Hmmmz, dat tunnel syndroom heb ik wel eens van gehoord en ook dat prikken in je pols en shit niet helpen. Hoop voor je dat het helpt want ik heb er geen beste verhalen over gehoord van iemand die het ook heeftquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Qutie.
[..]
Ik ook niet.
Volgende week donderdag hoor ik hoe of wat, maar de kans is redelijk groot dat er in mijn pols gesneden gaat worden(eerder aan de bel trekken en rustig aan doen zijn niet echt mijn dingen
).
Heb waarschijnlijk Carpaal Tunnel Syndroom (ook de reden dat ik niet zoveel online ben, alles doet pijn, ook tikken).
Goed idee! Net ook weer een lekkere bak gehaaldquote:
Eigenlijk drink ik nagenoeg nooit koffie hoor, alleen als ik ergens buitenshuis afspreek om koffie te gaan drinken. Het was meer een uitspraak ben ik bangquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Goed idee! Net ook weer een lekkere bak gehaald
Je bent dus meer een sociale drinkerquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk drink ik nagenoeg nooit koffie hoor, alleen als ik ergens buitenshuis afspreek om koffie te gaan drinken. Het was meer een uitspraak ben ik bang
Alleen als het om koffie en thee gaatquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je bent dus meer een sociale drinker
Maar daar is het niet gezellig!quote:
Ja, maar hier ben jij en hier ben ik!quote:
Daar heb ik eigenlijk nog nooit gekekenquote:
In welke functie dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:52 schreef Stuart het volgende:
Ben zojuist gevraagd of ik voor Richard Ashcroft wil werken
* es70 gaat google aanslingerenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:52 schreef Stuart het volgende:
Ben zojuist gevraagd of ik voor Richard Ashcroft wil werken
Meer hondjes die Fikkie hetenquote:
Ze hebben iemand nodig die de kinderen helpt aangezien hij veel op tournee moetquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
In welke functie dan?
En wat was daarop uw antwoord?
De zanger van The Vervequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Meer hondjes die Fikkie heten.
De zanger van The Verve Richard Ashcroft of de Professor in bioethics Richard Ashcroft.
Helpen met hun huiswerk ofzo?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze hebben iemand nodig die de kinderen helpt aangezien hij veel op tournee moet
Hij heeft 2 zoontjes van 5 en 9. Ik heb gezegd dat ze mijn CV mogen doorsturen
"En ze leefden nog lang en gelukkig..."quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
"En ze leefden nog lang en gelukkig..."
Ik heb me ingelezen nuquote:
Niet direct door hemzelf hoor. Ik ben gevraagd door een agency welke hem vertegenwoordigtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb me ingelezen nu.
Het is natuurlijk sowieso wel stoer om gevraagd te worden.
Ofsted registered childminderquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Helpen met hun huiswerk ofzo?
En wat is jouw (huidige) functie dan?
Soort van gezinsvoogd als ik het goed begrijp?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ofsted registered childminder
Helpen met alles in feite wat anders een ouder zou doen
Gevraagd worden is altijd stoer, door wie dan ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet direct door hemzelf hoor. Ik ben gevraagd door een agency welke hem vertegenwoordigt
Vond het overigens ook wel leuk. Heb nog niets gehoord trouwens
Nee, meer nanny dan voogdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Soort van gezinsvoogd als ik het goed begrijp?
http://www.ofsted.gov.uk/(...)inspect/Childminders
Vooralsnog heb ik niets gehoord. Even afwachten nog maarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Gevraagd worden is altijd stoer, door wie dan ook.
Ben wel benieuwd welke secundaire arbeidsvoorwaarden hij zou bieden.
Mja, als voogd heb je idd ook rechten en plichten, die heb je als nanny natuurlijk wat minder. Je bent gewoon oppasvader/moeder, toch? Beetje oneerbiedig misschienquote:
Ja, het is een soort oppas die veel uren per weerk maaktquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mja, als voogd heb je idd ook rechten en plichten, die heb je als nanny natuurlijk wat minder. Je bent gewoon oppasvader/moeder, toch? Beetje oneerbiedig misschien
En dat is jouw full-time baan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het is een soort oppas die veel uren per weerk maakt
Ja, en qua verdiensten mag ik niet klagenquote:
Das best netjes ja!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en qua verdiensten mag ik niet klagen
Van de week kreeg ik nog een baan aangeboden voor 4 dagen per week en dat betaalde Ŗ440 netto per week
Ehm, ik heb wel op de PABO gezeten maar deze nooit afgemaaktquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das best netjes ja!
Heb je er ook nog een opleiding voor gevolgd? Iets van PABO/SPW ofzo?
Maar verder dus niet een opleiding in die richting gedaan? Ik zou het dus ook kunnen doen als ik daar ben?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, ik heb wel op de PABO gezeten maar deze nooit afgemaakt
Ervaring is een vereiste en zonder referenties uit Engeland maak je geen enkele kans. Daarnaast moet je de taal zeer goed beheersen (ik heb al jaren in Engeland gewoond). Maar je kunt het proberen natuurlijk aangezien er ook mensen zonder ervaring zijn al verdien je dan wel een stuk minderquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar verder dus niet een opleiding in die richting gedaan? Ik zou het dus ook kunnen doen als ik daar ben?
Het was meer hypothetisch bedoeldquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ervaring is een vereiste en zonder referenties uit Engeland maak je geen enkele kans. Daarnaast moet je de taal zeer goed beheersen (ik heb al jaren in Engeland gewoond). Maar je kunt het proberen natuurlijk aangezien er ook mensen zonder ervaring zijn al verdien je dan wel een stuk minder
Heb in de afgelopen 8 jaar ongeveer 2 jaar in Nederland gewoond (medio 2004 - medio 2006).quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het was meer hypothetisch bedoeldMaar je hebt tussendoor dus wel weer in NL gewoond? Wat trekt je dan meer in de UK?
Gewoon een beter gevoel dusquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb in de afgelopen 8 jaar ongeveer 2 jaar in Nederland gewoond (medio 2004 - medio 2006).
Geen idee hoe ik moet omschrijven wat ik meer hier heb dan in Nederland. Ik voel me hier op de een of andere manier meer op mijn gemak en meer gewaardeerd. Klinkt suf misschien maar dat is hoe het is
Eerst m'n toekomst maar eens een beetje uitstippelen (en beginnen met m'n studie af te makenquote:Je kunt er best aan beginnen hoor. Al zal je het eerste jaar niet veel verdienen. Meestal begint iemand als au pair om ervaring op te doen. Ik heb dat zelf in New Jersey gedaan
Ja, het voelt beter. Maar ik sluit niet uit dat ik nooit meer terugkeer naar Nederland hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gewoon een beter gevoel dus
[..]
Eerst m'n toekomst maar eens een beetje uitstippelen (en beginnen met m'n studie af te maken)
En ondertussen hou je je Nederlands hier op fok een beetje bij?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het voelt beter. Maar ik sluit niet uit dat ik nooit meer terugkeer naar Nederland hoor
Je hebt gelijk, als je je studie kunt afmaken moet je dat zeker doen!
Ik ben bijna 3 jaar niet actief geweest hier op Fok! maar lees wel dagelijks nieuwsberichten uit Nederland en heb ook nog een paar vrienden in Nederland waar ik wel eens mee spreek.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
En ondertussen hou je je Nederlands hier op fok een beetje bij?
en als ik klaar ben met mn studie ben ik ook al weer 2,5 jaar verder. Dan ben ik bijna 27!
Op dit moment heb ik nog 40 jaar bedoel jequote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben bijna 3 jaar niet actief geweest hier op Fok! maar lees wel dagelijks nieuwsberichten uit Nederland en heb ook nog een paar vrienden in Nederland waar ik wel eens mee spreek.
Ja, ach, dat lijkt oud maar dan heb je nog 40 jaar dat je mag c.q. moet werken alvorens je met pensioen mag gaan dus op zich valt het reuze mee
Truste!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:29 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar bed. Welterusten Qu![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |