per saldo krimpt je maag daar wel van, omdat je steeds kleinere beetjes eet ipv 1 grote hoeveelheid. dat verschil kun je al best snel gaan merkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Ik kon 'savonds echt veeeel eten, maar dat kwam ook omdat ik bijna geen tussendoortjes nam, of gewoon at zodra ik honger had. Een totaal ander ritme dus. Nu neem je verantwoord steeds een beetje en verdeel je het over de dag. Denk dat dat ook scheelt
Die 7 boterhammen he, wat voor beleg mag daar op?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dit was t vrouwenlijstje...
mannen
7 boterhammen
2 stuks fruit, 200 gram groenten
3 glazen (450 ml) zuivel
1,5 plak kaas
125 gram vlees/vis/vleesvervangers, vleeswaren
5 aardappels (250 gram), 5 opscheplepels rijst/pasta macaroni (250 gram gaar gewicht, is ongeveer 100-125 gram rauw)
sporten heb ik nog steeds niet echt opgepaktquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:51 schreef Sarabi het volgende:
Gaat goed Candygirl!
Morgen mag ik weer wegen.....achja wel 3uur gesport deze week, we zullen zien
Grappigquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:54 schreef candygirl het volgende:
[..]
sporten heb ik nog steeds niet echt opgepakt![]()
dit terwijl ik notabene werk in een sportschool,weliswaar als receptie miep maar dan nog
quote:Het dieetboek 'Gezond slank met dr. Frank' staat na twee weken al op de eerste plaats in de officiële boekentop 60.
Met periodes wel, maar dat zwakt vlug weer af.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Grappigmaar nog geen motivatie gevonden om zelf te gaan sporten?
soort sonja bakker qua hoeveelheden (onder de duizend calorieën vaak) en culinaire inspiratie (ei met rookvlees, bloemkool met tartaar, tonijn met worteltjes) alleen dan absoluut zonder carbs en fruit. en hij pusht eiwitshakes. ik zou t hem haar flink afraden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn zus overweegt het DrFrank dieet te gaan volgen.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar als ik even zo snel de nieuwitems scan lijkt het de nieuwste hype te zijn.
Iemand hier ervaring?
[..]
Ja, dat begrijp ik ook welquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:20 schreef candygirl het volgende:
[..]
Met periodes wel, maar dat zwakt vlug weer af.
toch krijg ik iedere wel zin om te gaan, als ik andere mensen het zie doen.
Maarja dan ben ik aant werk, en als ik dan klaar ben dan wil ik niet meer haha
Komt wel weer
das wel een teleurstelling maar idd zo kan je niet rennen natuurlijk! misschien voel je je morgen beter?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:13 schreef omearos het volgende:
![]()
Heb ik netjes mijn sporttas mee naar stage, ben ik de hele dag al benauwd en aan het hoesten
mag ik niet hardlopen
![]()
Meh, na de mislukte les van woensdag had ik juist zo'n zin om weer te rennen. Soms word ik zo moe van mijn tegenwerkende lichaam
Oh ja, daar zou ik ook niet aan gaan beginnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:03 schreef lezzer het volgende:
Ik heb ook gekeken naar die Dr Frank, maar ik kwam elke keer weer uit bij allerlei poeders die je moest bestellen. Dan haak ik altijd af eigenlijk.
en ik heb een bmi van 40 en post juist voornamelijk in slankquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:21 schreef Sarabi het volgende:
Welkom Floor-Sofie, succes!
En Candygirl je kan altijd in beide topics meepostenik heb gekozen om weer naar dit topic te komen
Het is toch anders afvallen als je met een bmi van 30+ bent begonnen
Net nog even half uurtje op de crosstrainer gestaan, dus redelijk veel gesport deze week
Ja, tuurlijk is dat persoonlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en ik heb een bmi van 40 en post juist voornamelijk in slankdus t ligt er maar net aan waar je je prettig voelt - ik vind dit topic ook gezellig hoor, dat bedoel ik niet!
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:36 schreef Floor-Sofie het volgende:
hoe ik het aan ga pakken:
snack uit de kast bannen!
meer bewegen
water drinken
heb ik vaker gedaan en dat ging goed, kilo's vlogen eraf..
ooit woog ik 65 kg bij 1m76, samenwonen was + 20 kilo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |