Ok, we hebben een gekleurde bril.. maar ik ben bang dat door die van jou weinig licht meer valt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het had een gelijkspel moeten zijn bedoel je.
Vond PSV net als bij ons thuis erg tegen vallen.
Ik kreeg hem een paar dagen geleden binnenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kreeg vandaag een mooie gratis sjaal van de supportersvereniging thuisgestuurd.
3 punten binnen, maar had wel wat dikker qua scoren mogen uitvallen
En jij had een blinddoek op zeker toen Mertens onderuit werd gehaald in het strafschopgebied door Affelay bij een 1-1 stand ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:24 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ok, we hebben een gekleurde bril.. maar ik ben bang dat door die van jou weinig licht meer valt.
was niet in het strafschop gebied.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En jij had een blinddoek op zeker toen Mertens onderuit werd gehaald in het strafschopgebied door Affelay bij een 1-1 stand ?
Was erin hoor, net duidelijk te zien in de herhaling tijdens het interview met Du Chatinier.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was niet in het strafschop gebied.
En verder had Vorm diep en diep rood moeten krijgen
Klopt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Was erin hoor, net duidelijk te zien in de herhaling tijdens het interview met Du Chatinier.
dan wil ik hem nog een keer zien, want dan heb ik het gewoon niet goed gezienquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Was erin hoor, net duidelijk te zien in de herhaling tijdens het interview met Du Chatinier.
hij is net weer goed opgestart volgens mijquote:
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:37 schreef FL_Freak het volgende:
Kutwedstrijd, maar prachtgoal van Engelaar
Nou...quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:34 schreef mediaconsument het volgende:
En de trein dendert door.
Inderdaad. Ik snap er ook niks van. Als ze gewoon waren blijven drukken waren ze al snel op 2-0 gekomen en was het gespeeld. Dat er tegen 10 man een extra verdediger wordt ingebracht zegt alles...quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:37 schreef FL_Freak het volgende:
Kutwedstrijd, maar prachtgoal van Engelaar
2 keer nog wel ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt.
Maar Utrecht had 2x rood moeten hebben. Staan we gelijk qua foutieve beslissingen.
Ik denk dat hij bedoelt: de 2x geel van Keller + de rode kaart voor Vorm(doorgebroken speler, hij heeft zelf ook gezegd dat hij geluk heeft gehad dat hij geen rood er voor kreeg..)quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
2 keer nog wel ?
Ach, we hebben verloren, next.
Manolev was helemaal niet doorgebroken, Van Dijk was alweer langszij gekomen omdat Manolev inhield toen Vorm kwam, Vorm had rood kunnen krijgen omdat ie de bal helemaal niet raakte.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:27 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt: de 2x geel van Keller + de rode kaart voor Vorm(doorgebroken speler, hij heeft zelf ook gezegd dat hij geluk heeft gehad dat hij geen rood er voor kreeg..)
Bij mij lag die gister ook in mn voortuinquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kreeg vandaag een mooie gratis sjaal van de supportersvereniging thuisgestuurd.
3 punten binnen, maar had wel wat dikker qua scoren mogen uitvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |