Ondanks het feit dat ik ook er graag een spits bij had gezien, ben ik ook blij dat er geen "Archie Thompson" aankoop gedaan is...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:02 schreef Rucebo het volgende:
Geen nieuwe spits. En er zijn drie spitsen vertrokken in de winterstop (alhoewel Manco toch nooit speelde). Geen goede zaak...
Inderdaad... van de basisspelers van afgelopen zondag zijn er 5 spelers met 7 goals of meer(verdeeld over alle competities).. dus ik zie het probleem ook niet zo...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:58 schreef de_boswachter het volgende:
Tsjongejonge wat een gepaniekeer weer![]()
![]()
Alsof onze spelers nu ineens NIET meer kunnen scoren
Komende 4 wedstrijden moeten "gewoon" 10-12 punten zijn.
Que?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:07 schreef de_boswachter het volgende:
TerugVindPahlplatz
quote:
quote:
Is toch mooi.. 20 miljoen op de tribune daarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]Sulejmani meteen ook oppikken en hem weer groots maken?
Pahlplatz en gecharmeerd?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Que?
Al zouden we best een speler van het niveau Pahlplatz kunnen gebruiken op dit moment, ik was destijds best gecharmeerd van zijn spel.
Pahlplatz is er bij mij niet een waarvan de acties zijn blijven hangen in mijn geheugenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pahlplatz en gecharmeerd?
Ik heb zelden zo'n houten klaas gezien op een veldMet zijn ingestudeerde passeeracties.
Och, zit er dik in dat we morgen weer nieuw puntverlies hebben om over te praten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:14 schreef Lemming22 het volgende:
En morgen alwéér een wedstrijd. Het gaat wel snel zo, weinig tijd om na te praten over het puntverlies
We hebben geluk dat Utrecht ook niet in lekkere doen is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Och, zit er dik in dat we morgen weer nieuw puntverlies hebben om over te praten.
quote:Oostenrijker Marcel Ritzmaier naar PSV
02 februari 2010 16:00
PSV heeft de Oostenrijkse jeugdinternational Marcel Ritzmaier (16) vastgelegd. De linksbenige speler tekende een contract dat hem tot 2012 aan PSV verbindt. Ritzmaier is afkomstig van SK Austria Kärnten. Hij wordt toegevoegd aan de selectie van Jong PSV, die onder leiding staat van coach Anton Janssen en koploper is in de beloften-eredivisie.
Jeugdinternational
Ritzmaier (22 april 1993) is international van Oostenrijk onder 18 jaar en staat te boek als een talentvolle speler. Hij speelde ook al in het eerste elftal van SK Austria Kärnten en namens Oostenrijk onder 16 en 17 jaar. Ritzmaier tekende in Eindhoven tot de zomer van 2012.
Niet je vriendin?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
2-0 idd. Ik zet mijn auto erop in
Dat is waar maar zij hoeven ook niet te winnen, PSV móét winnen. En daarvoor moet je scoren. En dat is geen zekerheid bij PSV.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
We hebben geluk dat Utrecht ook niet in lekkere doen is.
Het wordt morgen heel belangrijk om redelijk snel te scoren anders gaat het item opzich worden
Het rendement uit de kansen moet zeker omhoog, anders gaan we echt nog veel meer punten laten liggen, vrees ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is waar maar zij hoeven ook niet te winnen, PSV móét winnen. En daarvoor moet je scoren. En dat is geen zekerheid bij PSV.
quote:
quote:Eredivisie: 'Salcido tegen FC Utrecht weer in basis PSV'
In de topper van woensdag tussen PSV en FC Utrecht krijgt PSV’er Carlos Salcido zijn vierde basisplaats op een rij, weet VI. De Mexicaan neemt waarschijnlijk nu plaats op de linksbackpositie, aangezien Erik Pieters wegens overbelasting niet beschikbaar is. Het duel met de Domstedelingen had voor Pieters anders een weerzien geworden met de club waar hij tussen 2006 en 2008 zelf speelde.
De 29-jarige Salcido was de afgelopen drie seizoenen telkens basisspeler in Eindhoven en kwam daarin tot 94 duels. Dit seizoen speelde hij pas zeven wedstrijden.
quote:Rol Van Raaij bij PSV uitgespeeld
EINDHOVEN - Harry van Raaij heeft zijn functie binnen het stichtingsbestuur van PSV neergelegd. De oud-voorzitter van de club uit Eindhoven kreeg een verschil van mening met president-commissaris Frits Schuitema en besloot daarop de eer aan zichzelf te houden. Hij heeft nu geen officiële functie meer bij PSV.
,,Als je zolang op verschillende posities met een club verbonden bent geweest, wil je de banden niet op deze wijze verbreken'', bevestigde een teleurgestelde Van Raaij het bericht in De Telegraaf van woensdag. ,,Maar dit is blijkbaar de manier hoe er nu met elkaar wordt omgegaan. Ik wil het verleden zeker niet verheerlijken, maar dat ging vroeger toch wel wat anders.''
Van Raaij en Schuitema waren het al langer niet eens over de manier van leidinggeven. Toen Van Raaij een tegenvoorstel deed over iets waar hij zich niet in kon vinden, werd dat niet gewaardeerd en werd er aangestuurd op zijn vertrek.
,,Ik houd er niet zo van als een commissaris op de stoel van de directie wil gaan zitten. Maar het is erg jammer. Ik bleef al lange tijd op afstand en werd ook niet overal bij betrokken. Maar ik denk dat ik zeker nog een goed klankbord voor PSV had kunnen zijn.
Zo gaat het blijkbaar als je liever meelopers dan tegenstrevers hebt. Gelukkig bewaar ik wel hele goede herinneringen aan mijn afscheid als voorzitter en ook aan de supporters en andere mensen bij PSV.''
De oud-preses vertrok vorig jaar november al uit het bestuur. Hij verzocht Schuitema om dit niet naar buiten te brengen. ,,Dit hadden we duidelijk afgesproken, maar helaas is deze afspraak ook geschonden.
Er zijn ook geen pogingen ondernomen om mij in het bestuur te houden. Maar ik denk dat ik een goede beslissing heb genomen. Ik blijf ook zeker naar de wedstrijden van PSV gaan.''
Schuitema heeft ook al zelf aangegeven dat hij juist wíl dat de RvC meer inspraak in de beleidszaken krijgt. Goh, wie roept er ook al weer al jaren dat de RvC op meer macht uit is? (hint, z'n naam begint met een G en eindigt op 'r'quote:
Hopelijk komen ze in de zomer terugquote:'PSV wees deadline-bod op Salcido af'
PSV had maandag kort voor het verstrijken van de transferdeadline de kans Carlos Salcido te verkopen. Het wees een bod van Paris Saint-Germain echter van de hand, weet Le Parisien.
PSG meldde zich op het allerlaatste moment in Eindhoven. Of het om een tijdelijke of permanente transfer ging is niet bekend, maar PSV gaf aan dat over een vertrek van de Mexicaanse verdediger niet te praten viel.
Salcido is bezig aan zijn vierde jaar als speler van PSV. De 29-jarige international startte in Eindhoven als centrumverdediger, maar is inmiddels de vaste linksback van trainer Fred Rutten. Hij is in het bezit van een doorlopende verbintenis.
Vaste linksback, ook 3 wedstrijden jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:39 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze in de zomer terug.
Overbelast, dus die hikt waarschijnlijk tegen een blessure aan. Goed om te zien dat de medische staf op dat vlak lijkt te functionerenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom speelt Pieters opeens niet meer ?
Hij deed het toch gewoon prima.
ff teruglezenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom speelt Pieters opeens niet meer ?
Hij deed het toch gewoon prima.
je was niet de enige die dat beweerd hequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schuitema heeft ook al zelf aangegeven dat hij juist wíl dat de RvC meer inspraak in de beleidszaken krijgt. Goh, wie roept er ook al weer al jaren dat de RvC op meer macht uit is? (hint, z'n naam begint met een G en eindigt op 'r').
Het is iig een recept voor rampspoed als een controlerend orgaan dat zichzelf aan mag stellen zich actief met het beleid gaat bemoeien. Want wie controleert de controleur? Juist, niemand.
Zoiets kan heel lang goed gaan maar Schuitema en zijn Timmerkliek komen al jaren over als oude mannetjes die gewoon niet van het pluche af willen.
Het had een gelijkspel moeten zijn bedoel je.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
3 punten binnen, maar had wel wat dikker qua scoren mogen uitvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |