quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:04 schreef octopussy het volgende:
Dames met pre-zwangerschaps gewichtsverlies: ik win-48 kilo (mbv gastric bypass)
vanillevlaquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:13 schreef Ticootje het volgende:
Wat helpt tegen maagzuur, als je geen rennies hebt ed...
Ja, en stel je voor dat je op je werk zit...quote:
collega's vragen of ze rennies bij zich hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, en stel je voor dat je op je werk zit...
Oeh, en stel je voor dat er niemand weet dat er een collega midner is in de maanden augustus, sptember en oktober enzo..quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
collega's vragen of ze rennies bij zich hebben
doorbijten tot 5 uur?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oeh, en stel je voor dat er niemand weet dat er een collega midner is in de maanden augustus, sptember en oktober enzo..
Yep... Ik vrees hetzelfde.quote:
Dan zeg je dat je je niet zo lekker voelt en denkt dat je "iets" hebt "opgelopen".quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:22 schreef Ticootje het volgende:
Oeh, en stel je voor dat er niemand weet dat er een collega midner is in de maanden augustus, sptember en oktober enzo..
... En langs de drogist voor Rennies zodat je dit niet nog eens hebtquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:43 schreef Ticootje het volgende:
nou die 15 minuutjes kunnen nog wel.
Jij ontaarde vrouwquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:04 schreef Asyniur het volgende:
freecell, wat knus!![]()
En ik heb de test doorstaan![]()
Ik kan veilig met baby's omgaan... Thomas van Ca.ra was even hier en heeft zich hartstikke lief gedragen. Enige probleem is nu dat ik niks gedaan kreeg behalve dan de hele tijd Thomas aan het lachen maken en nu krijgt mijn man alweer te laat zijn eten
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:22 schreef mama_papa het volgende:
Freecell wat super lief dat bedje zo(Moeders zei dat ook trouwens
)
DJRandall heeft weer een sticker te pakken![]()
Verder lijkt het gerommel weer weg te zijn... Heb net weer 2 uurtjes geslapen, mn meisje is hyper actief aan het schoppen, draaien en doen. Dacht toch echt dat het na gisteren door zou zetten..
Morgen naar de VKen maar hopen dat het gerommel goed voorwerk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |