel he... Jullie hebben hier zelf al een zware ischias bij me geconstateerd.... Ik bedoel... auauauauauauauaw * krom gaat lopen en kreunend vooruit strompeltquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zit al op 23 kilo extra. En jij hebt geen last van je bekken!
Laten we geen wedstrijdje doen, want dan win ik het hoor (en dan heb je nog geluk dat ik voor mijn zwangerschap 35 kg kwijt ben geraakt)quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:27 schreef flugeltje het volgende:
oh oh, kijk daar nou toch... Stelletje watjes. Die 10 tot 15 kilo extra sleep ik al sinds de pubertijd zo'n beetje mee...
Jullie ook net een paar maandjes![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hey hey, niet te snel he... Jullie hebben hier zelf al een zware ischias bij me geconstateerd.... Ik bedoel... auauauauauauauaw * krom gaat lopen en kreunend vooruit strompelt
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hey hey, niet te snel he... Jullie hebben hier zelf al een zware ischias bij me geconstateerd.... Ik bedoel... auauauauauauauaw * krom gaat lopen en kreunend vooruit strompelt
En dan kom ik nog altijd op de tweede plaats Flugel!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Laten we geen wedstrijdje doen, want dan win ik het hoor (en dan heb je nog geluk dat ik voor mijn zwangerschap 35 kg kwijt ben geraakt)
Fijn dat het geen ischias is!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:39 schreef flugeltje het volgende:
Nou de hapto zag er blijkbaar geen ischias in. Hij geeft een bepaalde spier in m'n kont de schuld. Ik wist niet eens dat ik daar spieren had, dacht dat het alleen vet wasEnfin, na een paar oefeningen heb ik de spier idd ontdekt en nu weet ik ook hoe ik 'm kan trainen...
Zeg uhm Fluugs, wat doe je? Ik train m'n kontspieren ja
Enne ymme, tuurlijk ben ik daar nou juist WEL mee bezig, net zoals jij nu heel erg bezig bent met het wachten op de start van de bevalling en bij ieder pijntje afvraagt of dit dan hét begin is. Hartstikke logisch allemaal. Ik wil gewoon de bevestiging dat er iets in mij zit en op dit moment kan ik die bevestiging bereiken door het ziekenhuis plat te lopen om het hartje te luisteren óf door de baby te gaan voelen. Het laatste lijkt me de beste optie
DJ, 33 kilowat knap!!!!
Ow Asy en Happy =>gewoon, omdat het kan!
Nou ja, het was alleen goed bedoelt hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:39 schreef flugeltje het volgende:
Nou de hapto zag er blijkbaar geen ischias in. Hij geeft een bepaalde spier in m'n kont de schuld. Ik wist niet eens dat ik daar spieren had, dacht dat het alleen vet wasEnfin, na een paar oefeningen heb ik de spier idd ontdekt en nu weet ik ook hoe ik 'm kan trainen...
Zeg uhm Fluugs, wat doe je? Ik train m'n kontspieren ja
Enne ymme, tuurlijk ben ik daar nou juist WEL mee bezig, net zoals jij nu heel erg bezig bent met het wachten op de start van de bevalling en bij ieder pijntje afvraagt of dit dan hét begin is. Hartstikke logisch allemaal. Ik wil gewoon de bevestiging dat er iets in mij zit en op dit moment kan ik die bevestiging bereiken door het ziekenhuis plat te lopen om het hartje te luisteren óf door de baby te gaan voelen. Het laatste lijkt me de beste optie
DJ, 33 kilowat knap!!!!
Ow Asy en Happy =>gewoon, omdat het kan!
Whoooo hormonen terug het hok in!!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:46 schreef ymme het volgende:
[..]
Nou ja, het was alleen goed bedoelt hoor.
Sorry danquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Whoooo hormonen terug het hok in!!!
Lees het nou nog eens, maar dan met vrolijkere insteek....
Juist ja...
Er zit geen lading achter, als je het naleest zie je dat ook... Dat is het nou juist bij ons zwangere vrouwen, de insteek die we zelf meenemen brengen we over op de ander...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |