Nee, want als jij met pensioen mag is dat met je 67e en niet met je 65equote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik nog 40 jaar bedoel je
Zoals het er nu voor staat jaquote:Op zondag 7 februari 2010 14:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, want als jij met pensioen mag is dat met je 67e en niet met je 65e
Dan is er geen pensioen meerquote:Op zondag 7 februari 2010 14:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat ja
Moet nog maar afwachten hoe dat over 40 jaar is
Hoiquote:
Ain't betekent al am notquote:Op zondag 7 februari 2010 15:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
![]()
En over 25 jaar.
Zeg... I ain't no pussy, is dat goed. Ik weet dat 't geen correct Engels is
, maar ain't no lijkt me een dubbele ontkenning?
daarom moet je er nou al zelf voor gaan zorgenquote:
Ja, maar hoe? Banken en verzekeraars zijn immers ook niet de meest betrouwbare instellingen meerquote:Op zondag 7 februari 2010 15:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom moet je er nou al zelf voor gaan zorgen
vastgoed kopenquote:Op zondag 7 februari 2010 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar hoe? Banken en verzekeraars zijn immers ook niet de meest betrouwbare instellingen meer
Ben nu echt weg
Dat ain't am not is wist ikquote:Op zondag 7 februari 2010 15:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ain't betekent al am not(maar ain't no wordt best veel gebruikt)
Klinkt een beetje als 'neger of rap' taal (met alle respect overigens)
Nee ouwe, als jij 65 bent moet je ook wachten tot je 67e en dan is er ook niets meer
* Stuart gaat wat anders doen trouwens
Es
Ja, in de VS en UK heb je immers kunnen zien hoe betrouwbaar dat was de afgelopen paar jaarquote:
Je huis daalt niet in waarde, je raakt het alleen niet meer kwijt voor die prijsquote:Op zondag 7 februari 2010 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, in de VS en UK heb je immers kunnen zien hoe betrouwbaar dat was de afgelopen paar jaar
saraquote:
En dat kan een probleem zijn als je de hypotheek niet meer kunt opbrengen en de bank gaat over tot executiequote:Op zondag 7 februari 2010 21:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je huis daalt niet in waarde, je raakt het alleen niet meer kwijt voor die prijs
Ik ging er van uit dat je geen hypotheek nodig hadquote:Op maandag 8 februari 2010 20:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat kan een probleem zijn als je de hypotheek niet meer kunt opbrengen en de bank gaat over tot executie
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 20:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat je geen hypotheek nodig had
Zou zomaar kunnen inderdaad Speel met genoeg loten mee. Heb 5 'vijfjes' en 3 hele lotenquote:
Das zijn best wat loten!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen inderdaad Speel met genoeg loten mee. Heb 5 'vijfjes' en 3 hele loten
Speel maandelijks mee met 3 hele loten maar lijk eigenlijk nooit iets te winnen. Daar kan verandering in komen. Graag zelfs
Dit zijn de loten die ik in de Staatsloterij hebquote:Op maandag 8 februari 2010 20:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das zijn best wat loten!
In de UK zijn de loterijprijzen toch veel hoger?
denk dat wel voor iedereen teltquote:Op maandag 8 februari 2010 20:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen inderdaad Speel met genoeg loten mee. Heb 5 'vijfjes' en 3 hele loten
Speel maandelijks mee met 3 hele loten maar lijk eigenlijk nooit iets te winnen. Daar kan verandering in komen. Graag zelfs
Niets mee te maken. Ik ben nu aan de beurt. Jaquote:Op maandag 8 februari 2010 22:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk dat wel voor iedereen telt
ik doe al langer meequote:Op maandag 8 februari 2010 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets mee te maken. Ik ben nu aan de beurt. Ja![]()
Nietusquote:Op maandag 8 februari 2010 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik doe al langer mee![]()
dus ik ben eerder aan de beurt
echt nietquote:Op maandag 8 februari 2010 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nietus![]()
Ik doe al vet veel langer mee dan jij zo
Dan heb jij toch niets meer aan zo'n prijs. Jouw tijd van 'genieten' is dan bijna voorbij. Jij telt ook niet meer op maar alleen nog maar af. Het spijt me voor je thoughquote:Op maandag 8 februari 2010 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt niet![]()
ik deed al mee toen was jij nog niet geboren
whehehequote:Op maandag 8 februari 2010 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb jij toch niets meer aan zo'n prijs. Jouw tijd van 'genieten' is dan bijna voorbij. Jij telt ook niet meer op maar alleen nog maar af. Het spijt me voor je though![]()
dat heb je ervanquote:Op maandag 8 februari 2010 23:14 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is 23 en heeft nog een heel leven voor zich. Maar dan moet ik natuurlijk wel winnen
Okay, en nu weer 'serieus'. Ik heb hard gefaald. Ik moest een monoloog leren (A4-tje) en heb er NIETS aan gedaan
Nu is het te laat. Geen audities voor deze loser
Volledig te wijten aan luiheid. Dat is ook de reden dat ik nooit ergens succesvol in zal zijn. Ik ga er niet genoeg voor. En het ergste is ook nog dat ik dat weet van mezelf. Waarom doe ik er dan niets aanquote:
jij van mij ookquote:Op maandag 8 februari 2010 23:31 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen![]()
Van mij mag je best een mooie prijs winnen overmorgen hoor goldfinger
bengelquote:
ququote:
Je heb nog niets te doen met Valentijn?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:32 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie, Goldi.![]()
Goldi, doen jullie iets met Valentijn in de club?
Ik? Mijn jongens zijn dan hier, druk zat. Al geef ik mijn kinderen geen valentijnskaartje ofzo.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je heb nog niets te doen met Valentijn?
Ook niet om een beetje te jennen? Gewoon een kaartje in de bus doen en ze dan ondervragen van wie ie zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik? Mijn jongens zijn dan hier, druk zat. Al geef ik mijn kinderen geen valentijnskaartje ofzo.
Nee, dat is gemeen. Doe jij dat bij je moeder?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:37 schreef qu63 het volgende:
Ook niet om een beetje te jennen? Gewoon een kaartje in de bus doen en ze dan ondervragen van wie ie zou kunnen zijn
Nee, maar dat zou ze best wel bij mij willen doen denk ik.. Niet dat ik iets loslaatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, dat is gemeen. Doe jij dat bij je moeder?
we hebben zaterdag 3 verjaardagen in de club en er staat iemand met bodysierradenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:32 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie, Goldi.![]()
Goldi, doen jullie iets met Valentijn in de club?
Waarom zou je moeder jou een kaartje sturen en dan vragen van wie het is??quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:02 schreef qu63 het volgende:
Nee, maar dat zou ze best wel bij mij willen doen denk ik.. Niet dat ik iets loslaat
Piercings???quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we hebben zaterdag 3 verjaardagen in de club en er staat iemand met bodysierraden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |