Dat ook, maar het is gewoon zo dat het hele systeem niet deugt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:46 schreef ReisT het volgende:
[..]
Nee, dit bewijst alleen hoe inhalig de vervoersbedrijven zijn.
Uitzonderingen daargelatenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:47 schreef Socios het volgende:
Japanse hogesnelheidstreinen zijn imo lelijker dan Europeesche.

Hoe laks ook. Het systeem is maar half af, maar ach, we zadelen de reiziger gewoon met de rest op, klaarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:46 schreef ReisT het volgende:
[..]
Nee, dit bewijst alleen hoe inhalig de vervoersbedrijven zijn.

Daar zijn de meningen gelukkig over verdeeldquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:47 schreef Socios het volgende:
Japanse hogesnelheidstreinen zijn imo lelijker dan Europeesche.

In de DD-AR stammen hoor je ze ook, als je in de stuurstand rijtuig, bij de deuren ( bij de cabine) staat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
In de omgebouwde icm(3 bakken) ook altijd

quote:

De Velaro vind ik ook wel mooi.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:02 schreef James1988 het volgende:
De Thalys PBKA vind ik mooi:
[ afbeelding ]
De Velaro ook:
[ afbeelding ]

Zou best wettelijk vastgesteld kunnen zijn: "codewisseling is 'ping'", toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Soms hoor je het bij cabineritjes ook weleensZouhet in het nieuwe materieel (bijvoorbeeld SLT) ook nog zo'n old school tringeltje zijn eigenlijk?

quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]

Het is toch gewoon een trieste vertoning

Ik was er vandaag bij op Dordrecht, als S&V medewerker, was ook redelijk snel op perron 2...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als ik het zo lees, denk ik: "Wat een debiel". Maar misschien is dat wel te snel geoordeeld.

Da's klote joh... Last van?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Ik was er vandaag bij op Dordrecht, als S&V medewerker, was ook redelijk snel op perron 2...
en het was dus toch een poging tot zelfmoord...
Hij dacht waarschijnlijk voor de IC te springen maar dat bleek een stopper te zijn... Toen twijfelde hij, uitgegleden en door de klap het perron op geslingerd...
werk sinds sept bij het spoor en dit was mn eerste aanrijding met persoon zeg maar...

Wow dat is allemaal best heftig. Maar goed geregeldquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nee volgens mij niet echt... Was wel ff shokking.. Been helemaal verfrommeld, bloed op zn gezicht enzo, kotsende reizigers... Maar ik ga nu naar bed, kijken of de film wel of niet gaat komen vannacht..
Voor mn collega's was t wat heftiger, die waren 3 minuten eerder dan ik ter plaatse en hebben em eerste hulp verleend em nek vastgehouden en de machinist op gevangen... ik heb geprobeert de reizigers weg te houden, maar die liepen gewoon om...
en ook 3 ouwe mensen zaten echt te zeuren dat ze die trein in wilden want ze "moesten toch naar vlissingen!! " ja mensen doen raar op zo'n moment.....
maar bij ons was echt de opvang zeer goed geregeld.. echt complimenten voor de ns

Dat het gevaarlijk kan zijn, weet ik wel. Maar is dit eigenlijk bij wet verboden?quote:

Dat verklaart. Wat denken die mensen nou. Dat die trein er even overheen rijdt?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Eeh sorry ik bedoelde dat hij stopte ipv door reed.. Mijn fout
het was dus de ic naar vlissingen... En die mensen wilde er al in toen die knul daar nog lag... En omleiden is geen optie verder he, ze leggen alles stil op dat moment voor de zekerheid... Thnx all voor de suport

Probeer er met iemand over te praten, helpt wel hoor. Deed ik ook de eerste keer dat ik met een zelfdoding te maken heb gehad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nee volgens mij niet echt... Was wel ff shokking.. Been helemaal verfrommeld, bloed op zn gezicht enzo, kotsende reizigers... Maar ik ga nu naar bed, kijken of de film wel of niet gaat komen vannacht..
Voor mn collega's was t wat heftiger, die waren 3 minuten eerder dan ik ter plaatse en hebben em eerste hulp verleend em nek vastgehouden en de machinist op gevangen... ik heb geprobeert de reizigers weg te houden, maar die liepen gewoon om...
en ook 3 ouwe mensen zaten echt te zeuren dat ze die trein in wilden want ze "moesten toch naar vlissingen!! " ja mensen doen raar op zo'n moment.....
maar bij ons was echt de opvang zeer goed geregeld.. echt complimenten voor de ns

Idd wachtdienst is goed geregeld.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |