Sweeet Lodon is goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op bed, in een huis in Noord Londen
De parken zijn altijd leuk als het iets minder koud is om te hangen/zittenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:07 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Sweeet Lodon is goed.
Ga dit jaar weer.
Gewoon een hele dag hangen in hyde park
Ja, wel toevallig overigens qua tijden enzoquote:Op maandag 1 februari 2010 22:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het begin van zn dag was ofzo..
zeker met uitzicht op de eye in de verte en dan zo over het water heen.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
De parken zijn altijd leuk als het iets minder koud is om te hangen/zitten
Hyde Park is in de vakanties en/of weekenden erg druk maar op een doordeweekse dag kun je nog wel rustige plekjes daar vinden.
St James's Park heeft dan ook wel heel mooie uitzichtenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:09 schreef Diovarus het volgende:
[..]
zeker met uitzicht op de eye in de verte en dan zo over het water heen.
Weet alleen ff niet meer hoe dat eethuisje heet, maar daar zat ik dan vaak
Tsja, als ik op dreef ben kan het soms snel gaan hoor. Zelfs na 1011 dagen niet online te zijn geweestquote:
Ik ben er nu al, ehm..., 5 dagen geweest! 1x met de bus (werk) en 1x op vakantiequote:Op maandag 1 februari 2010 22:15 schreef Stuart het volgende:
Ik woon nu sinds 2006 in Londen en ik moet zeggen dat ik het hier fantastisch vind. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit nog (vrijwillig) terugga naar Nederland om daar te wonen en werken
Het ligt eraan waar je woont, hoe 'ruim' je woont en wat je verder doet. Een woning delen met 1 of 2 anderen is vrij normaal in Londen. Je kijkt dan tegen ongeveer 120 pond per week aan wat niet goedkoop is als je het vergelijkt met wat je krijgt voor dat geld in Nederland.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben er nu al, ehm..., 5 dagen geweest! 1x met de bus (werk) en 1x op vakantie
Ben aan het kijken of ik daar een leuke minor kan volgen, maar ik denk dat het best duur is om daar een half jaartje te wonen..
Ach, ik woon nu in het Gooi, ook niet een van de goedkoopste buurten in NL iigquote:Op maandag 1 februari 2010 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ligt eraan waar je woont, hoe 'ruim' je woont en wat je verder doet. Een woning delen met 1 of 2 anderen is vrij normaal in Londen. Je kijkt dan tegen ongeveer 120 pond per week aan wat niet goedkoop is als je het vergelijkt met wat je krijgt voor dat geld in Nederland.
Maar je kunt mogelijk wonen bij degene voor wie je werkt of bij vrienden of iets
Dat is inderdaad een duur deel van Nederlandquote:Op maandag 1 februari 2010 22:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ach, ik woon nu in het Gooi, ook niet een van de goedkoopste buurten in NL iig
Alleen zou het dus om een studie gaan en ken ik verder niemand in de UK (behalve wat verdwaalde FoK!kers, maar die ken ik net zo goed als jou, niet dus)..
Ik zie wel, de school waar ik heen zal gaan zal ook wel iets van woningbegeleiding doen (hoop ik)..
Mja, heb al mogen oefenen met het kindje van mn ex, dus dat zal wel gaanquote:Op maandag 1 februari 2010 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een duur deel van Nederland
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ach, als je goed bent met kinderen kun je mogelijk je studie combineren met 'au pair' activiteiten. Woon je gratis, verdien je ongeveer 100 pond per week aan zakgeld en heb je genoeg tijd om te studeren
Je hebt al een specifieke school hier op het oog
Heb je een Universitaire opleiding achter de rug? Ik bedoel, werken in de City lijkt mooier dan het is en je hebt er een behoorlijke opleiding voor nodig met goed Engels wil je daar een kansje maken.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mja, heb al mogen oefenen met het kindje van mn ex, dus dat zal wel gaan
Nope, nog niets op het oogZal waarschijnlijk richting Economie/Management gaan (werken in The City
), maar heb me er verder absoluut nog niet in verdiept.
dat jah.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
St James's Park heeft dan ook wel heel mooie uitzichten
Bedoel je aan het water waarbij je ook de mensen op waterfietsen en/of gehuurde bootjes kunt zien?
Serpentine Lidoquote:Op maandag 1 februari 2010 23:02 schreef Diovarus het volgende:
[..]
dat jah.
Heb ik zelf niet gedaan word je moe van
Nope, ben nu 2e jaars HBO Small Business & Retail Managementquote:Op maandag 1 februari 2010 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je een Universitaire opleiding achter de rug? Ik bedoel, werken in de City lijkt mooier dan het is en je hebt er een behoorlijke opleiding voor nodig met goed Engels wil je daar een kansje maken.
Ik zal eens rondsurfenquote:Au Pair kun je altijd wel worden. Geeft je in ieder geval de mogelijkheid om vanuit Londen jezelf verder te orienteren
Klinkt als een deglijike opleiding waar je mee bezig bentquote:Op maandag 1 februari 2010 23:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nope, ben nu 2e jaars HBO Small Business & Retail Management
En werken in The City klinkt vele malen mooier dan het inderdaad zal zijn (is ook niet mijn doel hoor).. Engels is redelijk/goed. Kan me prima redden, alleen zakelijk zal ik wel opvallen qua taalgebruik
[..]
Ik zal eens rondsurfen
Ok, laat ik dan zeggen dat mijn Engels bovengemiddeld is in mijn omgevingquote:Op maandag 1 februari 2010 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt als een deglijike opleiding waar je mee bezig bent![]()
Het zal je nog verbazen hoe 'matig' je Engels is als je hier komt wonen en werken. Het is best een uitdaging zeg maar. Ik geloof graag dat jouw Engels goed is hoor, maar toch zal het je verbazen dat het tegenvalt
Peter Kay is ook wel moeilijk te verstaan. En het verstaan is ook niet zo het punt. Maar lukt het je om zo mee te spreken met anderen. Begrijp je het als ze een grapje maken. Dat zijn dingen die in het begin lastig zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 23:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ok, laat ik dan zeggen dat mijn Engels bovengemiddeld is in mijn omgevingKunnen we nog alle kanten op!
Ik kan de BBC in ieder geval goed genoeg volgen, ook als het op de achtergrond aanstaat
Alhoewel dit toch wel lastig is (tussen 0:40 en 1:00):
Jup, sociale interactiequote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Peter Kay is ook wel moeilijk te verstaan. En het verstaan is ook niet zo het punt. Maar lukt het je om zo mee te spreken met anderen. Begrijp je het als ze een grapje maken. Dat zijn dingen die in het begin lastig zijn
Precies. Maar goed, je pikt het vanzelf op hoor. In het begin is alles 'moeilijk'quote:Op maandag 1 februari 2010 23:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jup, sociale interactie
En het is altijd anders dan dat je het hebt geleerd in de veilige omgeving van school waar je het geleerd hebt
Zeg, het is bij jou toch een uur vroeger?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Maar goed, je pikt het vanzelf op hoor. In het begin is alles 'moeilijk'
Ik ga zo maar eens naar bed. Spreek je mogelijk morgen of van de week weer. Take care![]()
Ja, dat klopt, maar mijn wekker gaat wel om 6.15am op een doordeweekse dagquote:Op maandag 1 februari 2010 23:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zeg, het is bij jou toch een uur vroeger?
Truste!
Oeh, das dan weer minderquote:Op maandag 1 februari 2010 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar mijn wekker gaat wel om 6.15am op een doordeweekse dag![]()
![]()
Mooie tijd om te beginnen.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Oeh, das dan weer minder
Mijn eerste afspraak is om half 2 in de middag!
quote:
ququote:
Dat is wel erg laat zeg. Ben je dan ook laat op de dag pas klaar met werkenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Oeh, das dan weer minder
Mijn eerste afspraak is om half 2 in de middag!
Ik ben student hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel erg laat zeg. Ben je dan ook laat op de dag pas klaar met werken
Ben je serieus full-time student? Je bent toch al 24? Ik dacht. perhaps heb je ook een baan erbijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben student he
Heb alleen een afspraak met mn mentor, ben met een half uurtje dus klaar
Ik heb een hele vrije opleiding (geen contacturen, behalve de afspraken die ik zelf maak), alles wordt gedaan op basis van competenties (dus ook geen tentamenwekenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je serieus full-time student? Je bent toch al 24? Ik dacht. perhaps heb je ook een baan erbij
Oooh, ik dacht dat je er ook een part-time baan bij had joh, sorryquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb een hele vrije opleiding (geen contacturen, behalve de afspraken die ik zelf maak), alles wordt gedaan op basis van competenties (dus ook geen tentamenweken). Dus full-time student wil ik me niet noemen, maar volgens de minister is het een voltijd-opleiding
En ben idd 24Heb een paar jaar wat anders gedaan en zit nu in het 2e jaar
En ben part-time touringcarchauffeur
Het is heel vrij, maar bij vrijheid hoort verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat je er ook een part-time baan bij had joh, sorry
Het klinkt wel relaxed moet ik zeggen, al zou ik het zelf wel vervelend vinden als ik helemaal geen geld zou verdienen. Is het wel de bedoeling dat je de opleiding in hetzelfde tempo afrond als een 'reguliere' HBO opleiding
Ja, die vrijheid zal inderdaad verleidelijk kunnen zijn om iets anders te doen met de tijd die je eigenlijk aan de studie zou moeten besteden. Hoeveel uur per week ben jij aan je studie kwijt dan denk jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het is heel vrij, maar bij vrijheid hoort verantwoordelijkheidVeel studenten beginnen de opleiding omdat je geen lessen hebt, maar haken toch af omdat ze de vrijheid gewoon niet aan kunnen.
En ik 'verdien' wel geld, heb ook nog een uitkering
En ik moet het inderdaad gewoon in 4 jaar doen
Nee, echt een uitkering (WAJong). Daarnaast ook nog 90 euro aan stufiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die vrijheid zal inderdaad verleidelijk kunnen zijn om iets anders te doen met de tijd die je eigenlijk aan de studie zou moeten besteden. Hoeveel uur per week ben jij aan je studie kwijt dan denk je
[quote]
Uurtje of 30 ofzo
[quote]
Een uitkering, je bedoelt een studiefinanciering? Tot welke leeftijd krijg je dat eigenlijk. 26 ofzo
Waarom geen lessen? Is het zoiets als de LOI of NTI soms
Oooh, okayquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, echt een uitkering (WAJong). Daarnaast ook nog 90 euro aan stufiGeen idee tot wanneer ik stufi krijg, je krijgt het iig max 4 jaar geloof ik.
En alles is op projectbasis. In die projecten moet ik dan competenties verwerven en aantonen in mn documentatie. Als daar nog vragen over zijn moet ik het mondeling toelichten en daarna krijg ik mn punten
Ben ook nog thuiswonend, dus hou eigenlijk alleen maar geld overquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, okay
Nou ja, als je 'goed' kunt rondkomen tijdens je studie lijkt me dat allemaal wel okay
Nee, het is juist heerlijk! Ik heb donderdag weer een cursus in Utrecht, verplicht 2 uur in een lokaal zitten.. Dat is mijn tijdelijke definitie van een helquote:Succes met je studie. Lijkt me best moeilijk om dat zonder lessen te doen!
quote:
Oooh, dat zijn geen berichten waar ik vrolijk van word natuurlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:38 schreef es70 het volgende:
[..]![]()
.
Maar ja... Een huis dat nog niet 'af' is en met een beetje pech binnenkort nog een operatie ook betekend dat ik zeker niet binnenkort weer die kant op kan.
Qutiequote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat zijn geen berichten waar ik vrolijk van word natuurlijk
Operatie
Hmmmz, dat tunnel syndroom heb ik wel eens van gehoord en ook dat prikken in je pols en shit niet helpen. Hoop voor je dat het helpt want ik heb er geen beste verhalen over gehoord van iemand die het ook heeftquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Qutie.
[..]
Ik ook niet.
Volgende week donderdag hoor ik hoe of wat, maar de kans is redelijk groot dat er in mijn pols gesneden gaat worden(eerder aan de bel trekken en rustig aan doen zijn niet echt mijn dingen
).
Heb waarschijnlijk Carpaal Tunnel Syndroom (ook de reden dat ik niet zoveel online ben, alles doet pijn, ook tikken).
Goed idee! Net ook weer een lekkere bak gehaaldquote:
Eigenlijk drink ik nagenoeg nooit koffie hoor, alleen als ik ergens buitenshuis afspreek om koffie te gaan drinken. Het was meer een uitspraak ben ik bangquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Goed idee! Net ook weer een lekkere bak gehaald
Je bent dus meer een sociale drinkerquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk drink ik nagenoeg nooit koffie hoor, alleen als ik ergens buitenshuis afspreek om koffie te gaan drinken. Het was meer een uitspraak ben ik bang
Alleen als het om koffie en thee gaatquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je bent dus meer een sociale drinker
Maar daar is het niet gezellig!quote:
Ja, maar hier ben jij en hier ben ik!quote:
Daar heb ik eigenlijk nog nooit gekekenquote:
In welke functie dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:52 schreef Stuart het volgende:
Ben zojuist gevraagd of ik voor Richard Ashcroft wil werken
* es70 gaat google aanslingerenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:52 schreef Stuart het volgende:
Ben zojuist gevraagd of ik voor Richard Ashcroft wil werken
Meer hondjes die Fikkie hetenquote:
Ze hebben iemand nodig die de kinderen helpt aangezien hij veel op tournee moetquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
In welke functie dan?
En wat was daarop uw antwoord?
De zanger van The Vervequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Meer hondjes die Fikkie heten.
De zanger van The Verve Richard Ashcroft of de Professor in bioethics Richard Ashcroft.
Helpen met hun huiswerk ofzo?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze hebben iemand nodig die de kinderen helpt aangezien hij veel op tournee moet
Hij heeft 2 zoontjes van 5 en 9. Ik heb gezegd dat ze mijn CV mogen doorsturen
"En ze leefden nog lang en gelukkig..."quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
"En ze leefden nog lang en gelukkig..."
Ik heb me ingelezen nuquote:
Niet direct door hemzelf hoor. Ik ben gevraagd door een agency welke hem vertegenwoordigtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb me ingelezen nu.
Het is natuurlijk sowieso wel stoer om gevraagd te worden.
Ofsted registered childminderquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Helpen met hun huiswerk ofzo?
En wat is jouw (huidige) functie dan?
Soort van gezinsvoogd als ik het goed begrijp?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ofsted registered childminder
Helpen met alles in feite wat anders een ouder zou doen
Gevraagd worden is altijd stoer, door wie dan ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet direct door hemzelf hoor. Ik ben gevraagd door een agency welke hem vertegenwoordigt
Vond het overigens ook wel leuk. Heb nog niets gehoord trouwens
Nee, meer nanny dan voogdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Soort van gezinsvoogd als ik het goed begrijp?
http://www.ofsted.gov.uk/(...)inspect/Childminders
Vooralsnog heb ik niets gehoord. Even afwachten nog maarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Gevraagd worden is altijd stoer, door wie dan ook.
Ben wel benieuwd welke secundaire arbeidsvoorwaarden hij zou bieden.
Mja, als voogd heb je idd ook rechten en plichten, die heb je als nanny natuurlijk wat minder. Je bent gewoon oppasvader/moeder, toch? Beetje oneerbiedig misschienquote:
Ja, het is een soort oppas die veel uren per weerk maaktquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mja, als voogd heb je idd ook rechten en plichten, die heb je als nanny natuurlijk wat minder. Je bent gewoon oppasvader/moeder, toch? Beetje oneerbiedig misschien
En dat is jouw full-time baan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het is een soort oppas die veel uren per weerk maakt
Ja, en qua verdiensten mag ik niet klagenquote:
Das best netjes ja!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en qua verdiensten mag ik niet klagen
Van de week kreeg ik nog een baan aangeboden voor 4 dagen per week en dat betaalde £440 netto per week
Ehm, ik heb wel op de PABO gezeten maar deze nooit afgemaaktquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das best netjes ja!
Heb je er ook nog een opleiding voor gevolgd? Iets van PABO/SPW ofzo?
Maar verder dus niet een opleiding in die richting gedaan? Ik zou het dus ook kunnen doen als ik daar ben?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, ik heb wel op de PABO gezeten maar deze nooit afgemaakt
Ervaring is een vereiste en zonder referenties uit Engeland maak je geen enkele kans. Daarnaast moet je de taal zeer goed beheersen (ik heb al jaren in Engeland gewoond). Maar je kunt het proberen natuurlijk aangezien er ook mensen zonder ervaring zijn al verdien je dan wel een stuk minderquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar verder dus niet een opleiding in die richting gedaan? Ik zou het dus ook kunnen doen als ik daar ben?
Het was meer hypothetisch bedoeldquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ervaring is een vereiste en zonder referenties uit Engeland maak je geen enkele kans. Daarnaast moet je de taal zeer goed beheersen (ik heb al jaren in Engeland gewoond). Maar je kunt het proberen natuurlijk aangezien er ook mensen zonder ervaring zijn al verdien je dan wel een stuk minder
Heb in de afgelopen 8 jaar ongeveer 2 jaar in Nederland gewoond (medio 2004 - medio 2006).quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het was meer hypothetisch bedoeldMaar je hebt tussendoor dus wel weer in NL gewoond? Wat trekt je dan meer in de UK?
Gewoon een beter gevoel dusquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb in de afgelopen 8 jaar ongeveer 2 jaar in Nederland gewoond (medio 2004 - medio 2006).
Geen idee hoe ik moet omschrijven wat ik meer hier heb dan in Nederland. Ik voel me hier op de een of andere manier meer op mijn gemak en meer gewaardeerd. Klinkt suf misschien maar dat is hoe het is
Eerst m'n toekomst maar eens een beetje uitstippelen (en beginnen met m'n studie af te makenquote:Je kunt er best aan beginnen hoor. Al zal je het eerste jaar niet veel verdienen. Meestal begint iemand als au pair om ervaring op te doen. Ik heb dat zelf in New Jersey gedaan
Ja, het voelt beter. Maar ik sluit niet uit dat ik nooit meer terugkeer naar Nederland hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gewoon een beter gevoel dus
[..]
Eerst m'n toekomst maar eens een beetje uitstippelen (en beginnen met m'n studie af te maken)
En ondertussen hou je je Nederlands hier op fok een beetje bij?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het voelt beter. Maar ik sluit niet uit dat ik nooit meer terugkeer naar Nederland hoor
Je hebt gelijk, als je je studie kunt afmaken moet je dat zeker doen!
Ik ben bijna 3 jaar niet actief geweest hier op Fok! maar lees wel dagelijks nieuwsberichten uit Nederland en heb ook nog een paar vrienden in Nederland waar ik wel eens mee spreek.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
En ondertussen hou je je Nederlands hier op fok een beetje bij?
en als ik klaar ben met mn studie ben ik ook al weer 2,5 jaar verder. Dan ben ik bijna 27!
Op dit moment heb ik nog 40 jaar bedoel jequote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben bijna 3 jaar niet actief geweest hier op Fok! maar lees wel dagelijks nieuwsberichten uit Nederland en heb ook nog een paar vrienden in Nederland waar ik wel eens mee spreek.
Ja, ach, dat lijkt oud maar dan heb je nog 40 jaar dat je mag c.q. moet werken alvorens je met pensioen mag gaan dus op zich valt het reuze mee
Truste!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:29 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar bed. Welterusten Qu![]()
quote:
Nee, want als jij met pensioen mag is dat met je 67e en niet met je 65equote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik nog 40 jaar bedoel je
Zoals het er nu voor staat jaquote:Op zondag 7 februari 2010 14:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, want als jij met pensioen mag is dat met je 67e en niet met je 65e
Dan is er geen pensioen meerquote:Op zondag 7 februari 2010 14:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat ja
Moet nog maar afwachten hoe dat over 40 jaar is
Hoiquote:
Ain't betekent al am notquote:Op zondag 7 februari 2010 15:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
![]()
En over 25 jaar.
Zeg... I ain't no pussy, is dat goed. Ik weet dat 't geen correct Engels is
, maar ain't no lijkt me een dubbele ontkenning?
daarom moet je er nou al zelf voor gaan zorgenquote:
Ja, maar hoe? Banken en verzekeraars zijn immers ook niet de meest betrouwbare instellingen meerquote:Op zondag 7 februari 2010 15:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom moet je er nou al zelf voor gaan zorgen
vastgoed kopenquote:Op zondag 7 februari 2010 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar hoe? Banken en verzekeraars zijn immers ook niet de meest betrouwbare instellingen meer
Ben nu echt weg
Dat ain't am not is wist ikquote:Op zondag 7 februari 2010 15:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ain't betekent al am not(maar ain't no wordt best veel gebruikt)
Klinkt een beetje als 'neger of rap' taal (met alle respect overigens)
Nee ouwe, als jij 65 bent moet je ook wachten tot je 67e en dan is er ook niets meer
* Stuart gaat wat anders doen trouwens
Es
Ja, in de VS en UK heb je immers kunnen zien hoe betrouwbaar dat was de afgelopen paar jaarquote:
Je huis daalt niet in waarde, je raakt het alleen niet meer kwijt voor die prijsquote:Op zondag 7 februari 2010 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, in de VS en UK heb je immers kunnen zien hoe betrouwbaar dat was de afgelopen paar jaar
saraquote:
En dat kan een probleem zijn als je de hypotheek niet meer kunt opbrengen en de bank gaat over tot executiequote:Op zondag 7 februari 2010 21:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je huis daalt niet in waarde, je raakt het alleen niet meer kwijt voor die prijs
Ik ging er van uit dat je geen hypotheek nodig hadquote:Op maandag 8 februari 2010 20:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat kan een probleem zijn als je de hypotheek niet meer kunt opbrengen en de bank gaat over tot executie
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 20:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat je geen hypotheek nodig had
Zou zomaar kunnen inderdaad Speel met genoeg loten mee. Heb 5 'vijfjes' en 3 hele lotenquote:
Das zijn best wat loten!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen inderdaad Speel met genoeg loten mee. Heb 5 'vijfjes' en 3 hele loten
Speel maandelijks mee met 3 hele loten maar lijk eigenlijk nooit iets te winnen. Daar kan verandering in komen. Graag zelfs
Dit zijn de loten die ik in de Staatsloterij hebquote:Op maandag 8 februari 2010 20:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das zijn best wat loten!
In de UK zijn de loterijprijzen toch veel hoger?
denk dat wel voor iedereen teltquote:Op maandag 8 februari 2010 20:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen inderdaad Speel met genoeg loten mee. Heb 5 'vijfjes' en 3 hele loten
Speel maandelijks mee met 3 hele loten maar lijk eigenlijk nooit iets te winnen. Daar kan verandering in komen. Graag zelfs
Niets mee te maken. Ik ben nu aan de beurt. Jaquote:Op maandag 8 februari 2010 22:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk dat wel voor iedereen telt
ik doe al langer meequote:Op maandag 8 februari 2010 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets mee te maken. Ik ben nu aan de beurt. Ja![]()
Nietusquote:Op maandag 8 februari 2010 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik doe al langer mee![]()
dus ik ben eerder aan de beurt
echt nietquote:Op maandag 8 februari 2010 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nietus![]()
Ik doe al vet veel langer mee dan jij zo
Dan heb jij toch niets meer aan zo'n prijs. Jouw tijd van 'genieten' is dan bijna voorbij. Jij telt ook niet meer op maar alleen nog maar af. Het spijt me voor je thoughquote:Op maandag 8 februari 2010 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt niet![]()
ik deed al mee toen was jij nog niet geboren
whehehequote:Op maandag 8 februari 2010 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb jij toch niets meer aan zo'n prijs. Jouw tijd van 'genieten' is dan bijna voorbij. Jij telt ook niet meer op maar alleen nog maar af. Het spijt me voor je though![]()
dat heb je ervanquote:Op maandag 8 februari 2010 23:14 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is 23 en heeft nog een heel leven voor zich. Maar dan moet ik natuurlijk wel winnen
Okay, en nu weer 'serieus'. Ik heb hard gefaald. Ik moest een monoloog leren (A4-tje) en heb er NIETS aan gedaan
Nu is het te laat. Geen audities voor deze loser
Volledig te wijten aan luiheid. Dat is ook de reden dat ik nooit ergens succesvol in zal zijn. Ik ga er niet genoeg voor. En het ergste is ook nog dat ik dat weet van mezelf. Waarom doe ik er dan niets aanquote:
jij van mij ookquote:Op maandag 8 februari 2010 23:31 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen![]()
Van mij mag je best een mooie prijs winnen overmorgen hoor goldfinger
bengelquote:
ququote:
Je heb nog niets te doen met Valentijn?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:32 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie, Goldi.![]()
Goldi, doen jullie iets met Valentijn in de club?
Ik? Mijn jongens zijn dan hier, druk zat. Al geef ik mijn kinderen geen valentijnskaartje ofzo.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je heb nog niets te doen met Valentijn?
Ook niet om een beetje te jennen? Gewoon een kaartje in de bus doen en ze dan ondervragen van wie ie zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik? Mijn jongens zijn dan hier, druk zat. Al geef ik mijn kinderen geen valentijnskaartje ofzo.
Nee, dat is gemeen. Doe jij dat bij je moeder?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:37 schreef qu63 het volgende:
Ook niet om een beetje te jennen? Gewoon een kaartje in de bus doen en ze dan ondervragen van wie ie zou kunnen zijn
Nee, maar dat zou ze best wel bij mij willen doen denk ik.. Niet dat ik iets loslaatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, dat is gemeen. Doe jij dat bij je moeder?
we hebben zaterdag 3 verjaardagen in de club en er staat iemand met bodysierradenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:32 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie, Goldi.![]()
Goldi, doen jullie iets met Valentijn in de club?
Waarom zou je moeder jou een kaartje sturen en dan vragen van wie het is??quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:02 schreef qu63 het volgende:
Nee, maar dat zou ze best wel bij mij willen doen denk ik.. Niet dat ik iets loslaat
Piercings???quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we hebben zaterdag 3 verjaardagen in de club en er staat iemand met bodysierraden
quote:
nope ik kan wel hun site pmenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah, oke. Komen zeker geen foto's van?
Waarschijnlijk is dat dezelfde reden als bij mijn blaasontsteking...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:22 schreef Stuart het volgende:
Waarom ben ik nu weer verkouden. Het lijkt maar niet op te houden![]()
Het is niet eerlijk klinkt dan ook weer zo kinderachtig. Maar het is wel zoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat dezelfde reden als bij mijn blaasontsteking...
Slecht karma.
Het is ook helemaal niet eerlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk klinkt dan ook weer zo kinderachtig. Maar het is wel zo![]()
Hoi
Had je via FB mijn bericht nog gelezen over je nagellak
Geen antwoord gezien (tot nu net)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:52 schreef es70 het volgende:
Dat bericht had ik dus wel gezien en beantwoord ook.
Raarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen antwoord gezien (tot nu net)
Zag het ook niet op de onderkant. Never mind, ga nog wel een keer kijken en stuur het dan wel op. Komt goed alleen gaat het iets langer duren dan ik had gedacht
Ik was acuut de weg kwijtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:56 schreef Stuart het volgende:
Het nieuwe FB ziet er trouwens verrot uit
Ja, heb nu het plaatje van de onderkant van het flesje gezienquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Raar. Is het me nu wel gelukt om er een plaatje bij te doen dan
..
Maakt niet uit dat 't langer duurt, ben allang blij dat je voor me wilt kijken.
[..]
Ik was acuut de weg kwijt.
Kan per filiaal idd wel anders zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, heb nu het plaatje van de onderkant van het flesje gezien
Tuurlijk ga ik kijken. Was bij een klein filiaal geweest (Bond Street station) dus wellicht was daardoor de keuze beperkt
Okey dokey, Sweet dreamsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan per filiaal idd wel anders zijn.
Ik ga hier afsluiten, fijne dromen en beterschap![]()
.
Jawel hoor. Voel me niet geweldig maar het kan altijd ergerquote:
met mijn primaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel hoor. Voel me niet geweldig maar het kan altijd erger
Morgen de trekking van de loterij en dan zijn we rijk
Et toic
Nou ja, positief denken is nog altijd beter dan eeuwig pessimistisch zijn
Moet zeggen dat het inderdaad extreem koud isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met mijn prima
druk gehad vandaag nog niet alles gedaan wat ik wilde maar daar was het ook te koud voor
extreem valt wel mee maar koud genoeg om vandaag een paar dingen over te slaanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het inderdaad extreem koud is
Misschien komt het doordat mijn ritme wat verstoord is, maar ik heb idd ook het idee dat het gisteren en vandaag echt wáy kouder was dan toen met de sneeuw/ijspretquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het inderdaad extreem koud is
Komt misschien door de koude windquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat mijn ritme wat verstoord is, maar ik heb idd ook het idee dat het gisteren en vandaag echt wáy kouder was dan toen met de sneeuw/ijspret
Hmmmz, ik dacht eerst dat het aan mij lag dat ik het zo koud had. Het is opeens zo'n omslag met een paar dagen geledenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
extreem valt wel mee maar koud genoeg om vandaag een paar dingen over te slaan
het ligt ook aan de windquote:
Nee, het ligt zeker niet helemaal aan jouquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Hmm, dan ligt het dus gelukkig niet helemaal aan mij. Al zal het geheid ook helpen als ik een keer wat eet, vóórdat ik boodschappen voor het avondeten ga doen
Dat klopt. Ik woon in Londen dus de kans dat ik langskom is nihil te noemen vrees ikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja voor wat het waard is, ik vier donderdag mijn verjaardag. Maar volgens mij zijn er weinig mensen meer in dit topic die mijn huis weten te vinden
Dankje! Zal het in ieder geval in mijn agenda noterenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Nou mocht dat eiland ineens hierheen drijven dan ben je welkom!
Neuh, het vriest nu ook meer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat mijn ritme wat verstoord is, maar ik heb idd ook het idee dat het gisteren en vandaag echt wáy kouder was dan toen met de sneeuw/ijspret
slaap zequote:Op woensdag 10 februari 2010 00:03 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Night night mensen![]()
Truste!quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:03 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Night night mensen![]()
Omdat het ook waait, en als het sneeuwt is het vaak +1/+2quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De grachten zijn anders nog lang niet bevroren hier!
-edit-
trusten stuart!
dan moet je gaan etenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:57 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft nog geen ontbijt gehad
Ja, ik weet alleen nog niet zo goed wat ik moet kiezen. Gisteren had ik witte bonen en scrambled eggs op toastquote:
Dan functioneer ik nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:57 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft nog geen ontbijt gehad
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik weet alleen nog niet zo goed wat ik moet kiezen. Gisteren had ik witte bonen en scrambled eggs op toast
Ja, ik hou wel van uitgebreid ontbijten. Een full English breakfast is aan mij wel besteedquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is geen ontbijt maar een hele maaltijd
Nee? Wat heb jij zoal voor ontbijt eigenlijkquote:
Gewoon 2 sneetjes broodquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee? Wat heb jij zoal voor ontbijt eigenlijk
Okay. Niets 'spannends' dus zeg maar. MIsschien ga ik nu maar even een bagel maken ofzoquote:
Jup, het is maar brandstof hequote:Op woensdag 10 februari 2010 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay. Niets 'spannends' dus zeg maar. MIsschien ga ik nu maar even een bagel maken ofzo
Je hebt gelijk. Ik moet nog steeds naar de keuken lopenquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jup, het is maar brandstof he
Als ik echt de tijd heb ga ik wel voor uitgebreidMaar nog steeds brood
Huphup!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik moet nog steeds naar de keuken lopen
Net heel saai 2 broodjes ham gegeten met een glas appelsap erbijquote:
Heb net 4 Galettes naar binnen gewerkt (boterkoekjes)quote:
Probeer er eens op te staanquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Er lag tóch een laagje ijs op de grachten (sommige dan) vanochtend!
en hier postenquote:
Precies. Wil wel iets om te lachen hebben namelijkquote:
Dan word hij weer gebandquote:
Not too bad dankje, en hoe is het met Uquote:
Zwangerschapsverlofquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:32 schreef leonieke het volgende:
Dat gaat wel![]()
Sinds gisteren in verlof... toch nog een beetje wennen om zo thuis te zitten.
Woohoo, wat cool. Beetje laat maar alsnog gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:34 schreef leonieke het volgende:
Ja, op 1 juni moet ik normaalgezien terug... dat is nog een eeuwigheid (althans dat lijkt het nu toch)
Thxquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo, wat cool. Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd
Oooh, je weet ook al dat het een jongetje is. Wat stoerquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Thx![]()
Nu is het natuurlijk nog heel rustig aangezien de zoon er nog niet is. Dat zal wel veranderen binnen een paar dagen/weken
quote:
Gaaf hoor. Ik ben een lange tijd niet op Fok! geweest dus ben slecht op de hoogte van een hoop zaken zeg maar. Maar echt heel bijzonder om naartoe te leven. Heel veel plezier daarmeequote:Op woensdag 10 februari 2010 20:47 schreef leonieke het volgende:
Oh, maar ongeveer iedereen weet al dat het een jongetje zal zijn. We hebben er geen geheim van gemaaktIk vind het ook toffer om over jongen of zoon te kunnen spreken dan over "de baby".
Het is vooral heel onverwacht eigenlijk. Altijd rekening gehouden met het feit dat het niet voor ons weggelegd ging zijn en dan opeens na anderhalf jaar dokters en ziekenhuizen een positieve test. We waren eigenlijk allebei stomverbaasd.
En nu heb ik eigenlijk nog steeds niet het gevoel van: "hé, dat gaan we hier ff doen..." maar het zal wel komen (hoop ik![]()
)
We doen ons best, héquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gaaf hoor. Ik ben een lange tijd niet op Fok! geweest dus ben slecht op de hoogte van een hoop zaken zeg maar. Maar echt heel bijzonder om naartoe te leven. Heel veel plezier daarmee
Wanneer ben je uitgerekend danquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
We doen ons best, hé![]()
Nu alleen nog eens de naam kiezen... dat wordt ook nogal euh.. dringend
Dat is al erg snel dan nu zegquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:05 schreef leonieke het volgende:
23 februari uitgerekend
2 namen, maar ik kan echt niet beslissen. En mijn man vindt ze allebei mooi
Dobbelsteen: even/oneven. En nooit tegen je kind zeggen dat de naam door een kansspel is beslotenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:05 schreef leonieke het volgende:
23 februari uitgerekend
Als'ie 10 dagen te vroeg is, is'ie gelijk met mij jarig!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:05 schreef leonieke het volgende:
23 februari uitgerekend
Dat kind gaat ook een keer leren googlen, en dan komt dit dus in de posthistorie van zijn moeder naar bovenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dobbelsteen: even/oneven. En nooit tegen je kind zeggen dat de naam door een kansspel is besloten
Fok doodzwijgen!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat kind gaat ook een keer leren googlen, en dan komt dit dus in de posthistorie van zijn moeder naar boven
alleen als hij d'r nick weetquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat kind gaat ook een keer leren googlen, en dan komt dit dus in de posthistorie van zijn moeder naar boven
Wat doe je me aanquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als'ie 10 dagen te vroeg is, is'ie gelijk met mij jarig!
Ah, mijn zus heeft de beslissing genomen net na de bevalling. De gynaecoloog, vroedvrouw en verpleegster mochten meestemmenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb je zelf helemaal geen voorkeurquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, mijn zus heeft de beslissing genomen net na de bevalling. De gynaecoloog, vroedvrouw en verpleegster mochten meestemmen![]()
Een dobbelsteen zou nog vrij goed meevallen dan
Eén van de twee namen is de naam die ik altijd voor ogen had als het een jongen zou zijn, maar toen kwam opeens die tweede naam erbij en die vind ik eigenlijk ook echt wel heel ergquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je zelf helemaal geen voorkeur
heel af en toe kan het gebeuren dat er bijna een pagina wordt vol gepostquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
Lekker tempo blijft het hier, je mist gewoon niets.
Dan ben ik er nooit.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
heel af en toe kan het gebeuren dat er bijna een pagina wordt vol gepost
quote:
quote:
Duidelijk gezelliger als ik er niet ben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
anders is het maar saai hier
fm?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:17 schreef Bengeltje het volgende:
O qu en sjow, ik heb jullie toegevoegd bij fm. Dus als jullie een rare naam zien???
gaat lekkerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:05 schreef Stuart het volgende:
Verdomme weer een throat infection. Nummer 4 in de afgelopen 3.5 maanden![]()
Nou ja, bijna weekend moet ik dan maar denken. Hoiquote:
de meeste zitten in andere SCs en komen hier zo af en toe eens kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef Stuart het volgende:
Waarom is er nauwelijks leven in deze SC reeks? Begint een beetje saai te worden (met alle respect overigens)
Dat ga ik ook maar doen danquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de meeste zitten in andere SCs en komen hier zo af en toe eens kijken
Begint? Mên je bent er zelf jaren niet geweest, het is gewoon rustig. Saai is het als je helemaal geen antwoord meer krijgt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef Stuart het volgende:
Waarom is er nauwelijks leven in deze SC reeks? Begint een beetje saai te worden (met alle respect overigens)
Dat klopt. Ik ben 1011 dagen niet ingelogd geweest omdat ik Fok! moe wasquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Begint? Mên je bent er zelf jaren niet geweest, het is gewoon rustig. Saai is het als je helemaal geen antwoord meer krijgt.
Je weet het aantal dagen???quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:22 schreef Stuart het volgende:
Dat klopt. Ik ben 1011 dagen niet ingelogd geweest omdat ik Fok! moe was
Iets meer leven in de brouwerij zou gewoon wat gezelliger zijn
Ja, ik had een printscreen gemaakt om mezelf aan die prestatie te herinneren. 1011 dagen zonder Fok! is best knap namelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet het aantal dagen???
Iets meer leven idd, maar er komen geen nieuwe. En die wat er even waren hebben weer een ander stekje gevonden.
Je vindt het een prestatie? Grappig.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:31 schreef Stuart het volgende:
Ja, ik had een printscreen gemaakt om mezelf aan die prestatie te herinneren. 1011 dagen zonder Fok! is best knap namelijk
We weten allemaal dat jij zo verslaafd bent dat je niet zomaar bijna 3 jaar zonder kuntquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je vindt het een prestatie? Grappig.
Als ik geen zin in fok heb kom ik gewoon niet. Gaat heel makkelijk.De dagen tellen geeft mij meer het gevoel dat je er dan nog mee bezig bent.
Ik hoef ook niet zomaar.. als ik ga dan ga ik. Geen hulp voor nodig.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
We weten allemaal dat jij zo verslaafd bent dat je niet zomaar bijna 3 jaar zonder kunt![]()
Verder tel ik de dagen niet hoor. Als je niet inlogd zie je als je wil gaan inloggen op je schermpje vanzelf hoeveel dagen je niet op Fok! bent geweest. Ik ga dat natuurlijk niet zelf bijhouden
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet zomaar.. als ik ga dan ga ik. Geen hulp voor nodig.Oja is dat zo? Goh ik mis heel wat blijkaar, nog nooit ergens zien staan.
Ja, maar niet meer zoals 'vroeger' in GCSCquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:39 schreef leonieke het volgende:
Maar soms is er toch nog wat leven in de brouwerij hier?
Waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:41 schreef leonieke het volgende:
Ah, mensen veranderen, tijdsbestedingen veranderen... is toch de logische gang van zaken?
De Nachtbar is meer van voor mijn tijd vrees ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:41 schreef Bengeltje het volgende:
Dat staat bij mij op verborgen.![]()
De Nachtbar.
Ik ben ook nooit in de 30+ reeks geweest omdat die meer voor iets ouderen was tochquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:02 schreef Bengeltje het volgende:
GSCS vond ik al minder, daarna kwam uhm 30+?? Djees wat een kliek.
Geeft niets. Is ook al best een jaar of wat geleden natuurlijkquote:
Ooh, het moet natuurlijk GCSC zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Is GSCS weer iets anders als GCSC of is het gewoon een typfout?
Vroeger... Toen de slowchats nog snel gingen
Gaan we zo traag en dan maken we nog fouten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Is GSCS weer iets anders als GCSC of is het gewoon een typfout?
Vroeger... Toen de slowchats nog snel gingen
Misschien juist wel daaromquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gaan we zo traag en dan maken we nog fouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |