Ok, we hebben een gekleurde bril.. maar ik ben bang dat door die van jou weinig licht meer valt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het had een gelijkspel moeten zijn bedoel je.
Vond PSV net als bij ons thuis erg tegen vallen.
Ik kreeg hem een paar dagen geleden binnenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kreeg vandaag een mooie gratis sjaal van de supportersvereniging thuisgestuurd.
3 punten binnen, maar had wel wat dikker qua scoren mogen uitvallen
En jij had een blinddoek op zeker toen Mertens onderuit werd gehaald in het strafschopgebied door Affelay bij een 1-1 stand ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:24 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ok, we hebben een gekleurde bril.. maar ik ben bang dat door die van jou weinig licht meer valt.
was niet in het strafschop gebied.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En jij had een blinddoek op zeker toen Mertens onderuit werd gehaald in het strafschopgebied door Affelay bij een 1-1 stand ?
Was erin hoor, net duidelijk te zien in de herhaling tijdens het interview met Du Chatinier.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was niet in het strafschop gebied.
En verder had Vorm diep en diep rood moeten krijgen
Klopt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Was erin hoor, net duidelijk te zien in de herhaling tijdens het interview met Du Chatinier.
dan wil ik hem nog een keer zien, want dan heb ik het gewoon niet goed gezienquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Was erin hoor, net duidelijk te zien in de herhaling tijdens het interview met Du Chatinier.
hij is net weer goed opgestart volgens mijquote:
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:37 schreef FL_Freak het volgende:
Kutwedstrijd, maar prachtgoal van Engelaar
Nou...quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:34 schreef mediaconsument het volgende:
En de trein dendert door.
Inderdaad. Ik snap er ook niks van. Als ze gewoon waren blijven drukken waren ze al snel op 2-0 gekomen en was het gespeeld. Dat er tegen 10 man een extra verdediger wordt ingebracht zegt alles...quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:37 schreef FL_Freak het volgende:
2 keer nog wel ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt.
Maar Utrecht had 2x rood moeten hebben. Staan we gelijk qua foutieve beslissingen.
Ik denk dat hij bedoelt: de 2x geel van Keller + de rode kaart voor Vorm(doorgebroken speler, hij heeft zelf ook gezegd dat hij geluk heeft gehad dat hij geen rood er voor kreeg..)quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
2 keer nog wel ?
Ach, we hebben verloren, next.
Manolev was helemaal niet doorgebroken, Van Dijk was alweer langszij gekomen omdat Manolev inhield toen Vorm kwam, Vorm had rood kunnen krijgen omdat ie de bal helemaal niet raakte.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:27 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt: de 2x geel van Keller + de rode kaart voor Vorm(doorgebroken speler, hij heeft zelf ook gezegd dat hij geluk heeft gehad dat hij geen rood er voor kreeg..)
Bij mij lag die gister ook in mn voortuinquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kreeg vandaag een mooie gratis sjaal van de supportersvereniging thuisgestuurd.
3 punten binnen, maar had wel wat dikker qua scoren mogen uitvallen
Ik ben het niet met je eensquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Manolev was helemaal niet doorgebroken, Van Dijk was alweer langszij gekomen omdat Manolev inhield toen Vorm kwam, Vorm had rood kunnen krijgen omdat ie de bal helemaal niet raakte.
En Keller's 2e geel, tsja, ik heb meerdere keren de herhaling gezien, er gebeurde helemaal niks.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=96761quote:Rutten ziet in Toivonen 'op termijn een internationale topspits'
Ola Toivonen zit nu een jaar in Nederland en heeft zijn naam wel gevestigd. De Zweed wist ook woensdagavond weer te scoren, tegen FC Utrecht, en staat nu op zeventien treffers uit 34 competitiewedstrijden. Fred Rutten is blij met zijn aanvaller: “Ik zie in hem op termijn een internationale topspits.”
De trainer van PSV denkt dat Toivonen nog voldoende progressie kan maken. “Of het lukt om hem te laten uitgroeien tot een internationale topspits, moet de tijd leren. Hij maakt stappen, maar als je zo iemand binnenkrijgt op zijn achttiende, verloopt zijn ontwikkeling een stuk sneller.” Toivonen kwam als 22-jarige jongen naar PSV en is nu een jaar ouder.
Rutten ziet zijn pupil duidelijk vooruit gaan. “Maar hij heeft nog niet het maximale eruit gehaald”, blijft de coach kritisch in Voetbal International. “Ola is veelzijdig, hij kan op negen of op tien spelen. Ik vind hem ook een uitstekende kopper. Een kleerkast zal hij echter nooit worden. Hij werkt met inspanningsfysioloog Luc van Agt een programma af, maar op een gegeven moment zit je aan je grens.”
Tsja, ieder zijn eigen visie he.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:45 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens
Manolev liep van Dijk voorbij en was er dus voor, dus doorgebroken. Dit was dan zo'n geval, als hij Utrecht het voordeel zou geven is het een doeltrap, geeft hij voordeel aan PSV dan moet het rood voor Vorm zijn..
En Keller komt met zijn armen wijd aangevlogen en lijkt dan ook nog eens een tik te maken met zijn armen, geel terechte straf imo..
Zo is het maar net.. en het gaat er niet zo zeer om wat wij er van vinden, maar wat de scheidsrechter er van vindt..(wat niet betekent dat een scheids altijd gelijk heeft..quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, ieder zijn eigen visie he.
Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat de scheids een regelrechte aanfluiting was gisteren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:02 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zo is het maar net.. en het gaat er niet zo zeer om wat wij er van vinden, maar wat de scheidsrechter er van vindt..(wat niet betekent dat een scheids altijd gelijk heeft..)
inderdaad, als je op 2-0 komt dan krijg je een veel makkelijkere wedstrijd. Bovendien kan het doelsaldo nog steeds doorslaggevend worden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 07:29 schreef Lemming22 het volgende:
De eerste helft na de 1-0 was echt om te huilen. Het zakte enorm ver terug, alles ging mis. En ook de tweede helft was vrij treurig, zelfs met 10 man kon Utrecht ons nog onder druk zetten![]()
En ik denk dat de scheidsrechter zich had aangepast aan het niveau van PSV. Die floot ook belabberd...
Zeker, toch netjes ingeschotenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
Knappe goal weer gisteren van Toivonen
Niet slecht, voor een 23-jarigequote:Op donderdag 4 februari 2010 23:06 schreef rubbereend het volgende:
OW ik moet nog even mijn ongelijk onderkennen hier, Laatst hadden we hier een discussie over de inkomens van de spelers en Afellay verdiende afgelopen jaar inderdaad 2,1 miljoen in totaal. Dus plus Oranje en sponsor dingetjes.
Hij heeft een oplopend contract dus volgend jaar zal wel de echte top bereikt worden.... maar dan speelt hij niet meer bij onsquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet slecht, voor een 23-jarige
Dat zijn alleen de Nederlandse spelers neem ik aan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij heeft een oplopend contract dus volgend jaar zal wel de echte top bereikt worden.... maar dan speelt hij niet meer bij ons
Verder uit de Sportweek inkomens top 100:
PSV:
23. Ibrahim Afellay (2.100.000 euro)
30. Orlando Engelaar (1.800.000 euro)
40. André Ooijer (1.400.000 euro)
41. Jan Kromkamp (1.300.000 euro)
62. Otman Bakkal (900.000 euro)
71. Danny Koevermans (725.000 euro)
rond de 400.000 euro:
Amrabat
MArcellis
Pieters
Ja de lijst van Sportweek gaat alleen over Nederlandersquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zijn alleen de Nederlandse spelers neem ik aan.
Ja. Gaat om top100 NL sportgrootverdieners.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zijn alleen de Nederlandse spelers neem ik aan.
Marcellis stond er vorig jaar wel in, maar heeft flink minder premies ontvangenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. Gaat om top100 NL sportgrootverdieners.
Sow 4 ton voor Marcellis. Zeker een oud contract
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:37 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind Ooijer maar zeer matig sinds de winterstop. Als Marcellis al een kans krijgt is het op de rechtsback positie, en dat is gezien zijn kwaliteiten gewoon totaal niet eerlijk. Ik zou Marcellis gewoon weer een kans geven in het centrum, vooral tegen Ado thuis moet dat zeker kunnen....quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Marcellis stond er vorig jaar wel in, maar heeft flink minder premies ontvangen
Leuk, alleen bestaan de lijstjes voor 99% uit speculatie en geruchten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij heeft een oplopend contract dus volgend jaar zal wel de echte top bereikt worden.... maar dan speelt hij niet meer bij ons
Verder uit de Sportweek inkomens top 100:
PSV:
23. Ibrahim Afellay (2.100.000 euro)
30. Orlando Engelaar (1.800.000 euro)
40. André Ooijer (1.400.000 euro)
41. Jan Kromkamp (1.300.000 euro)
62. Otman Bakkal (900.000 euro)
71. Danny Koevermans (725.000 euro)
rond de 400.000 euro:
Amrabat
MArcellis
Pieters
zal je maar gebeurenquote:Voormalig PSV'er Beasley ontsnapt aan aanslag
05/02/2010 08:33
Ex-PSV'er Da Marcus Beasley kreeg deze week de schrik van zijn leven toen zijn auto voor de deur van zijn huis in Glasgow explodeerde. De Amerikaanse international komt momenteel uit voor Glasgow Rangers en liet na het incident zelf via Twitter weten dat het goed met hem gaat.
Op het moment van de explosie zat er niemand in de wagen. Het incident wordt door de politie in Glasgow onderzocht. Ooggetuigen hebben gezien dat iemand 's nachts iets onder de BMW van Beasley plaatste, vervolgens een spoor van benzine maakte en de auto tot ontploffing bracht.
Eén van de buren van Beasley belde de brandweer, die de elders aanwezige voetballer informeerde. De auto van Beasley brandde volledig uit. Van de dader is geen spoor, evenmin is er iets bekend over de aanleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |